نرم افزار بازاریابی ایمیلی

۶۸ بازديد


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت چیدون بازدید نمایید
مواقع دیگر، کسب‌وکارها از این پلت‌فرم‌ها برای ایجاد تخصص، ارتباط با دیگران در صنعت، و ایجاد قیفی برای مشتریان جدید استفاده می‌کنند تا بتوانند به محصولات یا خدمات خود علاقه پیدا کنند. تبلیغات چاپی همچنان در مورد اعتمادترین شکل تبلیغات حاکم است (حیف است که آنها نمی توانند روزنامه ها را ذخیره کنند)، با 82 درصد از مردم می گویند که آنها برای تصمیم گیری خرید قابل اعتمادترین هستند و تلویزیون با 80 درصد در رده دوم قرار دارد. همان مطالعه تبلیغات جستجو قابل اعتمادترین در بین همه تبلیغات آنلاین تلقی می شوند، به طوری که 61 درصد از مردم می گویند که پس از دیدن یکی از آنها تمایل بیشتری به خرید دارند.

فروش محصولات با کیفیت

محتوای تولید شده توسط کاربر به بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا در عصر کنونی تبدیل شده است که در آن مشتریان آماده هستند تا محصولات یا خدمات شما را به‌صورت آنلاین تشویق کنند. این می تواند هر چیزی از نظرات، نظرات و تصاویر گرفته تا پست های رسانه های اجتماعی باشد. خبر خوب برای مشاغل تجارت الکترونیک این است که مصرف کنندگان محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات مشتریان و سایر اشکال اثبات اجتماعی را 35٪ بیشتر از رسانه های دیگر به یاد ماندنی تر و 50٪ بیشتر قابل اعتماد می دانند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی با 43 درصد از مردم که آنها را قابل اعتماد می دانستند، عملکرد کمتری داشتند، در حالی که تبلیغات بنری 39 درصد بود. هدف بازاریابی محتوا دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتوا است. محتوا معمولاً در یک وب سایت منتشر می شود و سپس از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، سئو یا حتی کمپین های PPC تبلیغ می شود. ابزارهای بازاریابی محتوا شامل وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین، اینفوگرافیک ها، پادکست ها و وبینارها است. بیرد گفت: «رشد اعتماد به تبلیغات جستجو و نمایش آنلاین در چهار سال گذشته باید به بازاریابان اعتماد بیشتری برای قرار دادن بیشتر دلارهای تبلیغاتی خود در این رسانه بدهد. بسیاری از شرکت‌ها در حال افزایش فعالیت‌های تبلیغاتی پولی خود در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی هستند، تا حدی به دلیل اعتماد بالای مصرف‌کنندگان به توصیه‌های دوستان و نظرات آنلاین.

گزارش مالی مصرف کننده: چگونه کووید

همراه با این واقعیت که کانال‌های انتخابی مورد اعتماد مصرف‌کننده مانند ایمیل، پیامک و پیام‌های فشار وب همگی شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ تبدیل در سال ۲۰۲۰ بودند، ترکیب این پیام‌ها با UGC قدرت واقعی را حفظ می‌کند. تنها با نگاهی به پاسخ دهندگان آمریکایی، تنها 15 درصد به بازاریابی رسانه های اجتماعی، 12 درصد به اطلاعات مربوط به شرکت ها در برنامه های تلفن همراه، 10 درصد به تبلیغات در وب سایت ها و 9 درصد به پیام های متنی شرکت ها یا برندها اعتماد دارند. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در موتورهای جستجو عبارات جستجوی خاصی را هدف قرار می دهند که مشتریان بالقوه ممکن است از آنها استفاده کنند.

این به معنای جمع‌آوری و نمایش برجسته نظرات صادقانه از خدمات و محصولات خود در بیشترین مکان ممکن است - بازارها، وب‌سایت‌ها، در فروشگاه‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و هر جای دیگری که فکرش را بکنید.

چندین پلتفرم بازاریابی ویدیویی از جمله ویدیوهای فیس بوک، اینستاگرام یا حتی TikTok برای اجرای کمپین بازاریابی ویدیویی وجود دارد. شرکت ها با ادغام ویدیو با سئو، بازاریابی محتوا، و کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی گسترده تر، بیشترین موفقیت را در ویدیو کسب می کنند. برای بررسی این سؤالات، ما بیش از 2000 نفر را در بریتانیا و ایالات متحده بررسی کردیم و بررسی کردیم که چگونه تاکتیک های تبلیغاتی مختلف بر رفتار خرید آنها تأثیر می گذارد. ما همچنین تأثیر بررسی‌های آنلاین و قدرتمندترین جنبه‌های بازخورد مشتریان را تحلیل کردیم. نتایج ما دیدگاهی جامع از جذب مشتریان آنلاین از طریق چندین نقطه تماس برند ارائه می‌کند. برای درک اینکه کدام کانال های بازاریابی دیجیتال برای مصرف کنندگان واقعی اهمیت بیشتری دارند، به خواندن ادامه دهید.

تبلیغ‌کننده هوشمند امروزی می‌داند که تبلیغات در ایجاد فروش کمتر مؤثر است، اما در ایجاد آگاهی - آگاهی از چه چیزی - آگاهی از محتوای آموزشی و ایجاد اعتماد بسیار مؤثر است. حتی تبلیغات آنلاین که زمانی تازگی داشت، با استفاده از میمون‌های چرخان مد قدیمی، شروع به ترکیب با چشم‌انداز دیجیتالی می‌کنند. موثرترین تبلیغات آنلاین آنهایی هستند که بیننده را در ارائه محتوای ارزشمند از یک منبع قابل اعتماد درگیر می کنند. ارسال یک مشتری برای دریافت محتوایی که به یک مشکل یا خواسته خاص می پردازد، منطقی ترین راه است که به آنها اجازه می دهد در راه حل نهایی شما خودشان را بفروشند، اما این یک حرکت دور نیست، یک والس است. در برخی موارد، زنان به طور قابل توجهی بیشتر اعتراف می کردند که تبلیغات خاص بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. تقریباً 1 از هر 3 زن گفتند که تبلیغات رسانه های اجتماعی هدفمند بر تصمیمات خرید آنها تأثیر گذاشته است و 27 درصد گفتند که تحت تأثیر محتوای حمایت شده در وب سایت ها یا پلت فرم های شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند.

کانال های دیجیتال به سرعت در حال گسترش هستند و بازاریابان دیجیتال باید از نحوه عملکرد این کانال ها، نحوه استفاده گیرنده ها و نحوه استفاده از این کانال ها برای بازاریابی موثر محصولات یا خدمات خود مطلع باشند. علاوه بر این، جلب توجه گیرندگان دشوارتر می شود، زیرا گیرنده ها به طور فزاینده ای غرق تبلیغات رقیب می شوند. بازاریابان دیجیتال همچنین تجزیه و تحلیل داده های عظیمی را که به دست می آورند و سپس استفاده از این اطلاعات در تلاش های بازاریابی جدید را چالش برانگیز می دانند.

این به این دلیل است که برندها برای UGC هزینه ای نمی پردازند، بی طرفانه است و توسط کاربران ایجاد می شود زیرا آنها پیشنهادات یک تجارت را دوست دارند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال و ورودی به روش درست، می توانید کمپین هایی ایجاد کنید که به فروشگاه آنلاین شما کمک می کند تا مشتریان را جذب کند و رشد بهتری داشته باشد. برخی از سازندگانی که ویدیوها یا پادکست‌ها را می‌سازند، از آن به‌عنوان تنها تجارت خود استفاده می‌کنند.

Growave با ارائه ابزارهای قدرتمند برای مواردی مانند نظرات، لیست های آرزوها، برنامه های وفاداری، ارجاعات و سایر محتوای تولید شده توسط کاربر، همه چیزهایی را که برای ایجاد اعتماد و وفاداری با مشتریان خود نیاز دارید، دارد. اثبات اجتماعی به شکل مواردی مانند بررسی آنلاین محصول، رتبه‌بندی، جعبه‌گشایی ویدیوها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌شود. دانستن اینکه افراد دیگر تجربه خوبی با محصولات شما داشته اند، سیگنال قدرتمندی را ارسال می کند که یک برند قانونی است و می توان با اطمینان خرید کرد. این نظرسنجی همچنین نشان داد که تقریباً شش از هر 10 مصرف‌کننده آنلاین جهانی (58٪) به پیام‌های موجود در وب‌سایت‌های شرکت اعتماد دارند و نیمی از آنها به پیام‌های ایمیلی که برای دریافت ثبت نام کرده‌اند اعتماد دارند.


لطفاً جهت دسترسی به بهترین ثبت آگهی اینترنتی کلیک کنید
این موضوع از سال 2012 صادق است، زمانی که یک نظرسنجی معروف نیلسن نشان داد که 92٪ از مردم به توصیه های دوستان و خانواده بیش از سایر اشکال تبلیغات هنگام تصمیم گیری برای خرید اعتماد دارند. پاسخ دهندگان کدام نوع از بررسی های محتوای حمایت شده را باورپذیرتر می دانستند؟ بررسی‌های ایجاد شده توسط کاربر برای پاسخ‌دهندگان بریتانیایی و ایالات متحده به طور یکسان معتبرترین آنها بود، و رتبه‌بندی‌ها جایگاه دوم دوردست را داشتند. این یافته نشان می‌دهد که نظرات واقعی کاربران، زمانی که در یک استراتژی دیجیتال بزرگ‌تر گنجانده می‌شوند، ممکن است پادزهر قدرتمندی برای کمبود اعتماد تبلیغاتی مورد بحث در بالا باشد. در واقع، صنعت بازاریابی به طور فزاینده‌ای بر محتوای تولید شده توسط کاربر به‌عنوان یک بعد ضروری از فعالیت برند آنلاین تأکید می‌کند – به‌ویژه زمانی که مصرف‌کنندگان نسبت به حالت‌های مستقیم تبلیغات محتاط می‌شوند. Yotpo همه چیزهایی را که یک تجارت الکترونیک برای بهینه‌سازی نظرات مشتریان، عکس‌ها و ویدیوهای تولید شده توسط کاربر، برنامه‌های وفاداری و ارجاع نیاز دارد، ارائه می‌کند. Yotpo برای تبدیل محتوای مشتری شما به فروش ایده آل است و یک راه حل همه کاره برای استراتژی اثبات اجتماعی شما است.

تبلیغات هدفمند در رسانه های اجتماعی که برای دسترسی به بخش های خاصی از کاربران پلت فرم که ممکن است به محصولات، خدمات و تبلیغات کسب و کار شما علاقه مند باشند، طراحی شده اند. تبلیغات PPC بازاریابان را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات پولی به کاربران اینترنت در تعدادی از پلتفرم های دیجیتال دسترسی پیدا کنند. بازاریابان می توانند کمپین های PPC را در گوگل، بینگ، لینکدین، توییتر، پینترست یا متا راه اندازی کنند و تبلیغات خود را به افرادی که در جستجوی عبارات مرتبط با محصولات یا خدمات هستند، نشان دهند.

بازاریابی وب سایت فرآیندی است که در آن وب سایت شما در اینترنت تبلیغ می شود. این یکی از کانال های بازاریابی آنلاین است که می توانید از آن به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک نظرسنجی نیلسن در سال 2015 از 30000 مصرف‌کننده اینترنت از 58 کشور نشان داد که 83 درصد از پاسخ‌دهندگان به توصیه‌های افرادی که می‌شناختند اعتماد دارند، در حالی که 70 درصد به نظرات مصرف‌کننده‌های ارسال شده به صورت آنلاین اعتماد دارند. هر بررسی آنلاینی که کسب و کار شما را توصیه می کند، شکل قدرتمندی از بازاریابی است. دیجیتال مارکتینگ استراتژی های بازاریابی آنلاین است که برای شناسایی، ساختن و هدف قرار دادن مخاطبی استفاده می شود تا به مشتریان پولی برای یک محصول یا خدمات تبدیل شود. این نوع بازاریابی الکترونیکی شامل استفاده از بسیاری از کانال های دیجیتال برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده است.

برای بسیاری، سئو یک فرم هنری است که ترکیبی از تولید محتوا، برندسازی، و تبلیغات است تا بازدیدکنندگان بسیار واجد شرایط را به طور طبیعی از طریق موتور جستجو به وب سایت شما بیاورد. در Cannes Lions در سال 2018، Unilever رویکرد خود را برای رسیدگی به مسائل شفافیت در بازاریابی تأثیرگذار گسترش داد. در ژانویه 2019، یونیلور با همکاری فیسبوک، گوگل، توییتر، کانتار مدیا و نیلسن، توسعه یک مدل اندازه‌گیری متقابل رسانه‌ای را اعلام کرد. این مدل از نظر سرمایه گذاری برای برندها شفافیت بهتری را ارائه می دهد و برای مصرف کنندگانی که ممکن است با بمباران های مشابه تبلیغات در چندین پلتفرم مواجه شوند، تجربیات آنلاین بهتری را ارائه می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد