بهترین پانچو کوله پشتی برای باران در سال 2022

۸۰ بازديد

پانچو VAUDE هیچ گونه بازشوی جانبی ندارد و در عوض یک تکه است که وقتی عجله دارید آن را بپوشید به راحتی روی سر شما قرار می گیرد. بلافاصله می توانید کیفیت این را در مقایسه با پانچوهای بارانی معمولی مشاهده کنید و ویژگی های طراحی کوچک آن را مورد علاقه همه نوع افراد در فضای باز قرار می دهد. پانچوهای بارانی که فاصله بین کاپشن های بارانی و روکش های بسته را پر می کنند، وقتی نوبت به آب و هوای بد می رسد، هیچ درزی باز نمی شود.

این پانچو ضد آب باران که با کارایی بالا و مواد بازتابنده گرما 90 درصد ساخته شده است، به شما امکان می دهد در حالی که خشک و گرم بمانید به سمت پناهگاه حرکت کنید. این ماده بادوام مقاوم در برابر پارگی است و مانند Mylar® ریز نمی‌شود و به شما یک پانچو اضطراری یا کوله‌پشتی می‌دهد که می‌توانید برای سفرهای متعدد روی آن حساب کنید. ساخته شده از پارچه پلی استر 210T و روکش PVC، ضد آب PU3000MM است تا شما را در تمام طول روز خشک نگه دارد. این ماده یک پارچه تنفسی ضد آب است تا عرق زیر آن جمع نشود.

این پارچه‌های ضدآب دارای منافذ ریز هستند که به اندازه کافی کوچک هستند تا از ورود آب مایع جلوگیری کنند، اما به اندازه‌ای بزرگ هستند که بخار آب از آن عبور کند. به این ترتیب، عرق شما می تواند به شکل بخار آب خارج شود، اما آب باران مایع نمی تواند وارد شود. در ذهن ما، پانچو گشتی پیشرفته Snugpak بهترین پانچو بارانی همه جانبه برای کوله‌پشتی است. این پانچو سبک و جمع و جور با ویژگی های مفید و طراحی مناسب است که در صورت نیاز امکان استفاده از پانچو را به عنوان یک پناهگاه اضطراری فراهم می کند. طرح های دیگری که ما را بسیار تحت تأثیر قرار دادند شامل دو رقیب همه کاره و سنگین می شوند - پانچوی Ripstop ضد آب Mil-Tec و پانچوی ایالات متحده Helikon-Tex. هر دو کمی سنگین‌تر و محکم‌تر هستند و به جای وزن کم، به ویژگی‌ها و عملکردشان تکیه می‌کنند.

پانچوها شیک نیستند - پانچوهای بارانی اساساً یک پارچه بزرگ و گشاد ضد آب هستند که از بدن شما آویزان می شود. از آنجایی که پانچوها یک سایز هستند، معمولاً خیلی گشاد هستند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین کلاه یالدار آفتابی کوهنوردی کلیک کنید
به این دلایل، پانچوهای بارانی برای کسانی که قصد دارند بیشتر وقت خود را در طبیعت گردی، کمپینگ، دوچرخه سواری یا ماهیگیری در فضای باز بگذرانند، بهتر است.

مواد

بیشتر پانچوها همچنین به اندازه‌ای بزرگ هستند که می‌توانند روی کوله پشتی شما قرار بگیرند تا آن را نیز خشک نگه دارند. از طرف دیگر کاپشن های بارانی فقط بالاتنه شما را می پوشانند. این پانچوی بارانی سنگین طراحی سوئیس دارای یک جیب داخلی بزرگ در سینه است که به عنوان کوله پشتی نیز عمل می کند. این بدان معناست که می توانید چند قطعه مهم از تجهیزات را ذخیره کنید، بنابراین نیازی به حفاری در بسته خود ندارید. دکمه گیر دادن روی آستین های این پانچو فوق سبک را می بینید که از لیز خوردن آنها به سمت بالا جلوگیری می کند. و گیره های اضافی در طرفین و پایین به شما امکان می دهد تناسب را بر اساس اندازه بسته شما به راحتی تنظیم کنید.

بهترین پانچو باران برای پیاده روی و کوله گردی

هر کودک از 31 اینچ تا 63 اینچ از باران محافظت می شود. این ماده مجدداً 100٪ پلی استر است که پانچو را دوستدار محیط زیست می کند. از آنجایی که این پانچو از SaphiRose است، فکر می‌کنم ستایش لباس بارانی در مورد ضد آب بودن پانچو فایده‌ای ندارد. جیب نداره پانچو باران 14 طرح با الگوهای کارتونی منحصر به فرد ارائه می دهد.

پتو پانچو Hikevalley 3 در 1 Raincoat

وزن پانچوها نسبت به کت های بارانی کمتر است- از آنجایی که پانچوها آستین، زیپ، کش کش یا سایر ویژگی های فانتزی ندارند، وزن آنها کمتر از کت های بارانی است. به طور متوسط، یک پانچو سبک وزن معمولاً 1-2 اونس کمتر از یک کت بارانی مشابه وزن دارد. از آنجایی که پانچو ها کاربردهای متعددی دارند، می توانید برخی از وسایل را نیز در خانه بگذارید.

آستین‌ها دارای دکمه‌هایی هستند که این امکان را برای کودکان فعال‌تر فراهم می‌کند. یکی از مشکلات کوچک حیوان خانگی عدم وجود سیم خط در کاپوت است که سفت کردن هود را غیرممکن می کند. یک هود بند کشی و درزهای گرما بند شده محافظت بیشتری در برابر باران ارائه می دهند. بست های دکمه ای در اطراف گردن وجود دارد که از پلی استر با کیفیت بالا ساخته شده است که ضد آب، سبک و قابل تنفس است. در صورت نیاز، دریچه های فولادی نیز گزینه ای برای نصب سریع برزنت یا چادر فراهم می کنند.

اکثر پانچوها برای محافظت کامل در هنگام طوفان شدید باران، زمانی که به عنوان پناهگاه استفاده می شوند، کمی کوچکتر از آن هستند. بیشتر پانچوها فقط زمانی که صاف تا شوند ابعادی در حدود 8 در 5 دقیقه دارند. هنگامی که باران شروع به وزیدن به سمت و یا در امتداد زمین می کند، خیس خواهید شد. راه حل این است که برزنت پانچو خود را با یک کیسه بیوی مقاوم در برابر آب یا ضد آب جفت کنید. اگر قد شما از حدود 6 اینچ بیشتر است یا انتظار باران شدید دارید، احتمالاً بهتر است از یک برزنت بزرگتر یا یک چادر استفاده کنید. کاپشن‌های بارانی سطح بالاتر تعدادی ویژگی اضافی برای بهبود راحتی و عملکرد ارائه می‌دهند.

نانو پانچو Ultra-Sil Ultra-Summit بهترین توصیه ما برای کسانی است که به دنبال بهترین گزینه سبک وزن هستند. با وزن کمتر از 150 گرم (5.2 اونس)، بسیار قابل بسته بندی است و می تواند جریان هوای بسیار مورد نیاز را برای فعالیت های خروجی بالا فراهم کند. Exped Pack UL Poncho و Vaude Hiking Pancho پانچوهای بارانی کمی گرانتر هستند که محافظت بسیار خوبی در برابر باد و آب دارند و می توان آنها را روی یک کوله پشتی بزرگ نصب کرد. در واقع اینها تنها طرح هایی هستند که بیش از یک سایز دارند.

و برخی از آنها به اندازه کافی تنفس نمی کنند، بنابراین شما در نهایت به همان اندازه که از خود باران خیس می شوید از تعریق و تراکم خیس می شوید. کاپشن‌های بارانی گران‌تر هستند - کت‌های بارانی پایه از حدود 20 دلار شروع می‌شوند. مدل های فوق سبک رده بالا از برندهای معروف لباس در فضای باز از حدود 100 دلار شروع می شود. این در مقایسه با پانچوهای یکبار مصرف اولیه که حدود 1 دلار قیمت دارند گران است. پانچوهای قابل استفاده مجدد از حدود 10 دلار شروع می شوند.

به عنوان مثال، بسیاری از مدل‌ها دارای دریچه‌های زیپ‌دار زیر بغل هستند تا عرق از آن خارج شود. برخی از مدل ها از مواد تنفسی ضد آب با تکنولوژی بالا ساخته شده اند، مانند Gore-Tex. به نظر می رسد بسیاری از مدل ها برای مقاومت در برابر آب اضافی مهر و موم شده اند.

وقتی در جنگل هستید، مهم نیست که چگونه به نظر می رسید. به خصوص اگر در شهر بزرگی زندگی می کنید که مردم به مد اهمیت می دهند. از طرف دیگر کت های بارانی مانند لباس های معمولی به نظر می رسند. البته، اگر به ظاهرتان اهمیت نمی دهید، این نکته مهم نیست. کاپشن‌های بارانی تهویه چندانی ارائه نمی‌دهند- چون محکم‌تر در اطراف مچ دست، گردن و کمر قرار می‌گیرند، کت‌های بارانی اجازه عبور هوای زیادی را نمی‌دهند.

اکثر این مدل از پانچوهای ضد آب یک روکش یا دو روکش هستند به این معنی که پوشش فقط یک یا دو بار اعمال شده است. یکی دیگر از دستور العمل های ساخت طرح پانچو بارانی ارزان و موثر استفاده از پلی پروپیلن است. این یک پلیمر ترموپلاستیک ارزان قیمت مشابه پلی اتیلن است. PP که به طور گسترده برای ساخت انواع اقلام پلاستیکی از جمله کیسه های شفاف، طناب و فرش استفاده می شود، به دلیل تطبیق پذیری خود مشهور است. بهترین طراحی مقرون به صرفه FROGG TOGGS Ultra-Lite2 از پلی پروپیلن نازک و نبافته ساخته شده است. از آنجایی که شرکت‌های چرخ‌دنده فناوری فوق‌سبک را به محدودیت‌های خود می‌رسانند، شاهد افزایش تجهیزات چند منظوره در فضای باز هستیم.

تمام ژاکت های موجود در این لیست از طوفان محافظت می کنند. اما اگر در منطقه‌ای پرباران زندگی می‌کنید یا در منطقه‌ای مستعد سیل‌های حماسی هستید، ژاکت کوهنوردی سطح بالای Norrøna یک گزینه صنعتی است. منتقد ما می‌گوید: «در میانه‌ی بارانی که در رفت‌وآمد با دوچرخه در حال حرکت به سمت باد مخالف بود، استخوانم را خشک نگه داشت». با وجود شرایط بد، تمام قسمت های بدنم که کت پوشیده شده بود خشک ماند.

کت بارانی شما به گونه ای طراحی شده است که متناسب با اندام شما باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت قله قاف بازدید نمایید
پوشیدن یک لباس مناسب، راحتی و ظاهر را بهبود می بخشد. هنگام خرید یک کت بارانی، باید اندازه ای را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا برخی از لباس ها را زیر آن لایه لایه کنید. اگر هوا سرد است، بهتر است زیر ژاکت بارانی خود ژاکت بپوشید. یک پناهگاه پانچو به اندازه یک برزنت یا چادر کمپینگ محافظت نمی کند - این نکته فقط در صورتی مهم است که بخواهید از پانچو خود به عنوان پناهگاه کمپینگ استفاده کنید.

بنابراین به نوعی به نوعی از محافظت در برابر باران که به دنبال آن هستید، ختم می شود. دارای یک ماده تریلن 210T با تکنولوژی فوق العاده بالا، یک پارچه مصنوعی پلی استر است که به راحتی آب را جذب نمی کند و آن را برای لباس های بارانی عالی می کند. با درپوش بسته شدنی که روی هم پوشانده شده است، پوشش کوله پشتی شما در آن تعبیه شده است. شما می توانید مواد اضافی را با بسته شدن دکمه در مواقعی که لازم نیست جمع کنید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد