مشاور مالی متفکر و تأثیرگذار

۶۷ بازديد

برخی از مشاوران ممکن است برای کمک به مشتریانی که به تازگی برنامه ریزی مالی را شروع کرده اند و نمی توانند نرخ ماهانه بالایی را پرداخت کنند، نرخ های پایین تری ارائه دهند. این مشاوره فرصتی را برای مشتری و مشاور فراهم می کند تا ببینند آیا برای یکدیگر مناسب هستند یا خیر. یک مدیر ثروت معمولاً با مشتریان با ارزش خالص کار می کند و سطح شخصی و عمیق تری از مدیریت مالی را ارائه می دهد. یک فرد دارای ارزش خالص بالا در محدوده دارایی خالص 1 میلیون دلار یا بیشتر از دارایی های قابل سرمایه گذاری نقدی قرار می گیرد. آستانه دارایی مشتریان آنها یکی از بزرگترین تمایز بین مدیران ثروت و مشاوران مالی است. بسیاری از مدیران دارایی دیگر نیز مشتریانی را می پذیرند که فوق العاده ثروتمند نیستند.

مدیریت ثروت به طور کلی یک نوع خدمات "بالا" در نظر گرفته می شود و برخی از شرکت های مدیریت ثروت ممکن است به سطح خاصی از دارایی های سرمایه گذاری یا حداقل دارایی خالص نیاز داشته باشند. برای مشتریانی که به این سطح از خدمات نیاز دارند، تجمیع انواع مشاوره های مالی در یک مکان تنها با یک شرکت می تواند مفید باشد. برای مشاوران مالی مهم است که قبل از ارائه مشاوره به مشتریان خود، ریسک ها را ارزیابی و مدیریت کنند. ارزیابی ریسک معمولاً در طول فرآیند تحقیق اتفاق می‌افتد، جایی که مشاوران چالش‌هایی را پیش‌بینی می‌کنند که مشتریان ممکن است در تلاش برای دستیابی به ثروت با آن مواجه شوند. نمونه هایی از ریسک ها ممکن است یک بازار در نوسان باشد که می تواند بر موفقیت سرمایه گذاری ها تأثیر بگذارد یا عدم امنیت شغلی که می تواند استرس مالی را افزایش دهد و احتمالاً درآمد مشتری را در آینده محدود کند.

مشاور مالی متفکر و تأثیرگذار از سال 1983

هنگامی که مشتری به دنبال کمک مالی است، مشاور تحقیقات گسترده ای در مورد تاریخچه مالی مشتری انجام می دهد. آنها بررسی می کنند که چگونه مدیریت پول قبلی مشتری به وضعیت فعلی آنها کمک کرده است. تحقیقات همچنین به مشاوران کمک می کند تا از محصولات جدیدی که در بازار ظاهر می شوند مطلع باشند.

چگونه ما پول در می آوریم

این نام توسط موسسه CFA (انجمن مدیریت و تحقیقات سرمایه‌گذاری سابق) ارائه شده است. برای به دست آوردن منشور CFA، داوطلبان باید سه امتحان دشوار را با موفقیت پشت سر بگذارند و حداقل سه سال تجربه کاری واجد شرایط را از جمله شرایط دیگر کسب کنند. در قبولی در این آزمون ها، داوطلبان شایستگی، صداقت و دانش گسترده خود را در حسابداری، استانداردهای اخلاقی و حرفه ای، اقتصاد، مدیریت پورتفولیو و تجزیه و تحلیل امنیتی نشان می دهند. دارندگان منشور CFA معمولاً تحلیلگرانی هستند که در زمینه مدیریت پول نهادی و تجزیه و تحلیل سهام کار می کنند، نه برنامه ریزی مالی. این متخصصان تحقیقات و رتبه بندی در مورد اشکال مختلف سرمایه گذاری ارائه می دهند.

شرکت‌های منفرد معیارهایی دارند که بر اساس آن، مناسب بودن رابطه را بر اساس پیچیدگی، دارایی‌ها و تخصص تعیین می‌کنند. هیچ شرایط آموزشی خاصی برای افرادی که مشاوره مالی و برنامه ریزی مالی ارائه می دهند وجود ندارد. نام حرفه‌ای CERTIFIED FINANCIAL PLANNER™ معمولاً به عنوان «استاندارد طلایی» برای مشاوران مالی در نظر گرفته می‌شود، همانطور که نام تحلیلگر مالی خبره برای مدیریت دارایی است.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
مدیریت ثروت خصوصی یک روش سرمایه گذاری است که شامل برنامه ریزی مالی، مدیریت مالیات، حفاظت از دارایی ها و سایر خدمات مالی برای افراد دارای ارزش خالص بالا یا سرمایه گذاران معتبر است. مدیران دارایی خصوصی یک رابطه کاری نزدیک با مشتریان ثروتمند ایجاد می‌کنند تا به ایجاد مجموعه‌ای کمک کنند که به اهداف مالی مشتری دست یابد. مدیران ثروت از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کنند تا خدمات متنوعی را ارائه دهند که در یک بسته جامع مشاوره ای قرار گرفته است.

دانشجویان آینده نگر و متخصصان شاغل ممکن است مجذوب کاری شوند که یک مشاور مالی برای امرار معاش انجام می دهد. این متخصصان صنعت از تخصص خود در مالیات ها و سرمایه گذاری ها، املاک و مستغلات و بیمه استفاده می کنند تا برنامه های مالی را به افراد توصیه کنند. دانش صنعت و مهارت های بین فردی زمانی که مشاوران محصولات مالی را به مشتریان خود می فروشند، تلاقی می کنند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت راشا مشاوران راستین بازدید نمایید
آنها اغلب دارای تحصیلات بازرگانی یا سوابق مالی هستند و می توانستند برای یک بانک سرمایه گذاری، صندوق تامینی یا کارگزاری کار کنند. و سپس مشاوران مالی هستند که خود را به عنوان برنامه ریزان مالی معرفی می کنند. به طور کلی، تأکید آنها بر آموزش مشتریان و ارائه مدیریت ریسک، تجزیه و تحلیل جریان نقدی، برنامه ریزی بازنشستگی، برنامه ریزی آموزشی، سرمایه گذاری و موارد دیگر است.

نمایندگان ثبت نام شده EA متخصصان مالیاتی هستند که توسط دولت فدرال مجاز به نمایندگی مالیات دهندگان در برابر خدمات درآمد داخلی هستند. FRMهای مدیریت ریسک مالی با مشتریان فردی که به دنبال مشاوره مدیریت ریسک و سرمایه گذاری هستند کار می کنند. متخصص امور مالی شخصی یک PFS دارای CPA است و همچنین خدمات برنامه ریزی مالی را ارائه می دهد. از سوی دیگر مجوزهای اوراق بهادار بیشتر در مورد جنبه فروش سرمایه گذاری هستند.

برای مثال، فردی 50 ساله را فرض کنید که از قبل دارایی خالص کافی برای بازنشستگی جمع آوری کرده است و عمدتاً به حفظ سرمایه علاقه مند است. از طرف دیگر، یک فرد 40 ساله با دارایی خالص کمتر و تمایل به پذیرش ریسک بیشتر برای ایجاد پرتفوی مالی خود ممکن است تخصیص دارایی شامل 70 درصد دارایی سهام، 25 درصد دارایی با درآمد ثابت و 5 درصد را انتخاب کند. برخی از مشاوران مالی تصمیم می گیرند در برخی از محصولات مانند طرح های بازنشستگی شرکت یا مشاوره سرمایه گذاری خصوصی متخصص شوند. برخی دیگر ترجیح می دهند خدمات عمومی تری ارائه دهند که طیف وسیع تری از محصولات از جمله پس انداز و بیمه را پوشش می دهد. به طور کلی، مدیریت ثروت مستلزم هماهنگ کردن تمام بخش های متحرک وضعیت مالی مشتری در یک برنامه جامع ثروت است.

علاوه بر تکمیل موفقیت آمیز آزمون در زمینه های برنامه ریزی مالی، از جمله مالیات بر درآمد، بیمه، سرمایه گذاری و برنامه ریزی املاک، داوطلبان ملزم به داشتن حداقل سه سال تجربه در سمت صنعت مالی هستند. مانند افرادی که دارای نام CFP هستند، متخصصانی که دارای منشور ChFC هستند به افراد کمک می کنند تا موقعیت ها و اهداف مالی خود را تجزیه و تحلیل کنند. مشاوران مالی خدمات برنامه ریزی مالی و مدیریت سرمایه گذاری را برای مشتریان خود ارائه می دهند. یک مشاور ممکن است در بیمه عمر تخصص داشته باشد، در حالی که دیگری بر برنامه ریزی املاک تمرکز دارد.

یک مشاور مالی همچنین در مقایسه با یک مدیر دارایی دارای طیف وسیع تری از مشتریان است. در حالی که مدیران ثروت تقریباً منحصراً با مشتریان با ارزش خالص کار می کنند، مشاوران مالی طیف وسیع تری از مشتریان دارند. هیچ قانون سخت و سریعی در مورد میزان مورد نیاز سرمایه گذار برای دریافت خدمات مدیریت ثروت وجود ندارد. هر حداقلی از نظر دارایی های قابل سرمایه گذاری، ارزش خالص یا سایر معیارها توسط مدیران ثروت فردی و شرکت آنها تعیین می شود. خدمات مدیریت ثروت، در مقابل کار با مشاوری که صرفاً بر برنامه‌ریزی مالی یا مدیریت سرمایه‌گذاری متمرکز است، رویکردی جامع به وضعیت مالی مشتریان با ارزش خالص بالاتر دارد.

باز هم، هنگامی که به دنبال یک مدیر ثروت هستید، مهم است که مشخص کنید آنها مستقل هستند و حداقل سطح دارایی مورد نیاز برای دریافت خدمات مدیریت ثروت کامل را بررسی کنید. مشاوران مالی به مشتریان در زمینه سرمایه گذاری، مالیات، برنامه ریزی املاک، حساب های پس انداز دانشگاه، بیمه، وام مسکن و بازنشستگی مشاوره می دهند. آنها همچنین به عنوان مشاوران مالی شخصی، برنامه ریزان مالی، مشاوران مالی، مشاوران خدمات مالی و مشاوران سرمایه گذاری شناخته می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد