چگونه با مراقبت، بهداشت روان خود را تضمین کنیم؟

۹ بازديد

 

ماموریت خدمات مشاوره و روانشناختی (CAPS) ارتقای رفاه روانی کل جامعه دانشگاه و در نتیجه تسهیل حفظ و تجربه آموزشی موفق دانشجویان، اساتید و کارکنان است. تست روانشناختی برای ADD/ADHD، اختلالات یادگیری، عملکرد شناختی (به عنوان مثال، هوش، حافظه، عملکرد اجرایی)، شخصیت، و نگرانی های مصرف مواد در دسترس است. هنگامی که از نظر بالینی مناسب باشد، آزمایش می تواند به روشن شدن تشخیص سلامت روان و تعیین اهداف درمانی مناسب کمک کند.

پزشکان ما ارائه یک محیط امن و فراگیر برای همه افرادی که به مراقبت های بهداشت روانی نیاز دارند، اولویت دارند. پزشکان ما با تحقیقات و روندهایی که به خدمات موثر برای مشتریان ما تبدیل می شود، به روز می مانند. ما از یک رویکرد تیمی در جنبه های درمان استفاده می کنیم، از جمله پایگاه دانش گسترده ای که از طریق آموزش و مشاوره در میان کارکنان حرفه ای ما به اشتراک گذاشته می شود.

تاثیر کووید-19 بر آموزش روانشناسی 

ما به عنوان یک مرکز جامع مشاوره دانشجویی، متعهد به ایجاد محیطی هستیم که استقبال و تأیید کند، تنوع را ارج بگذارد و به تفاوت های فردی و فرهنگی اهمیت دهد. CAPS توسط مشاوران و روانشناسان دارای مجوز کار می شود که مراقبت های حساس فرهنگی و آگاهانه از آسیب را ارائه می دهند. ما از موفقیت دانشجویان با ارائه مراقبت شخصی با کیفیت بالا به همه دانشجویان KSU و مشاوره با جامعه دانشگاه حمایت می کنیم. لطفاً وب سایت ما را کاوش کنید تا همه چیزهایی را که CAPS می تواند ارائه دهد و اینکه چگونه می توانیم به شما در مورد سلامت روان و نیازهای تحصیلی شما کمک کنیم را مشاهده کنید. مرکز روانشناسی طیف گسترده ای از خدمات از جمله روان درمانی فردی، زوج درمانی و خانواده درمانی، گروهی و مدیریت دارو را برای مسائل بهداشت روانی/سلامت رفتاری مراجعین خود ارائه می دهد.

روانشناسی و مشاوره

در طول سال ها، پزشکان و متخصصان عدالت کیفری به ترکیب عدالت کیفری و دیدگاه های بالینی در سازمان ما پاسخ داده اند. این ما را قادر می سازد تا تعدادی از با استعدادترین و با تجربه ترین کارکنان بالینی و عدالت کیفری در زمینه پزشکی قانونی را جذب کنیم تا در مأموریت ما برای کاهش خطر همکاری کنند. اخیراً، ما خدماتی را که به مشتریان شرکای عدالت کیفری خود ارائه می دهیم که رفتار توهین آمیز آنها شامل بیماری روانی و/یا مصرف مواد است، گسترش داده ایم. خدمات مشاوره PCC برای دانشجویان ثبت نام شده SUNY New Paltz به صورت حضوری یا از طریق مشاوره تلفنی đoạn phim ارائه می شود. برای تعیین قرار ملاقات اولیه یا دسترسی به خدمات پشتیبانی بحران در همان روز، با دفتر PCC تماس بگیرید یا در ساعات کاری وارد شوید.

 

اگر مشتریانی با مشکلات سلامت روان، اختلالات مصرف مواد یا سایر رفتارهای مشکل ساز دارید که نیاز به درمان رفتاری پزشکی قانونی دارند CPC ارائه دهنده باتجربه ای است که باید به آن مراجعه کنید. دکتر Hsu در سال 2003 از دانشگاه ملی تایوان نرمال، مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی مشاوره را از UW-Madison در سال 2009 و دکترای روانشناسی مشاوره را از دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال 2018 دریافت کرد. او مشاوره ماندارین و انگلیسی ارائه می کند. برای دانش آموزانی که با نگرانی های مربوط به انتقال بین المللی، مشکلات روابط، مسائل تحصیلی و شغلی، غم و اندوه و از دست دادن، و بیماری روانی دست و پنجه نرم می کنند. دکتر Hsu نقش نظارتی کمکی خود را در کلینیک آموزشی روانشناسی مشاوره در سال 2022 آغاز کرد.

به مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده، رایانه شخصی خوش آمدید، جایی که ماموریت ما همیشه بهبود کیفیت زندگی افراد با استفاده از بهترین روش های درمانی بهداشت روانی موجود به شیوه ای دلسوزانه، دلسوزانه و محرمانه بوده است. مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده، PC، در سال 1999 ایجاد شد و به یک دفتر خصوصی بزرگ با سه دفتر که در منطقه Quad City خدمت می کند، تبدیل شده است. دکتر گری یک متخصص شناخته شده ملی در رشد اولیه مغز، بیش از دو دهه در زمینه تروما و دلبستگی آموزش دیده است. او در کار با بزرگسالان، کودکان و خانواده هایی که با مسائل مربوط به تجربه زندگی و تأثیر آن بر ذهن و سیستم مبارزه می کنند، تخصص دارد. ما طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم که نوع نگرانی، شواهد تحقیقاتی در مورد بهترین شیوه ها را در نظر می گیرد،
مشاهده مقالات بیشتر https://www.hamyarbastan.ir

تیم مشاوره و خدمات روانشناختی (CAPS) به دانش آموزان خدمت می کند و کل جامعه GW را درگیر می کند و برای ایجاد یک فرهنگ صمیمیت و ارتباط با رفاه دانش آموز تلاش می کند. ما با همکاری مستقیم با دانش آموزان برای غلبه بر چالش ها و مشکلاتی که ممکن است با موفقیت تحصیلی، عاطفی و شخصی تداخل داشته باشند، از سلامت روان و توسعه شخصی حمایت می کنیم. در مرکز روان درمانی و مشاوره Thủ đô نیویورک، ما معتقدیم که همه سزاوار دسترسی به بهترین مراقبت های بهداشت روان هستند و هر روز این باور را به عمل تبدیل می کنیم. از استخدام کارمندان دوزبانه و چندفرهنگی که در محله هایی زندگی می کنند که ما به آنها خدمات می دهیم، تا باز ماندن در ۷ روز هفته، تا تلاش های مستمر خود در ارتباط با جامعه، ما متعهد به بهبود کیفیت مراقبت برای جمعیت های محروم نیویورک هستیم. کتاب ها قبل از هر جلسه انتخاب می شوند تا بحث های موضوعی را در امتداد ابعاد مختلف معنویت، رشد اخلاقی، عملکردهای اخلاقی، و بهزیستی روان شناختی راهنمایی کنند. شیوه بحث برای پرداختن به چالش های یکپارچه سازی قانع کننده از چارچوب سقراطی (پرسش از حوزه های بدون پاسخ روشن) طراحی شده است.
برای مطالعه بیشتر به سایت https://www.4ou.ir مراجعه کنید.

تحقیقات مرکز خدمات روانشناسی دانشگاه ریجنت اطلاعات بیشتری در مورد تحقیقات فعلی و گذشته ارائه می دهد. مشاوره خانواده و روانشناسی اکنون با افتخار به شهرهای چهارگانه در سه مکان در آیووا و ایلینویز خدمت می کند! قبل از اینکه قصد بازدید از دفتر ما را داشته باشید، با کادر مدیریت ما با دفتر ما تماس بگیرید.

تمرکز ما این است که به افراد کمک کنیم التیام پیدا کنند، انرژی بگیرند و از نقاط قوت درونی خود آگاه شوند. ما با ارائه یک فضای امن خنثی، گوش دادن به نگرانی های شما و سفارشی کردن یک برنامه درمانی به این مهم دست می یابیم. مرکز خدمات روانشناسی یک کلینیک آموزشی و تحقیقاتی برای برنامه دکتری روانشناسی بالینی کالج هنر و علوم و برنامه دکترای روانشناسی مشاوره دانشکده آموزش در UAlbany است.

در شرایط خاص، ممکن است برای اطمینان از ایمنی شکستن این اعتماد ضروری باشد. مراجعه به یک مشاور یا روانشناس به صورت انفرادی می تواند برای پرداختن به اهداف درمانی مشخص شده در یک مدل کوتاه مدت و کوتاه مدت مفید باشد. Togetherall یک جامعه همتا به همتا امن، ناشناس و آنلاین برای حمایت از سلامت روان است. مشاوران، روان درمانگران و روانشناسان تشویق می شوند تا زمانی که در زمینه سلامت روان فعالیت می کنند، نظارت مستمر داشته باشند. Imago Relationship Therapy یک روش بسیار موثر در رابطه و زوج درمانی است که برای سال ها به زوج ها و افراد کمک کرده است. ICPC چندین سطح از tư vấn مربوط به حوادث مهمی را ارائه می دهد که می تواند بر جوامع تجاری و آموزشی تأثیر بگذارد.

تیم ICPC - به عنوان درمانگران حرفه ای، و از تجربه شخصی آنها از کار و زندگی در سطح بین المللی - چالش های پیش روی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، زوج ها و خانواده ها را درک می کند. برای بیش از 30 سال، مرکز مشاوره و روان درمانی، شرکت متعهد به بهبود ایمنی در جوامع ما بوده است. ما برنامه های درمان و مدیریت ایمن، انتقالی و مبتنی بر جامعه را با بالاترین کیفیت توسعه می دهیم تا به افراد کمک کنیم تا به طور ایمن و مؤثر پس از بازداشت یا محدودیت دوباره وارد جامعه شوند.

از میان بزرگسالان آمریکایی گزارش شده است که در طول همه گیری COVID-19 با سلامت روان یا مصرف مواد دست و پنجه نرم می کنند. دانش آموزان دبیرستانی دولتی نیویورک که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، اقدام به خودکشی را گزارش کردند. کارکنان PCC آماده و مایل هستند که با شما روبرو شوند، چه در محوطه دانشگاه زندگی کنید، چه در دهکده نیو پالتز زندگی کنید، چه به محوطه دانشگاه رفت و آمد کنید یا از راه دور در کلاس ها شرکت کنید. این شرایط شامل تهدید به شخص دیگری، تهدید به آسیب رساندن یا آسیب رساندن به خود، نشانه هایی از سوء استفاده از سالمند و/یا نشانه هایی از کودک آزاری است. در این موارد، اهداف ایمنی و رفاه مشتری محور هستند. جلسات طراحی شده برای آموزش مهارت در موضوعات مختلف مرتبط با سلامت روان و بهزیستی.

از مشتریانی که بیش از 10 دقیقه دیر به قرارهای برنامه ریزی شده خود می رسند، ممکن است از آنها خواسته شود که دوباره برنامه ریزی کنند. مرکز خدمات روانشناسی دانشگاه ریجنت (PSC) تمام تلاش خود را می کند تا اطلاعات جاری و مرتبط را در صفحه وب خود ارائه دهد. کاربر موافقت می کند که قوانین کپی رایت فدرال و سایر قوانین قابل اجرا در ایالات متحده و/یا ایالت ویرجینیا و همچنین شرایط این سلب مسئولیت را رعایت کند. بدینوسیله به کاربر اطلاع داده می شود که با دسترسی و استفاده از این سامانه، این خطر را متحمل می شود که اطلاعات و اسناد موجود در سامانه ممکن است توهین آمیز، نادرست، ناقص و/یا پاسخگوی نیازهای کاربر نباشد. اطلاعات افشا شده به ارائه دهنده خدمات کاملاً محرمانه نگهداری می شود تا اتحادهای درمانی با کیفیت و تجربیات ارزیابی تسهیل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد