بازسازی کننده باتری لیفتراک

۶۴ بازديد

شما می توانید آن مشخصات را برای تامین کننده ارسال کنید تا آنها بتوانند آنچه را که در انبار دارند به شما توصیه کنند. وقتی باتری از طرف تامین کننده رسید، در یک پالت کوچک به اندازه ابعاد آن قرار می گیرد. همچنین برای جلوگیری از جابجایی در حین حمل و نقل توسط یک نوار فولادی و بسته بندی کششی محکم می شود.

آخرین محصولات

همچنین برای اطمینان از کیفیت محصول به طور کامل بررسی می شود. باتری بازسازی شده زمانی که تعمیر و نگهداری مناسب از آن انجام شود می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. اگر به طور خاص با باتری خریداری شده مطابقت دارد، مشخصات باتری را که در حال حاضر در انبار خود استفاده می کنید، بررسی کنید.

ما فروشنده لیفتراک هستیم و به شارژر 36 و 48 ولتی با توان 80 آمپر نیاز داریم لطفا با ما تماس بگیرید نمایش بیشتر... اگر در محل کار خود ناوگان لیفتراک برقی دارید، پیشنهاد می شود برنامه شارژ داشته باشید. شما نمی خواهید تمام ماشین های شما در یک زمان معین تمام شود. هر سلول یک ولتاژ اسمی 2 ولت در یک باتری سرب اسیدی معمولی است. برای تعیین دقیق ولتاژ مورد نیاز، به دفترچه راهنمای مالک یا مهندس خود مراجعه کنید. هر گونه اشتباهی می تواند آسیب جدی به لیفتراک شما وارد کند، اگر مطمئن نیستید، بهتر است برای این منظور با یک متخصص، یک مهندس یا سازنده لیفتراک مشورت کنید.

بسته بندی آن را مرور کنید، ببینید آیا پارگی، سوراخ یا نشانه ای از بی توجهی وجود دارد یا خیر. روی بسته بندی باید علامت «شکننده» یا «این سمت بالا» یا «انباشته نشوید» را داشته باشد. اگر نشانه‌ای از ریختن مایعات، آسیب به پوشش بالایی یا هر علامتی که می‌تواند نشان‌دهنده سوء استفاده توسط فرستنده باشد، دیده‌اید، قبل از امضا آن را در بارنامه ذکر کنید. در مورد مشکل با سازنده/تامین کننده ارتباط برقرار کنید. باتری لیفتراک برقی می تواند تا پنج سال دوام بیاورد و اگر به درستی از آن مراقبت شود و خدمات خوبی ارائه شود، می تواند حتی بیشتر دوام بیاورد. هنگامی که این اتفاق می افتد، عاقلانه است که بلافاصله آنها را جایگزین کنید تا حجم کار تحت تأثیر قرار نگیرد.

دایرکتوری واردکنندگان لیفتراک باتری لیستی از خریداران، خریداران و نمایندگان خرید لیفتراک باتری را ارائه می دهد که به دنبال تامین کننده لیفتراک باتری از تامین کنندگان جهانی هستند. اپراتور لیفتراک باید ظرفیت باتری لیفتراک برقی مورد استفاده خود را کنترل کند. بسیار معمول است که اپراتور آن را به دلیل مشغله کاری خود فراموش کند. به همین دلیل، باتری بیش از 80٪ ظرفیت خود تخلیه می شود و باعث می شود باتری در دمای بالا کار کند که می تواند باعث آسیب شدید به قطعات شود. باتری لیفتراکی که سفارش داده‌اید را از نظر هرگونه آسیب یا سوء استفاده از خدمات تحویل بررسی کنید.

پالت را از نظر آسیب بررسی کنید، اگر متوجه سوراخ‌های بزرگ شدید، نشانه‌ای از افتادن آن است. با توجه به وزن زیاد باتری، در صورت افتادن آن در حین حمل و نقل، بدیهی است که باعث آسیب به پالت می شود. اگر بند و بسته بندی شل شده باشد، ممکن است باتری توسط سرویس تحویل خراب شود. به یاد داشته باشید که وقتی باتری توسط سازنده/تامین کننده آزاد می شود، قبل از تحویل به شما از بسته بندی برتر آن اطمینان حاصل می کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت فارما بازیافت بازدید نمایید
به طور معمول، رایج‌ترین علامت مبنی بر اینکه باتری نیاز به تعویض دارد این است که به چند ساعت استفاده عملیاتی کاهش می‌یابد. شما ممکن است چنین گزارشی را بشنوید و از اپراتور شکایت کنید.

درخواست: باتری های لیتیومی

خرید احیاء کننده باتری PRIME (RPT-C200) ما علاقه مند به خرید یک بازسازی کننده باتری لیفتراک برای بازسازی باتری های صنعتی در محدوده 24 ولت تا 48 ولت و 400 و 1600 آمپر ساعت هستیم. به جای آن سرنخ ها و محصولات فروش خود را پست نمی کنید؟ بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر... باتری باید مقدار کافی مایع در خود داشته باشد تا در بهترین شرایط کار کند. از هر سلول عبور کنید تا بررسی کنید که آیا مایع کافی وجود دارد یا خیر. در صورت لزوم برای افزایش سطح آب اضافه کنید، سطح سیال هر سلول باید عنصر پلاستیکی را بپوشاند. قبل از اضافه کردن آب، مطمئن شوید که باتری کاملاً شارژ شده است تا از سرریز شدن و پاشیدن اسید روی زمین جلوگیری شود.

Fujicell Techno Corporation یک تولید کننده عمومی باتری های برق لوازم خانگی و محصولات مرتبط است.

هنگامی که یک باتری کاملاً جدید خریداری کردید و آن را در دستگاه خود نصب کردید، قبل از اینکه عملکرد خود را کاهش دهد، 1500 چرخه دارد. اگر هر روز یک بار لیفتراک برقی خود را شارژ کنید، باتری می تواند تقریباً 5 سال دوام بیاورد. هنگامی که لیفتراک در محل کار به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، شارژ معمولاً چندین بار در روز انجام می شود. اگر باتری لیفتراک که می‌خواهید برای لیفتراک شما خیلی سبک باشد، این احتمال وجود دارد که در حین کار بر مرکز ثقل تأثیر بگذارد. لیفتراک ممکن است روی سطح شیب دار یا هنگام راندن روی سطوح شیبدار کف واژگون شود.

آب نگه داشتن آن تا حد توصیه شده از خشک شدن عناصر داخل جلوگیری می کند. به هر حال، بازرسی باید در یک مکان تعیین شده یا در منطقه شارژ باتری با تهویه مناسب انجام شود. همچنین نوع دوشاخه و رنگ باتری قدیمی خود را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که کانکتور فقط با کانکتور دیگری با همان نوع و رنگ مناسب است. ابتدا بررسی رنگ های فیش که در لیفتراک دارید، شما را از دردسر خلاص می کند.

رتبه AH به سادگی به معنی تخلیه آمپر در رابطه با مدت زمان استفاده است. هرچه آمپر تخلیه شده در حین استفاده کمتر باشد، باتری کارآمدتر می شود. اندازه و ابعاد محفظه ای که قرار است باتری روی لیفتراک خود قرار گیرد را بررسی کنید، معمولاً واحد اندازه گیری بر حسب اینچ است. هنگامی که شما درخواست می کنید، اولین چیزی که تامین کننده از شما می خواهد ابعاد محفظه است. قبل از تماس با این تامین کنندگان برای پرس و جو، دانستن این اطلاعات که قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید آماده کرده ایم برای شما مفید خواهد بود. Circuitcell باتری‌های قابل شارژ را برای حصار نامرئی شما ارائه می‌دهد که کم‌هزینه‌ترین راه‌حل باتری را برای قلاده سگ‌تان به شما می‌دهد.

فرنچ کارز شروزبری با مسئولیت محدود

اگر می‌توانند در صورت از بین رفتن باتری و اگر قطعات رایگان و به راحتی در دسترس هستند، یک نفر را برای تعویض در محل بفرستند تا بر زمان تعمیر باتری تأثیری نگذارد. اجازه دهید TradeFord.com نیازهای شما را با تامین کنندگان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان لیفتراک باتری مناسب مطابقت دهد. فقط یک فرم RFQ را پر کنید و فقط از تامین کنندگان مناسب شروع به دریافت نقل قول کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری اسقاطی کلیک کنید
اجازه دهید TradeFord.com با تامین‌کنندگان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان مناسب قطعات باتری لیفتراک، نیازهای منبع شما را مطابقت دهد. ویژگی یکبار مصرف و پذیرش سفارش سفارشی جعبه راه راه به تامین کننده ارزشمند ما، درود!.

ما هر کدام 6 دلار نقدی برای باتری های ناخواسته خودرو پرداخت می کنیم Tempe Az باتری های ناخواسته خودرو، کامیون، ماشین، دریایی، و غیره... سرویس دهی Tempe Mesa Scottsdale East Valley که سایر مناطق فینیکس، شهرستان ماریکوپا و سایر مناطق آریزونا را در نظر می گیرد، به میزان ضایعات فلزی بستگی دارد. اگر وجود آن را تشخیص دهید، سرویس تحویل می‌تواند مواد سنگین دیگری را در طول حمل و نقل روی باتری انباشته کند. اگر پارگی و پارگی پوشش بالایی را دیدید، ظن انباشته شدن را می‌توان تأیید کرد. البته، این خود توضیحی است، هر چه عرضه کننده بتواند ضمانت بیشتری بدهد، بهتر است. ملاحظات دیگری که می توانید به غیر از گارانتی استعلام بگیرید، کار و قطعات است.

این نیز یک مسئله ایمنی است، زیرا ممکن است اپراتور برای رانندگی تجهیزات مشکل داشته باشد، پس لیفتراک به سادگی از بین می رود. مدت زمان معمول شارژ باتری 8 ساعت است، باید زمان کافی برای دریافت شارژ کامل به آن بدهید. همچنین ممکن است در هنگام شارژ یک باتری نیمه دشارژ آسیب وارد کنید، توصیه می شود تا زمانی که به حالت شارژ خود نرسیده است هرگز آن را شارژ نکنید. هر مدل لیفتراک دارای وزن باتری توصیه شده توسط سازنده است.

اکنون که لیفتراک شما گرفتار شده است و باعث از کار افتادن کار می شود، ممکن است زمان مناسبی برای خرید باتری برای بازگشت به زندگی لیفتراک باشد. خوشبختانه، پیدا کردن باتری های لیفتراک برای فروش راحت است زیرا می توانید صدها تامین کننده را با جستجو در اینترنت پیدا کنید. جدیدترین شارژر هوشمند پالس با فرکانس بالا، 3 فاز شارژر باتری لیفتراک پالس فرکانس بالا استفاده کنید ما علاقه مند به خرید بسیاری از شارژرهای شما هستیم.

برای بررسی وزن صحیح باتری مورد نیاز به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید. باتری لیفتراک بازسازی شده دارای مزیت قیمتی نسبت به باتری کاملاً جدید است. باتری استفاده شده معمولاً نصف قیمت یا کسری از قیمت باتری نو است. موارد بازسازی شده قبل از ارسال به خریدار احتمالی توسط تامین کننده کاملاً آزمایش می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد