موسسه حقوقی پناهندگی سیاسی

۶۲ بازديد

تحت اقدام معوق، DHS در اجرای قوانین مربوط به اخراج و اخراج مهاجرانی که به طور غیرقانونی در ایالات متحده حضور دارند، صلاحدید خود را اعمال می کند. اقدام به تعویق افتاده تغییر در قانون موجود نیست، بلکه تغییر در نحوه اجرای قانون است. قبلاً از دبیرستان فارغ التحصیل شده یا گواهی توسعه آموزش عمومی خود را از جمله معیارهای دیگر دریافت کرده اید. با اقدام به تعویق افتاده، ممکن است بتوانید از اخراج شدن خود جلوگیری کنید، اگرچه هیچ تغییری در وضعیت مهاجرت ایجاد نمی کند.

مدارکی که شما نیاز دارید بسته به موقعیت شما متفاوت خواهد بود، یک وکیل مهاجرت می تواند در مورد انواع مدارک پشتیبانی که برای موفقیت ادعای شما باید ارائه دهید، مشاوره بیشتری ارائه دهد. یک وکیل همچنین می‌تواند شواهدی ارائه دهد که ممکن است خودتان نتوانید آنها را جمع‌آوری کنید، مانند شواهدی در رابطه با استدلال‌های حقوقی فنی یا رویه قضایی. برای برنده شدن در پرونده پناهندگی باید نشان دهید که شرایط لازم برای اقامت در بریتانیا به عنوان پناهنده را دارید. شما باید به وزارت کشور ثابت کنید که به دلیل یک یا چند زمینه محافظت شده، که شامل نژاد، مذهب، ملیت، عضویت در یک گروه اجتماعی خاص یا عقاید سیاسی شما می شود، واقعاً ترس از آزار و اذیت در کشور خود دارید. به همین دلیل است که به شدت توصیه می شود هنگام درخواست پناهندگی از مشاوره حقوقی و کمک یک وکیل حرفه ای مهاجرت استفاده کنید. اگر کشور خود را ترک کرده اید و به دلیل ترس از آزار و شکنجه نمی توانید برگردید، می توانید واجد شرایط درخواست پناهندگی در بریتانیا باشید.

برای برنامه ریزی مشاوره امروز با یک شرکت حقوقی پناهندگی شیکاگو تماس بگیرید

ما همچنین می توانیم در مورد الزامات قانونی برای وضعیت پناهندگی به شما مشاوره دهیم. ایالات متحده برای سه دهه گرایش جنسی را به عنوان دلیلی برای درخواست پناهندگی یا پناهندگی به رسمیت شناخته است. جهت گیری جنسی تحت تعلق به یک گروه اجتماعی تحت آزار و اذیت تحت پناهندگی گسترده در نظر گرفته می شود اگر از آزار و شکنجه در کشور خود به دلیل نژاد، مذهب، گرایش جنسی، ایدئولوژی سیاسی یا سایر عوامل مشابه می ترسید، باید در مورد امکان پناهندگی با وکلای مهاجرت کالیفرنیا صحبت کنید.

روند دفاعی پناهندگی بسیار پیچیده است و معمولاً شامل بازداشت متقاضی حداقل برای مدت کوتاهی و اغلب بسیار طولانی تر می شود. به طور رسمی، متقاضی در طول کل این فرآیند در مراحل حذف است، بنابراین داشتن یک وکیل مهاجرت با تجربه و وکیل پناهندگی بسیار مهم است. برای برخی از افراد در ایالات متحده، بازگشت به کشور خود خطرناک یا تهدید کننده زندگی است. مهاجرت به افراد خاصی در این شرایط اجازه می دهد تا تحت فرآیندی به نام پناهندگی در ایالات متحده بمانند. این فرآیند نوعی امداد اختیاری است که توسط وزارت امنیت داخلی ("DHS") تحت شرایط سخت ارائه می شود. این واقعیت که این تخفیف اختیاری است به این معنی است که DHS می تواند اعطای پناهندگی را انتخاب کند و به فرد اجازه دهد در ایالات متحده بماند یا دادخواست را رد کند و حکم به جابجایی یا اخراج شخص بدهد.

در برخی موارد، ممکن است یک فرد و خانواده اش برای فرار از آزار و اذیت در کشور خود به ایالات متحده بیایند. کسانی که در ایالات متحده حضور دارند یا قصد ورود به ایالات متحده را دارند، در صورتی که معتقدند در صورت نیاز به بازگشت به کشور خود در معرض خطر آسیب قرار می گیرند، می توانند درخواست پناهندگی دهند. یک سال پس از دریافت پناهندگی، فرد می تواند برای تعدیل وضعیت و دریافت گرین کارت اقدام کند.

برای مشاوره برنامه ریزی کنید

علاوه بر این، ما به تاریخچه کامل مهاجرت شما همراه با وضعیت مهاجرت خانواده شما نگاه خواهیم کرد تا تعیین کنیم آیا مسیر دیگری در دسترس است یا خیر. مشتریان پس از فرار از کشورهای خود بر اساس یک موقعیت سیاسی نزد من آمده اند. برخی دیگر به دلیل نژاد، مذهب، ملیت یا عضویت در یک گروه اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. بسیاری از بیگانگان غیرقانونی که در کشور یا در مرز دستگیر شده اند و دستگیر شده اند، درخواست پناهندگی می کنند. این موارد چالش هایی را ایجاد می کنند و واجد شرایط بودن برای پناهندگی تضمین نمی شود.

انواع بسیاری از خدمات وجود دارد که می تواند به پرونده شما کمک کند که بودجه کمک حقوقی پوشش نمی دهد. با استخدام یک وکیل مهاجرت برای پرونده پناهندگی خصوصی، به خدمات گسترده و کمک های نامحدود دسترسی خواهید داشت. تا زمانی که دلایل فوق برای متقاضی اعمال شود، هیچ محدودیتی در مورد اینکه چه کسی واجد شرایط این نوع تخفیف است وجود ندارد. وکیل مهاجرت ADallas می تواند به شما در تهیه مدارک اداری صحیح لازم برای درخواست پناهندگی در بازه زمانی مورد نیاز برای واجد شرایط بودن کمک کند. اگر اخیراً تحت آزار و اذیت قرار نگرفته اید، هنوز هم ممکن است واجد شرایط پناهندگی سیاسی یا پناهندگی باشید.

یک غیر وکیل (یا "تهیه کننده فرم") را که اساساً بدون مجوز وکالت می کند، استخدام نکنید. مراقب شخصی باشید که خود را سردفتر، یا "دفتر اسناد رسمی" می نامد، زیرا آن شخص وکیل دارای مجوز نیست. اگر یک دفتر اسناد رسمی یا هر وکیل دیگری به شما مشاوره حقوقی می دهد، همیشه این توصیه را با یک وکیل مهاجرت دارای مجوز و با تجربه بررسی کنید. سالنامه آمار مهاجرت وزارت امنیت داخلی در سال 2011 گزارش می دهد که در سال 2011 به 1,062,040 نفر اقامت دائم قانونی داده شده است. علاوه بر افرادی که بر اساس وضعیت پناهندگی یا پناهندگی به آنها گرین کارت داده شده است، 56384 نفر جدید به عنوان پناهنده وارد ایالات متحده شده اند که 44583 نفر از آنها از کشورهای آسیایی آمده اند.

چه چیزی قانون فیاد، P C را متمایز می کند؟

اگر واجد شرایط پناهندگی نیستید، می‌توانیم سایر گزینه‌های احتمالی مهاجرت را برای شما بررسی کنیم. اگرچه به طور کلی از نظر وضعیت یکسان است، تفاوت عمده بین فرآیندهای پناهندگی و پناهندگی این است که فردی که به دنبال مهاجرت به عنوان پناهنده است، این روند را در حالی که هنوز در خارج از کشور است آغاز می کند. فردی که به دنبال پناهندگی است باید ابتدا به صورت فیزیکی در ایالات متحده حضور داشته باشد تا دادخواست ارائه دهد.

هنگامی که آماده تشکیل پرونده برای گرین کارت هستید، فرم I-485، درخواست ثبت نام مقیم دائم یا تنظیم وضعیت را ارسال کنید. هر یک از اعضای خانواده شما باید یک درخواست گرین کارت جداگانه ارائه دهند. برخلاف درخواست پناهندگی، ممکن است همسر و فرزندان خود را در درخواست گرین کارت خود وارد نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهاجرت، پناهندگی و دریافت گرین کارت خود، با وکیلی از Eiges تماس بگیرید. اقدامات اخراج یا اخراج دولت فدرال را قادر می سازد که مهاجر را به کشور مقیم خود بازگرداند. این روند حقوق مهاجر برای درخواست تابعیت و تبدیل شدن به یک شهروند قانونی ایالات متحده را از بین می برد.

یک وکیل مهاجرت با تجربه می تواند به شما کمک کند از آزار و اذیتی که در کشور خود با آن روبرو هستید فرار کنید. روند دریافت پناهندگی گیج کننده است، و دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است پناهندگی اعطا نشود، که می تواند منجر به عواقب جدی مهاجرت شود. برای اطمینان از داشتن بهترین شانس موفقیت، باید به یک وکیل مهاجرت اجازه دهید تا در روند درخواست پناهندگی کمک کند. داشتن یک متخصص حقوقی که درخواست شما را رسیدگی کند، می تواند اطمینان حاصل کند که تمام مدارک لازم را ثبت می کنید، که می تواند خطر رد شدن درخواست شما را کاهش دهد.

اجازه دهید Hacking Immigration Law, LLC، به شما کمک کند تا بهترین درخواست ممکن را ثبت کنید تا شانس خود را برای تایید آن افزایش دهید. امروز با ما تماس بگیرید یا به دفتر ما ایمیل بزنید تا بدانید چگونه وکلای پناهندگی سنت لوئیس ما می توانند در این فرآیند مهم به شما کمک کنند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
در حالی که شما موظف به کمک گرفتن از یک وکیل حرفه ای مهاجرت نیستید، انجام این کار به طور قابل توجهی شانس شما را برای یک ادعای موفق افزایش می دهد. اگر شرایط مالی برای کمک حقوقی را برآورده نکنید، همچنان می توانید یک وکیل پناهندگی به صورت خصوصی استخدام کنید. حتی اگر واجد شرایط کمک حقوقی باشید، باز هم ممکن است استخدام یک وکیل خصوصی مهاجرت برای شما مفید باشد. این به این دلیل است که زمانی که یک وکیل کمک حقوقی می تواند برای پرونده شما صرف کند محدود است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل دعاوی ملکی بازدید نمایید
آنها آماده بحث در مورد هر موضوعی از طریق فرآیند مهاجرت و خدمات بسیار دوستانه هستند. من شرکت حقوقی گری دیویس از دالاس را به همه کسانی که به یک وکیل مهاجرت کارآمد برای پشتیبانی از این روند نیاز دارند، به شدت توصیه می کنم. پناهندگی دفاعی هنگامی که شما در خارج از ایالات متحده بدون ویزا یا حضور غیرقانونی در ایالات متحده هستید فرآیند پناهندگی دفاعی بسیار پیچیده است و معمولا شامل بازداشت متقاضی برای حداقل مدت زمان کوتاهی می شود.

فقط باید ترس واقعی از آزار و اذیت آینده در آخرین کشور محل اقامت خود داشته باشید. وکیل مهاجرت ما در نیوجرسی به بیش از 10000 مهاجر در امور مهاجرتی خود کمک کرده است. ما متعهد به ارائه خدمات حقوقی کامل و دقیق به شما هستیم و قول می دهیم که فوراً روی پرونده پناهندگی شما برای دستیابی به این اهداف در سریع ترین زمان ممکن کار کنیم. ما شما را در هر مرحله از پرونده خود مطلع خواهیم کرد و همیشه به سوالات یا نگرانی های شما پاسخ خواهیم داد. در ژوئن 2012، دولت اوباما به وزارت امنیت داخلی دستور داد تا اعمال سیاستی را آغاز کند که از آن به عنوان اقدام معوق برای ورود به دوران کودکی یاد می شود.

به طور کلی، پناهندگی زمانی اعطا می شود که شما در حال حاضر در ایالات متحده هستید و محدودیت های زمانی خاصی اعمال می شود. پناهندگی فرآیند جستجوی حمایت برای فردی است که می خواهد در صورت بازگشت به کشور خود از ترس آزار و اذیت در ایالات متحده بماند. ما چندین دهه تجربه در قانون مهاجرت دارد و به صدها پناهجو کمک کرده است که به طور قانونی در ایالات متحده اقامت داشته باشند. اگرچه کمک حقوقی به شما یک وکیل مهاجرت ارائه می دهد که می تواند مشاوره حقوقی و کمک در مورد درخواست پناهندگی شما ارائه دهد، خدمات زیادی وجود دارد که هزینه آنها را پوشش نمی دهد.

اگر در حال حاضر در ایالات متحده هستید یا قصد دارید به زودی وارد شوید، ممکن است واجد شرایط درخواست پناهندگی با ارسال درخواست ظرف یک سال پس از ورود یا درخواست وضعیت پناهندگی در نقطه ورود باشید. برنده شدن در این پرونده ها به دلیل سیاست های اعمال شده توسط دولت ترامپ در چند سال گذشته به طور فزاینده ای دشوار شده است. اگر مایل به مشاوره حقوقی و کمک در مورد درخواست هستید، همین امروز با دفتر حقوقی مهاجرت ما تماس بگیرید و یک مشاوره اولیه را برنامه ریزی کنید. در طول این مدت، ما سابقه مهاجرت شما را بررسی می کنیم و تصمیم می گیریم که آیا شما واجد شرایط هر یک از مزایای فوق هستید یا خیر.

به طور رسمی، متقاضی در طول کل این فرآیند در مراحل حذف است، بنابراین داشتن یک وکیل مهاجرت با تجربه و وکیل پناهندگی می تواند برای یک نتیجه موفقیت آمیز حیاتی باشد. به منظور واجد شرایط بودن برای پناهندگی به عنوان یک پناهجو، باید ثابت کنید که پناهنده ای هستید که به دلیل آزار و اذیت یا ترس موجه از آزار و شکنجه به دلیل نژاد، قادر نیست یا نمی خواهد به کشور تابعیت خود بازگردد. هنگام جستجوی وکیل، مطمئن شوید که وکیل مهاجرتی را پیدا کرده اید که قوانین مهاجرت را می شناسد و در فرآیند پناهندگی با تجربه است.

قانون پناهندگان در سال 1980 به مهاجران این حق را می دهد که به دلیل ترس از آزار و اذیت در کشور مقیم خود، در ایالات متحده پناهنده شوند. به طور معمول، تهدید به آزار و شکنجه بر اساس مذهب، نژاد، عقاید سیاسی یا وابستگی آنها به گروه های اجتماعی است. پناهندگی به فرد و افراد نزدیک به آنها آزادی مهاجرت به ایالات متحده و اجتناب از آزار و شکنجه را که منجر به مرگ، شکنجه یا سایر جراحات بالقوه کشنده می شود، می دهد. به دنبال قانون شناسه واقعی 2005 و سایر تغییرات اخیر، مردم باید مدارک بسیار بیشتری را برای حمایت از درخواست پناهندگی سیاسی یا مذهبی نسبت به قبل ارائه دهند. به بیان ساده، واکنش دولت فدرال به رویدادهای 11 سپتامبر همه چیز را در مورد نحوه درخواست و اعطای پناهندگی تغییر داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد