5 نکته برای خرید باتری خودرو که باید در نظر بگیرید

۶۵ بازديد

برخلاف فروشگاه‌های تعمیرات خودرو، فروشگاه‌های قطعات خودرو معمولاً محصولات همه چیز خودرو را می‌فروشند در حالی که تعمیرگاه‌ها، به طرز شگفت‌آوری، فقط هر گونه مشکل مربوط به خودرو را تعمیر می‌کنند. فروشگاه‌های قطعات خودرو مانند Napa یا AutoZone محدوده قیمت خوبی برای باتری‌های دست دوم خودرو ارائه می‌دهند و این قیمت‌ها فقط بسته به وضعیت باتری شما بهتر می‌شوند. ساعت آمپر یا به اصطلاح آمپر باتری خودرو، عاملی برای معرفی میزان ذخیره انرژی باتری است.

به طور خاص، شما باید به آمپرهای میل لنگ سرد و آمپرهای میل لنگ باتری نگاه کنید. برچسب های مختلف ممکن است گیج کننده به نظر برسند، اما در واقع بسیار ساده است. آمپرهای میل لنگ سرد آمپر مورد نیاز برای راه اندازی وسیله نقلیه شما در زمانی که دما 0 درجه فارنهایت است.

برخی از مدل ها از شما می خواهند که به طور دوره ای محلول خود را با آب پر کنید. از آنجایی که این محلول ممکن است بریزد، باتری های سلولی مرطوب باید عمودی بمانند. مانند هر باتری دیگری، از جمله باتری موجود در تلفن همراه یا لپ‌تاپ، باتری‌های خودروهای الکتریکی نیز با گذشت زمان مقداری از ظرفیت خود را از دست می‌دهند. تقریباً همه خودروها با یک باتری سرب اسیدی مهر و موم شده 12 ولتی با انواع مختلف عرضه می شوند (تعدادی از خودروهای با کارایی بالا مجهز به باتری های لیتیوم یونی هستند).

در نهایت، خرید خود را انجام دهید و باتری قدیمی خود را مسئولانه دور بریزید. باتری های کم تعمیر و نگهداری با درپوش باز می شوند، بنابراین می توانید در صورت نیاز آب مقطر اضافه کنید. نوع بدون تعمیر و نگهداری آب بندی شده است و نیازی به تعویض ندارد زیرا الکترولیت مایع موجود می تواند در طول عمر باتری کار کند. سعی کنید یک باتری بدون نیاز به تعمیر و نگهداری برای ماشین خود بخرید زیرا تجربه ای بدون دردسر را به شما ارائه می دهد.

برخی از برندها در حال حاضر در این جایگاه به خوبی تثبیت شده اند و اولویت با محصولات آنها است. ویژگی های اصلی مورد توجه قیمت، CCA، ظرفیت ذخیره، نوع باتری، اندازه گروه، قابلیت اطمینان، دوام و ضمانت بود. باتری‌های خودرو در صورتی که غیرقابل اعتماد، خطرناک یا مناسب با خواسته‌های وسایل نقلیه مدرن نباشند، فوراً از بررسی محروم شدند.

Odyssey به محصول خود اطمینان دارد و چهار سال ضمانت تعویض محدود ارائه می دهد. اگر به یک باتری جدید نیاز دارید اما با بودجه کمی کار می کنید، باتری اسید سرب EverStart Maxx را بررسی کنید. این باتری سرب اسیدی 640 CCA را ارائه می دهد که یکی از پایین ترین ارقام در این لیست است، با این حال، این باتری بیش از حد کافی برای روشن کردن خودروها و کامیون ها حتی در زمستان ارائه می دهد. تنها مدل‌هایی که این باتری ممکن است برای تامین برق مشکل داشته باشد، مدل‌هایی با ویژگی‌های الکتریکی بزرگ، مانند درب کشویی برقی هستند.

آنها بهتر می توانند بارهای الکتریکی بیشتری را که وسایل نقلیه امروزی روی باتری ها می گذارند، تحمل کنند. این مدل‌ها مانند باتری‌های سلولی مرطوب عمل می‌کنند، اما یک جداکننده فایبرگلاس با جذب محلول الکترولیت، محلول را در جای خود نگه می‌دارد. در مقایسه با باتری‌های سلولی مرطوب، مدل‌های AGM می‌توانند تا پنج برابر سریع‌تر شارژ شوند و دو تا سه برابر بیشتر دوام بیاورند. بسیاری موتور یک وسیله نقلیه را قلب تپنده آن می دانند، اما بدون باتری ماشین که کار می کند، شما به جایی نخواهید رسید.

چرا باتری ماشین الکتریکی شارژ خود را از دست می دهد؟

خودروهای زیادی وجود ندارند که به آزمایش باتری Odyssey Batteries 34R-PC1500-A گروه 34 نزدیک شوند. این باتری سرب اسیدی AGM برخلاف آلیاژ سربی که در بیشتر باتری ها یافت می شود، از سرب بکر استفاده می کند، به این معنی که می تواند در صفحات بیشتری بسته بندی شود. و از آنجایی که سطح صفحه بیشتر است، این باتری نسبت به باتری‌هایی با اندازه مشابه با 850 CCA و 1250 آمپر میل لنگ داغ انرژی بیشتری تولید می‌کند.

هنگامی که موتور شما به آرامی شروع به میل لنگ می کند، وقت آن است که قبل از اینکه به یدک کش نیاز داشته باشید، یک باتری جدید بگیرید. و مگر اینکه باتری‌ها حوزه‌ای باشند که شما با آن آشنا هستید، درک اینکه ارقام عملکرد باتری خودرو چگونه به شما مربوط می‌شوند می‌تواند دشوار باشد. چه در مسابقات استریو اتومبیل شرکت کنید یا فقط بخواهید صندلی خود را در یک صبح سرد زمستانی گرم کنید، یک باتری برای شما وجود دارد. ما یک راهنمای خرید ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کند قبل از انتخاب مدل، چه ویژگی‌ها و انواعی را در نظر بگیرید.

باتری خودرو استفاده شده چقدر است؟

عمر باتری خودروهای برقی یکی از اصلی ترین عواملی است که باعث می شود رانندگان تمایلی به تغییر خودروهای برقی نداشته باشند. باتری‌ها چرخه‌های «دشارژ» را تجربه می‌کنند که در هنگام رانندگی رخ می‌دهد و زمانی که خودرو به برق متصل است، «شارژ» می‌شود. با این حال، پیش‌بینی کنونی این است که عمر باتری خودروهای الکتریکی از 10 تا 20 سال قبل از نیاز به تعویض دوام خواهد داشت.

آمپرهای میل لنگ به تعداد آمپرهای مورد نیاز برای روشن شدن موتور در دمای زیر صفر یا 31 درجه فارنهایت اشاره دارد. به عنوان یک قاعده، هرچه آمپرهای میل لنگ سرد بیشتری داشته باشید، باتری شما بهتر است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری ups کلیک کنید
در کنار محدوده عملکرد یک خودروی الکتریکی، قیمت برچسب مهم‌ترین ملاحظه بعدی آن است. ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی برای سال 2020 در محدوده 30000 دلار قیمت دارند، اگرچه برخی از مدل‌های لوکس از حدود 70000 دلار تا بیش از 100000 دلار قیمت دارند. نیازی به گفتن نیست، شما باید یک خودروی الکتریکی بخرید یا اجاره کنید که در دسترس مالی شما باشد.

یک خودروی الکتریکی 100 درصد نیروی موجود خود را فوراً ارائه می‌کند، که می‌تواند تا زمانی که یاد بگیرید چگونه شتاب‌دهنده را تعدیل کنید، در مدل‌های پرقدرت‌تر احساس پیچ‌خوردگی ایجاد کند. خودروهای الکتریکی از گیربکس های یک سرعته استفاده می کنند، بنابراین هیچ حسی از تعویض دنده وجود ندارد. همچنین، عملکرد ترمز احیاکننده خودرو، که به بازیابی انرژی که در غیر این صورت از طریق کاهش سرعت و ترمز از دست می‌رود، کمک می‌کند، بسته به مدل کاملاً مشخص است. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که باتری خودروهای برقی بین 10 تا 20 سال قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد دوام بیاورد.

همراه با برد - و ترس از تمام شدن برق در اواسط سفر، که به عنوان اضطراب برد شناخته می شود - نحوه تحلیل رفتن باتری یک ماشین الکتریکی در طول زمان یک نگرانی بزرگ برای خریداران بالقوه خودروهای الکتریکی است. پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. باتری های لیتیوم یونی معمولا در خودروهای هیبریدی و الکتریکی یافت می شوند. آنها نسبت به انواع دیگر باتری ها طول عمر کمتری دارند و مطمئناً به اندازه گزینه های سنتی تر با طیف وسیعی از وسایل نقلیه سازگار نیستند. برای کمک به انتخاب شما، زمانی که شماره ثبت خودرو خود را در بخش تعویض باتری ما اضافه می‌کنید، سیستم ما باتری خودروی پیشنهادی خودروی شما را در طیف وسیعی از مارک‌ها مطابقت می‌دهد.

زمانی باتری‌ها از رانندگان می‌خواستند که به‌طور دوره‌ای آب محلول الکترولیت، مایع درونی که منبع انرژی باتری است، پر کنند. باتری‌های مدرن بدون نیاز به تعمیر و نگهداری آب بسیار کمتری نسبت به باتری‌های سنتی «سلول‌دار» مصرف می‌کنند. باتری های کم تعمیر و نگهداری مایع خود را در طول عمر باتری حفظ می کنند و درپوش های این مدل ها قرار نیست برداشته شوند.

هنگام انتخاب باتری خود، باید بدانید که آیا ماشین شما یک ماشین استارت/استاپ است یا اگر مطمئن نیستید، دفترچه ثبت خود را بررسی کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مرکز بازدید نمایید
در اینجا راهنمای باتری های مختلفی است که می توانیم در خانه یا محل کار شما قرار دهیم. از آنجایی که موتور یا اگزوز وجود ندارد، یک خودروی برقی آرام است، که می تواند برای برخی از رانندگان آزاردهنده باشد.

قبل از خرید باتری خودرو، قیمت ها را به صورت آنلاین و در فروشگاه های خودرو محلی مقایسه کنید. همچنین باید دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود را بررسی کنید، یا اگر دفترچه راهنما را ندارید، ماشین خود را نزد مکانیک ببرید تا مطمئن شوید که نوع باتری را می‌خرید. علاوه بر این، بررسی باتری ها در سایت های مصرف کننده یا وبلاگ های خودکار برای مقایسه طول عمر و قدرت آنها را بررسی کنید. هنگامی که آماده خرید هستید، سعی کنید باتری را از یک فروشگاه محلی خریداری کنید، زیرا اغلب با نصب رایگان ارائه می شود و شما را از پرداخت هزینه های پست صرفه جویی می کند. تعداد CCA که یک باتری خودرو تولید می کند به عملکرد شروع باتری در دماهای سرد اشاره دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد