قالب قرارداد مشاوره بازاریابی رایگان برای Microsoft Word

۷۶ بازديد

وظیفه اصلی یک مشاور فروش و بازاریابی این است که هر دو بخش فروش و بازاریابی فردی را وادار کند که با هم کار کنند. آنها این کار را با بهبود ارتباطات بین بخش ها و همچنین ایجاد یک تکنیک بازاریابی که مکمل تکنیک فروش است انجام می دهند یا بالعکس. وقتی یک بخش بازاریابی و تیم فروش هماهنگ کار نمی کنند، نتیجه به نتیجه کسب و کار لطمه می زند زیرا مشتریان بالقوه را گیج و نادرست می کند. مشاوران فروش و بازاریابی یک فرآیند یکپارچه سازی بازاریابی را اجرا می کنند تا محصول یا خدماتی که در حال بازاریابی است به بهترین شکل با محصولی که واقعاً فروخته می شود مطابقت داشته باشد.

مشاوره فروش با درک شخصیت خریدار یا اینکه کسب و کار در تلاش است محصولات و/یا خدمات خود را به آنها بفروشد آغاز می شود. با این حال، فرآیندهای دیگری اغلب برای رسیدن به هدف افزایش فروش انجام می شود. اینها شامل سفر خریدار است، که تعداد تعاملات یک فروشنده با یک سرنخ بالقوه تا زمانی که به فروش تبدیل شود، است.

اگر یک مشاور مدیریت به شرکت نرم افزاری که با روحیه کارکنان، غیبت و مشکلات استعفای مدیران و مهندسان ارشد دست و پنجه نرم می کند، مشاوره ارائه می دهد، مشاور احتمالاً زمان زیادی را در دفتر کارفرما، مصاحبه با کارکنان، مهندسان، مدیران می گذراند. از سوی دیگر، یک مشاور حقوقی که از او خواسته می شود در مورد یک موضوع خاص حقوق مالکیت مشاوره ارائه دهد، ممکن است تنها چند جلسه در دفتر مشتری داشته باشد و اکثر کارهای خود را در دفتر مشاور و کتابخانه های حقوقی انجام دهد. فعالیت یک مشاور می تواند از یک مشاوره ساعتی گرفته تا خدمات یک روزه، سه ماه، 12 ماه یا بیشتر طول بکشد. برای پروژه های پیچیده، مدت زمان طولانی تری نیاز است تا مشاور تحلیل کند، علت اصلی را حل کند، با ذینفعان و وضعیت سازمانی آشنا شود و غیره. مشاور با گذراندن زمان در سازمان مشتری، می‌تواند فرآیندهای کاری را مشاهده کند، با کارگران، مدیران، مدیران اجرایی، اعضای هیئت مدیره یا سایر افراد مصاحبه کند و نحوه عملکرد سازمان برای ارائه خدمات خود را مطالعه کند. به طور سنتی، با استخدام یک مشاور، مشتریان به درجات بالاتری از تخصص نسبت به آنچه که از نظر مالی برای آنها امکان پذیر است برای حفظ درازمدت در خانه دسترسی دارند.

مشاور بازاریابی فردی است که به کسب و کارها کمک می کند تا استراتژی های جدید را اجرا کنند، استراتژی های فعلی را بهبود بخشند و مشتریان جدید جذب کنند. مشاوران بازاریابی درک عمیقی از الگوها و روندهای بازار، تمایلات مشتری و نحوه جذب افراد دارند. پس از استخدام، تجزیه و تحلیل عمیقی از شرکت، مدل‌های کسب‌وکار، تاکتیک‌های بازاریابی خود انجام می‌دهند و سپس ایده‌هایی در مورد چگونگی بهبود این استراتژی‌ها ارائه می‌کنند. از آنجایی که همه مشاغل و بازارها متفاوت هستند، یک مشاور باید بتواند به ماموریت شرکت و M.O. در حالی که تمام تلاش خود را برای تقویت پایگاه مشتری و فروش خود انجام می دهند. «اطلاعات محرمانه» به معنای اطلاعاتی است که عموماً شناخته نشده و متعلق به شرکت یا شخص ثالثی است که شرکت برای آنها کار انجام می دهد، از جمله، بدون محدودیت، اطلاعات مربوط به هر گونه پتنت یا اسرار تجاری، طرح های محرمانه یا سری، فرآیندها، فرمول ها، منبع.

ما به ایجاد سازمان‌های فروش و خدمات در سطح جهانی کمک می‌کنیم و آنها را برای ورود به بازار در حال تحول آماده می‌کنیم. کارشناسان مشاوره فروش ما با همسویی دقیق افراد، تیم ها، فرآیندها و فناوری در شرکت های شناخته شده جهانی، استراتژی ها، ساختارها و ابزارهایی را که برای ارائه نتایج تجاری پایدار نیاز دارید، ارائه می دهند. تحقیق و تجزیه و تحلیل می تواند در دفاتر مشاوران یا دفاتر خانگی) یا از طریق کار از راه دور انجام شود. در مورد شرکت های مشاوره کوچکتر، مشاوران معمولاً حداقل برای مدتی در محل مشتری کار می کنند. عامل حاکم بر محل کار یک مشاور، میزان تعامل مورد نیاز با سایر کارکنان مشتری است.

با این حال، قراردادهای مشاوره معمولاً حاوی اصطلاحات حقوقی در مورد ضمانت‌ها، تعهدات و غرامت هستند، به طوری که هر شرکت تحت شرایط خاصی در قبال شرکت دیگر مسئولیتی ندارد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش به سایت ما مراجعه نمایید
اگر می خواهید مطمئن شوید که قرارداد مشاوره شما کامل است، به یک ارائه دهنده خدمات آنلاین اجازه دهید یک توافق نامه برای شما آماده کند.

یک مشاور بازاریابی بسیار نزدیک با مشتری کار می کند و اطلاعات محرمانه و اختصاصی را در طول مدت حضور خود در شرکت یاد می گیرد. قرارداد مشاور بازاریابی شامل بندهایی در رابطه با حفاظت از این اطلاعات، جلوگیری از رقابت ناعادلانه برای مشتری و گزینه‌هایی برای فسخ قرارداد در صورتی که هر یک از طرفین بخواهد به توافق پایان دهد. ضمناً طرفین می توانند از قرارداد برای تسویه انواع خدمات توسط مشاور، میزان پرداختی که مشاور دریافت می کند و مدت زمان قرارداد استفاده کنند.

اگر به نظر شما شبیه به نظر می رسد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که گزینه های خود را بررسی کنید. از این لیست برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی دیجیتال، رشد موفقیت آمیز کسب و کار خود و محافظت از خود با بیمه مشاور بازاریابی درست استفاده کنید. مشاور بازاریابی حرفه ای است که توسط یک شرکت استخدام می شود تا مشتریان/مشتریان جدید را جذب کند و مشتریان فعلی را حفظ کند. پس از استخدام، آنها با شرکت برای اجرای یک استراتژی بازاریابی یا بهبود استراتژی موجود همکاری خواهند کرد. استراتژی بازاریابی، بر خلاف برنامه بازاریابی، تعریف اهدافی است که یک شرکت می خواهد با توجه به بهبود فرصت های تجاری و گسترش آگاهی از برند به آن دست یابد.

در طول مدت این قرارداد و پس از آن، مشاور کاملاً محرمانه خواهد ماند و تمام اقدامات احتیاطی منطقی را برای جلوگیری از هرگونه استفاده یا افشای غیرمجاز از اطلاعات محرمانه انجام خواهد داد و مشاور از اطلاعات محرمانه برای هیچ هدفی غیر از موارد ضروری استفاده نخواهد کرد. انجام خدمات از طرف شرکت، یا افشای اطلاعات محرمانه به هر شخص ثالثی بدون رضایت کتبی قبلی نماینده مجاز شرکت. مشاور نباید اطلاعات محرمانه را به دستگاه‌های الکترونیکی غیرشرکتی، از جمله رایانه‌ها، دستگاه‌های ذخیره‌سازی داده‌ها و دیسک‌ها، و نه محدود به آن، کپی، انتقال، یا به نحو دیگری انتقال دهد. مشاور ممکن است اطلاعات محرمانه را تا حدی که توسط قانون قابل اجرا الزامی شده است، افشا کند. مشروط بر این که، قبل از چنین افشایی، مشاور باید اخطار کتبی قبلی را به شرکت ارائه دهد و از یک دستور حفاظتی یا هر گونه حفاظت محرمانه مشابهی که ممکن است طبق قانون قابل اجرا به هزینه شرکت در دسترس باشد، بخواهد. در هر صورت، مشاور فقط باید آن اطلاعات محرمانه ای را که باید افشا شود فاش می کند و محرمانه بودن آن را برای سایر اهداف حفظ خواهد کرد.

مشاور فروش مستقیم

چه زبان، فرهنگ، آداب و رسوم یا مقررات، آوردن کسب و کار شما به بازار جهانی ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد. برای پیمایش در این زمین دشوار، قطعاً یک مشاور فروش بین المللی می تواند مفید باشد. مشاوران فروش بین‌المللی چه ورود به یک کشور خاص و چه فقط پیدا کردن پای خود در بازار عمومی جهانی، می‌توانند به شما کمک کنند تا نیروی فروش شما را به مکان‌هایی برسانید که پیش از این تصور نمی‌شد. آنها می توانند بینشی در مورد نحوه عملکرد یک کشور و ظاهر بازار فعلی و همچنین نحوه انجام تجارت برای اطمینان از حداکثر موفقیت ارائه دهند.

مشاور موافقت می کند که هیچ گونه مالکیت اطلاعات محرمانه به مشاور منتقل نمی شود. بدون محدود کردن موارد فوق، مشاور نباید از هیچ گونه دارایی شرکت، حقوق مالکیت معنوی، اسرار تجاری یا سایر دانش اختصاصی شرکت برای اختراع، نویسنده، ساخت، توسعه، طراحی، یا در غیر این صورت به دیگران امکان اختراع، نویسنده، استفاده یا افشاء کند. ایجاد، توسعه، یا طراحی طرح های یکسان یا اساسا مشابه با طرح هایی که تحت این قرارداد برای هر شخص ثالثی ایجاد شده است. مشاور موافقت می کند که تعهدات مشاور تحت این بخش 2.2 پس از خاتمه این قرارداد ادامه خواهد داشت.

مالکیت معنوی


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مرتضـی واعـظ عبایـی بازدید نمایید
هر مرحله از سفر خریدار بسیار مهم است و مشاوران فروش می توانند از پیشرفت سیال از سرنخ تا فروش اطمینان حاصل کنند. فرآیند دیگر یکپارچه سازی بازاریابی است، جایی که مشاوران فروش برای اطمینان از یکنواختی در سراسر فرآیند بازاریابی و فروش کار می کنند تا در یک صفحه باشند. این ممکن است شامل فرآیند همسویی سازمانی باشد، جایی که مشاوران تعیین می کنند که چگونه کسب و کار به عنوان یک کل ساختار یافته است تا حداکثر تعداد فروش را تضمین کند.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند هزینه‌های خدمات مشاوره خود را تنها با خرید خدمات از مشاور خارجی به میزان دلخواه کنترل کنند. علاوه بر این، مشاوران افراد کلیدی با مهارت‌های دامنه خاص در ایجاد استراتژی‌ها، رهبری تغییرات (به عنوان مثال دیجیتالی‌سازی)، مربیگری رهبری، مدیریت موقت (که به آن مدیر مشاور نیز می‌گویند) هستند. در حالی که ماندن در بالای هر روند غیرممکن است، شما باید از استراتژی هایی که به بهترین وجه برند مشتری شما را می سازند، درک داشته باشید.

محرمانه بودن پس از خاتمه

تعریف اطلاعات محرمانه "اطلاعات محرمانه" به معنای هر گونه اطلاعات غیر عمومی است که به تجارت واقعی یا پیش بینی شده و/یا محصولات، تحقیق یا توسعه شرکت، شرکت های وابسته یا شرکت های تابعه، یا به اطلاعات فنی، اسرار تجاری شرکت، شرکت های وابسته یا فرعی مربوط می شود. علی‌رغم موارد فوق، اطلاعات محرمانه نباید شامل چنین اطلاعاتی باشد که مشاور می‌تواند مشخص کند که قبل از زمان افشای آن برای مشاور به طور عمومی شناخته شده یا در دسترس عموم قرار گرفته است. پس از افشای اطلاعات برای مشاور، از طریق عدم اقدام یا عدم اقدام نادرست مشاور، به طور عمومی شناخته می شود یا در دسترس عموم قرار می گیرد. یا در زمان افشا در اختیار مشاور بدون تعهدات محرمانه است، همانطور که در سوابق مکتوب آن زمان مشاور نشان داده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد