شرح شغل وکیل جنایی

۶۴ بازديد

یک وکیل مدافع جنایی معمولاً به عنوان جایگزینی برای استفاده از حق محاکمه و سایر حقوق متهم، در مورد قراردادهای بالقوه اقرار با وکیل دادگستری بحث می کند. توافق نامه ها، زمانی که منعقد می شوند، می توانند به عنوان توافق نامه اتهام، توافق نامه محکومیت یا هر دو مشخص شوند. اکثر وکلا به صورت تمام وقت کار می کنند و بسیاری از آنها بیش از 40 ساعت در هفته کار می کنند. وکلایی که در شرکت‌های بزرگ یا در بخش خصوصی کار می‌کنند، اغلب ساعات بیشتری کار می‌کنند، اسناد را آماده می‌کنند و بررسی می‌کنند و تحقیقات انجام می‌دهند. در رویدادهای صنعت حقوقی شرکت کنید تا با شرکت های حقوقی تماس بگیرید و با شرکای استخدامی بالقوه ملاقات کنید یا ارجاع دهید.

اکثر وکلای جنایی در دفتر خصوصی یا در یک شرکت انفرادی کار می کنند. برخی برای آژانس های غیرانتفاعی یا برای دولت به عنوان مدافعان عمومی کار می کنند. آنها اغلب با مشتریان خارج از دفتر خود در دادگاه، زندان ها، بیمارستان ها و سایر مکان ها ملاقات می کنند.

غالباً یک وکیل در زمینه دفاع جنایی مانند دفاع از مواد مخدر یا دفاع از DUI تخصص دارد. آنها می توانند برای دولت محلی، ایالتی یا فدرال کار کنند یا می توانند برای شرکت های حقوقی خصوصی کار کنند. وکلای مدافع نیز می توانند کار خود را داشته باشند و به پرونده های کیفری متعدد رسیدگی کنند. بسیاری از وکلای جنایی کار خود را به عنوان دادستان یا مدافع عمومی آغاز می کنند.

میزان جرم و جنایت افزایش یافته و جمعیت زندان ها در سراسر کشور در حال افزایش است. با تدوین قوانین جزایی جدید و متهم شدن تعداد بیشتری از آمریکایی ها بر اساس قوانین ایالتی و فدرال، نیاز به وکلای جنایی برای دفاع از متهم نیز افزایش می یابد. وکلای جنایی که به عنوان وکلای دفاع کیفری و مدافعان عمومی نیز شناخته می شوند، برای دفاع از افراد، سازمان ها و نهادهایی که به جرمی متهم شده اند، کار می کنند. وکلای جنایی طیف متنوعی از پرونده های جنایی را مدیریت می کنند، از جرایم خشونت خانگی، جنایات جنسی، جرایم خشونت آمیز و جرایم مواد مخدر گرفته تا رانندگی تحت تأثیر، سرقت، اختلاس و کلاهبرداری. اگر نقض قانون اساسی وجود نداشته باشد، بیشتر کار یک وکیل مدافع جنایی به آماده سازی محاکمه تبدیل می شود. هر توافق حل و فصل پیشنهادی باید با بهترین قضاوت در مورد نتیجه پس از محاکمه مقایسه شود.

وکیل کیفری چه می کند؟


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی استارت آپ به سایت ما مراجعه نمایید
با این حال، بسیاری از وکلای معتبر کیفری پس از پذیرش در وکالت، مدتی را تحت نظر یک وکیل مجرب، اغلب در دادسرا یا دفتر مدافعان عمومی، کار می کنند. وکلای مدافع جنایی در ایالات متحده که توسط نهادهای دولتی مانند شهرستان ها، دولت های ایالتی و دولت فدرال استخدام می شوند، اغلب به عنوان مدافعان عمومی یا وکلای منصوب شده از سوی دادگاه شناخته می شوند. وکلای جنایی شاغل در شرکت های حقوقی عموماً بالاترین حقوق را دریافت می کنند. وکلای جنایی باتجربه می توانند در این شش رقم درآمد خوبی کسب کنند. بالاترین دستمزد وکلای جنایی اغلب وکلایی هستند که وکالت متهمان با سابقه و ثروتمند در پرونده های پرمخاطره را بر عهده دارند. جنبه قابل توجهی از این کار مستلزم آن است که وکیل مدافع جنایی ایالات متحده درک روشنی از قانون اساسی ایالات متحده داشته باشد.

مراحل اولیه یک پرونده جنایی ممکن است شامل یک هیئت منصفه یا جلسه مقدماتی برای تعیین اینکه آیا دلیل احتمالی برای ادامه پرونده وجود دارد یا خیر. نقض متمم چهارم یا پنجم یا سایر شواهد غیرقانونی به دست آمده می تواند منجر به غیرقابل قبول بودن شواهد در دادگاه شود. بر این اساس، یک وکیل مدافع جنایی اغلب زمان قابل توجهی را صرف بررسی تمام اسناد و مدارک می کند تا تعیین کند که آیا این پرونده بر اساس قانون اساسی به دلیل رفتار غیرقانونی دولت قابل برنده شدن است یا خیر. وکلای مدافع جنایی معمولاً از افرادی با اتهامات جنحه یا جنایت دفاع می کنند. جنحه عموماً به فعالیت مجرمانه ای اطلاق می شود که مجازات آن یک سال یا کمتر در زندان محلی است.

وکیل مدافع جنایی

حقوق وکیل کیفری بسته به اندازه و دامنه فعالیت، مشتریانی که شرکت به آنها خدمات می دهد و موقعیت جغرافیایی شرکت متفاوت است. حقوق مدافعان عمومی و غیرانتفاعی معمولاً متوسط ​​هستند (محدوده 30000 تا 50000 دلار رایج است). سالی کین در مورد مشاغل حقوقی برای The Balance Careers نوشت و یک وکیل، سردبیر و نویسنده با 20 سال تجربه در خدمات حقوقی است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل حقوقی بازدید نمایید
مثال‌ها و دیدگاه‌های این مقاله عمدتاً به ایالات متحده می‌پردازد و دیدگاهی جهانی از این موضوع را نشان نمی‌دهد.

آشنایی با حقوق، مهارت های مورد نیاز،

جنایت معمولاً به فعالیت مجرمانه ای اطلاق می شود که مجازات آن بیش از یک سال در سیستم زندان است. بسیاری از ایالت‌ها دارای "ووبلر" هستند، که به فعالیت مجرمانه ای اشاره دارد که به عنوان جنایت شناخته می شود، اما امکان تقلیل آن به یک جنایت وجود دارد. با افزایش مارپیچ نرخ جرم و جنایت و تغییر قوانین کیفری، تعداد افرادی که به زندان محکوم شده اند در 30 سال گذشته تقریباً سه برابر شده است.

این به متهم فرصت مقابله و بازجویی متقابل از شهود را تضمین می کند، علاوه بر این حق دارد توسط وکیل وکیل ارائه شود. اصلاحیه ششم همچنین به متهم اجازه می دهد تا از ماهیت اتهام علیه خود مطلع شود. تمام اصلاحات قانون اساسی ایالات متحده برای متهمان جنایتکار علیه ایالت ها از طریق اصلاحیه چهاردهم تضمین شده است. بنابراین، یک وکیل مدافع کیفری باید هر یک از این حقوق را درک کند. کار اولیه در مورد هر پرونده جنایی شامل بررسی اتهامات و حقایق ادعا شده، و تجزیه و تحلیل نقض قانون اساسی، بار ظاهری تعقیب، دفاعیات، و دفاعیات مثبت است.

وکیل عمومی وکیلی است که توسط دادگاه برای وکالت متهمانی که توانایی پرداخت وکالت را ندارند منصوب می شود. محاکمه ساختگی و تجربه محاکمه در دانشکده حقوق مفید است زیرا به وکیل اجازه می دهد مهارت های وکالت شفاهی را توسعه دهد و تجربه محاکمه را در یک محیط شبیه سازی شده به دست آورد. فرآیند اولیه تبدیل شدن به وکیل مدافع جنایی شبیه به وکیل شدن است که در هر زمینه حقوقی دیگر فعالیت می کند. برای تبدیل شدن به یک وکیل مدافع جنایی، یک فرد معمولاً مدرک کارشناسی خود را تکمیل می کند و سپس در دانشکده حقوق شرکت می کند و فارغ التحصیل می شود.

با این حال، برای وکلای کیفری با یک رویه ملی، سفر مکرر لازم است. وکیل مدافع جنایی یک وکیل متخصص در دفاع از افراد و شرکت های متهم به فعالیت مجرمانه است. برخی از وکلای مدافع جنایی به صورت خصوصی حفظ می‌شوند، در حالی که برخی دیگر توسط حوزه‌های قضایی مختلف در دادگاه‌های کیفری برای انتصاب به عنوان وکالت از افراد فقیر به کار گرفته می‌شوند. این اصطلاح نادقیق است زیرا هر حوزه قضایی ممکن است عملکردهای متفاوتی با سطوح مختلف ورودی از قوانین ایالتی و فدرال یا احکام رضایت داشته باشد. برخی از حوزه های قضایی از سیستم نوبتی قرارها استفاده می کنند که قضات برای هر پرونده یک وکیل یا شرکت خصوصی را تعیین می کنند. در ایالات متحده، وکلای مدافع جنایی به مسائل مربوط به دستگیری، تحقیقات جنایی، اتهامات جنایی، صدور حکم، تجدیدنظر و مسائل پس از محاکمه می پردازند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد