رشوه دادن به صاحب شرکت

۷۵ بازديد

این گروه تمام قوانین مربوط به مقابله با رشوه، فساد و فرار مالیاتی را در تمام حوزه های قضایی که در آن فعالیت می کند، رعایت خواهد کرد. با این حال، گروه همچنان به قوانین بریتانیا، از جمله قانون رشوه خواری 2010 و قانون مالی جنایی 2017، در رابطه با رفتار خود در داخل و خارج از کشور پایبند است. در اجلاس مالیات و جرم در لندن در سال 2017، کشورها توافق کردند که باید از تمام اجزای سازنده کلیدی مورد نیاز برای مبارزه موثر با جرایم مالیاتی، از جمله اقدامات قانونی، استراتژیک، سازمانی و عملیاتی برخوردار باشند. در سال 2017 منتشر شد، اولین نسخه مبارزه با جرایم مالیاتی - ده اصل جهانی یک راهنمای مرجع جهانی که ده عنصر اصلی را برای حوزه های قضایی ارائه می کند تا بتوانند به طور موثر با جرایم مالیاتی مقابله کنند.

قانون رشوه 2010

اما در بحث های مجلس امکان توافق وجود نداشت. به ویژه، اختلاف نظرهایی بین احزاب سیاسی بر سر امکان مصادره اسناد حاوی نتایج تحقیقات داخلی وجود داشت. باید دید آیا قانون جدید در دوره فعلی مجلس به تصویب می رسد یا خیر. در این صورت ممکن است جریمه های بیشتری علیه شرکت ها وجود داشته باشد.

این به این دلیل است که برای کسب مزیت تجاری برای گروه ساخته شده است. در این خط‌مشی، شخص ثالث به معنای هر فرد یا سازمانی است که در طول کار خود برای گروه با آن در تماس باشید و شامل مشتریان، مشتریان، تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، مخاطبین تجاری، نمایندگان، مشاوران و نهادهای دولتی و عمومی می‌شود. از جمله مشاوران آنها نمایندگان و مقامات، سیاستمداران و احزاب سیاسی. این خط مشی شرکت Consolidated Timber Holdings Group و همه شرکت های تابعه آن (با هم گروه) این است که تمام تجارت خود را به شیوه ای صادقانه و اخلاقی انجام دهد. در بسیاری از موارد رشوه، شبهه فرار مالیاتی نیز وجود دارد، زیرا پرداخت رشوه معمولاً به عنوان هزینه از درآمد در اظهارنامه مالیاتی کسر می شود. در نتیجه، مقامات مالیاتی علاوه بر دادسرا نیز در این تحقیق دخالت دارند.

متعهد به ارتقاء و حفظ بالاترین سطح استانداردهای اخلاقی در رابطه با کلیه فعالیت های تجاری خود است. شهرت آن برای حفظ شیوه های تجاری قانونی از اهمیت بالایی برخوردار است و این خط مشی برای حفظ این ارزش ها طراحی شده است. بنابراین، شرکت سیاست مدارای صفر در قبال رشوه خواری و فساد دارد و متعهد به عمل منصفانه و با صداقت در تمامی معاملات و روابط تجاری خود و پیاده سازی و اجرای سیستم های موثر برای مقابله با رشوه است. هیأت مدیره با در نظر گرفتن تناسب، کفایت و اثربخشی این خط مشی، اثربخشی و اجرای آن را بررسی خواهد کرد.

با توجه به Sec. ماده 153 قانون آیین دادرسی کیفری آلمان (Strafprozessordnung - StPO)، در صورتی که گناه مجرم جزئی تلقی شود، می توان دادرسی کیفری را خاتمه داد. با این حال، در موارد رشوه، این به ندرت نتیجه تحقیقات است. دادرسی کیفری همچنین می تواند در ازای پرداخت مبلغ معینی توسط متهم (بخش 153a StPO) رد شود.

قانون آلمان دارای چارچوب قوی ضد فساد است. دادن، تقدیم یا قول دادن و همچنین گرفتن، مطالبه یا قبول قول رشوه همگی جزء جرایم کیفری هستند. حتی هدایای کم ارزش و مهمان نوازی برای مقامات دولتی بسته به شرایط خاص پرونده، ارزش منفعت و قصد ارائه دهنده ممکن است یک جرم کیفری محسوب شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت روشنگران بازدید نمایید
در سال 1996، شورا توصیه کرد که کشورهای عضوی که معافیت مالیاتی رشوه‌ها را به مقامات دولتی خارجی اجازه می‌دهند، این رفتار را مجدداً بررسی کنند تا معافیت مالیاتی این گونه رشوه‌ها را رد کنند. این توصیه شورا با موفقیت خاصی روبرو شده است زیرا کشورهای عضو کنوانسیون مبارزه با رشوه خواری OECD اکنون به طور کلی کسر رشوه به مقامات دولتی خارجی را ممنوع می کنند. در بسیاری از موارد، کشورها یک گام فراتر رفته و کسر همه رشوه ها را ممنوع کرده اند.

رشوه دادن به صاحب شرکت

عبارات مناسب برای گنجاندن در قراردادها را می توان از Tricor’s Legal دریافت کرد. به منظور تقویت ابزارهای موجود برای اعمال تحریم‌ها بر شرکت‌ها در صورت وقوع جرائم جنایی، در 21 اکتبر 2020، دولت فدرال آلمان پیش‌نویس لایحه «قانون تقویت یکپارچگی در تجارت» را به پارلمان فدرال آلمان ارائه کرد. "قانون تحریم برای جرایم شرکتی" ("قانون تحریم های شرکتی" - Verbandssanktionengesetz).

او مختار است که یک معامله تجاری را مشروط به "ملاحظه" کند. متداول‌ترین جرایم فساد اداری عبارتند از اعطای مزیت ناروا (§ 333 StGB)، رشوه دادن به مقامات (§ 334 StGB) و رشوه تجاری (§ 299 StGB). در حالی که جرم رشوه مستلزم ارتباط سببی بین رشوه و عملکرد برگشتی است، عمل دادن چیزی بدون انتظار عملکرد بازگشتی از پیش تعریف شده برای جرم اعطای مزیت ناروا کافی است.

به عنوان بخشی از آن، CVS رویکردی بدون تسامح برای رشوه خواری و فساد دارد و متعهد است در تمامی معاملات و روابط تجاری خود، در هر کجا که فعالیت می کند، حرفه ای، عادلانه و با صداقت عمل کند و سیستم های موثری را برای مقابله با رشوه اجرا و اجرا کند. بنا به گزارش رسانه ها، یکی از کارمندان زیمنس در ارتباط با فروش تجهیزات پزشکی به مشتریان روسی به حزب حاکم روسیه رشوه پرداخته است. پس از هفت سال تحقیق، دفتر دادستان عمومی آگسبورگ پرونده را علیه پرداخت مبلغ شش رقمی یورو در سال 2019 رد کرد.

همه کارمندان موظفند از هرگونه فعالیتی که ممکن است منجر به نقض این خط‌مشی شود یا پیشنهاد کند، اجتناب کنند. برای ارتکاب این جرم، نشان دادن عملکرد نامناسب از سوی مقام مربوطه ضروری نیست، بلکه صرفاً لازم است که رشوه به شخصی به عنوان مأمور یک دولت خارجی یا سازمان بین‌المللی به قصد کسب یا دریافت رشوه پرداخت شده باشد. همچنین برای اطمینان از تشخیص موثر رشوه، OECD یک کتابچه راهنمای آگاهی از رشوه برای بازرسان مالیاتی منتشر کرد که در سال 2009 به روز شد و به 18 زبان موجود است. این کتابچه به مقامات مالیاتی کمک می‌کند تا پرداخت‌های مشکوک را که احتمالاً رشوه هستند شناسایی کنند تا انکار کسر کسر را بتوان اجرا کرد و به این ترتیب پرداخت‌های رشوه شناسایی و به مقامات مجری قانون گزارش شد. همچنین به عنوان یک راهنما برای کشورهایی که مایل به توسعه دستورالعمل های داخلی در مورد آگاهی از رشوه هستند، عمل می کند. این سیاست CVS Group plc و شرکت های گروه آن ("CVS") است که تجارت را به شیوه ای صادقانه و اخلاقی انجام دهند.

ج اگر فکر می‌کنید یا مشکوک هستید که با این خط‌مشی تضاد رخ داده یا ممکن است در آینده رخ دهد، باید در اسرع وقت به مدیر انطباق اطلاع دهید. به عنوان مثال، اگر یک مشتری یا مشتری بالقوه چیزی را به شما پیشنهاد دهد تا با ما مزیت تجاری کسب کنید، یا به شما نشان دهد که برای ایمن کردن کسب و کارش به هدیه یا پرداختی نیاز است. «پرچم‌های قرمز» دیگری که ممکن است نشان دهنده رشوه یا فساد باشد در جدول A آمده است. ج در این خط‌مشی، شخص ثالث به معنای هر فرد یا سازمانی است که در طول کار خود برای ما با آن در تماس باشید و شامل مشتریان، مشتریان، تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، مخاطبین تجاری، نمایندگان، مشاوران، و ارگان‌های دولتی و عمومی می‌شود. از جمله مشاوران، نمایندگان و مقامات، سیاستمداران و احزاب سیاسی. در این خط‌مشی، شخص ثالث به معنای هر فرد یا سازمانی است که در طول کار خود با آن در تماس باشیم و شامل مشتریان، مشتریان، تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، مخاطبین تجاری، نمایندگان، مشاوران، نهادهای دولتی و عمومی از جمله آنها بالفعل و بالقوه است.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی ارزش افزوده به سایت ما مراجعه نمایید
با این حال، اگر پرداخت های رشوه به عنوان هزینه در اظهارنامه های مالیاتی گنجانده شده باشد، قوانین مالیاتی مستلزم تسلیم اخطار اصلاحی نزد مقام مالیاتی ذیصلاح است (بند 153 قانون مالیات آلمان؛ Abgabenordnung). عدم ارسال اخطار اصلاحی می تواند باعث مسئولیت کیفری اضافی برای فرار مالیاتی شود. با این حال، تسلیم اخطاریه اصلاحی، خطر قابل توجهی برای شروع دادرسی کیفری دارد، زیرا اداره مالیات موظف است در صورت وجود هرگونه ظن به رشوه، مراتب را به دادسرا گزارش دهد. معمولاً هنگام ثبت اخطارهای اصلاحی، برای سازمان مالیاتی کاملاً واضح است که پرداخت های احتمالی رشوه دلیل انجام اصلاحات مالیاتی است. پرداخت‌های تسهیلاتی که به مقامات دولتی خارجی انجام می‌شود، تا زمانی که به منظور دستیابی به یک عمل رسمی آتی که توسط آن مقام دولتی خارجی وظایف خود را نقض می‌کند، انجام نشده باشد، طبق قوانین آلمان مجازاتی ندارند. با این حال، تسریع در رسیدگی به یک عمل رسمی توسط مقام دولتی خارجی یا عدم تسریع در رسیدگی به یک عمل رسمی، به منزله نقض وظایف مقام دولتی است یا خیر، بستگی به شرایط مورد خاص دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد