تبلیغات اینترنتی در مقابل تلویزیون

۶۵ بازديد

برخی از افراد ممکن است واکنش منفی نشان دهند زیرا معتقدند این تجاوز به حریم خصوصی است. از سوی دیگر، برخی از افراد ممکن است از این ویژگی لذت ببرند زیرا شبکه اجتماعی آنها علایق آنها را می شناسد و تبلیغات خاصی را در رابطه با آن علایق برای آنها ارسال می کند. مصرف کنندگان دوست دارند با افرادی که علایق و خواسته های خود را به اشتراک می گذارند شبکه سازی کنند. افرادی که موافقت می‌کنند پروفایل رسانه‌های اجتماعی خود را عمومی کنند، باید بدانند که تبلیغ‌کنندگان این توانایی را دارند که اطلاعات مورد علاقه‌شان را دریافت کنند تا بتوانند اطلاعات و آگهی‌هایی را برای آنها ارسال کنند تا فروش خود را افزایش دهند. مدیران برای تقویت روابط و تعامل با مشتریان در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند.

علاوه بر این، تبلیغات اینترنتی را می توان برای هر پلت فرم ارتباطی، اعم از ایمیل، پیامک، رسانه های اجتماعی، پیام رسان ها یا اعلان های فشاری تنظیم کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بیزی تاپ بازدید نمایید
همه اینها تماس با مخاطبان هدف و تبلیغ محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت آسان می کند. رسانه‌های سنتی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا از طریق بیلبوردها، تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی و موارد دیگر، مخاطبان هدف گسترده‌ای را هدف قرار دهند.

در طول سال‌ها، اینترنت به طور مداوم کاربران بیشتری پیدا کرده است و از 738 میلیون در سال 2000 به 3.2 میلیارد نفر در سال 2015 رسیده است. تقریباً 81 درصد از جمعیت فعلی ایالات متحده دارای نوعی پروفایل رسانه‌های اجتماعی هستند که با آن درگیر هستند. با مکرر استفاده از تلفن همراه به دلیل قابلیت‌های مرور وب که به افراد امکان دسترسی فوری به سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را می‌دهد، برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مفید است. تلفن های همراه با این امکان که مصرف کنندگان به راحتی اطلاعات قیمت و محصول را در زمان واقعی به دست آورند، روند خرید را تغییر داده اند.

با این حال، چالش‌های قابل توجهی ناشی از تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی منفی و همچنین حضور مزاحم و آزاردهنده برند آنلاین وجود دارد. این مقاله بینش جمعی از چندین متخصص برجسته در مورد مسائل مربوط به بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی را گرد هم می آورد. علاوه بر این، پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شدت از کاربران خود آگاه شده اند و اطلاعات بینندگان خود را جمع آوری می کنند تا از طرق مختلف با آنها ارتباط برقرار کنند. وب سایت شبکه اجتماعی Facebook Inc. بی سر و صدا بر روی یک سیستم تبلیغاتی جدید کار می کند که به بازاریابان اجازه می دهد تا کاربران را با تبلیغاتی بر اساس مقادیر انبوه اطلاعاتی که افراد در سایت درباره خود افشا می کنند، هدف قرار دهند.

بازاریابی موتورهای جستجوی Sem


لطفاً جهت دسترسی به بهترین ثبت آگهی کلیک کنید
کانال‌های رسانه‌های اجتماعی متعلق به یک توسعه ضروری برای تجارت و برندها در دنیای امروز هستند. برند باید به دنبال ایجاد تصویر برند خود در هر پلتفرم باشد و به نوع جمعیت شناسی مصرف کننده در هر پلتفرم مربوطه توجه کند. برخلاف بازاریابی قبل از اینترنت، مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات روزنامه، که در آن بازاریاب تمام جنبه های تبلیغ را کنترل می کند، با رسانه های اجتماعی، کاربران می توانند نظرات خود را دقیقاً زیر یک آگهی آنلاین یا یک پست آنلاین توسط یک شرکت در مورد آن ارسال کنند.

هر نوع رسانه تبلیغاتی پیام های بازاریابی را از طریق رسانه های مختلف به مشتریان بالقوه منتقل می کند - به عنوان مثال، از طریق تلویزیون، رادیو یا رسانه های اجتماعی. وب‌سایت‌هایی مانند Delicious، Digg، Slashdot، Diigo، Stumbleupon و Reddit سایت‌های محبوب نشانک‌گذاری اجتماعی هستند که در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند. هر یک از این سایت‌ها به جمع‌آوری، مدیریت و سازماندهی پیوندهایی به وب‌سایت‌های دیگری که کاربران آن را با کیفیت می‌دانند اختصاص داده شده است. این فرآیند «انبوه‌سپاری» است و به اعضای آماتور شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد پیوندها را بر اساس ارتباط و دسته کلی مرتب کنند و اولویت‌بندی کنند. با توجه به پایگاه های کاربری بزرگ این وب سایت ها، هر لینک از یکی از آنها به وب سایت دیگر، وب سایت کوچکتر ممکن است در یک شلوغی ناگهانی، افزایش ناگهانی علاقه به وب سایت مورد نظر را ایجاد کند.

بازاریابی ویدئویی

بنابراین، محتوای بسیار بیشتری مورد نیاز است و این اغلب می تواند محتوای برنامه ریزی نشده باشد. برای این منظور، شرکت‌ها از پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب، تیک تاک و اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان بسیار گسترده‌تر از تبلیغات سنتی چاپی/تلویزیونی/رادیویی به‌تنهایی با کسری از هزینه استفاده می‌کنند، مانند اکثر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی. این روش رویکرد شرکت ها برای تعامل با مشتریان را تغییر داده است، زیرا درصد قابل توجهی از تعاملات مصرف کننده در حال حاضر بر روی پلت فرم های آنلاین با دید بسیار بالاتر انجام می شود. مشتریان اکنون می توانند نظرات محصولات و خدمات را پست کنند، خدمات مشتری را رتبه بندی کنند و از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی مستقیماً از شرکت ها سؤال کنند یا نگرانی های خود را ابراز کنند. با توجه به اندازه گیری موفقیت، بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان از وب برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند. بنابراین بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز توسط مشاغل به منظور ایجاد روابط اعتماد با مصرف کنندگان استفاده می شود.

از طریق سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌ها می‌توانند با دنبال‌کنندگان فردی در تماس باشند. این تعامل شخصی می تواند احساس وفاداری را به دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه القا کند. همچنین، با انتخاب افرادی که در این سایت ها باید دنبال شوند، محصولات می توانند به مخاطبان هدف بسیار محدودی دست یابند. سایت‌های شبکه‌های اجتماعی همچنین حاوی اطلاعات زیادی درباره محصولات و خدماتی هستند که مشتریان بالقوه ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشند. از طریق استفاده از فناوری‌های جدید تحلیل معنایی، بازاریابان می‌توانند سیگنال‌های خرید، مانند محتوای به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط افراد و سوالات ارسال شده به صورت آنلاین را شناسایی کنند. درک سیگنال های خرید می تواند به فروشندگان کمک کند تا بالقوه های مرتبط را هدف قرار دهند و بازاریابان کمپین های هدفمند خرد را اجرا کنند.

در مقایسه، رسانه‌های جدید به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که از طریق رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین پولی و نتایج جستجو، مخاطبین هدف محدودی را هدف قرار دهند. از نظر قیمت، رسانه‌های سنتی به دلیل هدف‌گذاری و کانال‌های تبلیغاتی گسترده، هزینه بیشتری نسبت به رسانه‌های جدید دارند. اگر تبلیغی را از طریق اینترنت مشاهده می کنید، آن را به عنوان تبلیغات آنلاین طبقه بندی می کنید. در واقع، تبلیغات در همین صفحه و اکثر وب‌سایت‌های دیگری که بازدید می‌کنید وجود دارد، زیرا آنها محرک اصلی درآمد اینترنت هستند. یکی دیگر از راه های تبلیغات آنلاین، تبلیغات بومی است، که تنوع دیجیتالی تبلیغات چاپی قدیمی و محتوای حمایت شده است. بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله قرار دادن تبلیغات در وب سایت های محبوب و سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد.

تبلیغات اجتماعی

به گفته اسکات گالووی، بنیانگذار L2 و استاد بازاریابی در دانشکده بازرگانی استرن دانشگاه نیویورک، آخرین مطالعات تخمین می‌زند که 93 درصد از برندهای معتبر در اینستاگرام حضور فعال دارند و آن را در آمیخته بازاریابی خود قرار می‌دهند. وقتی صحبت از برندها و کسب و کارها می شود، هدف اینستاگرام کمک به شرکت ها برای دستیابی به مخاطبان مربوطه از طریق تصاویر جذاب در یک محیط بصری غنی است. علاوه بر این، اینستاگرام بستری را فراهم می‌کند که در آن کاربر و شرکت می‌توانند به صورت عمومی و مستقیم با هم ارتباط برقرار کنند و خود را به یک پلتفرم ایده‌آل برای شرکت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه خود تبدیل می‌کند. کسب و کارهای کوچک نیز از سایت های شبکه های اجتماعی برای توسعه تحقیقات بازار خود در مورد محصولات و خدمات جدید استفاده می کنند. با تشویق مشتریان خود به ارائه بازخورد در مورد ایده های محصول جدید، کسب و کارها می توانند بینش ارزشمندی در مورد اینکه آیا یک محصول ممکن است توسط بازار هدف آنها به اندازه کافی پذیرفته شود که شایستگی تولید کامل را داشته باشد یا خیر، به دست آورند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد