چه نوع کامپیوتری بخرم؟

۵۹ بازديد

ما به طور کامل از واحدها استفاده می کنیم تا عمر تجهیزات فناوری اطلاعات را فراتر از اولین استفاده آن افزایش دهیم. TechReset حذف دستگاه در محل، گزارش حسابرسی تایید شده و از بین بردن کاملاً ایمن داده ها را از طریق نرم افزار تمیز کردن داده استاندارد طلایی یا خرد کردن هارد فیزیکی ارائه می دهد. امروز با Liquid Technology تماس بگیرید تا در مورد خدمات خریدار/کارگزار کامپیوتر دست دوم ما بیشتر بدانید. ما قیمت های منصفانه ای را با حذف سریع دارایی های مازاد فناوری اطلاعات شما ارائه می کنیم. می‌توانید با تماس با شماره رایگان ما، از طریق ایمیل یا به سادگی فرم سریع ما را تکمیل کنید و یک متخصص ارزیابی فناوری مایع فوراً به شما پاسخ خواهد داد.

به صورت ماهانه منتشر می شد و مقالاتی را در مورد خرید تجهیزات تکنولوژیکی پوشش می داد. در مارس 2009 انتشار مجله به دلیل تیراژ پایین متوقف شد. بیش از 20 سال است که Computeractive پرفروش‌ترین مجله محاسباتی در بریتانیا بوده است که به زبان انگلیسی ساده صحبت می‌کند تا در هر جنبه‌ای از محاسبات به شما کمک و مشاوره بدهد. 1087 تامین کننده خریدار کامپیوتر وجود دارد که عمدتا در آسیا قرار دارند.

"و من هرگز یک توصیه را دوبار نمی‌کنم. سعی می‌کنم به فرد در شخصی‌سازی خرید برای برآورده کردن نیازهایش کمک کنم. این به زمان بیشتر، بحث بیشتر و کمی صبر بیشتر نیاز دارد، اما به فرد کمک زیادی می‌کند." من می‌خواهم بدانم که مردم از چه نوع رایانه‌هایی در کلاس‌های درس خود استفاده می‌کنند، چه نوع کارهایی را می‌خواهند در خانه انجام دهند، چه کسی دیگری از رایانه استفاده خواهد کرد...» لیوینگستون گفت. پاملا لیوینگستون، مدیر فناوری اطلاعات در آکادمی چستنات هیل در فیلادلفیا، گفت: «این سوال را اغلب از معلمان دریافت می کنم.

"ابتدا، روش‌هایی را که از کامپیوترم استفاده می‌کنم با مردم به اشتراک می‌گذارم. این به آنها کمک می‌کند تا ببینند چه کاری می‌توانند انجام دهند... تعیین آنچه فکر می‌کنند از آن برای کمک به تعریف آنچه که نیاز دارند، کمک می‌کند." "آیا بچه دارید؟" سوالی است که دایان پراگر همیشه می پرسد. پراگر، متخصص رسانه کتابخانه در مدرسه ابتدایی Pleasant Grove در استاکبریج، جورجیا، گفت: «اگر فرد بچه داشته باشد، بچه‌ها احتمالاً می‌خواهند بازی‌هایی انجام دهند که نیاز به حافظه دارند. صرف نظر از شرایط، ایجاد همکاری با یک خریدار با تجربه کامپیوترهای دست دوم می تواند برای کسب و کار شما در کوتاه مدت و بلندمدت مفید باشد.

لیوینگستون و سایر اعضای تیم فناوری Education World برخی از سوالاتی را که از صاحبان رایانه می پرسند به اشتراک گذاشتند. خریداران رایانه برای اولین بار باید به نیازهای خود فکر کنند و نظرات تیم فناوری ممکن است به آنها کمک کند دقیقاً آن نیازها را تعیین کنند. "چه نوع کامپیوتری بخرم؟" اگر هماهنگ کننده فناوری مدرسه بودید، همیشه این سوال را می شنیدید! این سؤال معمولاً از یک تازه کار در فناوری می آید، شخصی که در شرف خرید اولین رایانه خانگی خود است. بسته به نیاز شما، TechReset می تواند تجهیزات IT اضافی شما را به طور کامل خریداری کند یا از طرف شما به عنوان یک کارگزار کامپیوتری عمل کند. به‌عنوان یکی از معتبرترین خریداران رایانه‌های دست دوم در کانادا، کارکنان حرفه‌ای ما با شما همکاری خواهند کرد تا یک تراکنش سریع، منصفانه و محرمانه را که بهترین نیازهای کسب‌وکار شما را برآورده می‌کند، تسهیل کنند.

کشور یا منطقه برتر تامین کننده، چین است که به ترتیب 100٪ خریداران رایانه را تامین می کند. طیف گسترده ای از گزینه های خریدار کامپیوتر، مانند مرکز تماس و پشتیبانی فنی آنلاین، تعمیر و بازگشت و تعویض در دسترس شما هستند. همچنین می توانید از بین 2 گیگابایت، 4 گیگابایت و 32 مگابایت انتخاب کنید. یک قرارداد خدمات خوب بگیرید و مراقب قراردادهای اینترنتی که ضمیمه برخی از بسته‌های «ویژه» هستند باشید».

لیبی آدامز، معلم منابع کامپیوتری در آکادمی تروست در کانزاس سیتی، میسوری، گفت: «به برنامه‌هایی که مربیان خریداری می‌کنند نگاهی بیندازید و سپس قیمت‌های آن‌ها را با آنچه Best Buy و سایر تخفیف‌های عمده ارائه می‌دهند مقایسه کنید. آدامز افزود: «حتماً به ضمانت‌نامه‌ها و اینکه تعمیرات چقدر آسان خواهد بود نگاه کنید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری اینترنتی به سایت ما مراجعه نمایید
اکثر بسته‌های کامپیوتری دارای سیستم‌های صوتی هستند که حداقل نیازهای خریدار را برای اولین بار برآورده می‌کنند یا از آن فراتر می‌روند. مری کرول، معلم کلاس دوم و مربی فناوری در مدرسه ابتدایی ریچاردز در خلیج وایتفیش، ویسکانسین، موافقت کرد: «همان کامپیوتری را که در محل کار دارید بخرید». منحنی یادگیری بسیار پایین می‌آید، مشکلی برای عقب و جلو کردن کار روی دیسک نخواهید داشت، و سطح راحتی و استفاده خود را بسیار سریع‌تر افزایش خواهید داد.

وقتی کسی این سوال را از لیوینگستون می پرسد، اولین واکنش او همیشه یکسان است. "قبل از اینکه بتونم راهنمایی کنم باید چند سوال از معلم بپرسم..." TechReset در دفع ایمن و پایدار زباله های الکترونیکی (e-waste) و پاک کردن یا از بین بردن ایمن تمام داده های محرمانه از طریق خرد کردن هارد دیسک یا پاکسازی داده های تایید شده تخصص دارد. این به شما این اطمینان را می دهد که داده های شما خارج از استفاده هستند و با تعهدات حفاظت از داده شما مطابقت دارند.

با خیال راحت یک صفحه گسترده از تجهیزات استفاده شده خود را اضافه کنید تا به کارگزاران / خریداران رایانه ما در تسریع فرآیند کمک کند. بسته به نیازهای کسب و کار شما، Liquid Technology می تواند به عنوان یک کارگزار کامپیوتر از طرف شرکت شما عمل کند یا تجهیزات مازاد فناوری اطلاعات شما را به طور کامل خریداری کند. به عنوان یکی از معتبرترین خریداران تجهیزات کامپیوتری دست دوم آمریکای شمالی، مدیران حساب Liquid Technology با شما همکاری خواهند کرد تا یک تراکنش سریع، منصفانه و محرمانه را که بهترین نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند، تسهیل کنند. متخصصان ارزیابی ما در محل حاضر خواهند شد تا رایانه‌های مورد استفاده و تجهیزات فناوری اطلاعات شما را بازرسی و ارزیابی کنند و سپس پیشنهادی فوری به شما ارائه دهند. پس از توافق، خریداران کامپیوتر دست دوم مورد اعتماد ما به سرعت تجهیزات را حذف کرده و بلافاصله پرداخت را صادر می کنند. "حداقل یک هارد دیسک 3 تا 4 گیگ و یک مودم پرسرعت تهیه کنید. با چیزی کمتر از 56K همراه نباشید تا برای همیشه منتظر دیدن وب سایت ها نباشید." --- کارولین سالرنو، معلم کلاس پنجم و مربی اینترنت در Hauppague، نیویورک.

پس از بیش از 30 سال ارائه بزرگترین بخش نقد در هر مجله فناوری، Computer Shopper خداحافظی می کند. شماره 395 (در اواسط نوامبر منتشر خواهد شد) آخرین شماره موجود برای خرید خواهد بود - و یک بار دیگر، مملو از به روز رسانی در مورد آخرین محصولات و ارتقاء نرم افزار خواهد بود تا به شما در انتخاب بهترین کیت برای سرمایه گذاری کمک کند. جنیفر واگنر، هماهنگ کننده فناوری در مدرسه مسیحی Crossroads در کورونا، کالیفرنیا، توصیه کرد که حتماً در بودجه خرید رایانه خود برای محافظت از ویروس پول بگذارید. این توصیه دیگری برای خریداران رایانه است که برای اولین بار توسط بسیاری از اعضای تیم فناوری Education World تکرار شده است. متخصصان واجد شرایط ما برای بازرسی و ارزیابی مناسب تجهیزات فناوری اطلاعات مازاد شما در محل حاضر خواهند شد، سپس پیشنهاد فوری به شما ارائه می‌دهند. پس از توافق، تیم کاملاً بیمه شده ما تجهیزات را با خیال راحت و ایمن از کار انداخته و خارج می کند و هر گونه اختلال در کسب و کار شما را به حداقل می رساند.

کامپیوتر کوچک 5 اینچی مینی ارزان و لمسی همه در یک کامپیوتر برای مدرسه دفتر خانه

سریع‌ترین پردازنده و مودمی را که می‌توانید بخرید، خریداری کنید. در مورد خرید نرم‌افزار با منبع فناوری بخش مدرسه خود تماس بگیرید. اغلب معلمان می‌توانند نرم‌افزارهایی مانند برنامه‌های آفیس یا درجه‌بندی را با قیمتی کمتر یا رایگان خریداری کنند. " --- جولیا تیمونز، متخصص فناوری آموزشی در مدرسه راهنمایی پل لارنس دانبار برای نوآوری، لینچبورگ، ویرجینیا. پیشرو در صنعت ITAD، TechReset فراتر از بازیافت کامپیوترها است.

اگر با آن راحت نیستید، داشتن رایانه ای با همه زنگ ها و سوت ها فایده ای ندارد.

میز کامپیوتر چند منظوره لپ تاپ قابل حمل بامبو با بالش کوسن

"شما از چه کامپیوتری در مدرسه استفاده می کنید و از چه نرم افزار پردازش کلمه یا نرم افزار دیگری استفاده می کنید؟" سوالات دیگری هستند که فرد هولمز همیشه می پرسد. هولمز افزود: اگر معلمی کار رایانه را به خانه می برد، اینها سؤالات مهمی هستند. آن معلم می خواهد ماشین هایی داشته باشد که سازگار باشند. TechReset یک کارگزار کامپیوتری قابل اعتماد و با تجربه است که کامپیوترهای دست دوم را خریداری می کند. راه‌حل‌های ایمن، هوشمند و ایمن ما برای داده‌ها و تجهیزات شما می‌توانند این کار را بدون اختلال در کسب‌وکار روزانه‌تان انجام دهند و مطابق با زمان‌بندی شما کار کنند. بسیاری از مربیان می توانند از برنامه های خرید ویژه ارائه شده از طریق مدارس، اتحادیه های اعتباری و موارد مشابه استفاده کنند.

ما انواع، ساخت و سنین تجهیزات فناوری اطلاعات مورد استفاده را می خریم. این شامل سرورها، رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، چاپگرها، تجهیزات شبکه، ذخیره سازی، تجهیزات تلفن و دستگاه های تلفن همراه است. دایان پراگر گفت: خریداران باید بدانند که اکثر خرده فروشان کامپیوتر می خواهند فروش داشته باشند. "بدانید که بسیاری از اوقات مجبور نیستید "بسته" را همانطور که در آگهی است بخرید. اکنون اکثر خرده فروشان رایانه رایانه را با آنچه کاربر نیاز دارد مشخص می کنند - رم بیشتر، پردازنده کمی کندتر، مانیتور کوچکتر... " پاتریشیا بیهون، متخصص فناوری در مدرسه لینکلن روزولت در سوکاسونا، نیوجرسی، می‌گوید: «توصیه رایانه به یک تازه‌کار چیز خطرناکی است».

استفاده از یک خریدار و کارگزار معتبر برای کامپیوترهای دست دوم می تواند به شرکت شما کمک کند. شما ممکن است کامپیوترهای دست دومی را بفروشید زیرا در حال گذر از یک تغییر تجاری بزرگ مانند کوچک سازی، ارتقاء فناوری یا به دلایل دیگر هستید. PC Pro شماره یک ماهنامه IT در بریتانیا است که از سال 1994 خوانندگان را در جریان آخرین تحولات فناوری قرار می دهد. مایرز افزود: «نیازها و هدف همیشه مقدم بر پیشنهادها هستند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت پانیکاد بازدید نمایید
--- کتی کمپبل، معلم تسهیل کننده فناوری، مدارس کلیسای سنت چارلز در لولینگ، لوئیزیانا. ساچین بانسال، مدیر وب سایت Tomahawks آنلاین، گفت: "من می گویم که این بستگی به دو عامل عمده دارد - برنامه ریزی معلم در کنار گشت و گذار در شبکه چیست و محدودیت قیمت چقدر است." "در حالی که گشت و گذار در شبکه خوب است، اولین سوال من این است که "چه کار دیگری با کامپیوتر می خواهید انجام دهید؟ و" سطح راحتی شما در کامپیوتر چقدر است؟" فرد هولمز، مدیر وب سایت مدارس دولتی Osceola را اضافه کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد