چگونه می توانیم در تبلیغات آنلاین به شما کمک کنیم؟

۶۵ بازديد

همانطور که گفته شد، تبلیغات فیس بوک معمولاً برای کمپین های متمرکز بر ترافیک و کلیک ها بهتر عمل می کند، در حالی که اینستاگرام معمولاً برای کمپین های متمرکز بر تأثیرگذاری و دسترسی بهتر عمل می کند. هر دو پلتفرم برای تبلیغات عالی هستند و هر دو باید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما در نظر گرفته شوند. نرخ تعامل کاربران اینستاگرام 15 برابر بیشتر از فیس بوک و 25 برابر بیشتر از توییتر بود.

چگونه می توانیم در تبلیغات آنلاین به شما کمک کنیم؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل استفاده از شبکه های اجتماعی، فعالیت های آنلاین مصرف کننده مرتبط با برند و تبلیغات شفاهی الکترونیکی برای موفقیت در تبلیغات آنلاین است. شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر اطلاعاتی در مورد علاقه‌مندی‌ها و عدم پسندهای مصرف‌کنندگان در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهند. با شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات مربوط به علاقه‌مندی‌های کاربر در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. فعالیت هایی مانند آپلود یک عکس از "کفش ورزشی جدید Converse در فیس بوک" نمونه ای از COBRA است.

از آنجایی که این یک ویژگی محتوای جدید است، ممکن است مخاطبان جوان‌تر نسبت به سایرین به آن پاسخ مثبت دهند، اما این چیزی نیست که برای سایر مخاطبان نادیده گرفته شود. به دلیل تکنیک الگوریتم موثر، هر کسی می‌تواند از این استراتژی بازاریابی استفاده کند تا خود را به آنجا برساند و با مشتریان یا کاربران جدید تعامل کند. این تحقیق به بررسی تأثیر حالت‌های خلقی مشتریان ناشی از محتوای صفحه وب بر اثربخشی تبلیغات وب می‌پردازد. ما فرض می‌کنیم که مشتریان با خلق و خوی مثبت ناشی از محتوای القایی، یادآوری و نگرش بهتر، قصد خرید بالاتر و کلیک‌های بیشتری بر روی تبلیغات آنلاین نسبت به افرادی که روحیه منفی دارند، خواهند داشت. اثرات تعدیل کننده انواع تبلیغات، انواع محصول، دقت در خواندن آگهی و مشارکت محصول بررسی می شود. نتایج نشان می دهد که حالت های خلقی ناشی از محتوای صفحه وب بر اثربخشی تبلیغات بنری تأثیر می گذارد.

سایت‌ها و وبلاگ‌های شبکه‌های اجتماعی به دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهند تا نظراتی را که دیگران درباره یک محصول تبلیغ می‌کنند، «بازتوییت» یا «بازنشر» کنند، که اغلب در برخی از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد. با تکرار پیام، اتصالات کاربر می توانند پیام را ببینند، بنابراین افراد بیشتری را دریافت می کنند. از آنجا که اطلاعات مربوط به محصول در آنجا قرار می گیرد و تکرار می شود، ترافیک بیشتری به محصول/شرکت وارد می شود.

محتوای برند اینستاگرام دارای نرخ تعامل 1.46٪ با میانگین 130 میلیون کاربر در ماه است در حالی که توییتر دارای نرخ تعامل 0.03٪ با میانگین 210 میلیون کاربر ماهانه است. برخلاف رسانه‌های سنتی که اغلب برای بسیاری از شرکت‌ها هزینه بالایی دارند، استراتژی رسانه‌های اجتماعی به بودجه‌بندی نجومی نیاز ندارد. رسانه های اجتماعی می توانند منبع مفیدی از اطلاعات بازار و راهی برای شنیدن دیدگاه های مشتری باشند. وبلاگ‌ها، انجمن‌های محتوا و انجمن‌ها پلتفرم‌هایی هستند که در آن افراد نظرات و توصیه‌های خود را درباره برندها، محصولات و خدمات به اشتراک می‌گذارند. کسب‌وکارها می‌توانند از صدای مشتریان و بازخورد تولید شده در رسانه‌های اجتماعی برای اهداف بازاریابی استفاده و تجزیه و تحلیل کنند. از این نظر رسانه های اجتماعی منبع نسبتاً ارزانی از اطلاعات بازار هستند که می توانند توسط بازاریابان و مدیران برای پیگیری و پاسخگویی به مشکلات شناسایی شده توسط مصرف کننده و شناسایی فرصت های بازار استفاده شوند.

تلفن همراه

این را می توان از طریق عکس های دیجیتال، فیلم های دیجیتال، متن و مکالمات مشاهده کرد. همچنین از طریق به اشتراک گذاری محتوا و اطلاعات دیگران از طریق پیوندهای وب نشان داده می شود. بخش دوم مکالمات واکنشی با کاربران رسانه های اجتماعی است که به کسانی که از طریق نظر دادن یا ارسال پیام به پروفایل های رسانه های اجتماعی شما دسترسی دارند، پاسخ می دهند. رسانه‌های سنتی مانند برنامه‌های خبری تلویزیونی به تعامل یک طرفه با مشتریان یا «فشار و گفتن» محدود می‌شوند که در آن تنها اطلاعات خاصی با مکانیسم‌های کم یا محدود برای دریافت بازخورد مشتری به مشتری داده می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایستگاه بازدید نمایید
رسانه های سنتی مانند روزنامه های فیزیکی به خوانندگان این امکان را می دهند که نامه ای به سردبیر ارسال کنند.

چه برای گپ زدن با دوستان، ارتباط با مردم در سراسر جهان، یا برای اهداف تجاری و شبکه ای، مصرف کنندگان به دلایل زیادی در رسانه های اجتماعی هستند - و بازاریابان آن را می دانند. به دلیل تعداد زیاد کاربران فعال در این پلتفرم‌ها، هزینه‌های تبلیغاتی سرمایه‌گذاری شده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در بالاترین حد خود قرار دارد. پیش بینی می شود که تبلیغات رسانه های اجتماعی در سراسر جهان امسال بیش از 8.5 میلیارد دلار باشد. مردم با استفاده از موتورهای جستجو، دنبال کردن برندهای مورد علاقه خود در رسانه های اجتماعی، و اشتراک در کمپین های خود از طریق ایمیل و اعلان های فشار، به دنبال محصولات می گردند. طی چند سال گذشته، روش‌های بازاریابی برون‌گرا مانند آن‌هایی که به آنها اعتماد کرده‌اید، محبوبیت خود را در بین مصرف‌کنندگان کاهش داده‌اند. هنگام در نظر گرفتن الگوریتم ها در رابطه با پلتفرم های رسانه های اجتماعی، بدیهی است که آنها می توانند به شدت بر نتایج این استراتژی بازاریابی تأثیر بگذارند.

برای شرکت ها، اینستاگرام می تواند به عنوان ابزاری برای ارتباط و ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه استفاده شود. این شرکت می تواند تصویر شخصی تری از برند خود ارائه دهد و با این کار، شرکت تصویر بهتر و واقعی از خود را ارائه می دهد. ایده تصاویر اینستاگرام در حال حرکت است، این حس که این رویداد در حال حاضر اتفاق می‌افتد، و لایه دیگری به تصویر شخصی و دقیق شرکت اضافه می‌کند. در واقع، توماس رنکین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل برنامه داش هادسون، اظهار داشت که وقتی پست اینستاگرام یک وبلاگ نویس را قبل از اینکه از طرف برندی که شرکت او نمایندگی می کند پست شود، تایید می کند، تنها بازخورد منفی او این است که خیلی ژست به نظر برسد. تبلیغات اینستاگرام از طریق پلت فرم تبلیغاتی فیس بوک مدیریت می شود و روشی چشمگیر برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد.

محصول آن شرکت ها در حال افزایش استفاده از استراتژی رسانه های اجتماعی خود به عنوان بخشی از تلاش بازاریابی سنتی خود با استفاده از مجلات، روزنامه ها، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی هستند. هیث در مورد میزان توجهی که کسب و کارها باید به سایت های رسانه های اجتماعی خود داشته باشند، نوشت. توجه زیادی باید به سایت های رسانه های اجتماعی شود زیرا مردم برای به رسمیت شناختن برند نیاز به به روز رسانی دارند.

پیامدهای این مطالعه بر تغییر ادراکی مصرف‌کنندگان از نظر مصرف رسانه‌ای و ارتباط سایت‌های شبکه اجتماعی در تبلیغ مقاصد گردشگری متمرکز است. برخلاف رسانه‌های بازاریابی سنتی که بدون فیلتر کردن برای همه تبلیغ می‌کنند، تبلیغات اینترنتی پیام را برای مخاطبان هدف‌گذاری شده خاص - افرادی که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند، تنظیم می‌کند. به عنوان مثال، یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای تبلیغات برای کاربرانی که علاقه مند به سفر هستند، استفاده کند و لایک ها و اشتراک گذاری ها را تشویق کند. بازاریابان افراد با نفوذی را که به آنها اینفلوئنسر گفته می‌شود، در رسانه‌های اجتماعی هدف قرار می‌دهند که به عنوان رهبران عقیده و شکل‌دهنده عقیده شناخته می‌شوند تا پیام‌هایی را برای مخاطبان هدف ارسال کنند و تأثیر پیام خود را تقویت کنند. یک پست رسانه اجتماعی توسط یک رهبر عقیده می تواند تأثیر بسیار بیشتری (از طریق ارسال پست یا "لایک کردن" پست) نسبت به یک پست رسانه اجتماعی توسط یک کاربر معمولی داشته باشد.
لطفاً جهت دسترسی به بهترین تبلیغات آنلاین کلیک کنید
بازاریابان به این درک رسیده‌اند که «مصرف‌کنندگان بیشتر مستعد اعتقاد به افراد دیگری هستند» که به آنها اعتماد دارند (سپ، لیلیاندر،.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد