70 بخش از مشاوره فروش توسط کارشناسان فروش

۶۵ بازديد

تمام توصیه های ارائه شده بر اساس قرار دادن منافع مشتریان بر سود کوتاه مدت ما است. این راه حل برای مشتریان ما و موفقیت بلندمدت تجارت ما بهترین است. مشاوره فروش - این توصیه کتبی از طرف مشاور املاک به وکلا برای فروشنده و خریدار است که به آنها اطلاعات کامل خریدار و فروشنده و توافق انجام شده را توصیه می کند. سپس وکلای دادگستری می توانند قراردادها را ببندند و/یا زمانی که شروع به صحبت با مشتری خود می کنند، از تراکنش مطلع خواهند شد.

واضح است، در زمانی که قراردادها را بدون قید و شرط مبادله می کنید، باید کاملاً مطمئن باشید که از ملک راضی هستید و امور مالی شما بدون قید و شرط تایید شده است. مهمتر از آن، این کار را فقط یک بار در هفته یا یک بار در ماه انجام ندهید. - ما این کار را به معنای واقعی کلمه هر روز با هر فروشنده در تیم خود انجام می دهیم. به همین دلیل است که تیم ما خیلی خوب بسته می شود." شما می توانید با تمرین مداوم بر این مهارت های اساسی فروش مسلط شوید.

در این مورد هیچ قراردادی با مشاور املاک امضا یا مبادله نمی شود. برنامه‌ریزی، نوشتن یک فیلمنامه، و ایجاد استراتژی، همه راه‌های عالی برای اطمینان از بالاترین شانس فروش هستند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش به سایت ما مراجعه نمایید
بسیاری از اوقات، تیم های فروش و نمایندگان فروش این اشتباه را مرتکب می شوند.

وفاداری مشتری

شما مدیر عامل قلمرو خود هستید و همه نباید با مدیر عامل وقت داشته باشند. راه دیگری که می‌توان قراردادها را مبادله کرد، جایی است که شما پیشنهادی را ارائه می‌کنید که پذیرفته می‌شود و نماینده مشاوره فروش را برای خریدار و فروشنده به وکلا ارسال می‌کند. در صورت وقوع، شما در طول دوره قبل از مبادله قراردادها، بررسی های لازم را انجام خواهید داد. هیچ محدودیت زمانی برای انجام آزمایشات لازم وجود ندارد. در تئوری، شما می توانید 100 سال قبل از مبادله طول بکشد. با این حال، در عمل، بعید است که یک فروشنده بخواهد خیلی طولانی صبر کند.

این دیدگاه شما را نسبت به فروش تغییر خواهد داد. ما یک نقشه راه از مراحل بسته شدن معامله داریم. مشتریان بالقوه به دنبال پاسخی برای مشکل کسب و کار خود هستند.

مشتری

هنگام هدایت خریدار در فرآیند فروش، در مورد به کارگیری هر یک از مهارت ها عمدی باشید. برای کمک به بهبود سریع‌تر مهارت‌های فروش، کتاب‌های فروش بخوانید، با فروشنده باتجربه‌تر صحبت کنید یا در جلسات آموزشی مهارت‌های خاص شرکت کنید. فکر نمی‌کنم هیچ توصیه‌ای برای فروش که داشته‌ام قوی‌تر از این بوده باشد که به من گفته شود ساکت شو و گوش بده - این همچنین تأثیر زیادی بر روابط شخصی من داشته است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شیخ بهایی بازدید نمایید
سوالات را تشویق کنید و تا جایی که می توانید به آنها پاسخ دهید. شما باید در حین ارتباط با مشتریان بالقوه، پرورش سرنخ ها و بستن معاملات با تغییرات مداوم در رفتار خریدار همراه باشید - همه اینها به امید رسیدن به اهداف فروش خود. انجام همزمان بسیاری از کارها مطمئناً آسان نیست، اما می توانید با مجموعه مناسبی از مهارت ها و کیفیت های فروش در زرادخانه خود پیشرفت کنید.

برخی از تصمیم گیرندگان نیز می توانند به دنبال درک کمیته اخلاق شما باشند... خوب، پس اگر نماینده فروش ندارید، باید مطمئن شوید که نماینده فروش شما شفاف است. به یاد داشته باشید که بهترین پاسخ می تواند پرسیدن سوالات بیشتر باشد. در اوایل حرفه فروش، صرف وقت با هر کسی و هرکسی که مایل است با شما وقت بگذراند، آسان است. میزها را بچرخانید و از خود بپرسید "آیا این شخص ارزش وقت گذاشتن من را دارد؟" شما فقط تعداد محدودی ساعت فروش در هفته دارید و معاملات واقعی زمان زیادی را برای بسته شدن نیاز دارند. ساعات گرانبها را با معاملات بی‌صلاحیت یا افراد بی‌صلاحیت سپری نکنید.

این توصیه فروش توسط نوآ کاگان، کارآفرین سریالی، به هسته مشکلی بسیار عمیق و اغلب دشوار که بسیاری از فروشندگان دارند، می پردازد - آسان است که خود را در شغلی گیر بیاورید که چیزی را می فروشد که شخصاً به آن اهمیت نمی دهید. امروز کمی متفاوت است زیرا منابع زیادی در دسترس است، اما هنوز هم صحبت با یک فرد واقعی که می تواند شرایط شما را درک کند و توصیه های خاصی ارائه دهد، ارزشمند است. این احتمال وجود دارد که از آنها مفتخر شود که از آنها خواسته شود و مشتاقانه به یک نماینده فروش جدید کمک کنند. تیم فروش ما موفق به فروش بالایی هستند و همه کارکنان به طور منظم در آموزش بازاریابی املاک و مستغلات "اخلاق" و "منافع مشتری" شرکت می کنند.

برای ایجاد روابط فروش مؤثر و بستن معاملات بیشتر، مجهزتر خواهید بود. این سوالات به صحبت کردن مشتری کمک می کند تا بتوانید نیازها و خواسته های او را درک کنید. نمایندگان فروش نیز باید پس از ارائه محصول یا خدمات خود، سؤالات باز بپرسند. باز بودن همیشه خطر را افزایش می دهد زیرا برخی از تصمیم گیرندگان از ارائه یک فرآیند دقیق استقبال می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد