آیا میتوان پنجره های قدیمی را با پنجره های دوجداره تعویض کرد؟

۹ بازديد

 

بررسی اجزای سیستم لعاب، از جمله مواد فضای هوا مورد استفاده در شیشه عایق، می تواند از بهبود کلی انتقال صدا اطمینان حاصل کند. با این حال، بازتولیدهای فعلی این پنجره های طوفانی به سبک قدیمی را می توان با شیشه های جداشدنی در قسمت پایینی ساخت که در صورت تمایل می توان آن را با یک صفحه نمایش جداشدنی جایگزین کرد. این امر نیاز به تغییر کل پنجره طوفان با توجه به فصول را از بین می برد.

پنجره های دوجداره یا دوجداره چیست؟

آنها از دو پانل تشکیل شده اند که به صورت عمودی می لغزند و اغلب در ویژگی های دوره قدیمی یافت می شوند. به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در پنجره ها و درهای جدید می تواند ارزش صفحه اصلی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، بنابراین لازم به یادآوری است که آنها یک سرمایه گذاری و همچنین یک تغییر زیبایی شناختی هستند. شما می توانید رنگ درب خود را با قاب پنجره مطابقت دهید یا همان لعاب را روی در نصب کنید اما از رنگ متضاد برای جلب توجه به درب استفاده کنید. تطبیق حداقل یک عنصر با ویندوز، ظاهری مشابه را به شما می دهد که احتمالاً مایل به داشتن آن هستید.

مزایای پنجره دوجداره

شما می توانید بین تعویض ارسی پنجره، که برای ویژگی های سنتی تر و دوره ای ایده آل است، یا پنجره های رومیزی جایگزین از طیف EcoDiamond™ ما یکی را انتخاب کنید. همچنین پنجره های جایگزین Tilt and Turn وجود دارد که انعطاف پذیری عالی را ارائه می دهد. هر گزینه ای را که انتخاب کنید، با ضمانت 15 ساله گسترده ما در تمام محصولات پنجره ما آرامش خاطر خواهید داشت. علاوه بر این، توجه به خود قاب و همچنین بنایی اطراف آن بسیار مهم است. Neuffer یو پی وی سی و الوار و همچنین نسخه های روکش آلومینیومی هر کدام را ارائه می کند.

شیشه اضافی و شکاف بیشتر بین شیشه ها به کاهش تلفات گرما و انتقال نویز حتی بیشتر کمک می کند. خوب، این به نظر نمی رسد - پنجره های دو جداره دو جداره شیشه ای دارند. این دو شیشه در یک ساختار قاب با یک شکاف بین آنها در یک ساختار "ساندویچ مانند" مهر و موم شده اند. این فضا با یک گاز بی اثر مانند آرگون، زنون یا کریپتون پر شده است که عایق بیشتری را فراهم می کند و به حفظ آب و هوای داخلی صفحه اصلی شما کمک می کند. پنجره های ما ساخت بریتانیا با رتبه بندی عملکرد انرژی A++ تا B در طیف شیشه های دوجداره و سه جداره هستند.
برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت به آدرس https://www.boukanpatogh.ir مراجعه نمایید.

شیشه دوجداره مهر و موم شده در کاهش صدای فرکانس متوسط تا بالا مانند صدای انسان موثر است. تفاوت در ضخامت شیشه بین شیشه های داخلی و خارجی کاهش صدا را حتی بیشتر می کند. واحد مهر و موم (IGU) بخشی جدایی ناپذیر از پنجره دوجداره و بخشی است که مستعد خرابی است. صدا ارتعاش موجی طولانی تری نسبت به نور دارد که به این معنی است که می تواند در گوشه ها خم شود (انعکاس) و مهار آن بسیار دشوارتر از نور است. اگر دریچه تراشه ای دارید، حتی اگر پنجره شما بسته باشد، باز هم می توانید سر و صدای زیادی بشنوید.

نصب واحدهای دو جداره با قاب های مدرن و بازتاب دوگانه معمولاً مجوز برنامه ریزی را دریافت نمی کند. یک واحد دو جداره معمولی با شیشه های برنزی یا خاکستری دارای دو لیتر شیشه است که لایه بیرونی شیشه برنزی یا خاکستری و لایه داخلی شفاف است. شیشه دوجداره، در مقایسه با شیشه های تک جداره، به دلیل فضای عایق هوا بین لایه های شیشه، اتلاف حرارت را به نصف کاهش می دهد. محصولات شیشه ای رنگی برنزی و خاکستری از نظر عملکرد انرژی مشابه هستند. هدف اصلی رنگ برنزی یا خاکستری کاهش افزایش گرمای خورشیدی است.

صاحبان خانه باید قبل از تصمیم گیری، مزایا و معایب آن را بسنجید، اما شیشه دوجداره برای کسانی که به دنبال بهبود راحتی و ارزش خانه خود هستند، ارزش در نظر گرفتن دارد. پنجره های یو پی وی سی از نظر انرژی نیز بهینه هستند و عایق بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن چینه شما در زمستان و خنک نگه داشتن در تابستان فراهم می کنند. آن ها در رنگ ها و رنگ های مختلف موجود هستند، بنابراین می توانید سبکی را انتخاب کنید که مناسب ترنگ چین شما باشد.

دو صفحه شیشه ای توسط یک نوار فاصله از هم جدا شده اند که فاصله آنها را از هم دور نگه می دارد. نوار فاصله با یک ماده خشک کننده پر شده است که رطوبت موجود در داخل دستگاه را جذب می کند. مواد خشک کننده به جلوگیری از تشکیل تراکم در داخل پنجره کمک می کند. واحدهای شیشه دوجداره به راحتی یکی از محبوب ترین انواع شیشه های دوجداره هستند، عمدتاً به این دلیل که به گونه ای طراحی شده اند که تا حد امکان نور طبیعی را به ملک وارد کنند.
به منظور دریافت مقالات دیگر، بر روی https://www.irscc.ir کلیک کنید.

او که در ابتدا به عنوان یک طراح معماری شروع کرد، به طور همزمان به عنوان دستیار تدریس در دانشکده معماری دانشگاه Ss، وارد عرصه آموزش شد. علاوه بر این، او به عنوان مربی در کارگاه های مختلف معماری خدمت کرده و در جلسات معماری شرکت کرده است. در چند سال گذشته، مونیکا به طور فعال در صنعت لعاب نما مشغول بوده و به طور مستقیم در جنبه های مختلف این زمینه مشارکت داشته است. فرآیند تولید شامل اجزای متعددی از جمله لولاها، دستگیره ها و مکانیسم های قفل است تا از عملکرد روان درب ها اطمینان حاصل شود. این پیچیدگی منجر به افزایش هزینه های تولید می شود که در نهایت به مصرف کننده نیز منتقل می شود. پنجره های ارسی یک سبک سنتی از پنجره هستند که امروزه نیز در بسیاری از خانه ها رایج است.

اگر به فریم های بزرگ تر نیاز دارید، مدل های سه جداره را بهترین انتخاب کنید. به همین ترتیب، مقدار U قاب و قاب باید با دیوار اطراف مطابقت داشته باشد. حتی پیشرفته ترین پنجره ها نیز نمی توانند به طور قابل اعتمادی از اتلاف گرما جلوگیری کنند، اگر سنگ تراشی اطراف آنها عایق بندی ضعیفی داشته باشد. هزینه شیشه دوجداره بسته به عوامل مختلفی از جمله اندازه و نوع پنجره، جنس فریم، نوع شیشه استفاده شده و هزینه نصب می تواند متفاوت باشد. به عنوان یک دستورالعمل کلی، هزینه شیشه دوجداره برای یک پنجره با اندازه استاندارد بسته به عوامل فوق می تواند از چند صد تا چند هزار پوند متغیر باشد.

راهنمای ما همه چیزهایی را که باید بدانید، از مزایا و معایب پنجره های دوجداره گرفته تا سبک های مختلف و مواد قاب موجود را پوشش می دهد. ما مفتخریم که یکی از جامع ترین راهنماهای پنجره دوجداره در انگلستان را ارائه می دهیم. اگر درزگیر پنجره های دوجداره شما هوابند نباشد، می تواند بین شیشه ها تراکم ظاهر شود. و از آنجایی که پنجره ها از قبل آب بندی شده اند، نمی توانید آنها را از هم جدا کنید تا مشکل برطرف شود.

اتاق های تاریک با سبک مناسب پنجره ها به سرعت روشن می شوند و در نتیجه، این سبک از واحد پنجره ها به ویژه در خواص بزرگ تر مفید است. وقتی صحبت از ویندوز می شود، این ضرب المثل که «دو بهتر از یک است» قطعا صادق است. ما نمی توانیم رقم دقیقی برای هزینه تعویض پنجره به شما ارائه دهیم، زیرا قیمت استانداردی وجود ندارد و هزینه تعویض پنجره شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگرچه پنجره های سه جداره بهترین عایق ممکن را تضمین می کنند، اما شیشه های دوجداره مزایای متعددی از نظر روش نصب دارند.

پنجره های کاهش نویز اورست دارای یک واحد شیشه دوجداره ساخته شده از یک شیشه بیرونی 6 میلی متری کم آهن و شیشه داخلی چند لایه آکوستیک 6.8 میلی متری هستند و توسط برنامه جایزه بین المللی Quiet Mark تایید شده اند. قاب بیرونی افزایش گرمای خورشیدی را کاهش می دهد و عایق بالایی را فراهم می کند، پانل داخلی دارای یک لمینت امنیتی برای امنیت بیشتر است. U-value اتلاف یا افزایش انتقال حرارت را اندازه گیری می کند، اما یک رتبه بندی نیست. برای بهترین بهره وری انرژی به دنبال پنجره های با ارزش R بالا و با ارزش U کم باشید. پنجره های دو جداره در حال حاضر برای پنجره های جدید و جایگزین استاندارد هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد