دستکش چرمی هلی هانسن

۷۲ بازديد

اگر اکسپدیشن کوهنوردی شما شامل کوهنوردی زیاد است، دستکش بلک دیاموند سولویست انتخاب ایده آلی است. پوسته بیرونی از نایلون کشسان چهار طرفه ساخته شده است، بنابراین هنگام بالا رفتن از کوه در حرکت خود محدودیتی ندارید، و نخل چرم بزی چسبندگی بیشتری را ایجاد می کند و دارای دوخت کولار بسیار بادوام است. آستر کاملاً عایق است و در روزهای با شدت کمتر می توان آن را بیرون آورد، در حالی که یک درج ضد آب از دستان شما در برابر برف و یخ مرطوب محافظت می کند.

GORE-TEX INFINIUM عناصر را مسدود می کند و تقویت کننده های چرم بزی دوام را تقویت می کند. کاف دستکش بلند لایه‌بندی آن را با انواع ژاکت‌ها آسان می‌کند و نخل‌های چرم بزی با تکه‌های تقویت‌کننده در مقابل مجازات‌های جدی ایستادگی می‌کنند. بهتر از این، آستر داخلی عایق را می توان به تنهایی پوشید - با ارائه سه محلول دستکش در یک.

بند انگشت‌های فوم EVA قالب‌گیری شده، روکش‌های چرم بز و نخل‌های چرم بزی مقاوم در برابر سایش به دوام و مهارت می‌افزایند. آستر پشت دست تریکو به خوبی با یک کف پشمی در آستر فتیله ای جفت می شود و حلقه های کششی پوشیدن آن ها را آسان می کند. Outdoor Research بسیاری از ویژگی‌های سازگار با پوست را در دستکش‌های سنسور کاربین خود ادغام کرده است، و آن را برای کوهنوردانی که دائماً به دنبال پودر بدون ردیابی هستند ایده‌آل می‌کند. GORE-TEX از باد و آب محافظت می کند در حالی که 200 گرم عایق پلی استر گرما را تقویت می کند. بند مچ قابل جابجایی صاف و راحت قرار می گیرد و سرآستین های بزرگ به راحتی همگام می شوند تا واقعاً عناصر را قفل کنند.

یکی از نکات مهم در انتخاب دستکش کوهنوردی این است که آیا لاینرها قابل جابجایی هستند یا خیر. آسترهای قابل جابجایی عموماً به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در روزهای گرم‌تر به‌تنهایی پوشیده می‌شوند و در مواقعی که نیازی به پوسته بیرونی ندارید، می‌توانید دستکش باریک‌تری داشته باشید. دستکش سبک وزن Summit Lhotse از The North Face با استفاده از دو لایه نازک عایق برای ایجاد یک محفظه هوا، که به حفظ گرما بدون از بین بردن حرکت انگشت کمک می کند، از دام دستکش های کمتر زبردست و عایق تر جلوگیری می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت هم طناب بازدید نمایید
آستر تریکو با برس نرم بافتنی همه چیز را راحت نگه می‌دارد، الاستیک در مچ دست به تناسب محکمی کمک می‌کند، و ساختار سه‌لایه‌ای که به هم چسبیده است، عناصر را مسدود می‌کند. انگشتان دست همگی با دستگاه‌های صفحه لمسی کار می‌کنند و افسارهای مچ دست از افتادن دستکش‌ها در صورت عدم استفاده جلوگیری می‌کنند.

بهترین دستکش های کوهنوردی 2019

آستر عایق شده از پشم ساخته شده است تا دستان شما را برشته نگه دارد و آستر پشمی روی کف دست گرمای بیشتری را ارائه می دهد. یک لایه فوم در بند انگشتان از برخورد با اشیا و همچنین گرمای بیشتر محافظت می کند. دستکش‌های REI Co-Op Switchback GTX در طیف وسیعی از موقعیت‌ها کار می‌کنند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به کوه ببرید و در خانه نیز از آن‌ها استفاده کنید. آسترهای پشمی قابل جابجایی برای استفاده به تنهایی در شرایط گرمتر طراحی شده اند و دارای سیلیکون چسبنده در کف دست و انگشتان هستند تا بتوانید بدون لیز خوردن روی اشیا بچسبید.

دستکش های مدرن با ادغام غشاهای ضدآب که همچنین تنفس می کنند مانع این امر می شوند. این اجازه می دهد تا عرق از روی پوست شما خارج شود تا تبخیر شود و در نتیجه از خیس شدن داخل آن جلوگیری شود. برخی از دستکش‌ها پانل‌های قابل تنفس را در نواحی کلیدی ادغام می‌کنند تا به تخلیه گرما کمک کنند، که اگر در دماهای ملایم‌تر بیرون می‌روید، ویژگی خوبی است.

آسترهای بیرونی دارای عایق گرمای اضافی هستند و برای مواقعی که در شرایط سخت به محافظت بیشتری نیاز دارید ضد آب هستند. گرم ترین دستکش در خط گسترده Hestra، Army Leather Expedition Mitt برای سردترین شرایط طراحی شده است. این محصول دارای یک ماده بیرونی پوسته نرم ضد آب و انعطاف پذیر است که با چرم آغشته به دوام بز و تقویت کننده های چرم کانگورو برای دوام جدی کار می کند. این محصول همچنین دارای یک دستکش عایق قابل جابجایی و یک آستر PrimaLoft با سه انگشت است که به شما امکان می‌دهد در صورت گرم شدن کمی از تنظیمات مختلف استفاده کنید. سرآستین‌های دستکش وسیع، پوشش بیشتری را اضافه می‌کنند و تمام جزئیات مناسب - از جمله تنظیمات کارابین و مچ دست با نوک اردک - ویژگی‌ها را کامل می‌کنند. هنگامی که گرما اولویت اصلی شماست، دستکش های راهنمای الماس سیاه مناسب هستند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین استین دار پانچو کوهنوردی کلیک کنید
250 گرم / درج GoreTex / انگشتان از قبل خمیده / کف دست کامل چرمی / ساخت سه بعدی شست / انگشت.

ما دستکش های بالا را برای چهار نفر از سبک تا سنگین می پوشانیم

اگر قصد دارید در ماموریت های کوهنوردی خود یخ یا کوهنوردی انجام دهید، دستکش Arc’teryx Alpha SL به شما مهارت لازم را برای کار با طناب، ابزار یخ و سایر وسایل می دهد. این دستکش ها نازک و متناسب هستند و دارای سیستم قرقره ای برای سفارشی کردن تناسب هستند. چرم روی کف دست ها و انگشتان چسبندگی بیشتری به شما می دهد تا با وسایل خود دست و پنجه نرم نکنید. انتخاب دستکش کوهنوردی مناسب برای جلوگیری از سرمازدگی و نگه داشتن دستان شما برای نگه داشتن وسایلتان بسیار مهم است.

آستر ثابت از میکروفایبر برس خورده ساخته شده است تا رطوبت را از دستان شما خارج کند و عایق Thermacore فراوان همه چیز را برشته نگه می دارد. ساختار از پیش منحنی، مهارت کافی را فراهم می‌کند، در حالی که یک کاف طوفانی طولانی، دستکش‌ها را به کت شما می‌بندد تا از بمب‌افکن واقعی محافظت کند. و برای کنترل دستگاه خود مجبور نیستید آنها را بردارید زیرا هر دو انگشت شست و اشاره با صفحه نمایش لمسی سازگار هستند. ویل رنویک، سردبیر OM در اواسط زمستان در یک پیاده‌روی پنج روزه از طریق Beacons Brecon، نوردواند را پوشید و می‌گوید که سطح عایق را کاملاً مناسب تشخیص داده است. من آن را برای تورهای اسکی که در آن دوره‌های طولانی را با سرعت بالا سپری می‌کردم مناسب‌تر یافتم. این همان داستان برای کوهنوردی زمستانی خواهد بود - شما قطعاً می خواهید یک جفت دستکش گرمتر برای زمانی که بی حرکت هستید بسته بندی کنید.

من یک جفت «اسب کار» خواهم داشت که ماهرانه و کمی عایق است و سپس یک جفت گرم‌تر که در یک کیسه خشک در انتهای بسته من قرار می‌گیرد، فقط در هنگام ناهار یا موقعیت‌های نگهدارنده تعویض می‌شود. پارچه کشسان چهار طرفه یکی دیگر از عوامل تضمین کننده مهارت بهینه است و چرم بز Pittards و نخ های کولار در مناطق پرکاربرد مانند کف دست ها در برابر سوء استفاده جدی مقاومت می کنند. عایق طلایی PrimaLoft دستکش ها را بسیار گرم می کند، در حالی که گورتکس از باد، باران و برف بدون گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. با این حال، این دستور العمل سبک با کمترین محافظت در سراسر دستکش قابل قبول است - انتظار نداشته باشید که این دستور برای کوهنوردی زمستانی مناسب باشد، بلکه به دویدن در مسیر یا پیاده روی سریع فکر کنید.

دستکش چرمی هلی هانسن Ullr Ht

شما واقعاً با دستکش انگشتی همه کاره Soloist Finger Glove از جنگجویان آلپاین بلک دایموند بهترین‌ها را از همه دنیا دریافت می‌کنید. طراحی سه انگشت گرما را شبیه به دستکش می‌افزاید، اما انگشت اشاره شما را برای مهارت کافی آزاد نگه می‌دارد. یک درج اختصاصی BD.dry محافظت ضدآب قابل تنفس با پوشش اضافی را از طریق درمان Empel DWR روی پوسته بیرونی بازیافتی و کشسان ارائه می‌کند. زمانی که دما کاهش می‌یابد و باد می‌وزد، به زودی برای یک دستکش ماهرانه سپاسگزار خواهید بود. دستکش‌ها به‌زودی به یکی از راه‌های ارتباطی بین شما و کوه تبدیل می‌شوند، به‌ویژه هنگام کوهنوردی زمستانی. همه ما در موقعیتی بوده‌ایم که با طناب، قطب‌نما، ژاکت و غیره دست و پا می‌زدیم و آرزو می‌کردیم که کاش یک جفت دستکش در دست داشتیم که در واقع به ما اجازه می‌داد کار را در دست انجام دهیم.

به غیر از آن، شما یک دستکش فوق‌العاده زیرک دارید که به ندرت احساس می‌کنید در راه شما قرار می‌گیرد. دستکش های Arc’teryx Alpha SL ضد باد و مقاوم در برابر آب هستند تا از دستان شما در برابر عوامل محافظت کنند، و یک پشته پشمی نرم و راحت در برابر پوست است و در عین حال عایق اضافی برای گرما اضافه می کند. با این حال، در حالی که نازک بودن این دستکش ها به شما امکان مهارت را می دهد، به این معنی است که این دستکش ها از گرم ترین جفتی که می توانید پیدا کنید فاصله زیادی دارند. به طور کلی، سطح عایق باید منطقه مورد نظر شما از کوهنوردی و همچنین زمانی که در حال انجام ماموریت خود هستید را در نظر بگیرد. محیط‌های سرد به گرمای بیشتری نیاز دارند، بنابراین به دنبال دستکش‌هایی با عایق‌های زیاد بگردید که دور یک پوسته بیرونی قابل تنفس و ضد آب پیچیده شده‌اند. اما اگر هوای گرم‌تری را هدف قرار می‌دهید، می‌توانید مقداری عایق را کاهش دهید و از جفتی استفاده کنید که از دست‌های شما در برابر کار با دنده سرد و طناب محافظت می‌کند بدون اینکه در عایق کاری زیاده روی کنید.

برخلاف دستکش‌های اسکی یا اسنوبرد، دستکش‌هایی که برای کوهنوردی طراحی شده‌اند، باید در مقابل سوء استفاده از طناب‌زنی و همچنین استفاده از تبرهای یخی و سایر ابزارها مقاومت کنند. دستکش‌های کوهنوردی باید دست‌های شما را گرم و خشک نگه دارند، بدون اینکه مانع از مهارت شما شوند، و باید در آب و هوای متغیری که مشخصه فعالیت است، عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته باشند. دستکش برتون کلاچ با طراحی سه انگشتی که گرمای دستکش و مهارت دستکش را فراهم می کند، گرمای متوسط ​​وزن و محافظت در برابر عوامل را ارائه می دهد. این چرم ضد سایش بیرونی Gnar Guard روی کف دست و بند انگشتان را با یک غشای تنفسی GORE-TEX برای اطمینان از ضد آب ترکیب می کند.

La Liste از Mammut که به عنوان یک دستکش سواری رایگان به بازار عرضه می شود، دارای ویژگی های فراوانی است که هر کوهنورد جاه طلب اسکی دوست دارد. کل دست از چرم بز بادوام ساخته شده است، با چرم محکم در دست و انگشتان برای دوام و کنترل جدی. و عایق های مختلف را به شما کمک می کند تا در شرایط سرد و سایه صبح زود مقاومت کنید. دستکش Venta AR از Arc’teryx که از پارچه پوسته نرم قابل تنفس فورتیوس ساخته شده است که هم راحت و هم انعطاف‌پذیر است، از GORE-TEX INFINIUM برای جلوگیری از باد و باران با پشم‌های بلند برای گرما استفاده می‌کند. دستکش باریک همچنین به لطف طرح دستکش و تقویت‌کننده‌های چرم بزی روی کف دست و انگشت، مهارت تقریباً عالی را ارائه می‌کند.

می‌خواهید دستکش‌هایی پیدا کنید که به شما آزادی حرکتی را که هنگام کوهنوردی نیاز دارید، بدهد، در عین حال عایق کافی برای برشته نگه داشتن دست‌هایتان را داشته باشد. REI یک راهنمای سریع برای انتخاب دستکش‌ها و دستکش‌های برفی ارائه می‌کند و موسسه آلپاین آمریکا نگاهی عمیق‌تر به انتخاب دستکش برای کوهنوردی ارائه می‌دهد. راز یک دستکش راحت در تقاطع محافظت از گرما و آب و هوا نهفته است، اما اگر دستکش ها نفس نکشند، دستان شما ممکن است خیس شوند و شروع به تعریق کنند، که می تواند به طور موثری خواص عایق دستکش را معکوس کند.

پوسته بیرونی ضد آب Pertex Shield وجود دارد، سپس یک آستر داخلی قابل جابجایی وجود دارد. این آستر شامل یک تقسیم کننده برای انگشت اشاره شما است که به مهارت کلی شما امتیاز می دهد. به طور کلی، با این حال، آستر پشمی بلند هنوز این دستکش را بسیار کمتر از یک دستکش ماهر می کند.

دستکش Black Diamond Soloist دارای یک کاف به سبک دستکش است که از مچ دست شما در برابر برف محافظت می کند و به راحتی می توان آن را با طناب کششی تنظیم کرد. رایج ترین مواد در دستکش های کوهنوردی از نوعی لایه بیرونی پلی استر بادوام تشکیل شده است که معمولاً با DWR درمان می شود تا از رطوبت جلوگیری کند. لایه‌های عایق و آسترهای داخلی معمولاً پشمی یا پارچه‌های نرم دیگری هستند که به پوست کمک می‌کنند تا هر گونه رطوبت از دست شما خارج شود تا عرق تبخیر شود تا همه چیز راحت باشد. به دنبال چرم در نواحی کلیدی مانند کف دست و انگشتان دست، یا هر نقطه دیگری باشید که هنگام کوهنوردی یا سنگ‌نوردی مورد آزار قرار می‌گیرد. درزهای تقویت شده با کولار نیز عالی هستند و طول عمر دستکش ها را برای چندین فصل استفاده فعال افزایش می دهند.

همچنین، هر دو پوسته بیرونی و آسترها با صفحه نمایش لمسی سازگار هستند و به شما این امکان را می دهند که از تلفن یا GPS خود بدون قرار گرفتن در معرض سرما استفاده کنید. دستکش‌های Outdoor Research Revolution با بسیاری از ویژگی‌های کوچک که تفاوت بزرگی را ایجاد می‌کنند، ارزش زیادی در دستکش‌های کوهنوردی دارند. کف دست های چرمی چسبندگی خوبی دارند، در حالی که درج های ضد آب از رطوبت محافظت می کنند. لذت کوهنوردی این است که راه خود را از میان برف و یخ برای رسیدن به قله باز کنید. قسمت جالب کمتر این است که حتماً سرما می خورید و دستکش های کوهنوردی کلید محافظت از دستان شما در برابر دمای سرد هستند. در اینجا در The Adventure Junkies، ما به شما کمک می‌کنیم بهترین دستکش‌های کوهنوردی را انتخاب کنید تا از تبدیل شدن انگشتانتان به یخ در ماجراجویی بعدی جلوگیری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد