بهترین مشاوره فروش از مشاوران فروش خبره

۷۷ بازديد

یک فروشنده متوسط ​​همیشه فکر می کند که معامله را می برد تا زمانی که معامله را از دست بدهد و یک فروشنده عالی همیشه معتقد است که معامله را می بازد تا زمانی که آن را برنده شود. برای دستیابی به آن چالش ها، روی مشتری، چالش ها و موانع آنها متمرکز بمانید. ما به‌عنوان فروشنده، با این تصور که آنچه باید ارائه دهیم بسیار مهم‌تر از آنچه مشتریانمان با آن به چالش می‌کشند، مانع توانایی‌های خود می‌شویم. اگر نتوانیم چالش‌های آن‌ها را حل کنیم، همه چیزهای بزرگی که در مورد خدمات یا محصولات خود باور داریم، بی‌ربط هستند.

ما ظرف دو روز کاری با شما تماس خواهیم گرفت تا به سوالات شما پاسخ دهیم و به شما در تصمیم گیری کمک کنیم. هیچ فشاری وجود ندارد - ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. در پایان تماس ما، می‌دانید که چه محصولاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم و نزدیک‌ترین نمایندگی ویتامیکس خود را کجا پیدا کنید. یک مشتری بالقوه به دنبال پاسخی برای مشکل تجاری خود خواهد بود. اگر در فروش B2B هستید، احتمال اینکه فرآیند فروش شما نتواند از عنصر جهش تلفنی با مشتریان بالقوه به طور منظم فرار کند، زیاد است.

با این حال، نماینده فروش شما باید هزینه ساخت راه حل را با شفافیت به شما ارائه دهد. بهترین کاری که تا به حال در مورد ایجاد مهارت های فروش انجام داده ام، گوش دادن به تماس های ضبط شده است. به تماس های فروش خود گوش دهید و نقش آفرینی کنید. مهمتر از آن، این کار را فقط یک بار در هفته یا یک بار در ماه انجام ندهید - ما این کار را به معنای واقعی کلمه هر روز با هر فروشنده در تیم خود انجام می دهیم. به همین دلیل است که تیم ما خیلی خوب بسته می شود،" پاتل به اشتراک می گذارد. این ملک با 10000 دلار کمتر به خریدار بعدی فروشنده حق دارد آن مبلغ را نیز از شما مطالبه کند.

هنگامی که وکلای خریدار و وکلای فروشنده قرارداد و سایر اسناد را بر اساس شرایط توافق شده مذاکره کردند، ترتیبی می دهند که خریدار و فروشنده امضا کنند. سپس وکلای دادگستری «قراردادهایی را مبادله می‌کنند» که زمانی است که خریدار و فروشنده برای اولین بار یک قرارداد الزام‌آور قانونی منعقد می‌کنند و در مورد تاریخ تکمیل خرید توافق می‌کنند. خریدار معمولاً در هنگام مبادله قراردادها موظف است 10 درصد از قیمت خرید را به فروشنده بپردازد. معمولاً بین تاریخ مبادله قراردادها و تاریخ تکمیل فاصله وجود دارد. این به خریدار و فروشنده زمان می دهد تا با خیالی آسوده برای حرکت آماده شوند که هر دو از نظر قانونی موظف به انجام آن در تاریخ توافق شده هستند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه نماینده فروش بهتری باشید، با تسلط بر این مهارت های اساسی فروش شروع کنید.

جیل کنراث، نویسنده پرفروش، سخنران، مشاور فروش

این توصیه فروش توسط نوآ کاگان، کارآفرین سریالی، به هسته مشکلی بسیار عمیق و اغلب دشوار که بسیاری از فروشندگان دارند، می پردازد - آسان است که خود را در شغلی گیر بیاورید که چیزی را می فروشد که شخصاً به آن اهمیت نمی دهید. امروز کمی متفاوت است زیرا منابع زیادی در دسترس است، اما هنوز هم صحبت با یک فرد واقعی که می تواند شرایط شما را درک کند و توصیه های خاصی ارائه دهد، ارزشمند است. این احتمال وجود دارد که از آنها مفتخر شود که از آنها خواسته شود و مشتاقانه به یک نماینده فروش جدید کمک کنند. تیم فروش ما موفق به فروش بالایی هستند و همه کارکنان به طور منظم در آموزش بازاریابی املاک و مستغلات "اخلاق" و "منافع مشتری" شرکت می کنند.

همدل باشید و به نکات دردناک مشتریان بالقوه خود گوش دهید


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید
آنها نادیده می گیرند تا بفهمند که محصول برای مشتریان است نه برای آنها. بنابراین مهم است که مانند یک مشتری فکر کنید نه مانند خالق محصول. اگر در فروش B2B هستید، احتمال اینکه فرآیند فروش شما نتواند از یک عنصر پرش تلفنی با مشتریان بالقوه به طور منظم فرار کند، زیاد است. از استفاده از تماس سرد به‌عنوان یک استراتژی برای جلب علاقه به محصولتان، تا استفاده از ایمیل برای رزرو تماس‌های اکتشافی گرم، هر چقدر هم که ماهر باشید، همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد - و پاتل با این واقعیت غریبه نیست.

برخی از تصمیم گیرندگان نیز می توانند به دنبال درک کمیته اخلاق شما باشند... خوب، پس اگر نماینده فروش ندارید، باید مطمئن شوید که نماینده فروش شما شفاف است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت احسان پیروز بازدید نمایید
به یاد داشته باشید که بهترین پاسخ می تواند پرسیدن سوالات بیشتر باشد. در اوایل حرفه فروش، صرف وقت با هر کسی و هرکسی که مایل است با شما وقت بگذراند، آسان است. میزها را بچرخانید و از خود بپرسید "آیا این شخص ارزش وقت گذاشتن من را دارد؟" شما فقط تعداد محدودی ساعت فروش در هفته دارید و معاملات واقعی زمان زیادی را برای بسته شدن نیاز دارند. ساعات گرانبها را با معاملات بی‌صلاحیت یا افراد بی‌صلاحیت سپری نکنید.

با پرسیدن سؤالات مهم، می توانید بینشی اساسی در مورد نیازهای مشتری خود به دست آورید که مستقیماً با یکی از مزایای کمتر شناخته شده خدمات شما مرتبط است. یا ممکن است متوجه شوید که آنچه شما باید ارائه دهید با مشکل یک فرد مطابقت ندارد و هر دو می توانید از هدر دادن زمان خود جلوگیری کنید. به سادگی فرم زیر را پر کنید و از خود به ما بگویید.

از آنجایی که همه‌گیری COVID19 رفتار فروش شما را تغییر می‌دهد، خواهید دید که بستن مجازی اکنون به طور گسترده پذیرفته شده است. گفتگوی پایانی گاهی اوقات به عنوان یک موفقیت مدیریتی برای شرکت‌های بزرگ تلقی می‌شود، بنابراین فرآیند فروش می‌تواند به یک مهمانی تبدیل شود، یک ماه عسل فروش حداقل تا زمانی که شما شروع به ارائه و ایجاد راه‌حل کنید. توصیه‌ای که آرزو می‌کنم در آغاز حرفه‌ی فروش‌ام داشته باشم، و این نکته‌ای است که به تک تک فروشنده‌هایی که اکنون می‌بینم می‌دهم، غوطه‌ور شدن در یادگیری است. با یافتن فروشندگان برتر در شرکت و صنعت خود شروع کنید و یاد بگیرید که آنها چه می کنند. نماینده مشاوره فروش را برای وکیل شما ارسال می کند.

برای کنراث، که حرفه ای طولانی مدت به عنوان سخنران، نویسنده، مشاور فروش و مربی با برندهای Fortune 500 برای خود ساخته است، بهترین توصیه فروش او یادگیری یک تاکتیک، تکنیک یا استراتژی فروش خاص نیست. توصیه او این نیست که کتاب خاصی را بردارید، در یک برنامه آموزشی ثبت نام کنید، یا صدها تماس سرد در روز بگیرید تا زمانی که ناگهان متخصص شوید. البته این مهارت برای نمایندگان فروش نیز مفید است. یک فروشنده متقاعد کننده، مشتریان بالقوه را با آموزش آنها به جای تحمیل عقاید خود به آنها متقاعد می کند. تخصص شما باعث اعتماد خریداران می شود زیرا به آنها کمک می کنید تا به پاسخ هایی که نیاز دارند برسند.

سوالات را تشویق کنید و تا جایی که می توانید به آنها پاسخ دهید. شما باید در حین ارتباط با مشتریان بالقوه، پرورش سرنخ ها و بستن معاملات با تغییرات مداوم در رفتار خریدار همراه باشید - همه اینها به امید رسیدن به اهداف فروش خود. انجام همزمان بسیاری از کارها مطمئناً آسان نیست، اما می توانید با مجموعه مناسبی از مهارت ها و کیفیت های فروش در زرادخانه خود پیشرفت کنید.

شما مدیر عامل قلمرو خود هستید و همه نباید با مدیر عامل وقت داشته باشند. راه دیگری که می‌توان قراردادها را مبادله کرد، جایی است که شما پیشنهادی را ارائه می‌کنید که پذیرفته می‌شود و نماینده مشاوره فروش را برای خریدار و فروشنده به وکلا ارسال می‌کند. در صورت وقوع، شما در طول دوره قبل از مبادله قراردادها، بررسی های لازم را انجام خواهید داد. هیچ محدودیت زمانی برای انجام آزمایشات لازم وجود ندارد. در تئوری، شما می توانید 100 سال قبل از مبادله طول بکشد. با این حال، در عمل، بعید است که یک فروشنده بخواهد خیلی طولانی صبر کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد