قابل اعتماد بودن در تبلیغات

۶۶ بازديد

کمپین‌های PPC می‌توانند کاربران را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی آن‌ها تقسیم‌بندی کنند یا حتی علایق یا مکان خاص آن‌ها را هدف قرار دهند. بررسی های مصرف کنندگان آنلاین دومین منبع مطمئن ترین منبع اطلاعات و پیام های نام تجاری است، با 70 درصد از مصرف کنندگان جهانی که به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفتند، نشان می دهند که به پیام های موجود در این پلت فرم اعتماد دارند، افزایش 15 درصدی در چهار سال. یوتیوب به دومین موتور جستجوی محبوب تبدیل شده است و بسیاری از کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید، یادگیری چیزی، خواندن نظر یا فقط برای استراحت به YouTube روی می آورند.

کانال های دیجیتال به سرعت در حال گسترش هستند و بازاریابان دیجیتال باید از نحوه عملکرد این کانال ها، نحوه استفاده گیرنده ها و نحوه استفاده از این کانال ها برای بازاریابی موثر محصولات یا خدمات خود مطلع باشند. علاوه بر این، جلب توجه گیرندگان دشوارتر می شود، زیرا گیرنده ها به طور فزاینده ای غرق تبلیغات رقیب می شوند. بازاریابان دیجیتال همچنین تجزیه و تحلیل داده های عظیمی را که به دست می آورند و سپس استفاده از این اطلاعات در تلاش های بازاریابی جدید را چالش برانگیز می دانند.

بازاریابی وب سایت فرآیندی است که در آن وب سایت شما در اینترنت تبلیغ می شود. این یکی از کانال های بازاریابی آنلاین است که می توانید از آن به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک نظرسنجی نیلسن در سال 2015 از 30000 مصرف‌کننده اینترنت از 58 کشور نشان داد که 83 درصد از پاسخ‌دهندگان به توصیه‌های افرادی که می‌شناختند اعتماد دارند، در حالی که 70 درصد به نظرات مصرف‌کننده‌های ارسال شده به صورت آنلاین اعتماد دارند. هر بررسی آنلاینی که کسب و کار شما را توصیه می کند، شکل قدرتمندی از بازاریابی است. دیجیتال مارکتینگ استراتژی های بازاریابی آنلاین است که برای شناسایی، ساختن و هدف قرار دادن مخاطبی استفاده می شود تا به مشتریان پولی برای یک محصول یا خدمات تبدیل شود. این نوع بازاریابی الکترونیکی شامل استفاده از بسیاری از کانال های دیجیتال برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده است.

این شکاف جنسیتی ممکن است منعکس کننده این باشد که چگونه دسته بندی های زن محور، مانند صنعت زیبایی، توسط رسانه های اجتماعی در سال های اخیر متحول شده اند. علاوه بر این، زنان بیشتر از مردان از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، بنابراین احتمال اینکه در چنین پلت‌فرم‌هایی تحت تأثیر قرار بگیرند، افزایش می‌یابد. ویدئوهای UGC دیدگاه‌های اصلی را به محصولات و خدمات شما ارائه می‌کنند و به برند شما اعتبار می‌بخشند. آنها بینش های قابل اعتماد مخاطب را در مورد اصالت و یکپارچگی کسب و کار شما ارائه می دهند و تصویر برند شما را تقویت می کنند. استفاده از ویدیوهای UGC بهتر از بازاریابی سنتی است، زیرا می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و حمایت مشتریان خود را نشان دهید. 92 درصد از مصرف کنندگان به محتوای ارگانیک و تولید شده توسط کاربر بیشتر از تبلیغات سنتی اعتماد دارند.

بازاریابی ایمیلی وسیله ای برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه یا افراد علاقه مند به برند شما است. بسیاری از بازاریابان دیجیتال از سایر کانال‌های بازاریابی دیجیتال برای اضافه کردن سرنخ‌ها به فهرست ایمیل‌های خود استفاده می‌کنند و سپس از طریق ایمیل مارکتینگ، قیف‌های جذب مشتری ایجاد می‌کنند تا این سرنخ‌ها را به مشتری تبدیل کنند. وقتی صحبت از متحول کردن مصرف کنندگان می شود، هیچ چیز بهتر از تبلیغات دهان به دهان نیست.

انجام یا ایجاد چیزی منحصر به فرد

در وب، از هر 10 پاسخ دهندگان چهار نفر به تبلیغات ارائه شده در کنار نتایج موتورهای جستجو تکیه می کنند، 36 درصد به تبلیغات ویدیویی آنلاین اعتماد دارند، و یک سوم به پیام های موجود در تبلیغات بنری آنلاین اعتقاد دارند - افزایش 27 درصدی از سال 2007. تبلیغات حمایت شده در شبکه های اجتماعی شبکه ها، قالب جدیدی که در نظرسنجی نیلسن در سال 2011 گنجانده شده است، در بین 36 درصد از پاسخ دهندگان جهانی معتبر است. بودجه رسانه‌های اجتماعی بازاریابان در سال‌های اخیر افزایش یافته است، در حالی که شرکت‌ها در سال 2018 حدود 33 میلیارد دلار برای تبلیغات بومی هزینه کردند. تبلیغات جستجو همچنان بزرگترین شکل تبلیغات آنلاین هستند و تقریباً 42 درصد از هزینه تبلیغات در سال 2018 را تشکیل می دهند. همانطور که فرصت ها - و تعهدات - بازاریابی دیجیتال در حال تکامل هستند، واضح است که ارتباط نیاز به ارسال پیام در کانال های متعدد دارد. بسیاری از مردم بازاریابی ایمیلی را با پیام‌های ایمیل اسپم اشتباه می‌گیرند، اما این چیزی نیست که بازاریابی ایمیلی به آن مربوط شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت نت موج بازدید نمایید
برخلاف اکثر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی، شرکت های وابسته از طریق تاکتیک های بازاریابی قدیمی به محصولات علاقه مند می شوند. آنها اغلب از تبلیغات پولی، بازاریابی محتوا و سایر ابزارها برای هدایت ترافیک به صفحات شما در محصول شما استفاده می کنند - این مانند داشتن یک بازار تیمی برای شما است. بازاریابان تجارت الکترونیک می توانند از رسانه های اجتماعی، محتوای دیجیتال، موتورهای جستجو و کمپین های ایمیل برای جذب بازدیدکنندگان و تسهیل خرید آنلاین استفاده کنند.

قابل اعتماد بودن در تبلیغات: آنچه مصرف کنندگان باید بگویند


لطفاً جهت دسترسی به بهترین آگهی تبلیغاتی کلیک کنید
بازاریابی اینترنتی یک اصطلاح فراگیر برای بازاریابی محصولات و خدمات آنلاین است. این شامل انواع روش ها و پلتفرم ها برای برقراری ارتباط با مشتریان مانند وب سایت، ایمیل، رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین است. بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایر کانال ها برای دستیابی به مشتریان است. برخی از کارشناسان بازاریابی بازاریابی دیجیتال را یک تلاش کاملاً جدید می دانند که نیازمند روشی جدید برای نزدیک شدن به مشتریان و روش های جدیدی برای درک نحوه رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی است. Growave یک پلتفرم بازاریابی همه‌جانبه است که برای کمک به کسب‌وکارها در دستیابی، تعامل و تبدیل مشتریان خود طراحی شده است.

این کانال به تنهایی یک کانال بسیار قدرتمند است، اما همچنین رسانه مورد نیاز برای اجرای انواع کمپین های بازاریابی آنلاین است. یک وب سایت باید یک برند، محصول و خدمات را به شیوه ای واضح و به یاد ماندنی نشان دهد. با استفاده از روش های موثر می توانید جهت گیری مناسبی به تلاش های UGC خود بدهید. بنابراین، محتوای تولید شده توسط کاربر را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید و آماده دریافت نتایج مثبت باشید زیرا قابلیت اطمینان و اصالت بر دنیای بازاریابی حاکم است. امیدواریم این لیست از آمارهای دیجیتال مارکتینگ به شما کمک کرده باشد تا در مورد آنچه در دنیای بازاریابی آنلاین می‌گذرد و اینکه چگونه می‌توانید از استراتژی‌های مختلف برای کسب‌وکار خود استفاده کنید، بینشی به شما بدهد. بازاریابان دیجیتال می‌دانند که بهینه‌سازی موتور جستجو یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برای رشد کسب‌وکار آنلاین شماست و زمانی که به درستی انجام شود، هزینه بسیار کمی دارد، بنابراین می‌توانید از بودجه بازاریابی خود برای مواردی مانند هزینه تبلیغات استفاده کنید.

برای بسیاری، سئو یک فرم هنری است که ترکیبی از تولید محتوا، برندسازی، و تبلیغات است تا بازدیدکنندگان بسیار واجد شرایط را به طور طبیعی از طریق موتور جستجو به وب سایت شما بیاورد. در Cannes Lions در سال 2018، Unilever رویکرد خود را برای رسیدگی به مسائل شفافیت در بازاریابی تأثیرگذار گسترش داد. در ژانویه 2019، یونیلور با همکاری فیسبوک، گوگل، توییتر، کانتار مدیا و نیلسن، توسعه یک مدل اندازه‌گیری متقابل رسانه‌ای را اعلام کرد. این مدل از نظر سرمایه گذاری برای برندها شفافیت بهتری را ارائه می دهد و برای مصرف کنندگانی که ممکن است با بمباران های مشابه تبلیغات در چندین پلتفرم مواجه شوند، تجربیات آنلاین بهتری را ارائه می دهد.

تبلیغ‌کننده هوشمند امروزی می‌داند که تبلیغات در ایجاد فروش کمتر مؤثر است، اما در ایجاد آگاهی - آگاهی از چه چیزی - آگاهی از محتوای آموزشی و ایجاد اعتماد بسیار مؤثر است. حتی تبلیغات آنلاین که زمانی تازگی داشت، با استفاده از میمون‌های چرخان مد قدیمی، شروع به ترکیب با چشم‌انداز دیجیتالی می‌کنند. موثرترین تبلیغات آنلاین آنهایی هستند که بیننده را در ارائه محتوای ارزشمند از یک منبع قابل اعتماد درگیر می کنند. ارسال یک مشتری برای دریافت محتوایی که به یک مشکل یا خواسته خاص می پردازد، منطقی ترین راه است که به آنها اجازه می دهد در راه حل نهایی شما خودشان را بفروشند، اما این یک حرکت دور نیست، یک والس است. در برخی موارد، زنان به طور قابل توجهی بیشتر اعتراف می کردند که تبلیغات خاص بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. تقریباً 1 از هر 3 زن گفتند که تبلیغات رسانه های اجتماعی هدفمند بر تصمیمات خرید آنها تأثیر گذاشته است و 27 درصد گفتند که تحت تأثیر محتوای حمایت شده در وب سایت ها یا پلت فرم های شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد