تعمیرات تلویزیون ملبورن

۷۴ بازديد

کیفیت پایین تصویر مشکلی است که اغلب در تلویزیون های CRT ایجاد می شود. این اتفاق زمانی می افتد که مدار همگرایی داخلی به دلیل اتصال بد یا به دلیل معیوب بودن مقاومت ها یا فیوزهای داخل تلویزیون معیوب باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت تکنیک سرویس پارس بازدید نمایید
شما معمولاً می توانید این را با قیمت پایین تعمیر کنید، اما برای رفع مشکل باید از یک متخصص استفاده کنید.

اگر حلقه های رنگی با امواج در اطراف آنها ظاهر شود، به این معنی است که صفحه نمایش آسیب دیده است. اگر وصله رنگی حواس‌تان را پرت می‌کند، ممکن است زمان خرید یک مدل جدید فرا رسیده باشد. هنگامی که تعمیری را رزرو می کنید، ما زمان مناسبی را برای تیم خود ترتیب می دهیم تا از خانه شما بازدید کنند تا تلویزیون شما را تحویل بگیرند. ما برای هزینه های اولیه 129.99 یورو درخواست می کنیم که برای هزینه های کار و تحویل است.

تصویر در حال پیکسل شدن یا شکستن است

با ناوگان وسایل نقلیه خود ما به سراغ شما می آییم و تا جایی که ممکن است تلویزیون معیوب را در محل تعمیر می کنیم. اگر این عملی نیست، ما معمولاً می‌توانیم در حین تعمیر تلویزیون شما در محل کارگاه امن خود، یک مجموعه موقت ارائه دهیم. از زمان افتتاح ما، Atlas Electronics، Inc. سخت کار کرده است تا محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد.

آهنرباها معمولاً در بلندگوهای صوتی یافت می شوند، بنابراین بلندگوهای خود را درست در کنار صفحه تلویزیون خود قرار ندهید. آنها همچنین در سایر لوازم خانگی یافت می شوند، بنابراین بررسی کنید که هیچ دستگاهی در نزدیکی تلویزیون دارای آهنربا نباشد. اگر با این کار مشکل خلاص نشد، سعی کنید با دست خود به تکه رنگی ضربه بزنید.

تلویزیون روشن می شود اما صفحه آبی، سبز یا سیاه را نشان می دهد

هنگامی که تلویزیون شما به آزمایشگاه تعمیر ما رسید، در اسرع وقت به شما اطلاع خواهیم داد که آیا هزینه دیگری برای قطعات وجود دارد. اگر می‌خواهید تعمیر را ادامه دهید، پرداخت را تلفنی دریافت می‌کنیم، یا اگر ترجیح می‌دهید ادامه ندهید، تلویزیون شما را مستقیماً به شما تحویل می‌دهیم. اگر تصویر تلویزیون شما در حال قطع، شکسته شدن، یا پیکسل شدن است، تلویزیون ممکن است سیگنال ضعیفی دریافت کند. با بررسی همه اتصالات از دیوار به جعبه کابل خود و از جعبه کابل به تلویزیون، مطمئن شوید که همه اتصالات محکم هستند. اگر همچنان با مشکلات پیکسلی مواجه هستید، با ارائه دهنده کابل یا ماهواره خود تماس بگیرید. ما خدمات خود را، از جمله قطعات جایگزین، به مدت 90 روز یا مدت باقیمانده ضمانت Apple یا پوشش AppleCare شما، هر کدام که بیشتر باشد، تضمین می کنیم.

راهنمای جایگزینی

در بسیاری از موارد، تلویزیون شما را می توان به عنوان نو توسط یک تکنسین مجرب و دارای مجوز تعمیر کرد. علاوه بر تعمیر تلویزیون، نصب و راه اندازی صحیح آن را نیز تست می کنند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بار دیگر از آن لذت ببرید. تعمیرات و خدمات نصب تلویزیون شامل وظایف مختلفی است که با ارزیابی مشکل تلویزیون شما و یافتن علت شروع می شود. این سرویس همچنین مستلزم رفع مشکلات صدا، تصویر، کیفیت تصویر، تعویض قطعات معیوب یا شکسته و راه اندازی اتصال Wi-Fi برای تلویزیون های هوشمند است. تولید کننده آموزش دیده تیم مجرب ما دارای دانش ماهر در زمینه تعمیرات تلویزیون است و ما فقط تعمیرات با کیفیت بالا را ارائه می دهیم.

هر زمان که خدماتی را از ما یا از یک ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل دریافت کنید، این را ارائه می‌کنیم. این علاوه بر حقوقی است که توسط قانون مصرف کننده ارائه شده است. در هزینه خرید تلویزیون جدید با تعمیرات مقرون به صرفه از تیم ماهر ما در Igadgetfix صرفه جویی کنید.

انواع تلویزیون ها قابل تعمیر هستند - CRT، پلاسما، LCD، پروژکتور عقب و تلویزیون های LED جدید. تمامی برندها و مدل ها روکش دار هستند و تعمیرکار علاوه بر تلویزیون ها می تواند دستگاه پخش دی وی دی، پخش کننده بلوری، پروژکتور، ست تاپ باکس و غیره را نیز تعمیر کند. تعمیرات معمولا در یک مرکز خدمات انجام می شود، اما در برخی موارد می توان آن را در محل انجام داد.

ما تعمیرات آمپر، تعمیرات Hi-Fi، تعمیرات سیستم صوتی و نصب تلویزیون در Cheshire، Queensferry، Ellesmere Port Wrexham و مناطق اطراف آن را ارائه می دهیم. مرکز نگهداری نتیابی بیش از 10 سال است که پشتیبانی حرفه ای فناوری اطلاعات و خدمات مشتری عالی را به هزاران مشتری در استونی، لتونی، فنلاند و روسیه ارائه کرده است. متخصصان مجرب ما وضعیت ده ها هزار دستگاه را ارزیابی و رفع کرده اند.

اگر به دنبال کسب و کاری هستید که خدمات تعمیر انواع مشکلات تلویزیون را ارائه می دهد، با Satellite Sound And Vision تماس بگیرید. خواه یک تلویزیون LED، OLED یا تلویزیون LCD معیوب داشته باشید، برای تعمیر با ما تماس بگیرید. ما متخصص در تعمیرات تلویزیون هستیم و می توانیم طیف گسترده ای از مشکلات از جمله شکستگی صفحه نمایش، صفحه خالی و مشکل منبع تغذیه را برطرف کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تعمیر لوستر کلیک کنید
از آنجایی که تلویزیون منبع اصلی سرگرمی در خانه است، اگر آسیب ببیند یا آنطور که باید کار نکند، کسالت و ناامیدی به سرعت ایجاد می شود. برخی از مشکلات می تواند شامل مشکلات کیفیت تصویر، مشکلات از راه دور، مشکلات دریافت، صفحه نمایش آسیب دیده، سیم کشی معیوب و غیره باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد