نکات و توصیه هایی برای فروش خانه شما

۶۴ بازديد

پس از توافق خریدار و فروشنده برای فروش ملک یا فروش آن به صورت مزایده، اولین گام برای قانونی شدن بیع، امضا و مبادله قرارداد فروش است. دو نسخه از قرارداد فروش وجود خواهد داشت، یکی برای شما و دیگری برای خریدار. هر یک از شما یک نسخه را قبل از مبادله یا همانطور که در برخی از ایالت‌ها «تبادله» می‌گویند امضا می‌کنید.

قیمت درخواستی همچنین می تواند مانعی برای بازاریابی خانه شما باشد. شما می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین ارزیابی ملک، ارزش تقریبی ملک خود را به صورت آنلاین دریابید. با این حال، به عنوان یکی از بزرگترین آژانس های املاک مستقل در بریتانیا، با دانش محلی گسترده، می دانیم که ارزش بازاریابی یک خانه اغلب با قیمت پیشنهادی این ارزیابی های آنلاین متفاوت است.

خانه من چه ارزشی دارد؟ ارزش گذاری اموال توضیح داده شده است

اکنون می توان قراردادها را مبادله کرد، که نشان دهنده لحظه ای است که معامله از نظر قانونی لازم الاجرا می شود. فعالیت های دیگری نیز توسط آژانس های املاک انجام می شود که افراد به آنها دسترسی نخواهند داشت. به عنوان مثال، ما یک بسته بازاریابی بسیار جامع برای فروشندگان ارائه می دهیم که برای نمایش اموال شما به گونه ای طراحی شده است که خریداران بالقوه را جذب کند. بزرگترین متحد شما در فروش ملک خود نماینده املاک شماست، بنابراین قبل از انتخاب، توصیه ها را بپرسید و بررسی های آنلاین را بخوانید.

هنگامی که خریدار پیدا شد، اولین گام در فرآیند معمولاً پرداخت سپرده اولیه و تهیه "قراردادهای فروش" است. نماینده یک "توصیه فروش" برای وکیل/حامل شما صادر می کند که نام خریدار، شرایط یا شرایط خاص و لیستی از اقلام موجود در فروش را شرح می دهد. سپس وکیل شما یک نسخه از قرارداد را برای امضای وکیل خریدار ارسال می کند. زمانی شروع می شود که به وکیل خود دستور دهید تا بسته قرارداد را شروع کند، کاری که ما به شدت توصیه می کنیم همزمان با عرضه اموال خود به بازار انجام دهید.

بیشتر مشاورین املاک هزینه های خود را به عنوان درصدی از قیمت نهایی فروش ملک محاسبه می کنند. در یک قرارداد چند نمایندگی، هیچ محدودیتی در مورد تعداد نماینده‌ای که فروشنده می‌تواند راهنمایی کند و مدت معینی نیز وجود ندارد. نمایندگان به طور همزمان ملک را به بازار عرضه می کنند و فروشنده فقط خریدار را که برای خرید ملک قرارداد می بندد را معرفی می کند.

مواد فروش

فرض کنید نماینده انحصاری شما خریداری را معرفی می کند که قیمت درخواستی کامل را ارائه می دهد. نماینده شما به شما توصیه می کند که تا زمانی که زنجیره جمع نشود، پیشنهاد را نپذیرید، که توصیه معقولی است. در حال حاضر، در همان سناریو، تنها این بار سه عامل املاک برای کمیسیون رقابت می کنند. ممکن است خریدار در موقعیتی قوی‌تر از آنچه که واقعاً هستند معرفی شود، بنابراین پیشنهاد پذیرفته می‌شود و سایر نمایندگان از آن عقب‌نشینی می‌کنند و برای نماینده کمتر راستگو زمان می‌خرند.

یکی از مشتریان اعتراف کرد که آژانس ما را صرفاً به این دلیل انتخاب کرده است که از طرح رنگ تابلوهای ما خوشش آمده است، اما احتمالاً می خواهید کمی علمی تر باشید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
بهترین شاخص برای یک مشاور املاک موفق این است که چه تعداد از هیئت مدیره آنها در نزدیکی دفترشان قرار دارند. اما اگر اکثراً «برای فروش» را می‌خوانند خیلی تحت تأثیر قرار نگیرید - این ممکن است نتیجه هر چیزی باشد، از قیمت‌گذاری بیش از حد عامل خانه‌های مردم گرفته تا یک تبلیغ ویژه با ارائه قیمت کاهش یافته یا کارمزد صفر.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مشاوران مدیریت ایران بازدید نمایید
این فرآیند می تواند توسط مشاور املاک، وکیل یا حمل و نقل شما تسهیل شود. در زمان مبادله، خریدار ملزم به پرداخت ودیعه خواهد بود که معمولاً 10 درصد قیمت خرید است و این امر توسط مشاور املاک یا حمل‌ونقل شما در امان خواهد بود. برخی از بنگاه‌های املاک در حال فروش املاک از طریق یک فرآیند مناقصه هستند که در آن خریداران ملک را در یک روز باز مشاهده می‌کنند و از طریق یک پیشنهاد مهر و موم شده پیشنهاد می‌دهند. خریدار معمولاً برای پرداخت حق کمیسیون نماینده به عنوان بخشی از فرآیند مناقصه قراردادی منعقد می کند.

این مهم است که بررسی کنید که اساس تعیین نماینده، مدت زمان تمدید قرارداد نمایندگی، هزینه‌هایی که موافقت کرده‌اید پرداخت کنید و هزینه‌های اضافی وجود دارد یا خیر. بهترین دفاع فروشندگان خانه در برابر این امر، فروش با یک مشاور املاک محلی است که اخیراً، و در حال حاضر، اکثریت سهم بازار املاک را در محدوده قیمتی شما با موفقیت به فروش رسانده است. توسعه یک برنامه بازاریابی موثر یک گام حیاتی در فرآیند فروش خانه است. از گرفتن بهترین عکس ها از ملک خود تا انتخاب مفیدترین کانال ها برای دستیابی به خریداران بالقوه، استراتژی بازاریابی شما ناگزیر طیف گسترده ای از جزئیات را پوشش می دهد. اگر بیش از دو نماینده املاک را بر اساس "چند آژانس" منصوب کنید، فقط نماینده املاکی که ملک را می فروشد حق کمیسیون را خواهد داشت.

سپس وکلای دادگستری می توانند قراردادها را ببندند و/یا زمانی که شروع به صحبت با مشتری خود می کنند، از تراکنش مطلع خواهند شد. راه دیگری که می توان قراردادها را مبادله کرد، جایی است که شما پیشنهادی را ارائه می کنید که پذیرفته می شود و نماینده مشاوره فروش را برای خریدار و فروشنده به وکلا ارسال می کند. در صورت وقوع، شما در طول دوره قبل از مبادله قراردادها، بررسی های لازم را انجام خواهید داد. با این حال، در عمل، بعید است که یک فروشنده بخواهد خیلی طولانی صبر کند. شما می توانید یک ارزش گذاری فوری دریافت کنید و/یا می توانید ترتیبی دهید که ما شرکت کنیم و یک ارزیابی بازار را انجام دهیم.

قبل از تصمیم گیری باید در نظر بگیرید که هر روش چقدر هزینه دارد و چقدر زمان در دسترس دارید. اگر از یک مشاور املاک استفاده کنید، گرانتر خواهد بود، اما مشاور املاک مسئولیت تبلیغات، نشان دادن خریداران بالقوه و مذاکره در مورد قیمت خانه را بر عهده خواهد گرفت. اگر می‌خواهید خودتان خریدار پیدا کنید، ارزان‌تر خواهد بود، اما برای انجام تمام این هماهنگی‌ها و مقابله با هر مشکلی به زمان نیاز دارید. پس از تصمیم گیری در مورد نماینده انتخابی خود، نماینده "گزارش بازرسی فروش و قرارداد نمایندگی فروش" را به شما ارائه می دهد که هم شما و هم نماینده آن را امضا می کنید. این یک الزام NSW برای اینکه یک نماینده از طرف شما عمل کند، است و نوع آژانس، هزینه‌ها و هزینه‌ها را مشخص می‌کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد