طول عمر لوازم برقی دست دوم چه قدر است؟

۱۰ بازديد

 

قبل از اینکه بتوانید لوازم خانگی مستعمل را به آنها بفروشید، باید در وهله اول متوجه شوید که آیا فروشگاه لوازم مستعمل را می پذیرد. می توانید در جایی که خریداران بالقوه آن را ببینند، آن مورد را در فید خبری خود پست یا تبلیغ کنید. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه و کجا لوازم دست دوم خود را به صورت آفلاین و آنلاین بفروشید.

درب بازکن گاراژ در هر کجای دنیا

من مطمئن هستم که آنها وجود دارند، اما حرف من این است که آنها در حال حاضر کم هستند. سازندگان لوازم خانگی چه به دلیل کارایی و چه به دلیل طراحی منسوخ شده باشند، مطمئناً دوام را در طول تولید در نظر دارند. فناوری با چنین سرعتی در حال تغییر است و با آن، محصولات در عرض چند سال تقریباً منسوخ می شوند.

توصیه ما به شما این است که پتوهای برقی دست دوم را نفروشید، زیرا ممکن است تاریخچه، استفاده و وضعیت آنها مشخص نباشد. برخی از لوازم خانگی ممکن است بدون دوشاخه استاندارد عرضه شوند - به عنوان مثال اجاق های برقی - زیرا قرار است دستگاه به طور دائم به سیم کشی ثابت متصل شود. مطمئن شوید که سرب ایمن است و هیچ ساییدگی، شکستگی، پیچ خوردگی یا سیم در معرض آن وجود ندارد. آنها همچنین اگر شما از Lowe's Pro (حساب اعتبار تجاری Lowe's Business Credit) باشید، دستگاه ناخواسته قدیمی شما را دور خواهند برد. فروشگاه های لوازم خانگی Lowe دستگاه جدید شما را تحویل داده و به عنوان بخشی از خرید نصب می کنند. این احتمال را افزایش می دهد که شخصی بخواهد دستگاه قدیمی را بخرد که دیگر کار نمی کند یا فضای زیادی را در اطراف خانه یا محل کسب و کارش اشغال می کند.

فراخوان های محصول و اعلامیه های ایمنی مخصوصاً برای محصولات الکتریکی را می توان در وب سایت Electrical Safety First trang یافت. اگرچه ممکن است به اندازه فروش trực tuyến درآمد نداشته باشید، همیشه این گزینه وجود دارد که لوازم قدیمی خود را به یک فروشگاه لوازم خانگی دست دوم بیاورید. این ها معمولاً فروشگاه های محلی و مستقلی هستند که شبیه به گروفروشی ها هستند - اگرچه آنها منحصراً با لوازم خانگی عرضه می شوند - جایی که می توانید اقلامی را بخرید، بفروشید و حتی آن ها را بازسازی کنید. علاوه بر این، آنجلیلو بر اهمیت استفاده از توضیحات غنی از کلمات کلیدی و همچنین عکس های واضح و دقیق در لیست برای افزایش شانس فروش تاکید می کند.
جهت مشاهده مقالات بیشتر در سایت، لطفاً به آدرس https://www.mavaratop.ir بروید.

راهنمای خرید وایت کالاهای مستعمل، لوازم الکترونیکی و کوچک و نحوه نگهداری از آنها

از کدپستی یاب موسسه استانداردهای تجاری Chartered استفاده کنید تا تیم استانداردهای تجارت محلی خود را بیابید. توصیه به همه کارکنان این است که هیچ کالای الکتریکی نباید فروخته شود، مگر اینکه علامت CE / UKCA / UKNI داشته باشد و یک برچسب آزمایشی با تاریخ PAT به آن ضمیمه شده باشد. تمام گزارش های آزمایش را برای مرجع خود و به منظور نشان دادن به افسران مجری در صورت درخواست نگه دارید.

ابزارهای برقی ممکن است به دلیل قدیمی بودن یا استفاده مناسب خراب شده باشند و برخی از آنها مانند اره های زنجیری نیاز به سرویس منظم دارند. هرگز این اقلام را دست دوم نخرید مگر اینکه از تاریخچه آنها اطمینان داشته باشید زیرا آنها محصولات "یک ضربه" هستند - چیزی که در صورت وقوع حادثه نباید دوباره استفاده شود. در حالی که فرورفتگی یا خراش عجیب و غریب خوب است، مطمئن شوید که آسیب قابل توجه دیگری قابل مشاهده نیست. مراقب علائم مربوط به مسائل ایمنی الکتریکی مانند هر گونه سیم برق، سرب، کابل یا سوئیچ فرسوده یا آسیب دیده باشید. اگر آنها اینها را داشته باشند، می تواند یک خطر جدی ایمنی باشد و بهتر است از آن دوری کنید. احتمالاً بزرگترین مزیت خرید لوازم دست دوم این است که چقدر پس انداز می کنید.
اطلاعات بیشتری را در مقالات این سایت https://www.vcloudpoint.ir پیدا کنید.

مقرون به صرفه ترین راه برای شستن لباس، ارتقا به ماشین های بسیار کارآمد است (نه همیشه، اما گاهی). در زیر، ما در مورد نحوه دریافت پول برای لوازم خانگی جدیدی که می خواهید بخرید صحبت می کنیم. اگر دستگاه در شرایط قابل استفاده است، می توانید آن را اهدا کنید و از مالیات کسر کنید (اگر مالیات خود را جزئی کنید). برخی از مکان ها کالا را از شما تحویل می گیرند، در حالی که برخی دیگر باید آن را تحویل بگیرید. شما باید به وضعیت واقعی دستگاه (ظاهر و همچنین کارکرد یا عدم کارکرد آن)، سال/مدل/و غیره، ابعاد دستگاه توجه داشته باشید و عنوانی ایجاد کنید که توجه خریداران را به خود جلب کند.

یا فقط با مغازه های لوازم خانگی مستعمل محلی خود تماس بگیرید و ببینید آیا آنها دستگاه را از شما خریداری خواهند کرد یا خیر. این بچه ها از افرادی مثل شما لوازم دست دوم می خرند و سپس آنها را بازسازی می کنند تا بتوانند دوباره به مشتریان بفروشند. شما قطعا می توانید وب سایت های خود را در برخی از بهترین وب سایت های ذکر شده در این مقاله برای فروش لوازم دست دوم لیست کرده و بفروشید. برای بررسی OfferUp برای فهرست کردن و فروش لوازم قدیمی خود اینجا را کلیک کنید. این برنامه دارای ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد مواردی را که می خواهید به طور موثر بفروشید فهرست کنید. اینجا را کلیک کنید تا Craigslist را بررسی کنید تا خریداران لوازم دست دوم خود را پیدا کنید.

اگر برچسب نداشته باشد، ممکن است با مقررات ایمنی آتش نشانی مطابقت نداشته باشد. نکته اصلی در مورد اسباب بازی ها این است که آیا آنها علامت CE دارند یا خیر. این نشان می دهد که این محصول با الزامات ایمنی اروپا مطابقت دارد. شوک الکتریکی معمولاً به این بستگی دارد که آیا شخص با سیم های فرسوده وارد جریان برق می شود - ناشی از ساییدگی و پارگی. اقلام روزمره مانند اتو، سشوار و اتو مو، در صورت ساییدگی بند ناف می توانند خطرساز باشند، بنابراین همیشه برای سیم های در معرض دید که می تواند خطری واقعی باشد، مراقب باشید.

آنها نه تنها بسیار راحت و کاربردی هستند، بلکه با تولید سریع و آسان مقدار زیادی یخ در زمان و تلاش نیز صرفه جویی می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک tài khoản ایجاد کنید، آیتم خود را با چند عکس و جزئیات ارسال کنید که خریداران را جذب کند و منتظر بمانید تا خریداران با شما تماس بگیرند. برای نکات و ترفندهای بیشتر برای فروش آن لوازم قدیمی، پست وبلاگ ما را بررسی کنید.

طول عمر هر وسیله ای بسته به نحوه استفاده و دفعات تمیز کردن آن می تواند متفاوت باشد. اگر وسیله ای دارید که می توانید با عشق کافه های تعمیر کار کنید، مایکل می گوید جستجو در سوشال truyền thông اغلب سریع ترین راه برای یافتن نزدیک ترین شرکت تعمیرات اجتماعی است. او می گوید بسیاری از کافه های تعمیر، برق کاران باتجربه ای دارند که ممکن است بتوانند مشکل دستگاه شما را برطرف کنند و در این فرآیند به شما در مورد آن آموزش دهند. و در حالی که سایر وسایلی که تلویزیون های مجهز به آن هستند فرصت های کمی برای DIY فراهم می کنند، می توانید با اتصال یک دستگاه خارجی که دارای برنامه هایی است که تلویزیون شما از آن پشتیبانی نمی کند، بر نرم افزارهای مزخرف غلبه کنید.

اگر می خواهید لوازم خانگی کارکرده بفروشید، eBay باید یکی از اولین ایستگاه های شما باشد. فروش در eBay ساده و بدون دردسر است تا زمانی که بدانید چه کاری انجام می دهید. پست وبلاگ ما شما را با راهنمای نهایی در مورد محل فروش لوازم مستعمل - هم به صورت آنلاین و هم آفلاین - تحت پوشش قرار داده است. با انتخاب های بسیار زیاد رنگ و طرح، مردم ممکن است وسوسه شوند که هر پنج سال یا بیشتر لوازم خانگی را برای مطابقت با دکوراسیون جدید خود جایگزین کنند. علاوه بر این، کارآمدتر شدن انرژی به عنوان یک کشور در خط مقدم بسیاری از کمپین ها قرار دارد.

حیاط بازیافت ضایعات فلزی ممکن است بهترین گزینه برای فروش لوازم خانگی باشد، اگر دستگاه شما غیرقابل تعمیر یا قدیمی باشد و مردم نتوانند آن را بخرند. بسیاری از فروشگاه های لوازم خانگی محلی آن را با نرخ تخفیفی از شما پس می خرند. بسیاری از فروشگاه های لوازم خانگی مانند Best Buy، Lowe's Home Improvement Stores، و Home Depot همگی گزینه های عالی هستند که ممکن است برنامه های خرید مجدد یا دفع لوازم خانگی را برای لوازم قدیمی ارائه دهند. استفاده از OfferUp برای فروش لوازم قدیمی و بسیاری موارد دیگر بسیار آسان است. یکی دیگر از مزیت های اصلی استفاده از Facebook Groups برای خرید لوازم دست دوم این است که فروشندگان تحت فشار قرار نمی گیرند تا محصولات را به شما تحمیل کنند. با میلیون ها خریدار در سراسر جهان، جای تعجب نیست که eBay به فروشندگان در معرض دید بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها قرار می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد