اگر شما برخی از محصولات یا خدمات هستید، این احتمال وجود دارد که ابتدا به گوگل ضربه بزنید تا بیشتر بدانید. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما قابل مشاهده است، در بین نتایج جستجوی برتر قرار می گیرد و محتوای مرتبط با نیازهای مشتری را نشان می دهد. از برنامههای تلفن همراه گرفته تا برنامههای دسکتاپ گرفته تا برنامههای دستگاههای پوشیدنی، تیم آنها میتوانند در استراتژی و طراحی محصول به شما کمک کنند. آنها یک رویکرد طراحی انسان محور را در پیش می گیرند، به این معنی که هر راه حلی که ارائه دهند، تجربه ای را که مشتریان در تعامل با برند شما دارند، بهبود می بخشد. برای اطمینان از اینکه تجربه دیجیتالی که آنها طراحی می کنند به درستی اجرا می شود، آنها یک راهنمای معماری UX به مشتریان خود ارائه می دهند.
Hinge، یک رهبر جهانی در برندسازی و بازاریابی خدمات حرفهای، به شرکتها کمک میکند سریعتر رشد کنند و سودآورتر شوند. ما مجموعه ای جامع از خدمات تحقیقاتی، بازاریابی و استراتژی را ارائه می دهیم. استراتژیهای مبتنی بر تحقیق ما به گونهای طراحی شدهاند که برای شرکتهایی با هر اندازهای کاربردی باشند. و برنامه پیشگامانه Visible Firm ما تحقیقات، استراتژی، اجرا، آموزش و موارد دیگر را ترکیب میکند. هدف یک شرکت - «چرا» هدایت کاری که انجام میدهید- عاملی حیاتی برای موفقیت است.
استراتژی هایی که باعث رشد برندها می شود
پس از اینکه لیست کوتاهی از 5 شرکت برتر استراتژی برند خود را ایجاد کردید، از وب سایت آنها بازدید کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر یک تماس مقدماتی برنامه ریزی کنید. BrandLoom یک آژانس برندینگ، تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ جوان در هند است. دفتر مرکزی آن در دهلی-ان سی آر، هند قرار دارد، ما تمام خدمات مورد نیاز خود را با قیمت های مقرون به صرفه به شما ارائه می دهیم. ما تضمین می کنیم که ارزش ویژه برند شما را از نظر اخلاقی افزایش خواهیم داد. ما مفتخریم که با کمک تیم مجرب و مجرب از مشاوران فناوری و بازاریابی در خدمت شما هستیم.
طی 15 سال گذشته، سازمانهای هدفمحور 10 درصد سریعتر از بازار رشد کردهاند. همچنین به کارمندان انرژی می دهد، مشتریان را الهام می بخشد و تأثیر اجتماعی ایجاد می کند. BrightHouse، مشاور خلاق جهانی BCG، به شرکتها کمک میکند تا هدف تجاری واقعی خود را تعریف کنند، آن را در سراسر سازمان تعبیه کنند و قدرت آن را آزاد کنند. Power Brands یک پلت فرم توسعه و جوجه کشی نوشیدنی کاملاً عمودی یکپارچه را زیر یک سقف اجرا می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بهزاد عباسی بازدید نمایید
ما به شما کمک می کنیم بازار و مصرف کننده خود را درک کنید و سپس به شما کمک می کنیم تا یک برند و محصول در سطح جهانی ایجاد کنید. ما مرکز تولید آزمایشی خود را داریم که می توانیم مقادیر بسیار کمی از محصول جدید شما را برای آزمایش در فروشگاه ها و آنلاین تولید کنیم.
در واقع، نامهایی را برای استارتآپها، برندسازی مجدد، شرکتهای هلدینگ، ادغام، اسپینآفها و حتی «مادر و پاپ» ایجاد کرده است. ادعا می کند همه چیز را از میان وعده های بدون مواد مصنوعی گرفته تا فناوری هوش مصنوعی نام گذاری کرده است. به عنوان یک شرکت پیشرو در استراتژی برند جهانی، ما برندهای ضروری را می سازیم. ما به شکلدهی هویت برند شما به گونهای کمک میکنیم که برای کسبوکار و مشتریان شما حیاتی باشد و از سایرین متمایز شود. Desantis Breindel یک آژانس توسعه برند است که به طیف گسترده ای از برندها کمک می کند تا صدای منحصر به فرد خود را شناسایی کنند.
برندسازی می خواهید
نکته کلیدی این است که در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است مرتبط بمانید و در میان جمعیت برجسته باشید. به غیر از توانایی های مشاوران برند، ایجاد یک استراتژی برندسازی تجاری قوی یکی دیگر از تخصص های اصلی آنها است. استراتژیست های برند می توانند در مورد بازارها و رقابت ها، قیمت، بسته ها و رویکردهای توزیع تهاجمی محصول تحقیق کنند.
سرمایه گذاری در یک آژانس برندسازی یکی از راه های اطمینان از برخورد استراتژیک با نام تجاری تجاری است. یک شرکت برندسازی برتر به شما کمک میکند تا برند خود را تعریف کنید، دستورالعملها را جمع آوری کنید و پیام برند خود را به صورت داخلی و خارجی منتقل کنید. برای کمک به شما برای شروع یافتن و استخدام یک آژانس بازاریابی برند، لیستی از برخی از آژانس های برند برتر از سراسر جهان ایجاد کردیم. نمونه کارها، بررسیها، و مطالعات موردی را مرور کنید تا در مورد شرکتهای بازاریابی برند که با آنها ارتباط برقرار کنید، تحقیق کنید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش به سایت ما مراجعه نمایید
هدف یک برند، موقعیت آن و هویت آن باید با در نظر گرفتن زمینه تعامل شما ایجاد شود. ما یک شرکت استراتژی با یک آژانس خلاق، آژانس اجتماعی و ذهنیت آژانس دیجیتال هستیم. تمرکز ما روی پلتفرمها و زمینههای تعامل اختصاصی است و حلقه مفقودهای است که باعث ایجاد تعامل و اختلال در این چشمانداز بازاریابی مشتری اول و دیجیتال میشود. ما مشتاق ایجاد تأثیر تجاری از طریق موارد غیرمنتظره هستیم - و اگر به دنبال ایجاد اختلال هستید، به جای درستی آمده اید. برندسازی فرآیند ایجاد یک نام و تصویر منحصر به فرد برای یک محصول در ذهن مصرف کنندگان است. هدف آن ایجاد تفاوت واضح در چشم مصرف کنندگان بین یک برند و رقبای آن است.
با در نظر گرفتن هر عنصر محصول، آنها می توانند محصول یا خدمات یک شرکت را به گونه ای قرار دهند که برای مصرف کنندگان جذاب تر باشد و از رقبا پیشی بگیرد. آنها راهحلهای استراتژی برند، نامگذاری برند و هویت برند در سطح جهانی را برای شرکتهایی ارائه میکنند که میخواهند قدرت و ارزش برند خود را باز کنند. رویکرد Clay ساده است - محصولات دیجیتالی ایجاد کنید که مردم دوست دارند از آنها استفاده کنند. Clay در سانفرانسیسکو مستقر است، یک آژانس طراحی و برندسازی UX است که استراتژی، طراحی و توسعه را بر روی همه پلتفرم ها ارائه می دهد. تیم Clay منحصر به فرد و متمرکز است و از ابتدا تا انتها همکاری نزدیک با مشتریان را در اولویت قرار می دهد. با استفاده از رویکرد تکراری و مشتری محور، طراحی و برندسازی به صورت روشمند، گام به گام و با مشاوره مداوم انجام می شود.
Equibrand یک مشاوره برند و استراتژی بازاریابی با A 20 است
شما باید برند خود را با کمک فناوری مناسب و بازاریابی بر روی پلتفرم های مربوطه بسازید. هدف این است که شما را در اینترنت بیشتر دیده شوید و برند خود را بسازید. تفکر پلتفرم خلاقیتی را هدایت می کند که در چشم انداز بازاریابی مبتنی بر مشتری و همیشه در حال رشد است.