اگر مشکل برطرف نشد و شما یک کارمند هستید، باید آن را به طور رسمی با استفاده از روش رسیدگی به شکایت ما مطرح کنید، که میتوانید آن را در دفترچه راهنمای کارکنان Tricor بیابید. ما فقط کمک های خیریه می کنیم که طبق قوانین و رویه های محلی قانونی و اخلاقی باشد. خطمشی سازمانهای خیریه حمایتی ما نحوه مدیریت کمکهای خیریه را پوشش میدهد. ما فقط از طریق کمک های مالی از طریق کمیته خیریه، تبلیغات و حمایت مالی از طریق بودجه تبلیغاتی خیریه ها و مهمان نوازی شرکت ها در رویدادهای خیریه از خیریه ها حمایت می کنیم. درخواستی از سوی کسب و کار برای یک مشتری یا مشتری بالقوه باید الزامات یکی از فرآیندهای فوق را مطابق با خطمشی سازمانهای خیریه حمایتی برآورده کند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
یکی از ارزش های اصلی شرکت، حمایت از شیوه های تجاری مسئولانه و منصفانه است.
پیامدهای کیفری
قانون کیفری آلمان آستانه خاصی را پیش بینی نمی کند. با این حال، بسته به مورد فردی، مبالغ حداکثر تا 20 تا 30 یورو ممکن است از نظر اجتماعی مناسب در نظر گرفته شود. دستورالعمل سؤالات متداول صادر شده توسط یک گروه مطالعاتی متشکل از چندین وزارتخانه فدرال، چند نمونه را بیان می کند که اعطای مزایا به مقامات دولتی ممکن است مجاز باشد. با این وجود، توصیه میشود که به هیچ وجه به مقامات دولتی و به ویژه به کسانی که حق اعمال اختیارات دولتی را دارند، پیشنهاد یا اعطا نشود، زیرا بخشهای 331 و بعد. هدف StGB این است که حتی از برداشت توهین آمیز در مورد تصمیمات مقامات دولتی جلوگیری کند. بنابراین، الزامات برای در نظر گرفتن مزایای مناسب از نظر اجتماعی بسیار سختگیرانه است.
"قانون مکتوب" چیست؟
خط مشی Tricor Services Sdn Bhd و تمامی شرکت های تابعه آن (که از این به بعد در مجموع "Tricor" نامیده می شود) این است که همه تجارت خود را به شیوه ای صادقانه و اخلاقی انجام دهیم. ما در مورد رشوه و فساد رویکردی بدون مدارا داریم و متعهد هستیم که در تمام معاملات و روابط تجاری خود به طور حرفه ای، عادلانه و با صداقت عمل کنیم، در هر کجا که فعالیت می کنیم و سیستم های موثری را برای مقابله با رشوه و فساد اجرا و اجرا می کنیم. ما سوابق مالی را حفظ می کنیم و کنترل های داخلی مناسبی داریم که دلیل تجاری برای پرداخت به اشخاص ثالث و ثبت مهمان نوازی یا هدایای پذیرفته شده یا ارائه شده به کارکنان را نشان می دهد. در بسیاری از کشورها، مقررات مالیاتی یکی از پیچیدهترین رویههایی است که شرکتها باید از آن پیروی کنند و در نتیجه فساد را تسهیل میکنند. ممیزان مالیاتی ممکن است با استفاده از قوانین، مقررات و رویههای پیچیده و اغلب نامشخص برای جعل کمبودها، از مالیات دهندگان رشوه بگیرند.
اما پیشنهاد، وعده یا اعطای وجه صریح برای رأی معین نماینده، رشوه محسوب می شود. مقامات دولتی شامل افرادی در ادارات دولتی، اما همچنین کارکنان شرکت های تجاری تحت مالکیت یا تحت کنترل دولت، سازمان های بین المللی، احزاب سیاسی و نامزدهای سیاسی می شوند. برخورد با مقامات دولتی به دلیل قوانین و مقررات سختگیرانه در بسیاری از کشورها خطر بالایی در رابطه با رشوه خواری دارد.
FCPA می تواند برای رفتار در هر نقطه از جهان درخواست دهد و به شرکت ها، افسران، مدیران و کارمندان آنها و همچنین نمایندگان گسترش می یابد. نمایندگان می توانند شامل انواع مختلفی از اشخاص ثالث، از جمله مشاوران، توزیع کنندگان و شرکای سرمایه گذاری مشترک باشند. اولین نقطه عطف در تلاش OECD علیه رشوه خواری بین المللی، توصیه سال 1994 به کشورها برای اتخاذ تدابیر مؤثر برای جلوگیری، جلوگیری و مبارزه با رشوه دهی مقامات دولتی خارجی در ارتباط با معاملات تجاری بین المللی بود. FCPA دارای مقررات مربوط به رشوه و حسابداری است. مقررات مربوط به رشوه، شرکت را از رشوه دادن به یک "مقام خارجی" یا یک سیاستمدار به منظور تأثیرگذاری بر اقدامات رسمی وی به نفع شرکت منع می کند. یک "مقام دولتی" به طور بالقوه یک گروه بسیار گسترده در برخی کشورها، از جمله، به عنوان مثال، پرسنل پزشکی در یک سیستم بهداشت ملی است.
این گروه تمام قوانین مربوط به مقابله با رشوه، فساد و فرار مالیاتی را در تمام حوزه های قضایی که در آن فعالیت می کند، رعایت خواهد کرد. با این حال، گروه همچنان به قوانین بریتانیا، از جمله قانون رشوه خواری 2010 و قانون مالی جنایی 2017، در رابطه با رفتار خود در داخل و خارج از کشور پایبند است. در اجلاس مالیات و جرم در لندن در سال 2017، کشورها توافق کردند که باید از تمام اجزای سازنده کلیدی مورد نیاز برای مبارزه موثر با جرایم مالیاتی، از جمله اقدامات قانونی، استراتژیک، سازمانی و عملیاتی برخوردار باشند. در سال 2017 منتشر شد، اولین نسخه مبارزه با جرایم مالیاتی - ده اصل جهانی یک راهنمای مرجع جهانی که ده عنصر اصلی را برای حوزه های قضایی ارائه می کند تا بتوانند به طور موثر با جرایم مالیاتی مقابله کنند.
هر گونه بهبود شناسایی شده در اسرع وقت انجام خواهد شد. سیستمها و رویههای کنترل داخلی مشمول ممیزیهای منظم خواهند بود تا اطمینان حاصل شود که در مقابله با رشوه، فساد و فرار مالیاتی مؤثر هستند. پیشگیری، کشف و گزارش رشوه، فساد و فرار مالیاتی بر عهده همه کسانی است که برای گروه یا تحت کنترل گروه کار می کنند.
این قانون شامل یک جرم "شرکتی" یعنی "شکست سازمان های تجاری در جلوگیری از رشوه گیری" است. دفاع در برابر این جرم این است که اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما دارای رویه های کافی برای جلوگیری از رشوه است. برای اطمینان از این امر، توصیه میکنیم که ارزیابی ریسک را برای کسبوکار خود انجام دهید و رویههای انطباق مناسب را ایجاد کنید. مزایایی که از نظر اجتماعی مناسب تلقی می شوند ممکن است اعطا شوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ارقام نگر بازدید نمایید
این ممکن است شامل - بسته به مورد خاص و عملکرد خاص گیرنده - یک هدیه کوچک برای تولد یا سالگرد و یک دعوت برای ناهار در یک رستوران استاندارد باشد.
موارد معمول عبارتند از "هدایایی برای تقویت اراده". وکلای LHP در مورد جرایم اقتصادی از جمله موارد معمولی فساد، رشوه، تقلب مالیاتی اطلاع رسانی می کنند و مشاوره حقوق کیفری ارائه می دهند. در مورد هدایا، نباید به مقامات دولتی یا نمایندگان، سیاستمداران یا احزاب سیاسی پیشنهاد یا پذیرفته شود.
به عنوان بخشی از آن، CVS رویکردی بدون تسامح برای رشوه خواری و فساد دارد و متعهد است در تمامی معاملات و روابط تجاری خود، در هر کجا که فعالیت می کند، حرفه ای، عادلانه و با صداقت عمل کند و سیستم های موثری را برای مقابله با رشوه اجرا و اجرا کند. بنا به گزارش رسانه ها، یکی از کارمندان زیمنس در ارتباط با فروش تجهیزات پزشکی به مشتریان روسی به حزب حاکم روسیه رشوه پرداخته است. پس از هفت سال تحقیق، دفتر دادستان عمومی آگسبورگ پرونده را علیه پرداخت مبلغ شش رقمی یورو در سال 2019 رد کرد.