مراکز جمع آوری باتری های مستعمل

۶۲ بازديد

یک باتری سرب متوسط ​​تقریباً 30٪ سرب، 13٪ اسید، 12٪ پلاستیک و 45٪ به اصطلاح "خمیر الکترود" دارد. همه این منابع قبلاً در مراحل اولیه از منبع جدا شده و سپس به عنوان یک محصول جدید استفاده می شوند یا به یک محصول جدید ذوب می شوند. در واقع، مطالعه‌ای در سال 2017 توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده نشان داد که احتمال و شدت آتش‌سوزی باتری‌های لیتیوم یونی با خودروهای معمولی یا کمی کمتر از آن است. همانطور که وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری به جاده ها می روند، ما می توانیم به طور فزاینده ای مطمئن باشیم که آنها به اندازه خودروهای معمولی ایمن هستند که جایگزین می شوند. با وجود این، مواردی از آتش گرفتن خودروهای برقی رخ داده است، اما تعداد بسیار کمی از این حوادث ناشی از خرابی باتری بوده است. معمولاً آنها ناشی از تصادفات یا حوادثی هستند که ممکن است باعث آتش گرفتن هر وسیله نقلیه ای شده باشد - مانند مورد تسلا مدل S در سال 2013 که با یک قطعه فلز بزرگ با سرعت زیاد برخورد کرد.

باتری سرب اسیدی استفاده شده 12 ماه حرکات قیمت

ما در Pilot Industries Ltd، ضایعات باتری سرب را از نیجریه خریداری می کنیم. ما ضایعات باتری سرب تخلیه شده شما را به یکباره از کارخانه یا حیاط قراضه شما جمع آوری می کنیم. برای مدت طولانی مشتریان ما از دنیای خودرو، مکانیک‌ها، صاحبان خانه‌ها و ایستگاه‌های کامیون باتری‌های سرب را به Rockaway Recycling می‌فروشند.

اینورتر کجا بفروشیم

حمل باتری های اسید سرب به مقصدهای خارج از کشور برای بازیافت به دلیل ماهیت خطرناک آن مجازات دارد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری اتمی کلیک کنید
به طور معمول، مراکز جمع آوری باتری های مستعمل را از مصرف کنندگان دریافت می کنند و آنها را برای پردازش بیشتر به مراکز بازیافت مجاز منتقل می کنند. باتری ها حاوی مخلوطی از فلزات مختلف هستند که برای ایفای نقش خود به عنوان رسانای الکتریکی طراحی شده اند.

عمودی نگه داشتن باتری های خودرو و بسته بندی محکم به یکدیگر کمک می کند تا از جابجایی آنها در حین حمل و نقل جلوگیری شود. علاوه بر این، باتری ها باید در یک سینی پلاستیکی محکم یا پالت با روکش مقوایی قرار گیرند تا بتوانند هرگونه ریزش را در خود نگه دارند. اگر پشته‌ای از باتری‌های خودکار دارید، می‌توانید آنها را با روکش مقوایی جدا کنید. بسته بندی نامناسب ممکن است منجر به ترک خوردگی یا شکستگی باتری ها شود که ممکن است باعث از بین رفتن یا کاهش جبران خسارت شود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، درباره آن حادثه که منجر به آتش‌سوزی محدود شد، اظهار داشت که باتری‌های EV فقط حدود یک دهم انرژی یک مخزن پر از سوخت را در خود دارند و خطری که در تصادف ایجاد می‌کنند را محدود می‌کند. باتری خودروهای برقی یک فناوری اثبات شده است که برای سالیان متمادی دوام خواهد آورد. نیسان تضمین می‌کند که باتری‌های خودروی برقی‌اش هشت سال یا 100000 مایل دوام می‌آورند، و تسلا ضمانت مشابهی را ارائه می‌دهد.

ما قیمت‌ها را در وب‌سایت‌های جداگانه و پلت‌فرم‌های معاملاتی مختلف، هم برای ATF و هم برای سایت‌های قابل دسترسی جهانی مانند Ebay جستجو و فهرست‌بندی می‌کنیم. ما همچنین با ATF ها، شرکت های زندگی دوم و کارشناسان صحبت می کنیم تا قیمت ها را در سطح کلی بررسی کنیم. در این مرحله داده‌ها فقط باتری‌های خودروهای الکتریکی سبک را پوشش می‌دهند که از طریق ATF در بزرگترین بازارهای غربی و برخی بازارهای نوظهور در اروپای شرقی وارد می‌شوند. باتری هایی که مستقیماً از OEM ها فروخته می شوند یا از چین صادر می شوند می توانند هم ارزان تر و هم گران تر باشند.

قیمت هر کیلووات ساعت به ظرفیت پلاک اشاره دارد به این دلیل ساده که بسیاری از باتری‌ها در بازار آزاد آزمایش نمی‌شوند، اما «همانطور که هست» فروخته می‌شوند. باتری‌های EV چرخه‌های «دشارژ» را طی می‌کنند که در هنگام رانندگی و «شارژ» زمانی که خودرو به برق وصل است. تکرار این فرآیند در طول زمان بر میزان شارژ باتری تأثیر می‌گذارد. این باعث کاهش برد و زمان مورد نیاز بین هر سفر برای شارژ می شود. اکثر سازندگان دارای پنج تا هشت سال ضمانت برای باتری خود هستند. با این حال، پیش‌بینی کنونی این است که باتری خودروهای الکتریکی بین 10 تا 20 سال قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشند، دوام خواهند آورد.

شما همچنین می توانید مشخصات خود را بگذارید و ما با شما تماس خواهیم گرفت. سازندگان باتری‌های خودروهای الکتریکی تمام تلاش خود را می‌کنند تا مطمئن شوند باتری‌های EV ایمن هستند و سیستم‌های مدیریت هوشمند را برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و سایر مشکلات نصب می‌کنند. باتری‌ها با شارژ و دشارژ شدن گرم می‌شوند، اما خودروها طوری طراحی شده‌اند که آنها را خنک نگه می‌دارند – خودروهای برقی با عملکرد بالا گاهی اوقات دارای سیستم خنک‌کننده مایع هستند. همانطور که خودروهای معمولی دارای مخازن سوخت بزرگ یا کوچک هستند، باتری‌های لیتیوم یونی برای خودروهای الکتریکی نیز در اندازه‌های متفاوتی هستند.

اگر باتری ماشین قدیمی دارید که دیگر کار نمی کند، به این معنی نیست که نمی توانید آنها را با پول عوض کنید! یکی از بهترین مکان ها برای سود بردن از این باتری های مرده، یک حیاط قراضه محلی است. اکثر کارخانه‌های ضایعات باتری‌های قلیایی را نمی‌پذیرند، بنابراین اگر به دنبال بازیافت آنها هستید، مطمئن شوید که گزینه دیگری در دسترس دارید. شما می توانید هر آنچه را که دارید در حیاط بازیافت محلی خود جمع آوری کنید.

«قیمت پایین» نشان‌دهنده میانگین پایین‌ترین قیمت ضایعات باتری‌های خودرو است که توسط تمام کارخانه‌های ضایعات در شهرهای فهرست‌شده ایالات متحده پرداخت شده است. «قیمت بالا» نشان‌دهنده میانگین بالاترین قیمت ضایعات باتری خودرو است که توسط تمام کارخانه‌های ضایعات در شهرهای فهرست‌شده ایالات متحده پرداخت شده است. این محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیت و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تولید می شوند. نه تنها این تولیدکنندگان باتری بر روی وسایل نقلیه الکتریکی، اما آنها همچنین در حال کار بر روی ذخیره باتری برق برای کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی هستند. وقتی نوبت به تعویض باتری خودروی الکتریکی می‌رسد، نباید زیاد نگران باشید زیرا بسیاری از تولیدکنندگان تا 8 سال یا 100000 مایل ضمانت می‌دهند. به این معنی که حتی اگر در یک اتفاق ناخوشایند که مشکلی پیش آمده نیاز به تعویض آن داشته باشید، می‌تواند تحت این گارانتی قرار گیرد.

باتری های اسید سرب استفاده شده اغلب توسط مراکز جمع آوری مجاز جمع آوری می شوند که به نوبه خود آنها را به محوطه های بازیافت شناخته شده منتقل می کنند. فرآیند بازیافت طی دو دهه گذشته دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. در ابتدا از فرآیندهای مکانیکی مختلفی برای شکستن باتری های مستعمل استفاده می شد.

اغلب اوقات آنها عکس هایی از باتری هایی که برای فروش دارند برای ما می فرستند و همیشه از خود می پرسند که هر پوند برای آنها چقدر است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کیان بازدید نمایید
اکنون با به روز بودن صفحه قیمت گذاری ما، می توانید بلافاصله همه قیمت ها را مشاهده کنید. در این صفحه نه تنها قیمت ضایعات امروزی، بلکه میانگین قیمت باتری های اسقاط خودرو در 30 روز گذشته را مشاهده خواهید کرد. این به شما امکان می دهد بدانید قیمت ها امروز در مقایسه با ماه گذشته کجا هستند و ببینید بازار به کجا می رود. همچنین می‌توانید میانگین قیمت‌های باتری خودرو را در 30 روز گذشته مشاهده کنید که به مشتریان ما امکان می‌دهد آن را با قیمت‌های فعلی باتری خودرو مقایسه کنند. برای سال‌ها، Rockaway Recycling باتری‌های سرب اسیدی را برای ضایعات فلزی خریداری کرده است.

به طور معمول، شما باید انتظار داشته باشید که 5-8 دلار به ازای هر باتری اسقاط خودرو پرداخت کنید. باتری های کامیون بزرگتر هستند و هر کدام بین 10 تا 12 دلار پرداخت می شوند. اگر در منطقه Tri-State هستید و مقدار زیادی ضایعات مس، سیم، کابل، فولاد، آهن یا آلومینیوم دارید، حتماً برای دریافت کانتینر خود با ما تماس بگیرید و خدمات تحویل بگیرید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا کار را به درستی انجام دهید و برای ضایعات فلزی خود دلار بالایی به شما بپردازیم. ​​اگر نیاز به چاپ مسیرها دارید، می توانید این کار را مستقیماً در وب سایت ما به همراه مشاهده ساعات کاری و اطلاعات تماس ما انجام دهید.

ما ضایعات را از بسیاری از مکان‌های اصلی در نیجریه مانند لاگوس، کانو، ایبادان، شهر بنین، پورت هارکورت، پلاتو، کوارا، ابوجا، کادونا، انوگو، دلتا، بائوچی و غیره خریداری می‌کنیم. و مشخصاتی که بهترین پیشنهاد قیمت را بر اساس نرخ های فعلی بازار به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، ال‌جی شیم، باتری خودروهای الکتریکی را برای خودروهایی مانند ولوو، رنو، فورد و شورلت عرضه می‌کند. نه تنها این، بلکه آنها همچنین قراردادی را با Telsato امضا کرده اند که تمام تلساهای تولید شده در چین را با باتری تامین می کند. در خودروهای برقی، باتری‌ها «بافر» هستند، به این معنی که رانندگان نمی‌توانند از تمام توانی که ذخیره می‌کنند استفاده کنند و تعداد چرخه‌هایی که باتری طی می‌کند کاهش می‌یابد. همراه با تکنیک‌های دیگر مانند سیستم‌های خنک‌کننده هوشمند، این بدان معناست که باتری‌های خودروهای الکتریکی باید سال‌ها عمر بدون دردسر داشته باشند.

باتری های قدیمی ماشین همیشه باید به طور مناسب از طریق برنامه های بازیافت دور ریخته شوند. همچنین نمی‌توان آن‌ها را بدون گذراندن یک فرآیند طولانی پاک‌سازی به مکان‌های دفن زباله فرستاد، بنابراین کارآمدترین راه برای دفع آنها بازیافت آنهاست. باتری‌های EV علاوه بر استفاده برای حمایت از استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، می‌توانند برای کمک به تامین انرژی خودروهای بیشتری در آینده بازسازی شوند. گروه فولکس واگن برنامه‌هایی برای شروع یک پروژه بازیافت دارد که کیفیت باتری‌ها را برای تعیین آینده آنها ارزیابی می‌کند.

ما باتری های اسید سرب را بازیافت می کنیم که همانطور که از نامشان پیداست حاوی سرب هستند. باتری های سرب به عنوان مثال در ماشین یا کامیون شما به عنوان باتری استارت یا در یک لیفتراک به شکل باتری کششی استفاده می شود. علاوه بر این، باتری‌های سرب را می‌توان برای کاربردهای دیگر نیز برای تامین برق مورد استفاده قرار داد. ذخیره انرژی با استفاده از باتری مانند هنگام استفاده از پنل های خورشیدی نیز امکان پذیر است. باتری های اسید سرب یکی از رایج ترین انواع باتری های ضایعاتی هستند که با آن مواجه خواهید شد.

در واقع، بسیاری از باتری‌های PHEV به احتمال زیاد برای بازیافت فرستاده می‌شوند، اگرچه می‌توانستند مورد استفاده مجدد قرار گیرند، تنها به این دلیل که خریدار وجود ندارد. همه PHEVها مانند BEVها ضمانت‌های سخاوتمندانه باتری‌های خود را ندارند که فرصتی را با بزرگ شدن خودروها باز می‌کند. با این حال، باتری ها به اندازه یک وسیله نقلیه الکتریکی کامل حیاتی نیستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد