شرح شغل ارشد مالیاتی

۷۷ بازديد

کارفرمایان اغلب از متخصصان مالیاتی برای انجام وظایف شغلی خود نیاز به داشتن مهارت های فناوری چندگانه دارند. اینها ممکن است شامل درک نحوه استفاده از نرم افزار حسابداری (مانند Intuit QuickBooks)، نرم افزار ایمیل (مانند Microsoft Outlook) و نرم افزار صفحه گسترده (مانند Microsoft Excel) باشد. مشاوران مالیاتی همچنین باید نحوه استفاده از نرم افزار تهیه مالیات و نرم افزار تحلیل مالی را بدانند.

سوالات امتحان شامل اخلاق، آمادگی مالیاتی، مشاوره مشتری، ورشکستگی، انطباق، مقررات و موارد دیگر است. تهیه کنندگان مالیات برای مؤسسات مالی کار می کنند تا مشاوره مالیاتی خاصی ارائه دهند و مالیات یک شخص یا نهاد تجاری را ارائه کنند. نقش آنها تولید فرم های مالیاتی بدون خطا از طرف مشتری برای به حداکثر رساندن سلامت مالی آنها است. آنها اظهارنامه های مالیاتی گذشته مشتریان خود را بررسی می کنند و داده های مالیاتی جدید را جمع آوری می کنند تا میزان بدهی مشتری خود را محاسبه کنند.

در ایالات متحده، اصطلاح "تخصصی مالیاتی" یک اصطلاح عمومی است که انواع حرفه ها از جمله نمایندگان ثبت نام شده، حسابداران رسمی، برنامه ریزان مالی، حسابداران، تهیه کنندگان مالیات و برخی وکلا را توصیف می کند. مشاوران مالیاتی قوانین تنظیم کننده مالیات افراد و مشاغل را درک می کنند و بنابراین در راهنمایی مالیات دهندگان در مورد نحوه رعایت قوانین مالیاتی فدرال، ایالتی و محلی نقش اساسی دارند. مشاوران موظفند در مورد آخرین الزامات مالیاتی فدرال و ایالتی به روز باشند تا در هنگام ارائه مشاوره در مورد موضوعات مالیاتی فعلی مؤثر باشند. سازماندهی و نگهداری سوابق مالیاتی و اجرای پروژه های تحقیقاتی مالیاتی بر اساس دستورالعمل های اظهارنامه مالیاتی ایالتی و محلی و قوانین مالیاتی خاص صنعت با تفسیر قوانین و مقررات. تیم متخصص جوان و پویا ما به مشتریان جهانی و محلی ما در مدیریت مالیات شرکت، مالیات اشتغال، مالیات بر ارزش افزوده و بدهی های گمرکی کمک می کند.

این ممکن است به عنوان بخشی از یک تیم مالیات شرکتی در شرکت های حسابداری "چهار بزرگ"، یک 20 کار حسابداری برتر، یا یک شرکت مستقل بزرگ باشد. احتمالاً در تکمیل اظهارنامه های مالیاتی، کمک به مقررات رعایت مالیات، انجام تحقیقات و جمع آوری گزارش ها، تجربه کسب خواهید کرد. به عنوان یک تهیه کننده مالیات، شما بخشی از تیمی خواهید بود که مالیات افراد، شرکت ها و تراست ها را تهیه می کند و همچنین برنامه ریزی مالیاتی را برای مشتریان انجام می دهد.

مشتریان اغلب مشاوران مالیاتی را برای جمع آوری اطلاعات و انجام تحقیقات قانونی برای آنها استخدام می کنند. مشاوران مالیاتی باید بدانند که چگونه داده‌های مورد نیاز مالیات دهندگان را برای تکمیل فرم‌های مالیاتی خود به درستی ارائه دهند. آنها همچنین باید بدانند که چگونه قوانین مالیاتی ایالتی و فدرال را برای افراد و سازمان ها توضیح دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مالیکده بازدید نمایید
به طور عمده، آنها اطمینان حاصل می کنند که مشتریان از قوانین و مقررات مالیاتی پیروی می کنند.

مشاوره مالیاتی برای افراد

بر اساس تمامی قوانین و مقررات مالیاتی، صحت داده‌های فرم‌های مالیاتی را بررسی خواهید کرد. برای موفقیت در این نقش، داشتن مهارت های ریاضی پیشرفته و توانایی تجزیه و تحلیل داده های پیچیده مهم است. یک ارشد مالیاتی مسئول کار بر روی فعالیت های مالیاتی مشتری از جمله برنامه ریزی مالیاتی، رعایت مالیات و تهیه اظهارنامه مالیاتی شرکت ها و اشخاص است. در تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات برای اظهارنامه‌های مالیاتی ایالتی و محلی که توسط تهیه‌کنندگان مالیات خارجی ما تهیه شده‌اند، کمک کنید تا از ثبت به‌موقع پرونده اطمینان حاصل کنید. برای موفقیت در این نقش، باید به پیروی از تغییرات در مقررات و قوانین مالیاتی علاقه نشان دهید. مهارت‌های عالی مدیریت زمان نیز ضروری است، زیرا باید اطمینان حاصل کنید که شرکت ما ضرب‌الاجل‌های سختی را رعایت می‌کند.

مشاوران مالیاتی که به عنوان مشاور مالیاتی نیز شناخته می‌شوند، در قوانین مالیاتی، برنامه‌ریزی و رعایت قوانین مالیاتی متخصص هستند. آنها با حفظ قوانین مالیاتی جدید و تعیین موقعیت مالیات دهندگان برای بهینه سازی مالیات کوتاه مدت و بلند مدت، به مشاغل و افراد به طور یکسان خدمت می کنند. در حالی که مشاوران مالیاتی اظهارنامه مالیاتی را تهیه می کنند، اغلب در طول سال با مشتریان همکاری نزدیک دارند تا اطمینان حاصل کنند که بدهی مالیاتی مشتری به حداقل می رسد. مشاوران مالیاتی، ارتباطات کتبی و شفاهی قوی هستند که می توانند قوانین و استراتژی های مالیاتی را به گونه ای توضیح دهند که در دسترس و درک مشتریان باشد. مشاوران مالیاتی، که به عنوان مشاور مالیاتی نیز شناخته می شوند، متخصص در قوانین حرفه ای مالیاتی، برنامه ریزی و انطباق هستند.

یک گزینه برای تحصیلات تکمیلی پیشرفته تر از طریق مدرک دکتری حقوقی در برنامه مالیاتی است. این مدرک پیشرفته دانش عمیقی از قانون مالیات ارائه می دهد و به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا به عنوان وکیل مالیاتی فعالیت کنند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی مالی به سایت ما مراجعه نمایید
شما اغلب در یک بخش مالیاتی یک شرکت خدمات حرفه ای کار می کنید، که معمولاً در یک نقش مرتبط با رعایت قوانین است. با کسب تجربه بیشتر، ممکن است به سمت نقش مالیات شرکت در یک شرکت یا یک شرکت مشاوره تخصصی بروید و در زمینه های خاصی از مالیات تخصص پیدا کنید.

شرح شغل حسابدار Gl

هنگام بررسی رزومه برای تهیه کننده مالیات، به دنبال نوعی آموزش رسمی در شیوه های حسابداری باشید. در صورتی که در ایالتی زندگی می کنند که تهیه کنندگان مالیات باید اطلاعاتی در مورد گواهی آمادگی مالیاتی خود داشته باشند. تجربه حسابداری قبلی و تجربه ثبت مالیات برای مشاغل نشان می دهد که یک نامزد دارای مهارت های فنی برای حمایت از انطباق در هنگام تهیه اسناد مالیاتی است. تهیه کننده مالیات یک نقش حسابداری ویژه است در حالی که حسابدار رسمی یک نام گسترده است که می تواند به هر نوع حسابداری که الزامات گواهینامه خود را برآورده کرده است اشاره کند. تهیه کنندگان مالیات معمولاً به عنوان بخشی از یک تیم کار می کنند، در حالی که CPA ها می توانند برای ارائه مشاوره حسابداری برای مشاغل یا افراد به طور مستقل کار کنند.

آنها با به روز ماندن در قوانین مالیاتی جدید و تعیین موقعیت مالیات دهندگان برای بهینه سازی مالیاتی کوتاه مدت و بلند مدت، به مشاغل و افراد به طور یکسان خدمت می کنند. علاوه بر تهیه اظهارنامه مالیاتی، مشاوران مالیاتی همچنین با مشتریان در طول سال همکاری نزدیک دارند تا اطمینان حاصل کنند که بدهی مالیاتی مشتری به حداقل می رسد. مشاوران مالیاتی اغلب اظهارنامه مالیاتی را برای مشتریان تهیه می کنند، یا اطلاعات و مشاوره ای را برای کمک به مشتریان برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود ارائه می دهند.

این متخصصان استراتژی هایی را برای به حداقل رساندن مالیات با استفاده از کسر و اعتبار مالیاتی کشف می کنند. این نامگذاری نشان می دهد که یک حرفه ای دانش پیشرفته ای در موضوعات پیچیده برنامه ریزی مالیاتی، از جمله برنامه ریزی املاک و بازنشستگی دارد. برای دستیابی به این عنوان، یک نامزد باید حداقل پنج سال تجربه در یک حرفه مرتبط با مالیات داشته باشد که حداقل 40٪ از کار به برنامه ریزی و مشاوره مالیاتی اختصاص دارد.

پس از قبولی در آزمون صلاحیت، آنها مجاز خواهند بود برای مسائل مالیاتی از جمله حسابرسی، وصول و تجدید نظر، در برابر IRS نماینده مشتریان خود باشند. این مجوز سودمند برای مشاور مالیاتی است زیرا فقط وکلا، حسابداران رسمی رسمی و نمایندگان ثبت نام شده می توانند مالیات دهندگان را در برابر IRS نمایندگی کنند. یک حسابدار مالیاتی مسئول تجزیه و تحلیل مسائل مالی و تهیه، ارائه و مدیریت اظهارنامه ها و اظهارنامه های مالیاتی برای مشاغل و مشتریان است. یک حسابدار مالیاتی همچنین مراقب ارائه مشاوره در مورد مسائل مالی و مالیاتی است و باید دانش عمیقی از مقررات، قوانین و اقدامات حاکم بر این فرآیند داشته باشد. با دانستن این موضوع، شرح شغل حسابدار مالیاتی باید بر نیاز به نامزدی تأکید کند که توجه استثنایی به جزئیات داشته باشد، مهارت های تحلیلی قوی داشته باشد و ارتباط خوبی داشته باشد.

از آنجایی که مشاوران مالیاتی با مردم کار می کنند، به توانایی های عالی بین فردی و خدمات مشتری نیز نیاز دارند. آنها باید بدانند که چگونه به صحبت های مردم گوش دهند تا وضعیت مالی آنها را درک کنند و به چه نوع کمکی نیاز دارند. حسابداران مالیاتی نیاز به آموزش تخصصی دارند و باید حداقل دارای مدرک لیسانس حسابداری باشند. به طور کلی برای موقعیت های سطح بالاتر، گواهینامه های اضافی مانند مجوز حسابدار رسمی مورد نیاز است. یک حسابدار مالیاتی مخارج را سازماندهی و تجزیه و تحلیل می کند و به دنبال افزایش انحرافات و کاهش سود مشمول مالیات مشاغل است. با توجه به ماهیت مالی و شخصی این موقعیت، یک حسابدار مالیاتی باید دارای صداقت شخصی و توجه دقیق به جزئیات باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد