چشم انداز بازاریابی با سرعت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در گذشته نه چندان دور در حال تغییر است، با فناوری های دیجیتال، اجتماعی و تلفن همراه که مدل های سنتی تعامل را منسوخ کرده است. شما به لطف دیدگاه استراتژیک از آمیخته بازاریابی که به طور مؤثرتری با استراتژی فروش و محصول مرتبط است، فروش را تحریک کرده و موقعیت خود را در بازار تقویت خواهید کرد. مشاوران تجاری با تخصص عملیات می توانند به صاحبان مشاغل کمک کنند تا کیفیت فرآیندهای روزانه خود را بهبود بخشند.
یک شرکت مشاوره فروش می تواند یک دیدگاه متخصص، بیرونی و تفکر جدید و نوآورانه را برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه ارائه دهد. یک شرکت مشاوره فروش نیز می تواند به شما کمک کند تا از این مشکل خلاص شوید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش اینترنتی به سایت ما مراجعه نمایید
یک مشتری در طول چندین سال رشد قوی را تجربه کرده بود، اما پس از آن یک رقیب شروع به جبران کرد.
این پشتیبانی از اجرا برای هدایت، نشان دادن و تشویق مسیر رو به جلو برای تغییر سازمان فروش مشتری است. همه جنبههای عملکرد فروش، ساختار سازمانی و عملیات را میتوان با کار در کنار مشتریانمان بهبود بخشید تا از موفقیت تحولی بهموقع و نتایج کسبوکار که مشخصه آن موفقیت است اطمینان حاصل شود. همه مشارکتهای مشاورهای ما با سطحی از تحلیلهای کمی پشتیبانی میشوند تا رویکرد و طرز فکر مهندسی را منعکس کنند، که نتایج قابل اندازهگیری بیشتری را به همراه دارد. مدیران عامل و رهبران سطح بالا فروش مانند CSO ها و مدیران ارشد رشد باید چشم انداز داشته باشند، دیدی از افق داشته باشند تا فرصت ها و چالش های بالقوه را درک کنند. وقتی آنها زمان زیادی را «در» کسب و کار می گذرانند، زمانی برای نگاه کردن به بیرون و بیرون رفتن ندارند.
رهبران باید مطمئن شوند که سازمان های فروش آنها در مورد تلاش های خود برای بهبود عملکرد فروش هوشمند و استراتژیک هستند. آموزش فروش آنلاین راهی عالی برای اطمینان از حفظ مهارت ها در سطح بالا و اجرای آخرین تکنیک های موفق است. یک چالش کلیدی در بازاریابی و فروش، پیمایش در مجموعهای از انتخابهای روزافزون است.
کالاهای بسته بندی مصرفی
برای کمک به مشتریان برای تمرکز تلاش های خود، مشاوران بازاریابی و فروش ما با راه حل ها، روش ها و تخصص منحصر به فرد پشتیبانی می شوند. در حالی که مشاوران استراتژی در درجه اول با "چرا" کار می کنند، مشاوره عملیات به "چگونه" می پردازد. این مشاوران به فرآیندهای عملیاتی از جمله تدارکات، برون سپاری، مدیریت زنجیره تامین و غیره می پردازند. همچنین، مشاوران عملیات اغلب برای کسبوکارها بیشتر از ارائه مشاوره انجام میدهند - گاهی اوقات آنها همچنین خدمات پیادهسازی و استقرار را برای کمک به مشتریان برای اجرای فرآیندهای جدید خود ارائه میکنند. هدف از مشاوره استراتژی بررسی استراتژی های کلیدی کسب و کار و ارائه مشاوره تخصصی در مورد چگونگی بهبود یا توسعه استراتژی های جدید است. مشاوران استراتژی معمولاً در یک صنعت یا زمینه خاص متخصص هستند و در مورد تصمیمات تجاری استراتژیک و سطح بالا مانند چشم انداز شرکت، منابع و سرمایه گذاری ها مشاوره می دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وینداد بازدید نمایید
رهبران فروش موفق زمان میگذارند تا شکافهای موجود در سازمان خود را کشف کنند و فرآیندهای توسعه فروش را ایجاد کنند. همچنین به شما این فرصت را میدهد که توقف کنید و در نظر بگیرید که آیا افراد مناسبی در نقشهای مناسب با مهارتهای مناسب دارید تا شما را به جایی که میخواهید به عنوان یک کسبوکار برسانید. یک شرکت مشاوره فروش میتواند قبل از راهاندازی طرح آموزش فروش جدید، ارزیابی انجام دهد. به این ترتیب، به جای حدس زدن آنچه ممکن است کارساز باشد، میدانید در چه نوع آموزش فروش سرمایهگذاری کنید.
ما به مشتریان کمک می کنیم تا بفهمند که در کجای فرآیندها، سیستم ها، شکاف دارند،
این مشاوران کسبوکار مدل فعلی کسبوکار شما را فهرستبندی میکنند و بهترین راه را برای تولید همان نتایج با کیفیت بالا در کسری از هزینه و زمان پیدا میکنند. راه های دیگری که این مشاوران به شما کمک می کنند از طریق کنترل کیفیت و درک چگونگی تغییر و بهینه سازی تولید خود برای نتایج بهتر است. استراتژی کانال فروش مشتریان به سرعت در حال تغییر نحوه یادگیری و خرید محصولات و پیشنهادات هستند. ما با ادغام ابزارها و داده ها و تجزیه و تحلیل هایی که فعالیت فروش را در استراتژی بازاریابی و فروش آنها هدایت می کند، به تغییر رویکرد GTM شرکت ها کمک می کنیم. ایجاد تعادل بین نوآوریهای عرضهشده به بازار با اهرمهای سنتی نیروی فروش، کلیدی برای درست کردن فروش دیجیتال است. ما به مشتریان کمک می کنیم تا اثربخشی استراتژی فروش خود را با اتخاذ روندهای جدید در فروش، دیجیتالی کردن و مدل های فروش مبتنی بر داده بهبود بخشند.
این تعاملات معمولاً ماهیت استراتژیک و هدفمند دارند و به چالشها و فرصتهایی که خارج از توسعه مهارت هستند میپردازند. به عنوان مثال، بهبود عملکرد، هدف قرار دادن بازارهای جدید، یا معرفی محصولات یا خدمات جدید. تعالی تجاری شامل مجموعه ای از مراحل است که یک سازمان می تواند برای تعیین مشتریان هدف خود و برنامه ریزی ارائه ارزش پیشنهادی خود به آنها، با پشتیبانی از فروش عالی و اجرای بازاریابی، بردارد. در تجربه ما، طرحهای تعالی تجاری میتوانند مزایای مالی مشخصی از نظر رشد درآمد و/یا SG قابلتوجه داشته باشند.
ما به تیمهای مدیریتی برای ایجاد زیرساخت مناسب برای ریشهکن کردن هدررفتهای بهرهوری فروش، همسو کردن انگیزهها و در نهایت افزایش فروش، مشاوره و پشتیبانی میکنیم. ما به ایجاد سازمانهای فروش و خدمات در سطح جهانی کمک میکنیم و آنها را برای ورود به بازار در حال تحول آماده میکنیم. کارشناسان مشاوره فروش ما با همسویی دقیق افراد، تیم ها، فرآیندها و فناوری در شرکت های شناخته شده جهانی، استراتژی ها، ساختارها و ابزارهایی را که برای ارائه نتایج تجاری پایدار نیاز دارید، ارائه می دهند.
از آنجا، ما با مدیریت کار می کنیم تا تغییرات را در شیوه ها و فرآیندهای سازمان جاسازی کنیم. نتیجه؟ استراتژی تجاری ارزشآفرینی که مختص کسبوکار شما است - تا محصولات، برنامهها و بخشهای مشتری. ما، به عنوان یک شرکت خدمات حرفه ای، مشاوره فروش، راه حل ها و فناوری های تغییر فروش ثابت شده را برای هر مشتری تطبیق می دهد.
مشاوره فروش یک روش مشاوره مدیریت است که به مشتریان کمک می کند تا استراتژی فروش خود را بهینه کنند و اثربخشی و کارایی فروش خود را به حداکثر برسانند. هدف یک پروژه مشاوره فروش می تواند متفاوت باشد، از استراتژی ورود به بازار، تحول فروش، بهبود فرآیند فروش تا ارزیابی استعداد فروش. ایجاد فرهنگ فروش مناسب که نه تنها ارزشهای شرکت را منعکس میکند، بلکه ذهنیت صحیح را در این زمینه تشویق میکند، برای یادگیری در عصر دیجیتال با آموزش آنلاین و تمرینهای شبیهسازی و ایجاد تقاضا در حسابها بسیار مهم است. بیشتر فروشندگان تقاضای خدمات را در جایی دارند که فرصت در سازمان مشتری نشات می گیرد.
صاحبان مشاغل باید زمانی که به کمک یا دیدگاهی در مسیر انتخابی خود یا کاتالیزوری برای تغییر در شرکت خود نیاز دارند، مشاوران تجاری را استخدام کنند. ما یک شرکت مشاوره استراتژیک فروش هستیم که بر ارائه راه حل های فروش با تاثیر بالا برای سازمان های در حال رشد متمرکز است. از رفتن به استراتژی بازار تا اتوماسیون فروش خط لوله، فرآیند ما ریشه در فلسفه اثربخشی نیروی فروش دارد - ایجاد یک سازمان فروش موثر و کارآمد از درون به بیرون. پایه و اساس آن متشکل از کانالهای فروش هوشمندانه، یک برند با موقعیت مشخص، یک مجموعه محصولات و خدمات شبکهای هوشمندانه، و کنترل مداوم و کارآمد سفارشهای مشتری در تمام بخشهای شرکت است.
آنها برای کمک به توسعه یک استراتژی جدید به مشاور خارجی نیاز داشتند، زیرا تیم داخلی مهارت یا تجربه مناسبی نداشت. اساس عملکرد فروش این است که فروشندگان مناسب از روشهای فروش مناسب با حسابهای مناسب برای برنده شدن در معاملات و بارگذاری خط لوله با تجارت جدید استفاده کنند. اینجاست که روش های فروش ثابت شده برای نیازهای هر مشتری سفارشی می شود. برای تحقق دستاوردهای فروش، فرآیندهای فروش و بازاریابی باید با استراتژی مشتری و مدل رفتن به بازار در طول چرخه فروش هماهنگ شوند. توانمندسازهای فروش، مانند طرح پاداش برای تیم، شاخص های کلیدی عملکرد، سیستم ها و ابزارها، و برنامه های آموزشی نیز باید ایجاد شوند تا اطمینان حاصل شود که تیم فروش بهترین پشتیبانی را دارد.