مشاوره تحقیقات بازار

۶۵ بازديد

ما خدمات مشاوره ای را با تمرکز بر تصمیم گیری انسانی ارائه می دهیم. ما اینجا هستیم تا تحقیقات همدلانه ای را ارائه دهیم که شامل تجربه ذهنی است، نه صرفاً تولید مجموعه داده ها. مشتریان ما به شرکت ما وابسته هستند تا از طریق مازاد اطلاعات موجود از بین برود تا بتوانیم استراتژی های عملی را توسعه دهیم. شرکای هدف شما افراد هستند - به همین دلیل است که تکنیک های تحقیقاتی ما روی انسان ها آزمایش شده است. شما دوباره باید از فروشگاه های رقبای خود بازدید کنید، اما این بار می خواهید دریابید که تجربه مشتری چیست، آنها چگونه محصول را به مشتریان می فروشند. ساده ترین راه این است که وانمود کنید که مشتری هستید و می خواهید محصولی بخرید.

در دنیای خدمات مشاوره علوم زیستی، شرکت‌های تحقیقاتی بازار «خالص»، شرکت‌های مشاوره مدیریت/استراتژی و شرکت‌های ترکیبی وجود دارند که هر دو را انجام می‌دهند. چه در سمت مشتری و چه در سمت شرکت، نظرات و منیت هایی وجود دارد که هر دو طرف را تقویت می کند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش تلفنی به سایت ما مراجعه نمایید
در حال حاضر، از دیدگاه بازار، بیایید بپذیریم که همه این شرکت‌ها دارای ارزش‌های پیشنهادی منحصربه‌فردی هستند و منافع سهامداران خود را ارتقا می‌دهند. در غیر این صورت، آنها پول در نمی آورند، سود ایجاد نمی کنند یا تهدیدات رقابتی را در طول زمان حفظ نمی کنند.

ارائه دهندگان تحقیقات بازار به دلیل تخصص خود در پرسیدن سوالات مناسب، استفاده از مناسب ترین روش و امکان دسترسی به مخاطبان مرتبط با هدف نهایی ارائه داده های اولیه جامع و با کیفیت بالا شناخته شده اند. از سوی دیگر، مشاوران استراتژیک در کمک به کسب و کار در تصمیم گیری های سطح بالا که آنها را قادر می سازد سودآوری خود را افزایش دهند یا از رقبا بهتر عمل کنند، سرآمد هستند. بازارهای ویژه امروز فرصتی برای کشاورزی با ارزش افزوده ایجاد می کند. برای موفقیت، کسب و کارهای کشاورزی باید بر نیازهای مشتری تمرکز کنند. تحقیقات اطلاعات لازم برای شناسایی نیازها و به حداقل رساندن ریسک بازاریابی محصولات یا خدمات با ارزش افزوده را فراهم می کند.

ما از تحقیقات کمی و کیفی برای ایجاد تقسیم بندی مشتری، هدایت نوآوری، ارائه استراتژی و ارتباطات قانع کننده استفاده می کنیم. در آغاز یک پروژه، مهم است که به جای اینکه فرضیه ها و اهداف را در ارزش واقعی قرار دهیم، به کاوش، ساختارشکنی و به چالش کشیدن مفروضاتی که اساس تحقیق را تشکیل می دهند، پرداخته شود. با برگزاری یک کارگاه تعاملی بین تیم تحقیقاتی و حامیان پروژه می توان به این مهم دست یافت. یک رویکرد دیگر، جستجوی نظرات ذینفعان مختلف در یک سازمان فراتر از تیم اصلی پروژه به منظور درک نتایج مطلوب پروژه از منظری وسیع‌تر، هرگونه مانع بالقوه برای اجرای توصیه‌ها و بهبود مشارکت ذینفعان در فرآیند است.

ما طبق نیاز مشتریان خود گزارش ها را طراحی می کنیم تا آنها در کسب و کار خود گسترش یابند. بینش رقابتی ما به مشتریان ما کمک می کند تا بر چالش های خود غلبه کنند و به اهداف خود برسند. بینش‌های سفارشی راه‌حل‌های سریع و آسانی را ارائه می‌کنند که به مشتریان ما امکان می‌دهد تا اهداف خود را دریافت و نظارت کنند. کلتون، یک شرکت مواد، یک شرکت مشاوره بینش مصرف کننده و استراتژی برند است.

ما در تحقیقات کیفی و کمی سفارشی و تجزیه و تحلیل استراتژیک سطح بالا برتر هستیم. همانطور که صنعت جهانی به صورت پویا در حال افزایش است، داشتن اطلاعات سریع، عملی و جدید ضروری شده است. از این رو، ما خدمات نظارت بر بازار را برای تصمیم گیری در شرایط بحرانی در مورد محصول ارائه می دهیم. ما همچنین با دستورالعمل‌های مربوط به ورود به هر رشته خاصی از تجارت کمک می‌کنیم.

برترین مشاوران تحقیقات بازاریابی

رویکرد مشترک منحصر به فرد ما ادغام اقدامات پیشگیرانه و واکنشی است. در اولی، با استفاده از اطلاعات موجود در مورد مشتری، مرتبط ترین و سودمندترین اقدام را برای آنها طراحی می کنیم، در حالی که در دومی، پس از بررسی ورودی ها و نقاط درد مشتری کار می کنیم. تیم متخصصان آموزش دیده و با تجربه ما بینش ها و مشاوره های مبتنی بر واقعیت را ارائه می دهند که با تجزیه و تحلیل کامل پشتیبانی می شود. صنعت تحقیقات بازار در موقعیتی قوی برای سرمایه گذاری بر قدرت اصلی خود در جمع آوری داده ها برای حرکت به سمت ارائه "بینش استراتژیک" است. اولاً، از طریق به چالش کشیدن اهداف یک پروژه تحقیقاتی از ابتدا به منظور چارچوب بندی بیشتر مشکلات از نظر مسائل تجاری.

پل زدن شکاف بین تحقیقات بازار

کلتون با نگاه روزنامه نگار به داستان انسانی، از بهترین موتور بینش مصرف کننده در تجارت برای حل چالش های برندسازی، ارتباطات بازاریابی و نوآوری برای مشتریان استفاده می کند. در تحقیقات بازار Vantage، ما مطالعات هوش تجاری روشنگری را با به روزترین اطلاعات و تجزیه و تحلیل بازار ارائه می دهیم. ما در ارائه ورودی های تحلیلی و استراتژیک به مشتریان در سراسر جهان تخصص داریم. راه حل های دقیق و دقیق ما به مشتریان کمک می کند تا تصمیمات تأثیرگذار را در زمان واقعی اتخاذ کنند. راهنمایی ها و ابزارهای متخصص ما تصمیم گیری های هوشمندانه و عملکرد قوی تر را امکان پذیر می کند. علاوه بر تقویت موقعیت در بازارهای تثبیت شده، ما بینش های منحصر به فردی ارائه می دهیم که امکان سرمایه گذاری در بازارهای خاص را برجسته می کند.

ثانیاً، با گردآوری یک پایه شواهد قوی که شامل درک زمینه بازار در کنار نظرات مشتریان و مشتریان بالقوه است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سعید علیخانی بازدید نمایید
در نهایت، با ارائه یافته‌ها به شیوه‌ای چند جهته و ایجاد مشارکت‌های بلندمدت. اتخاذ یک رویکرد مشورتی در ابتدای پروژه بیشتر به یک حالت استدلال استقرایی و از پایین به بالا مربوط می شود که در آن هدف کمتر حول آزمایش نظریه ها و فرضیه های تعریف شده ساختار یافته است.

ما در تحقیقات بازار Vantage داده‌های جمع‌آوری‌شده از مشتریان را ارائه می‌کنیم و به بازاریابان کمک می‌کنیم تا به هسته اصلی آنچه کاربران نهایی می‌خواهند برسند. ما تلاش خود را صرف تمرکز بر عملکرد تحقیقاتی خاص می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما همیشه اطلاعات مناسب را با قرار دادن افراد مناسب برای کار در مناسب ترین زمان در اختیار دارند. در برخی موارد، شرکای ما رابطه خود را با ما آغاز می کنند و به دنبال ارزیابی تخصصی از داده های مصرف کننده و بازاریابی داخلی خود هستند. ما مشاوره استراتژی تحقیقاتی را برای تعیین بهترین روش های تحقیق برای نتایج تجاری قابل اجرا ارائه می دهیم. گزارش چشم انداز بازار یک نقشه کامل از بازار شما ایجاد می کند و اطمینان می دهد که شما یک قدم از رقبای خود جلوتر هستید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد