برنامه بازیافت باتری خودرو

۶۳ بازديد

آنها همچنین باتری های دست دوم ماشین را می خرند، عمدتاً برای هسته سرب خود که می تواند بازیافت و دوباره استفاده شود. مانند فروشگاه های قطعات خودرو، بسیاری از فروشگاه ها نرخ ثابتی بین 5 تا 12 دلار به شما ارائه می دهند. مکان‌های دیگر، مانند یاردهای قراضه، ممکن است بر اساس وزن به شما پرداخت کنند. گزینه های زیادی برای فروش باتری ماشین یا کامیون دست دوم به صورت محلی وجود دارد. در بیشتر موارد، مردم باتری‌هایشان مرده هستند و به دنبال راهی برای بازگرداندن چند دلار قبل از پرداخت پول نقد برای باتری جدید هستند.

13 بهترین مکان برای بازیافت باتری ماشین های قدیمی برای پول نقد

اما بهترین راه برای اینکه بفهمید چقدر پول می گیرید این است که به سادگی تماس بگیرید و بپرسید. درست مانند کارگاه های ضایعاتی، اگر چندین باتری برای فروش همزمان داشته باشید، احتمالا پول نقد بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر نمی‌توانید فروشگاهی برای خرید قطعات خودرو پیدا کنید که به شما پول نقد بدهد، اینها گزینه خوبی هستند، زیرا برخی فقط باتری‌ها را به صورت رایگان بازیافت می‌کنند. اگر ابزاری برای شارژ مجدد آن دارید، می توانید یا دوباره از آن استفاده کنید یا آن را به قیمت بالاتر بفروشید. اگر در نظر دارید آن را به یک کارخانه ضایعات فلزی بفروشید، می توانید سعی کنید و منتظر زمانی باشید که نرخ باتری های مستعمل بهتر باشد.

برنامه بازیافت باتری خودرو AutoZone برای پول نقد برنامه ای است که با کمال میل باتری های خودروی استفاده شده شما را می گیرد و به درستی دور می اندازد. آنها بسته به نوع، مارک و شرایط، مانند آسیب، می توانند به ازای هر باتری 6 تا 8 دلار به شما بدهند. به علاوه، فروشندگان یک کارت هدیه 10 دلاری AutoZone دریافت خواهند کرد تا از آن برای خرید باتری جدید یا هر چیز دیگری در فروشگاه استفاده کنند.

می توانید برای فروش باتری های کارکرده و کارکرده خود با تعمیرگاه های محلی خودرو تماس بگیرید. این فروشگاه ها گاهی اوقات باتری ها را خریداری می کنند و آنها را تعمیر می کنند. سپس این باتری‌های بازسازی‌شده خودرو را برای فروش با تخفیف به مشتریانی که به دنبال باتری‌های مستعمل هستند، قرار دادند. همچنین می‌توانم یک باتری قدیمی در حال کار را به یک تعمیرگاه خودرو محلی بفروشم.

محوطه های ضایعات و مراکز بازیافت فلزات بسیار شبیه به هم هستند، اما ممکن است تفاوت هایی نیز وجود داشته باشد. تایپ کردن در "مراکز بازیافت فلزات در نزدیکی من" می تواند مجموعه ای کاملاً متفاوت از نتایج جستجو را در مقایسه با محوطه های ضایعات ایجاد کند. برخی از مراکز بازیافت ممکن است نرخ های خود را در سایت خود ذکر کنند.

هنگامی که شما یک باتری جدید را در یک فروشگاه قطعات خودرو خریداری می کنید، شارژ اصلی آن حدود 12 دلار است. این شارژ نوعی سپرده است که با بازگرداندن باتری مرده آن را پس می گیرید. این هزینه واریزی برای ترویج بازیافت و دور نگه داشتن باتری ها از محل های دفن زباله است. ایده این است که وقتی باتری تمام شد، آن را برگردانید تا سپرده خود را پس بگیرید. جایی که در نزدیکی من باتری ماشین های مستعمل می خرد، فروشگاه محلی قطعات خودرو من است. چندین فروشگاه بزرگ خودرو وجود دارد که آنها را می خرند و برخی گزینه های دیگر را نیز می خرند.

اگر در منطقه ای قرار دارید که چندین یارد قراضه برای انتخاب وجود دارد، باید مطمئن شوید که از قبل با هر یک تماس سریع بگیرید. قیمت‌های هر حیاط قراضه را مقایسه کنید و ببینید کدامیک مایل است بیشترین هزینه را برای دلار شما ارائه دهد. خوب، من با یک مورد آسان شروع می کنم و آن فروشگاه های محلی قطعات خودرو است. برخی از مردم در واقع با جمع آوری باتری های مرده و فروش آنها، یک مزاحمت ایجاد می کنند. وقتی به جایی می‌روم که باطری ماشین کارکرده را در نزدیکی خود می‌خرد، معمولاً هر بار 5 باتری می‌آورم و با 60 دلار به خانه می‌روم.

یاردهای نجات خودرو


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری صبا کلیک کنید
بسیاری از مراکز بازیافت نرخ فعلی خود را در وب سایت خود ذکر کرده اند. دقیقاً مانند یاردهای نجات ضایعات، اگر به صورت عمده بفروشید، معمولاً درآمد بیشتری به ازای هر باتری خواهید داشت. برای راحتی، فروش به حیاط‌های قراضه یا تعمیرگاه‌های محلی خوب است، زیرا همان جا پول نقد به شما می‌دهند.

توزیع کنندگان ما با پایگاه های نظامی از هر شعبه کار می کنند تا باتری های سرب اسید را پس از بازنشستگی جمع آوری کنند. پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. اگر فروشگاه قطعات خودرو در محله من پول نقدی برای باتری ماشین دست دومم به من نمی دهد، من همیشه می توانم آن را به انباری بیاورم. ضایعات و آشغال‌ها فقط خرید یخچال‌های قدیمی یا پنکه‌های برقی یا حتی بازیافت بطری‌ها و شیشه‌های قدیمی نیست.

باز هم، این گزینه بهتری برای اسقاط باتری یا حتی فروش آن از طریق Craigslist است. چقدر می توانم برای باتری مستعمل خود از یک حیاط قراضه تهیه کنم؟ خوب، این به ارزش بازار فعلی قراضه سرب بستگی دارد. اگر در نزدیکی محل من چندین حیاط قراضه وجود داشته باشد، همیشه می توانم نرخ خرید آنها را مقایسه کنم و البته به سراغ موردی که قیمت بهتری دارد بروم. راحت‌ترین مکان‌هایی که می‌توانم باتری ماشین‌های مستعمل را در نزدیکی خود بفروشم، فروشگاه‌های قطعات خودرو هستند. این می تواند AutoZone، Napa، Advance Auto Parts، O'Reilly یا هر فروشگاه محلی قطعات خودرو در منطقه من باشد. همچنین یک گزینه پول سریع برای دریافت وام تضمین شده بدون توجه به استرالیا وجود دارد.

اگر این سناریوی شماست، بهترین گزینه شما فروشگاه محلی قطعات خودرو است. راحت است و بالاترین مقدار را برای باتری ماشین یا کامیون مرده به شما ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که بیشتر این مکان‌ها نه تنها باتری‌های مستعمل را مصرف می‌کنند، بلکه لوازم خانگی و فلزی را نیز مصرف می‌کنند. اگر انبوهی از آشغال‌ها دارید که فقط می‌نشینید، حتماً آن را در یک زمان مصرف کنید تا بیشترین درآمد را به دست آورید. آنها به عنوان یک واسطه عمل می کنند و آن را به کسی که نمی خواهد برای باتری جدید پول پرداخت کند، دوباره می فروشند. این مکان ها احتمالاً ابتدا آن را به یک ولت متر متصل می کنند و سپس به شما پیشنهاد می دهند.

باید از قبل تماس بگیرید تا مطمئن شوید که در برنامه بازیافت شرکت می کند. با گذشت زمان، بازیافت باتری خودرو به خودی خود به یک صنعت تبدیل شده است. این صنعت از مراکز بازیافت کوچک و تا برترین برنامه های بازیافت خودروسازان به رشد خود ادامه می دهد.

مکان‌های نزدیک من که باتری‌های مستعمل می‌خرند معمولاً بین 8.50 تا 12 دلار برای هر باتری پرداخت می‌کنند. اگر اساساً باتری شماست، شارژ اصلی خود را از زمانی که آن را خریدید، پس می گیرید. اگر راهی برای بازگرداندن باتری های مرده دارید، می توانید درآمد کسب کنید.

بخش مورد علاقه من این واقعیت است که برخی از مکان‌های برنامه به شما امکان می‌دهند یک بارگیری را برنامه ریزی کنید. نیازی نیست نگران حمل یک باتری کثیف و قدیمی در ماشین زیبا و تمیز خود باشید. بازیافت ممکن است ایده ساده ای باشد، اما بازیافت مسئولانه از رویه هایی برای محافظت از زندگی و محیط زیست پیروی می کند. طبق گفته کلاریوس، بزرگترین شرکت بازیافت باتری خودرو در جهان، 99 درصد باتری خودرو قابل بازیافت است. در برخی موارد، اگر چندین باتری سرب داشته باشید، یک کارخانه ضایعات پول بیشتری به شما ارائه می دهد.

آنها می توانند تحت شرایط خاصی با بسته بندی مناسب از معافیت hazmat برخوردار شوند. تا آنجایی که تأیید hazmat را دریافت کنید، این مستلزم دریافت CDL برای شروع است. سپس الزامات گزارش، شماره DOT، ممیزی DOT، ثبت کسب و کار، پرونده‌های سالانه و دوسالانه با IRS، آژانس‌های ایالتی و محلی وجود دارد، و این فهرست ادامه دارد. آن‌ها در مقادیری کامیون می‌خرند که به‌خوبی بسته‌بندی شده‌اند، نه از مردی که تعداد کمی در وانت خود دارد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت تسلا بازدید نمایید
با بررسی سریع Ebay و Craigslist، باتری‌های دست دوم مختلفی را در محدوده قیمتی که در بالا ذکر کردم در فروش یافتم. اگر می‌دانید چگونه باتری‌های ماشین‌های مستعمل را پیدا کرده و دوباره شارژ کنید، این یک کار جانبی خوب است. کارخانه های بازیافت فلزات، باتری ماشین های دست دوم را نیز خریداری کنید. نرخی که آنها برای باتری های قراضه می پردازند روزانه متفاوت است زیرا توسط بازار کالاهای فلزی تحت تأثیر قرار می گیرد. بنابراین با وزن متوسط ​​یک باتری خودرو که 40 پوند است، اگر امروز یک باتری ماشین دست دوم را به آنها بفروشید، 6.94 دلار دریافت خواهید کرد.

در ایالات متحده، صنعت بازیافت خودرو بیش از 140000 نفر را در سراسر کشور استخدام می کند که هر سال حدود 32 میلیارد دلار فروش به همراه دارد. حدود 86 درصد از یک وسیله نقلیه کامل را می توان به قطعات خودروهای جدید یا سایر محصولات مصرفی بازیافت کرد. آیا باتری قدیمی را با یک باتری جدید تعویض می کنید؟ مطمئن شوید که باتری قدیمی و مرده را با خود همراه داشته باشید. اما اگر فراموش کردید که آن را با خود ببرید، هنگام خرید جدید، نگران نباشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد