راهنمای خرید عینک آفتابی کوهنوردی

۷۴ بازديد

سایه های پر زرق و برق ایتالیایی ساخت و طراحی رودی پروجکت از دیرباز عزیزان پلوتون اروپایی بوده اند. تا همین اواخر، برای امتیاز پوشیدن آن ها قیمت های طراح (250 دلار به بالا) پرداخت می کردید. پس چه می گیری؟ برای شروع، Fotonyk مانند یک کت و شلوار مناسب برای هر یک از آزمایش کنندگان ما مناسب است. ما آنها را تقریباً برای هر شغلی کوتاه از دوچرخه سواری فنی کوهستان می پوشیم.

Smith 4d Mag Goggle Review

ما می دانیم که عینک آفتابی برای روزهایی که در بیابان های آزاد سپری می شود باید مانند شما سخت باشد، به همین دلیل است که عینک آفتابی Wiley X WX Helix را به عنوان بهترین عینک آفتابی برای پیاده روی انتخاب کردیم. این سایه‌های مستطیلی که به‌طور جهانی متملق هستند، نمایه‌ای کمی پیچیده در قاب‌های نزدیک دارند که محافظت بهینه را در برابر نور خورشید در حاشیه ارائه می‌کنند. ساختار پلاستیکی با عملکرد سبک و لنزهای نشکن برای مقاومت در برابر ضربه با سرعت بالا با استانداردهای ایمنی ANSI مطابقت دارد یا از آن فراتر می رود، و شقیقه های باله کوسه صاف هوای خنک و شیک به آن اضافه می کنند.

برترین عینک آفتابی کوهنوردی

در هر کجا که پیاده روی می کنید، عینک آفتابی برای کمک به شما برای دیدن واضح و جلوگیری از آسیب دیدن چشم در اثر اشعه خورشید ضروری است. JJF12 هم به عنوان عینک آفتابی سال سیما و هم به‌عنوان «همه کاره‌ترین عینک آفتابی ۲۰۲۰» شرکت Outside Mag انتخاب شدند. این سایه‌های برنده جایزه با همکاری موج‌سوار دو بار قهرمان هاوایی، جان جان فلورانس، طراحی شده‌اند. علاوه بر عشق جان به آب، او همچنین یک اسنوبردگر مشتاق است و هنگام کمک به ایجاد طراحی سازگار با محیط زیست JJF12، هر دوی این محیط ها را در نظر گرفت. این عینک دارای فریم ریلسان و لنزهای 100% پلاریزه است که 98% از نور آبی را محافظت می کند و با پوشش ضد انعکاس، ضد آب و ضد روغن پوشش داده شده است و ملانین برای تقلید از خواص ملانین تزریق شده است.

هر جفت دارای محافظ‌های جانبی پلاستیکی قابل جابجایی است و یک کیسه نایلونی بازیافتی و جعبه بدون جوهر ارائه می‌شود. آیا به عینک آفتابی کوهنوردی نیاز دارید که بتواند انتظارات طاقت فرسای کوهنوردی را برآورده کند، همگی در عین حال که دید بکر و محافظت در برابر عوامل ایجاد می کنند؟ جای درستی آمدی. در این راهنما، فناوری قاب و لنز را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم یک جفت عینک آفتابی یخچالی به اندازه صعود خود انتخاب کنید. همچنین برخی از فریم‌های عملکرد برتر ما را پیدا خواهید کرد که از چشمان شما در برابر نور شدید خورشید و اشعه‌های فرابنفش محافظت می‌کنند. اگر می‌خواهید همه آنها را ببینید، مجموعه کامل بهترین عینک‌های آفتابی کوهنوردی ما را بررسی کنید. در ماه های زمستان زمان زیادی را صرف کوهنوردی و یخ نوردی می کنم.

پیشرفت‌ها در فناوری لنز تأثیرات منفی شکل استوانه‌ای را کاهش می‌دهد و بسیاری از مدل‌های برتر ما این نوع لنز را دارند، از جمله روش Giro. لنز بزرگ آن از نظر میدان دید و وضوح با گزینه‌های کروی گران‌تر اسمیت و اوکلی رقابتی است.

نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که لنز چقدر نور مرئی را به چشم منتقل می کند. برای پیاده روی عمومی حداقل باید عینک آفتابی دسته 2 (که بین 18 تا 45 درصد نور مرئی را از خود عبور می دهد) و عینک آفتابی دسته 3 (8 تا 18 درصد VLT) را برای پیاده روی و کوهنوردی در رشته کوه های باز هدف قرار دهید. عینک های آفتابی دسته 4 (که کمتر از 8 درصد نور مرئی را از خود عبور می دهند) برای روشن ترین شرایط قابل تصور مانند پیاده روی در یخچال یا کوهنوردی در ارتفاعات هستند و استفاده از آنها در حین رانندگی ممنوع است.

بیایید به موارد خاص و اینکه چرا این عینک های آفتابی عالی هستند، بپردازیم. لنزهای پلی کربنات 100٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند و پوشش آبگریز از ایجاد علائم، آب و تراکم جلوگیری می کند. این عینک آفتابی دارای محافظت چشمگیر در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز می باشد. عینک آفتابی نایک اسکایلون ACE با مشخصات شیک و بسته بندی شده و طراحی نیمه بدون لبه ساده خود، عینک آفتابی بادوام و قابل اعتمادی با قیمتی است که ضرری ندارد. انتخاب ما برای بهترین عینک آفتابی پیاده‌روی زیر 100 دلار دارای ساختار پلاستیکی با عملکرد سبک وزن است، با شقیقه‌هایی که اطراف سر را تشکیل می‌دهند و برای راحتی بیشتر در نوک‌های گرد کمی گشاد می‌شوند. چه در مسیر کوهستانی شیب دار بالا بروید یا به زمین های صاف تر بپیوندید، عینک آفتابی نایک اسکایلون از سلامت چشمان شما محافظت می کند.

و برای چهره‌های کوچک‌تر، فناوری Expansion View Giro کار خوبی برای حفظ دید خوب با طراحی جمع و جور و در آغوش گرفتن صورت در هر دو مدل لنز کروی و استوانه‌ای انجام می‌دهد. فراتر از خانواده لنزهایی مانند Prizm، Vivid، یا ChromaPop، فناوری‌های لنز خاصی برای شرایط سخت یا متغیر طراحی شده‌اند. برای روزهای روشن و آفتابی، لنزهای آینه ای بسیار خوب کار می کنند. این لنز دارای یک پوشش بازتابنده بر روی خارجی ترین لایه است که با اجازه دادن به نور کمتر، تابش خیره کننده را نرم می کند.

آنها گاهی اوقات می توانند به عنوان یک کمک بصری نیز عمل کنند، زیرا عینک ها یا عینک هایی با نام های مختلف وجود دارند که دارای لنزهای رنگی، قطبی یا تیره هستند. در اوایل قرن بیستم، آنها به عنوان متقلبان خورشید نیز شناخته می شدند. Julbo Cham اشاره ای به سبک اصلی آنها با فناوری مدرن امروزی است. این عینک‌های آفتابی کوهنوردی دارای پوشش‌های جانبی چرمی، شقیقه‌های قابل تنظیم با دستگیره و لنزهای پلی کربنات Spectron هستند که در برابر ضربه مقاوم هستند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کمپ سفر بازدید نمایید
در انتهای پایین طیف VLT، رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی قرار دارند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیشترین نور را مسدود کنند و بنابراین تاریک‌ترین آنها هستند. در وسط روزهای نیمه ابری رنگ‌های بنفش، قرمز و سبز وجود دارد که همانطور که می‌توانید تصور کنید، برف و کوه‌ها را به‌طور قابل توجهی رنگ می‌دهند. برای روزهای ابری و خاکستری، لنزهایی را خواهید یافت که بسیار شفاف تر از دو دسته اول هستند و در سایه های بسیار روشن زرد و آبی هستند.

با استفاده از عینک آفتابی WX Helix از Wiley X، بهترین حالت خود را در سفر روزانه طولانی بعدی خود داشته باشید. مقابله با یک چهارده نفر برای افراد ضعیف نیست، اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از کوه های بلند بالا می روند، عینک آفتابی شما باید به همان اندازه که شما آماده برخورد با عناصر باشد. عینک آفتابی Oakley Clifden به طور خاص برای شرایط غیرقابل پیش بینی و اغلب بادی در کوه ها طراحی شده است و آنها را برای بهترین عینک آفتابی برای پیاده روی در ارتفاعات انتخاب می کنیم. قاب های گرد به سبک کوهنوردی دارای سپرهای جانبی راحت و دارای تهویه برای جلوگیری از باد و زباله های پرنده هستند و بند سر راحت به راحتی برای یک تناسب ایمن تنظیم می شود. اگر از عینک طبی یا تماسی استفاده می کنید، ممکن است بخواهید از لنزهای طبی نیز در عینک آفتابی خود استفاده کنید. برخی از برندهای درجه یک راه حل های تجویزی ارائه می دهند، مانند Julbo، Oakley و Smith Optics.

یک قاب فلزی سبک وزن شما را راحت نگه می‌دارد در حالی که کاملاً در جای خود می‌مانید. اگر قابی می‌خواهید که به همان اندازه عالی به نظر برسد، به دنبال Julbo Cham نباشید. بیشتر عینک‌های اسکی سطح ابتدایی استوانه‌ای هستند، به این معنی که روی صورت شما به صورت افقی منحنی می‌شوند، اما به‌طور عمودی صاف هستند. ساخت این شکل راحت‌تر و ارزان‌تر است، اما می‌تواند منجر به دید محیطی کمتر، اعوجاج جزئی در بالا و پایین لنز و درخشش بیشتر شود. دلیل اصلی انتخاب لنز استوانه‌ای هزینه است، اما برخی فقط ظاهر را ترجیح می‌دهند، که از سبک چشم اشکال در بسیاری از مدل‌های کروی مدرن اجتناب می‌کند. قابل توجه است که طی چند سال گذشته تغییری در بازار ایجاد شده است و تعدادی عینک میان رده و درجه یک با لنزهای استوانه ای عرضه شده اند.

روی یک قله بلند عینک‌های مورد علاقه من برای یخچال‌های طبیعی Julbos و Bertoni هستند، اما مارک شما هر چه باشد، فقط مطمئن شوید که یک جفت لنز پلاریزه مناسب با محافظ‌های جانبی و مسدودکننده پل خوب است. اگر کلمات عینک آفتابی یخچالی را می شنوید و به عینک هایی فکر می کنید که پدربزرگتان از لنزهای طبی خود برای جلوگیری از نور خورشید استفاده می کرد، اشتباه نمی کنید. آن ها ممکن است نتوانند شما را به فرش قرمز سفر کنند، اما چشمان شما را ایمن نگه می دارند. اما بدانید که عینک‌های آفتابی یخچالی در حال حاضر در اشکال مختلف و سطوح حفاظتی زیادی وجود دارند. ماجراجویان قطب شمال از عینک‌های یخچال استفاده می‌کنند، اما می‌توان از آن‌ها به عنوان عینک کوهنوردی، به عنوان بخشی از وسایل کوهنوردی یا به‌عنوان عینک برفی روی یخ هنگام ماهیگیری یخ استفاده کرد.

طراحی مینیمال Sunski Treeline آنها را برای مردان یا زنان سبک، انعطاف پذیر و کاربردی می کند. آنها یک جفت آفتابگیر همه کاره با ضمانت مادام العمر مناسب برای کوهنوردان، اسکی بازان، کوهنوردان یا پوشیدن کنار استخر هستند. علاوه بر لنزهای فتوکرومیک، که دسته بندی VLT خود را بسته به شرایط تغییر می دهند، بسیاری در هنگام جستجوی عینک آفتابی برای پیاده روی به دنبال لنزهای پلاریزه می گردند. عدسی‌های پلاریزه تحت درمان قرار می‌گیرند تا تابش خیره‌کننده شدیدی را که وقتی نور خورشید از یک سطح براق صاف، مانند بدنه‌های آب یا زمین‌های پوشیده از برف منعکس می‌شود، ظاهر می‌شود، فیلتر می‌کنند. همچنین لنزها را می‌توان با پوشش‌هایی و غیره درمان کرد تا در برابر خراش، آب‌گریز، مقاوم‌تر در برابر لکه و/یا کمتر در هنگام پیاده‌روی یا سایر فعالیت‌های هوازی در خارج از منزل دچار مه شوند.

و در هر دو طرف طیف سبک در مقابل عملکرد، کیفیت بالا به معنای قیمت های بالا برای راه اندازی است. اولین چیزی که هنگام انتخاب لنز برای استفاده در پیاده‌روی، کوله‌پیمایی و کوهنوردی باید به آن توجه کنید این است که آنها محافظت کامل و طیف کامل UV را ارائه می‌دهند. این بدان معنی است که آنها فقط حداکثر 18٪ نور مرئی را مجاز می کنند. اگر قصد گذراندن هر زمان را در کوه‌های در معرض دید، در یخچال‌های طبیعی یا مسیرهای برفی دارید، می‌خواهید نور بسیار بیشتری را مسدود کنید. با رشد عینک‌های قاب بزرگ، جهش متناظری در میدان دید (همچنین به عنوان "میدان دید" نامیده می‌شود) رخ داده است.

گاهی اوقات شما می‌خواهید که محافظ محیطی در اکثر شیشه‌های یخچال‌های کوهنوردی کلاسیک وجود داشته باشد، اما در واقع می‌خواهید از لنزهای پلاریزه برای دیدن ماهی‌هایی که در رودخانه هدف می‌گیرید استفاده کنید. یک جفت عینک پیدا کنید که نه تنها پلاریزه است، بلکه از برخورد اشعه های مضر به چشمان شما به پهلو جلوگیری می کند. جولبو پای خود را محکم در دنیای عینک‌های پیاده‌روی فنی قرار داده است، اما مشخصات شیک‌تری دارد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروش استرج کوهنوردی کلیک کنید
این عینک آفتابی که بیشتر به عنوان یک لوازم جانبی مد به بازار عرضه می شود، هنوز هم قادر به ارائه آن نوع محافظت از آفتاب در هنگام کوهستان است. با داشتن قاب گرد کلاسیک و لنزهای رده 3 Aurora CR39 با کیفیت بالا، یک عینک آفتابی کلاسیک بسیار سرگرم کننده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد