مشاوره بازار پزشکی

۶۷ بازديد

صنعت مراقبت های بهداشتی با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت است. نیاز به گسترش مستمر برای پاسخگویی به این رشد را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد. بازاریابی پزشکی روشی برای جذب مشتریان به مشاغل در صنعت مراقبت های بهداشتی از طریق استفاده از روش های بازاریابی سنتی و استراتژی های مبتنی بر مراقبت های بهداشتی برای جذب بیماران یا مشتریان جدید و حفظ آنها در طولانی مدت به عنوان مشتریان وفادار است. برای موفقیت استراتژی های بازاریابی مراقبت های بهداشتی، باید از چندین کانال آنلاین و آفلاین برای کمک به دستیابی به اهداف بازاریابی استفاده شود. در دنیای همیشه رقابتی مراقبت های بهداشتی، بازاریابی متمرکز بر پزشکی هم برای برندهای مراقبت های بهداشتی آینده و هم برای برندهای معتبر بهداشتی مهم است. استراتژی های رشد مراقبت های بهداشتی با بازده بالا را با Chief Outsiders اجرا کنید.

به عنوان یک شرکت مشاوره بازاریابی مراقبت های بهداشتی پیشرو، سابقه ما و دوره تصدی ما ما را متمایز می کند. ما در سنگر بوده ایم، برنامه ریزی، انجام، اندازه گیری و یادگیری - راه سخت. مشاوران بازاریابی پزشکی ما دانش صنعت مراقبت های بهداشتی را که به سختی به دست آورده اند با تخصص بازاریابی مستقیماً به روی میز می آورند. بهترین راه برای واداشتن بیماران به انتخاب شما چیست؟ با ارائه محتوای مفید و ارزش افزوده به آنها در وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی، کمپین های ایمیل و سایر فضاهای آنلاین. اما بازاریابی محتوا که نتیجه می دهد به چیزی بیش از نوشتن یک وبلاگ، ارسال ایمیل یا ارسال به فیس بوک نیاز دارد. تیم‌های مشاوره و بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی ما با نویسندگان حرفه‌ای پزشکی، محققان، کارشناسان بازاریابی دیجیتال و حتی یک پزشک متخصص در کادر پزشکی کار می‌کنند.

از آنجایی که هزینه توسعه و بازاریابی محصولات و خدمات بهداشتی و درمانی افزایش می یابد، دستیابی به موفقیت در بازار بسیار مهم است. رویکرد بازار محور به رشد - که از طریق بینش عمیق پزشک و بیمار و تحقیقات بازاریابی مراقبت های بهداشتی به دست می آید - می تواند به مزیت رقابتی و بهبود بازگشت سرمایه منجر شود. موضوعات کلیدی پرطرفدار را می‌داند، چگونه کمپین‌های خود را به سطح بعدی برسانید، و نکاتی در مورد چگونگی بهبود استراتژی بازاریابی خود ارائه می‌کند. ارتباط با مخاطبان مناسب برای موفقیت تلاش های بازاریابی شما ضروری است و یک مشاور می تواند ورودی مورد نیاز شما را به شما ارائه دهد.

وضعیت بازاریابی پزشکی

ما به مشتریان مراقبت های بهداشتی منحصراً با استراتژی هایی برای کاهش هزینه هر بیمار جدید خدمت می کنیم. اگر مطب پزشکی شما در صفحه اول نتایج جستجوی وب ظاهر نشود، بیماران زمان لازم را برای یافتن مطب شما صرف نمی کنند. با راه حل سئوی خود، ما از جدیدترین روش ها استفاده می کنیم تا عمل شما توسط افراد بیشتری دیده شود - به این ترتیب شما بیماران بیشتری را جذب می کنید. تیم ما از کارشناسان سئو با تمرین شما کار می کند تا مشخص کند کدام بیماران بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان می آورند. ما یک استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی ایجاد خواهیم کرد تا به این بیماران کمک کنیم وب سایت مطب شما را پیدا کنند و شما را به عنوان پزشک خود انتخاب کنند.

تخصص عمیق بازاریابی مراقبت های بهداشتی

دستیابی به مخاطبان هدف و درگیر کردن آنها با عمل ما بخشی جدایی ناپذیر از هر تجارت است. برای افزایش دید آنلاین شما، آژانس بازاریابی پزشکی ما استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه‌ای ایجاد می‌کند که به شیوه‌ها برای دستیابی به دسترسی و تعامل بهتر کمک می‌کند. خدمات دیجیتال مارکتینگ ما شامل بهینه سازی موتورهای جستجو، کمپین های PPC، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا است. از سال 1994، Vanguard Communications با اقدامات پزشکی و بیمارستان های تخصصی در 19 تخصص در سراسر آمریکای شمالی همکاری کرده است تا شکاف بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیماران آینده نگر را پر کند. ما تنها شرکتی هستیم که در بازاریابی مراقبت های بهداشتی و بهبود عملکرد پزشکی تخصص دارد.

ما محتوای اصلی، با کیفیت بالا و بیمار محور را در قالب های دیجیتالی ایجاد می کنیم که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. سپس آن محتوا را در چندین کانال اینترنتی تبلیغ می کنیم، که به طور ارگانیک افراد را به وب سایت یک عمل و در نهایت از طریق درب می آورد. به عنوان کارشناسان رسانه های اجتماعی برای اقدامات مراقبت های بهداشتی و مشاغل مرتبط، ما دقیقا می دانیم که از کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی باید استفاده کنید و چگونه باید از آنها برای رشد استفاده کنید. حفظ مزیت رقابتی به عنوان یک سازمان ارشد زندگی یا مراقبت بهداشتی مستلزم استراتژی‌های نوآورانه و انعطاف‌پذیری برای انطباق با تقاضاهای در حال تغییر بازار است. در محیط رقابتی و بسیار دیجیتالی امروزی، مهم است که یک قدم جلوتر بمانیم.

چه بخواهید کسب و کار خود را رشد دهید و مشتریان جدید جذب کنید، یا مشتریان موجود را حفظ کنید، مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید یا یک تأثیرگذار شوید، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا به اهداف خود برسید. با شهرت به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های بازاریابی بهداشت و درمان در کشور، ما به شما کمک می‌کنیم تا موضوعات و انواع محتوایی را تعیین کنید که بیماران بالقوه را جذب می‌کند و از آن محتوا به صورت استراتژیک برای تبدیل آن استفاده می‌کند. تخصص عمیق پزشکی ما، همراه با رهبری ما در بازاریابی مصرف کننده، تضمین می کند که مشاوران بازاریابی مراقبت های بهداشتی ما عمیقاً درک می کنند و می توانند به پویایی منحصر به فرد کسب و کار شما کمک کنند. ما در تمام بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی - دستگاه‌های پزشکی، داروسازی، بیمارستان‌ها و خدمات - در همه مخاطبان هدف -بیماران، پزشکان، ارائه‌دهندگان و پرداخت‌کنندگان- کار می‌کنیم تا نیازهای مشتری را با استراتژی‌های رشد نوآورانه هماهنگ کنیم.

برنامه های بازاریابی و فروش ما بر اساس تحقیقات بازار و تحلیل رقبا است که توسط یک تیم بسیار ماهر انجام شده است. به دست آوردن درک واقعی از مخاطبان هدف شما - نیازها، خواسته ها و مبارزات آنها - به ما این امکان را می دهد تا استراتژی هایی را با دقت طراحی کنیم که کارساز هستند. شناسایی استراتژی‌های برش کوکی آسان است و هیچ دو سازمانی شبیه هم نیستند.

مشارکت تحقیقاتی به Ashfield Advisory، بخش مشاوره شرکت خدمات بازاریابی مراقبت های بهداشتی، Ashfield پیوسته است. چه صاحب یک بیمارستان، یک کلینیک خصوصی یا یک خانه کمکی باشید، شهرت شما همه چیز است. اگر شهرت منفی داشته باشید، بیماران اعتماد خود را به خدمات شما از دست خواهند داد. یک مشاور بازاریابی حرفه ای مراقبت های بهداشتی کسب و کار شما را ارزیابی می کند و توصیه هایی را برای کمک به بهبود کیفیت درمانی ارائه می دهد. Health Media Experts وظیفه ما این است که حدس و گمان را از برنامه بازاریابی مراقبت های بهداشتی شما برای کسب و کارتان حذف کنیم. شما از قبل می‌دانید که در کارتان عالی هستید، اجازه دهید تا اطمینان حاصل کنیم که بقیه دنیا نیز آن را می‌دانند، کنترل را در دست بگیریم.

شما چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و تجربه ارزشمندی در صنعت به دست خواهید آورد. شما رشد خواهید کرد و برای موفقیت خود پاداش مالی دریافت خواهید کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایده برتر پاسارگاد بازدید نمایید
با یک استراتژی تبلیغاتی هدفمند که برای جذب بیماران محلی به تخصص شما طراحی شده است، در بالای نتایج جستجو ظاهر شوید.

گروه بازاریابی و مشاوره اسکات سازمان ها را برای موفقیت فردا با مربیگری فروش مبتنی بر مهمان نوازی، برنامه های بازاریابی یکپارچه جامع و خدمات روابط عمومی که ریشه در نیازهای سازمانی و مصرف کننده دارد، آماده می کند. با داشتن اطلاعات نامحدود در دسترس با کلیک یک دکمه، دادن صدای قدرتمند و منحصر به فرد به برند شما حیاتی است. متخصصان باتجربه بازاریابی ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا شما را پیدا کنید. هشت تا پنج درصد از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی دوستان و خانواده اعتماد دارند. چه نقدهای مثبت، چه منفی یا خنثی دریافت کنید، باید شهرت آنلاین خود را جدی بگیرید - تا بیماران جدید را جذب کنید و از درآمد خود محافظت کنید. خدمات منحصربه‌فرد و اثبات‌شده بازاریابی پزشکی ما به پزشکان و پزشکان کمک می‌کند تا بررسی‌های بیماران را نظارت، ضبط و منتشر کنند، و به آنها کنترل بیشتری بر آنچه که بیماران در مورد آنها آنلاین می‌خوانند و نحوه درک آنها از عملکردشان می‌دهد.

در حالی که یک متخصص مراقبت های بهداشتی ممکن است چیزهای خود را بداند، آنها به احتمال زیاد آنقدر مشغول هستند که نمی توانند میزان تعهد لازم برای رشد پایگاه مشتریان آنلاین شرکت را ارائه دهند. چه بخواهید مشتریان، بیماران، پیروان یا مراجعات پزشک بیشتری جذب کنید، آژانس بازاریابی مراقبت های بهداشتی ما اینجاست تا به رشد شما کمک کند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید
ما با شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی، متخصصان و اینفلوئنسرها کار می‌کنیم تا با پیروی از راهنمایی‌ها و برنامه‌ریزی کارشناسان ما، به آنها کمک کنیم تا به نتایج چشمگیر دست یابند. مشاوران بازاریابی پزشکی ما از بینش عمیق مشتری برای توسعه برنامه های بازاریابی کاملاً تحقیق شده و کاملاً تأیید شده استفاده می کنند که به شما کمک می کند سریعتر به اهداف تجاری خود برسید.

WebToMed™ یک تیم در سطح جهانی متشکل از متخصصان خلاق، بازاریابی، فناوری و تجارت است که با یکدیگر همکاری می کنند تا طراحی وب سایت پزشکی و خدمات بازاریابی مراقبت های بهداشتی را با تأثیرگذاری بالا ارائه دهند. ما در توسعه وب سایت واکنشگرا و کمپین های بازاریابی دیجیتال که به طور خاص برای برآورده کردن خواسته ها و اهداف منحصر به فرد سازمان ها در صنعت مراقبت های بهداشتی طراحی شده اند، تخصص داریم. ما می‌خواهیم افراد باهوش، باهوش و واقعاً خوب را استخدام کنیم که به کار خود علاقه دارند، می‌توانند کار را به سرانجام برسانند و از بودن در اطراف لذت می‌برند. شما از یک محیط سرگرم کننده، معمولی و رفاقت یک تیم عالی لذت خواهید برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد