چه کسانی به زگیل تناسلی مبتلا می شوند؟

۳۱ بازديد
آلن نگران است که روال شستن دست‌هایش به این مشکل کمک می‌کند. برای جهان اسلام قرون وسطی، اطلاعات کمی در مورد پزشکان زن شناخته شده است، اگرچه به احتمال زیاد زنان به طور منظم در برخی از ظرفیت ها در فعالیت های پزشکی شرکت داشتند. نویسندگان مرد پزشکی به حضور پزشکان زن (طبیبه) در تشریح روش‌ها یا موقعیت‌های خاص اشاره می‌کنند. الزهراوی، پزشک و جراح اندلسی اواخر قرن دهم تا اوایل قرن یازدهم نوشت که برخی از روش‌های پزشکی زنان و زایمان برای پزشکان مردی که روی بیماران زن تمرین می‌کردند، به دلیل نیاز به لمس دستگاه تناسلی، دشوار بود. پزشک مرد موظف بود یا یک پزشک زن که بتواند این عمل را انجام دهد، یا یک پزشک خواجه یا یک ماما که از جراح مرد دستور می‌گرفت، بیابد. وجود تمرین‌کنندگان زن را می‌توان از طریق شواهد مستقیم، هرچند نه به صراحت، استنباط کرد.

علیرغم احتمال بالای عوارض در زایمان، مامای آمریکایی مارتا بالارد، به طور خاص، میزان موفقیت بالایی در تحویل نوزادان سالم به مادران سالم داشت. دکتر بار گفت که او یک بار آزمایش شخصی انجام داد و تصمیم گرفت به بیمار بعدی خود اجازه دهد تا زمانی که نیاز داشت بدون وقفه صحبت کند. همانطور که اتفاق افتاد، بیمار زنی حدودا 70 ساله بود که تمایلی به مراقبت نداشت و فقط برای دلجویی از دوستان و خانواده در آنجا حضور داشت. او از آب و هوا، از سرفه، از عدم اطمینان در مورد انتخاب دارو در داروخانه صحبت کرد. او به او گفت که خواهرش نگران بود. دکتر بار علیرغم سیگنال‌های دیوانه‌وار پرستاران مبنی بر اینکه او عقب‌تر از برنامه کار می‌کند، حرفش را قطع نکرد.

او با اسب و کنسرت از بیماران بک‌بلوک بازدید می‌کرد و مسافت‌های کوتاه‌تری را دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی می‌کرد. رسیدگی به حادثه دیدگان و کمک به هنگام زایمان از جمله کارهای فراوان او بود. او تحت نظارت سنت جان، کلاس های کمک های اولیه را به «خانم ها» ارائه کرد. مارگارت کرویکشنک، اولین پزشک زن ثبت‌شده در نیوزلند، تا زمان مرگش بر اثر آنفولانزا در سال 1918، در ویمیت، کانتربری جنوبی، تمرین کرد.

پروژه HOPE یک سازمان جهانی بهداشت و امداد بشردوستانه است که قدرت را در دستان مراقبت‌های بهداشتی محلی برای نجات جان‌ها در سراسر جهان قرار می‌دهد. ایشانی گانگولی استادیار پزشکی در بخش پزشکی داخلی عمومی و مراقبت های اولیه، بیمارستان بریگام و زنان و دانشکده پزشکی هاروارد، هر دو در بوستون، ماساچوست است. مارلن توما اولین زن سنت مارتین بود که در سال 1990 در رشته مامایی فارغ التحصیل شد.

کاترین لا سورژین لندن، دختر توماس جراح و خواهر ویلیام جراح در سال 1286 به یک صنف تعلق داشت. اسناد اعضای زن در اصناف لینکلن، نورویچ، دوبلین و یورک تا اواخر دوره ادامه دارد. تصویر استودیویی از پزشک زن میانسال جذاب با اعتماد به نفس با مدل موهای رنگ شده کوتاه که ژست جدا شده با کت سفید و گوشی پزشکی دارد. اخراج از هاروارد در قوس طولانی‌تر تاریخ زنان بسیار مهم بود – این امر او را وادار کرد تا رشته پزشکی را از دریچه‌ای سیاسی ببیند. در جلسه ای با رئیس و اعضای کالج هاروارد، آنها رای دادند که پذیرش او برای شرکت در سخنرانی های پزشکی "غیر مصلحتی" است.

نانسی سی اندروز (متولد 1958)، اولین رئیس زن ده دانشکده پزشکی برتر در ایالات متحده، دانشکده پزشکی دانشگاه دوک. الیزابت بلکول، MD، اولین زنی که از دانشکده پزشکی در ایالات متحده فارغ التحصیل شد. ماریا مونته سوری (1870-1952)، معلم مشهور و یکی از اولین پزشکان زن در ایتالیا.

او در سال 1992 پس از دریافت مدرک MBBS خود در دانشگاه آکسفورد، پزشک پزشکی شد. چوآ تائو (متولد 1943)، در سن 14 سالگی، یکی از دو دختر همونگ بود که برای دریافت آموزش پرستاری در حول و حوش آن زمان استخدام شدند. جنگ مخفی در لائوس کاترین بردون، همسر مدیر دولتی وقت، در میان زنانی بود که در سال 1920 به عنوان ماما در سنت کیتس و آنگویلا ثبت نام کردند. سلما اسماعیل (1918-2014) اولین زن مالایی بود که واجد شرایط پزشکی شد. سوزان گیانکوراما دی گرافت جانسون (1917-1985) اولین زنی بود که در غنای مستعمره‌ای واجد شرایط پزشکی شد. پرل دانلوی (1909-2002) یک پزشک و اپیدمیولوژیست و اولین رئیس زن انجمن بیولوژیکی کالج سلطنتی جراحان ایرلند بود.

اغلب بیماران برای یک نگرانی ساده پزشکی مراجعه می‌کنند، و من متوجه می‌شوم که در مورد مراقبت از کودک چقدر استرس دارند، یا پرداخت به موقع صورت‌حساب‌ها در طول بحران COVID-19 چقدر سخت بوده است. در این مطالعه خاص، 22 درصد از مادران پزشک و 24 درصد از دختران پزشک خود را به عنوان یک اقلیت قومی معرفی کردند. این زنان مواردی از طرد شدن از فرصت های شغلی را به دلیل نژاد و جنسیت خود گزارش کردند. بر اساس این مقاله، زنان تمایل به کاهش اعتماد به توانایی های خود به عنوان یک پزشک دارند، اما عملکرد آنها برابر با همتایان مرد خود است.

ورا گدرویتز (۱۸۷۰–۱۹۳۲) اولین پروفسور زن جراحی در جهان و همچنین اولین جراح نظامی زن در روسیه بود. آناندی گوپال جوشی (1865-1887)، اولین زن هندی که در سال 1886 از کالج پزشکی زنان پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد، مدرک پزشکی گرفت. مری شارلیب (1845-1930) یک پزشک زن پیشگام بریتانیایی بود، زیرا او اولین زن بود. برای انتخاب شدن به عضویت هیات مهمان افتخاری یک بیمارستان در بریتانیا. آن پرستون (1813-1872) اولین زنی بود که در سال 1866 رئیس دانشکده پزشکی [دانشکده پزشکی زنان پنسیلوانیا] شد.

در نوامبر 1970، مجمع انجمن کالج های پزشکی آمریکا برای حقوق برابر در زمینه پزشکی گرد هم آمد. زنان در قرون وسطی در فنون شفابخشی و چندین ظرفیت در پزشکی و آموزش پزشکی شرکت داشتند. زنان در این دوره رده‌های منتخبی از پرسنل پزشکی را اشغال کردند. آنها به عنوان گیاهپزشک، ماما، جراح، آرایشگر-جراح، پرستار و تجربیات سنتی کار می کردند. زنان شفا دهنده اکثر بیماران را معالجه می کردند و خود را به معالجه تنها زنان محدود نمی کردند. اگرچه شفادهنده‌های زن به تمرین و درمان ترنگ چین ادامه دادند، مردانی که اجازه ورود به سیستم دانشگاهی را داشتند، به‌عنوان مسئول در این زمینه فعالیت می‌کردند.

آغاز زندگی: تاریخچه مامایی مجله پزشکی تحصیلات تکمیلی

Hyperemesis gravidarum در بارداری به دلیل تهوع و استفراغ شدید و مداوم در دوران بارداری رخ می دهد. اگر درمان نشود، می تواند منجر به کم آبی، کاهش وزن و عدم تعادل الکترولیت شود. اکثر زنان در سه ماهه اول بارداری دچار حالت تهوع و استفراغ می شوند. با این حال، اعتقاد بر این است که این بیماری ناشی از افزایش سریع سطح هورمونی به نام گنادوتروپین جفتی انسانی است که توسط جفت ترشح می‌شود.

ایمن سازی در برابر آنفولانزای فصلی و سایر بیماری های قابل پیشگیری با واکسن جزء ضروری مراقبت های بهداشتی زنان است. ما در حال تلاش برای بهبود و تقویت مراقبت های بهداشتی زنان در سراسر جهان با برنامه هایی هستیم که به سلامت جهانی، مسائل اجتماعی، حمایت و غیره اختصاص دارد. اطلاعات جایگزین مشاوره حرفه ای مستقل نیست و نباید به عنوان جایگزینی برای مراقبت های بهداشتی حرفه ای استفاده شود. اگر مشکل پزشکی خاصی دارید، لطفاً با یک دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

موریسو تراژدی زایمان را در سطح شخصی تجربه کرده بود. خواهر او به دلیل جفت پریویا دچار خونریزی قبل از زایمان شد و هیچ یک از پزشکان برای دیدن او جرأت انجام درمان را نداشتند که البته شامل نسخه داخلی و کشیدن بریچ بود. لطفاً لیست کامل دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی در کرج معتبر ما را با لینک مستقیم به نمایه پزشک آنها در زیر بیابید. از طرف دیگر، از دایرکتوری Find a Doctor ما دیدن کنید تا متخصص زنان و زایمان مناسب خود را پیدا کنید. برای برنامه ریزی یا ارائه درمان با متخصصان مراقبت های بهداشتی همکاری کنید.

برای او، ارتباطات بهداشتی فقط نوشتن نظرات پیچیده برای متخصصان نیست، بلکه باعث می‌شود دانش پزشکی قابل درک و در دسترس عموم باشد. برای تبدیل شدن به یک دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی واجد شرایط، هر دو رشته مامایی و زنان به عنوان رشته های تخصصی انتخاب می شوند. بنابراین، رشته مامایی با سلامت مادر باردار و همچنین زایمان و نتیجه سالم مرتبط است. برنامه IMPACT به دنبال بهبود دسترسی به مراقبت های سقط جنین در ایالات متحده است، با ارائه آموزش های عملی پشتیبانی بالینی و عملیاتی، همراه با منابع مبتنی بر وب و کمک های فنی متخصص.

همانطور که مامایی شروع به توسعه کرد، حرفه مامایی نیز در اواخر قرن پیشرفت کرد. زایمان دیگر از سوی جامعه پزشکی به طور غیرموجهی مورد تحقیر قرار نگرفت، مانند زمانی که در ابتدای قرن گذشته بود. اما مامایی در مقایسه با سایر تخصص های پزشکی توسعه نیافته بود. بسیاری از پزشکان مرد بچه ها را به دنیا می آورند، اما تعداد بسیار کمی از آنها خود را متخصص زنان و زایمان معرفی می کنند. انتخاب یک دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی که با آن احساس راحتی می کنید می تواند تجربه بارداری و زایمان شما را لذت بخش تر کند. در صورت امکان، قبل از باردار شدن، یک متخصص زنان یا زایمان پیدا کنید.

زنان

اگر به عنوان بخشی از مراقبت های خود در یک بیمارستان دولتی یا مرکز زایمان به دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی مراجعه می کنید، نیازی به ارجاع ندارید. متخصص زنان و زایمان یک پزشک با آموزش و مهارت های ویژه در سلامت مادران و نوزادان قبل و در حین بارداری، در حین تولد و در هفته های اولیه پس از تولد است. متخصص زنان و زایمان در مورد این عوارض و بسیاری دیگر از عوارض زایمان آموزش دیده است و اطمینان حاصل می کند که مادر و نوزاد با خیال راحت در تمام مراحل بارداری و زایمان هدایت می شوند. مامایی به تخصص در مراقبت های زایمان اشاره دارد، در حالی که زنان به تشخیص، درمان و پیشگیری از عفونت ها و بیماری های اندام های تناسلی زنان اشاره دارد. مامایی و زنان با هم ترکیب می شوند تا یک تخصص پزشکی واحد را انتخاب کنند و بنابراین دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی شما تحصیل کرده و در هر دو زمینه آموزش دیده است.

یک قرار ملاقات با متخصص زنان و زایمان معمولاً مستلزم ارجاع از پزشک شما است. News-Medical.Net این سرویس اطلاعات پزشکی را مطابق با این شرایط و ضوابط ارائه می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات پزشکی موجود در این وب ترنگ به گونه‌ای طراحی شده است که جایگزین رابطه بین بیمار و پزشک/پزشک و توصیه‌های پزشکی که ممکن است ارائه کنند، شود. دکتر شیخ، مدافع حقوق و سلامت جنسی و باروری، سرمایه گذاری کافی و پایدار در خدمات پیشگیری از بارداری در پاکی را مطرح می کند...

نشست سالانه انجمن جراحان زنان

پس از آن می‌توان با نظر دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی، متخصص ترومبوز و بیهوشی قبل از زایمان، یک برنامه روشن ایجاد کرد. بررسی محرمانه ملی ترجیحات شخصی متخصص زنان و زایمان در مورد نحوه زایمان. بازگشت به سمع به عنوان روش اصلی نظارت مستلزم تغییر برنامه های آموزشی و بازآموزی متخصصان زنان و زایمان در سراسر جهان است. برای دیدن متخصص زنان و زایمان باید به کجا مراجعه کنید و متخصص زنان و زایمان در کدام بیمارستان یا بیمارستان ها کار می کند. اگر حاملگی پرخطر دارید، احتمالاً بیشتر به متخصص زنان و زایمان مراجعه می کنید. متخصصان زنان و زایمان مهارت‌های ویژه‌ای برای مدیریت جنبه‌های پزشکی دشوارتر و پیچیده‌تر بارداری و زایمان دارند.

کولبروک سپس از Prontosil، با کمی تردید، در مورد زنی که به شدت بیمار بود در بیمارستان ملکه شارلوت استفاده کرد. او در طول شب در فواصل زمانی توسط کارکنان «با عجیب‌ترین لباس‌های شبانه» زیر نظر گرفته می‌شد. صبح روز بعد دمای بدن او از 104 درجه فارنهایت به نرمال کاهش یافته بود. در اولین کارآزمایی روی 38 بیمار، میزان مرگ و میر 8 درصد بود، در مقایسه با 26.3 درصد درست قبل از معرفی دارو. تاج محل یادبود ملکه‌ای است که در سال 1635 در تولد دوازدهمین فرزندش درگذشت. توماس جفرسون، رئیس‌جمهور ایالات متحده، همسرش را پس از زایمان در سال 1782 از دست داد.

چگونه برای اینکه یک متخصص زنان و زایمان باشید تمرین می کنید؟

بسیاری از مشاغل نیاز به کار در خارج از منزل دارند و شامل کارهای اداری زیاد یا کار نزدیک با دیگران نیستند. اقتصاد و حسابداری - دانش اصول و شیوه های اقتصادی و حسابداری، بازارهای مالی، بانکداری و تجزیه و تحلیل و گزارش داده های مالی. اداری - دانش رویه‌ها و سیستم‌های اداری و اداری مانند پردازش متن، مدیریت فایل‌ها و سوابق، تنگ‌نگاری و رونویسی، طراحی فرم‌ها و اصطلاحات محل کار. پرسنل و منابع انسانی — آگاهی از اصول و رویه‌های استخدام، انتخاب، آموزش، جبران خسارت و مزایا، روابط کار و مذاکره، و سیستم‌های اطلاعات پرسنل.

زگیل تناسلی: درمان، علل، و علائم

بعضی از زگیل‌های تناسلی آنقدر کوچک هستند که نمی‌توانید آنها را ببینید. واکسن HPV که برای دختران و پسران 12 تا 13 ساله در ولز ارائه می شود در برابر ویروس هایی که می توانند باعث سرطان دهانه رحم و زگیل تناسلی شوند، محافظت می کند. حتی پس از از بین رفتن زگیل ها، ممکن است هنوز آثاری از ویروس پاپیلومای انسانی در سلول های پوست شما وجود داشته باشد. بنابراین، استفاده از کاندوم در طول رابطه جنسی برای سه ماه اول پس از پاک شدن زگیل توصیه می شود.

به ندرت پیش می‌آید که نوزادان مادران مبتلا به زگیل تناسلی خود به زگیل مبتلا شوند. اگر این اتفاق بیفتد، معمولاً روی پوست نوزاد هستند. به ندرت، زگیل می تواند در نای کودک ایجاد شود. معمولاً در سه ماه اول پس از ناپدید شدن زگیل ها عود می کنند. در بیشتر موارد این اتفاق می افتد زیرا هنوز HPV در پوست وجود دارد.

از آنجایی که پاپ اسمیر می تواند توده های پیش سرطانی را پیدا کند که 100% قابل درمان هستند، برای زنان بسیار مهم است که در فواصل زمانی منظم پاپ اسمیر را انجام دهند. رنگ آنها عموما صورتی است و از سطح پوست بیرون می زند. معمولاً علائم کمی ایجاد می کنند، اما گاهی اوقات می توانند دردناک باشند. به طور معمول یک تا هشت ماه پس از قرار گرفتن در معرض ظاهر می شوند. زگیل ها راحت ترین علامت عفونت HPV تناسلی هستند. زگیل تناسلی ناشی از عفونت ویروس پاپیلومای انسانی معمولاً در مراقبت های اولیه دیده می شود.

Imiquimod که بیمار برای چند هفته طبق دستور خود در خانه آن را تجویز می کند. ویلا LL. مروری بر توسعه بالینی و نتایج یک واکسن HPV چهار ظرفیتی. اینترفرون آلفا-2 نوترکیب داخل ضایعه برای درمان بیماران مبتلا به کندیلوم آکومیناتوم یا وروکا پلانتاریس. اثرات محافظتی عصاره چای سبز بر ضایعات دهانه رحم انسان قطع شده از کرم 5% 5-fluorouracil (5-FU) استفاده شد، اما به دلیل عوارض جانبی دیگر درمان قابل قبولی محسوب نمی شود.

برای جلوگیری از سرایت به نوزاد، زایمان سزارین (سزارین) لازم نیست. با این حال، اگر پزشک شما فکر می کند زگیل ها آنقدر بزرگ هستند که زایمان طبیعی ممکن است باعث خونریزی بیش از حد شود، ممکن است نیاز به سزارین داشته باشید. به ندرت نوزاد بعد از زایمان دچار زگیل می شود. بروز سالانه 1٪ است و زگیل تناسلی شایع ترین بیماری مقاربتی در نظر گرفته می شود.

با این حال، می توانید ویروس را بدون ایجاد زگیل واقعی حمل کنید. در مورد درمان زگیل تناسلی در وب سایت NHS اطلاعات بیشتری کسب کنید. در منطقه جنوب شرقی سلامت و مراقبت اجتماعی، برخی از پزشکان عمومی خدمات مراقبت از سلامت جنسی را ارائه می دهند. اگر در این منطقه اعتماد هستید، می‌توانید با پزشک عمومی خود نیز بررسی کنید که آیا آنها این خدمات را ارائه می‌دهند. درمان زگیل تناسلی بستگی به تعداد زگیل های شما و محل آنها دارد. زگیل های تناسلی می توانند نوزادان و کودکان خردسال را نیز درگیر کنند.

غربالگری دهانه رحم

تغییرات پیش سرطانی شناسایی نشده می تواند به سرطان دهانه رحم تبدیل شود و به مثانه، روده، ریه و کبد گسترش یابد. ممکن است سال ها طول بکشد تا این تغییرات پیش سرطانی به سرطان دهانه رحم تبدیل شوند. با این حال، بیماران مبتلا به سرطان دهانه رحم معمولاً تا زمانی که سرطان پیشرفته نشده و گسترش یافته باشد، مشکلی ندارند. در بیشتر مواقع، سرطان اولیه دهانه رحم هیچ علامتی ندارد. علائم سرطان پیشرفته ممکن است شامل کمردرد، شکستگی استخوان، خستگی، خونریزی شدید واژن، نشت ادرار، درد پا، از دست دادن اشتها، و درد لگن باشد.

زگیل تناسلی یک نوع شایع عفونت مقاربتی است. واکسیناسیون HPV زمانی موثرتر است که در سنین پایین و قبل از شروع فعالیت جنسی ارائه شود. با این حال، دخترانی که از قبل از نظر جنسی فعال هستند ممکن است به انواع HPV تحت پوشش واکسن آلوده نشده باشند و ممکن است همچنان از واکسیناسیون بهره مند شوند. زنانی که واکسن HPV دریافت می کنند باید در برنامه های غربالگری دهانه رحم شرکت کنند.

مطالعات ارزیابی اثربخشی واکسن‌های HPV در پیشگیری از عفونت زگیل تناسلی نشان داده‌اند که این واکسن در هر دو جنس بی‌خطر و بسیار موفق است. این امر از نیاز به تحقیقات بیشتر در مورد توسعه واکسن های مشابه با هدف قرار دادن زیرگروه های اضافی HPV پشتیبانی می کند. انواع خاصی از عفونت HPV دهانه رحم می تواند به مرور زمان منجر به سرطان دهانه رحم در زنان شود. انواع ویروس HPV-6 و HPV-11 که عامل معمول زگیل تناسلی هستند، به ندرت منجر به سرطان می شوند و HPV های کم خطر نامیده می شوند. انواع پرخطر HPV در مقایسه با زگیل‌های ناشی از انواع HPV-6 و HPV-11، معمولاً صاف و تقریباً نامرئی هستند. زگیل تناسلی توسط ویروسی به نام ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد می شود.

شما میتوانید برای مشاهده لیست بهترین متخصص زگیل تناسلی در کرج به سایت ایران جابینو مراجعه کنید.

تا زمانی که ناحیه پوست اطراف زگیل به طور کامل بهبود نیافته است، باید از رابطه جنسی خودداری کنید. در شروع عمل، یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن ناحیه پوست اطراف زگیل به شما داده می شود. سپس زگیل با چاقوی جراحی بریده می شود و برش باقی مانده با بخیه مهر و موم می شود. تا زمانی که ناحیه پوست اطراف زگیل به طور کامل بهبود نیافته است از رابطه جنسی خودداری کنید. برای تعیین دوز صحیح مایع از یک چسب مخصوص استفاده می شود که سپس روی زگیل چکانده می شود. هنگام استفاده از مایع یا کرم روی زگیل، ممکن است مقداری سوزش خفیف را تجربه کنید.

با لمس اندام تناسلی خود با فرد دیگری که ناقل ویروس HPV است، به زگیل تناسلی مبتلا می شوید. ویروس ممکن است روی پوست وجود داشته باشد اما هیچ زگیل واقعی دیده نمی شود. کارسینومای سلول سنگفرشی آنوژنیتال یک تشخیص افتراقی مهم است که باید در نظر گرفته شود زیرا انواع پرخطر و کم خطر HPV هر دو STI هستند و می توانند با هم منتقل شوند. بیوپسی پوست گاهی اوقات برای تایید تشخیص زگیل ویروسی ضروری است، به خصوص اگر نگرانی از سرطان آنوژنیتال وجود داشته باشد.

حذف زگیل تناسلی

اظهارات ارائه شده در این وب سایت توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. اطلاعات موجود در اینجا برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از هر بیماری در نظر گرفته نشده است. در حالی که کاندوم همیشه از گسترش HPV جلوگیری نمی کند، اما خطر ابتلا به آن را کاهش می دهد.

بعد از درمان چه کاری باید انجام دهم؟

در طول عمل، جراح از لیزر برای سوزاندن زگیل ها استفاده می کند. بسته به تعداد و اندازه زگیل‌ها، جراحی لیزر می‌تواند با بی‌حسی موضعی یا عمومی انجام شود. اغلب ممکن است چندین هفته از درمان طول بکشد تا متوجه بهبود زگیل خود شوید.

تنها راه مطمئن برای عدم ابتلا به HPV شرکت نکردن در هیچ گونه فعالیت جنسی است. HPV می تواند باعث سرطان دهانه رحم در زنان شود، و دریافت واکسن HPV می تواند یک لایه محافظتی دوباره برای اکثر انواع سرطان دهانه رحم ایجاد کند. اکثر مردم نمی خواهند در مورد رشد عجیب و غریب در قسمت های خصوصی خود صحبت کنند. یک متخصص پوست می تواند به شما بگوید که این توده ها چیست و با شما در مورد درمان صحبت کند. نوع درمانی که به شما پیشنهاد می شود بستگی به شکل ظاهری زگیل ها و محل آنها دارد.

اینها برای پوست حساس ناحیه تناسلی در نظر گرفته نشده اند و می توانند آسیب بیشتری به پوست شما وارد کنند. متخصصان مختلفی وجود دارند که می توانند زگیل تناسلی را درمان کنند. اینها شامل پزشکان مراقبت های اولیه / پزشکان عمومی، دکتر زنان متخصص زگیل تناسلی، پزشکان تناسلی-ادراری یا متخصصین پوست است و می توانید بهترین متخصصان زگیل تناسلی را در اینجا بیابید. بهترین راه برای جلوگیری از انتشار HPV و جلوگیری از زگیل تناسلی، انجام رابطه جنسی ایمن، استفاده از کاندوم لاتکس و همچنین اجتناب از تماس جنسی با افراد آلوده است. با این حال، حتی استفاده از کاندوم نیز تضمینی برای عدم وجود تداخل در پوست آلوده نیست، زیرا زگیل‌ها می‌توانند در نواحی محافظت نشده اطراف اندام تناسلی مانند کیسه بیضه ظاهر شوند.

چه کسانی به زگیل تناسلی مبتلا می شوند؟

زگیل‌ها اغلب برای رفع کامل به چندین درمان نیاز دارند. استفاده از کاندوم در هر بار رابطه جنسی واژینال یا مقعدی به غیر از مجرد بودن، موثرترین راه برای جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی است. پزشک عمومی شما می‌تواند زگیل تناسلی را تشخیص دهد و درمان‌های خاصی را ارائه دهد، اما پرستاران و پزشکان در کلینیک محلی شما به طیف وسیع‌تری از درمان‌ها دسترسی خواهند داشت. ایجاد زگیل تناسلی برای زنان برای اولین بار در دوران بارداری غیرعادی نیست. تغییرات در سیستم ایمنی و خون رسانی زنان می تواند باعث ایجاد زگیل شود. زگیل را می توان در دوران بارداری درمان کرد، اما خلاص شدن از شر آنها می تواند دشوارتر باشد.

سابقه طبیعی عفونت پاپیلوماویروس گردن رحم در زنان جوان. وزارت بهداشت افراد با هر پیشینه، جنسیت، جنسیت، فرهنگ، بدن و توانایی را جشن می گیرد، ارزش قائل است و شامل آن می شود. ویروس ممکن است روی پوست باقی بماند، حتی اگر زگیل قابل مشاهده از بین رفته باشد. هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم کدام افراد مبتلا به HPV به سرطان یا سایر مشکلات سلامتی مبتلا خواهند شد.

پس از منجمد شدن، زگیل اجازه دارد تا ذوب شود و در صورت لزوم می توان آن را منجمد و دوباره ذوب کرد. با از بین بردن پروتئین های داخل سلول های زگیل عمل می کند. اما اگر به درستی استفاده نشود، TCA می تواند به پوست سالم آسیب برساند. درمان با پودوفیلوتوکسین بر اساس چرخه است. اولین چرخه درمان شامل استفاده از دارو دو بار در روز به مدت سه روز است. سپس یک چرخه استراحت دنبال می شود که در آن شما چهار روز بدون درمان دارید.

بسته به محل قرارگیری زگیل‌های شما، ممکن است به دکتر متخصص در اختلالات پوست، پا یا اندام‌های تناسلی ارجاع داده شوید. آزمایش پاپ. پزشک شما نمونه ای از سلول ها را از دهانه رحم یا واژن شما جمع آوری می کند تا برای تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی بفرستد. تست پاپ می تواند ناهنجاری هایی را که می تواند منجر به سرطان شود را نشان دهد. این به جلوگیری از انتقال عفونت به دیگران کمک می کند. همچنین به بهبودی شما کمک می کند، زیرا اصطکاک پوستی که در طول رابطه جنسی رخ می دهد می تواند باعث تحریک و ملتهب شدن پوست تحت درمان شود.

عوارض زگیل تناسلی شامل سرطان دهانه رحم، واژن، فرج، آلت تناسلی، کیسه بیضه، مقعد و دهان و گلو است. قرار گرفتن در یک رژیم درمانی، از جمله تحت نظر گرفتن توسط پزشک، می تواند به کاهش انتقال جنسی یا مادرزادی HPV کمک کند. درمان زگیل تناسلی می تواند به کاهش علائم کمک کند، اما بیماری را درمان نمی کند. متخصصان دلسوز و با تجربه در درماتولوژی پوست فونیکس در تشخیص و درمان زگیل تناسلی و HPV متخصص هستند.

من نگران درد بودم، و اگرچه راحت نبود، هر دو در هر قدم به من کمک کردند و حتی بعد از آن یک بطری آب و یک فلاپ جک به من دادند. نمی توانم این کلینیک را به اندازه کافی توصیه کنم، اگر به مشاوره نیاز دارید، اینجا جایی است که باید بروید. برای اتصال سیم پیچ به عنوان پزشک عمومی محلی که به دلیل کووید خدمات ارائه نمی کند، شرکت کردم. جولی و جودی هر دو بسیار دوستانه بودند و این روند را آسان، آرام و نگران کردند.