کدامیک از کابینت های آشپزخانه دوام بیشتری دارند؟

۲۷ بازديد

 

نسبت استحکام به وزن بالا - فایبرگلاس تا 25 برابر استحکام فولاد در هر پوند را حفظ می کند. در جایی که وزن یک فاکتور است، فایبرگلاس جایگزینی عالی برای کابینت های فلزی، چوبی یا بتنی است. کابینت فایبرگلاس ناسیونال برای محافظت از انواع کپسول های آتش نشانی از جمله کپسول های CO2 قابل استفاده است. کابینت های فایبرگلاس National را می توان به دیوار نصب کرد، به نرده ها، دیوارها وصل کرد یا به گونه ای طراحی شد که به صورت ایستاده باشند. Steel Fire Equipment یک تولید کننده کانادایی و عمده فروش قطعات و لوازم جانبی مواد شیمیایی شارژ و جایگزینی لیست ULC است.

آنها می توانند محفظه های فولادی ضد زنگ را در شرایط چالش برانگیز جایگزین کنند. راه حل مقرون به صرفه پلی استر مورد استفاده مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، خود خاموش شونده و بدون هالوژن است. کابینت ها را می توان در محیط ها و زمینه های کاربردی مختلف مانند دریایی، اندازه گیری و کنترل، انرژی های تجدیدپذیر و همچنین تصفیه آب و فاضلاب استفاده کرد. کابینت های مقطعی اولیه فایبرگلاس سبک وزن و بادوام با ما ساخته می شوند

گزینه های ایستاده رایگان به ویژه در انبارهایی که فضای دیوار ممکن است محدود باشد محبوب هستند. خوردگی - فایبرگلاس غیرخورنده است و در مقایسه با انواع مصالح ساختمانی عمر طولانی تری دارد. در محیط های بسیار خورنده، فایبر گلاس انتخاب ارجح نسبت به کابینت های فلزی، چوبی یا پلاستیکی است. این نوع کابینت کپسول آتش نشانی از فایبر شیشه ساخته شده است.
برای مطالعه ی مقاله های بیشتر بر روی لینک https://www.atrous.ir کلیک کنید.

تصفیه آب و فاضلاب – کابینت های Ensto Cubo N با کد IP 66 بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاوم هستند. پایه فایبر گلاس FireTech™ برای استفاده با کابینت فایبرگلاس FGC26 طراحی شده است. روکش قرمز آن کاملاً با کابینت مطابقت دارد و پایه دارای چهار سوراخ از پیش سوراخ شده برای اتصال دائمی به اسکله یا مکان های دیگر است.

محفظه های فایبرگلاس RLH دارای تخته های تخته ای هستند که با رنگ ضد حریق برای نصب آسان تجهیزات مخابراتی مختلف در میدان عمل می شوند. همه کابینت ها گزینه های مختلفی از جمله تهویه مطبوع، هواکش، بخاری و پنکه را ارائه می دهند. کابینت های فایبرگلاس RM Products فوق العاده بادوام، مقاوم در برابر خوردگی هستند و می توانند در برابر سوء استفاده و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، آب و شرایط شدید مقاومت کنند.

کابینت کپسول آتش نشانی فایبر گلاس قرمز قابل تعمیر ضد خوردگی

فرآیند اسپری کردن/لایه آپ و در اندازه ها و طرح های مختلف برای کاربردهای 15، 25 و 35 کیلوولت موجود است. دنده های خارجی و طراحی پله استحکام را فراهم می کنند و لولاهای محوری دسترسی بهتر و منطقه کاری بزرگ را فراهم می کنند.

کابینت خاموش کننده فایبرگلاس، 30 پوند Extgrs

کابینت های فایبرگلاس آتش نشانی National Fire Equipment Ltd. برای محافظت از انواع کپسول های آتش نشانی طراحی شده اند. ثبت اختراع شماره 4998587 و در انواع رنگ های بازدارنده اشعه ماوراء بنفش و همچنین فضای داخلی طراحی شده برای مطابقت با مشخصات شما موجود است. اکثر مشتریان هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه فایبرگلاس از اندازه و شکل چیدمان شروع می کنند. بنابراین، آپارتمان های کوچک تر ممکن است به کابینت های کوچک و گزینه هایی در کابینت های آشپزخانه گوشه ای نیاز داشته باشند تا از فضاهای تنگ به بهترین شکل استفاده کنند. مکان های تجاری بزرگتر به ردیف های بزرگ کابینت و کابینت های پایه برای ذخیره سازی نیاز دارند.
برای خواندن مقاله ی بیشتر می توانید به آدرس https://www.karshenasankhz.ir مراجعه نمایید.

این کابینت های بادوام دارای روش آب بندی درب هستند که بیشتر هر چیزی را مسدود می کند و برای راحتی بیشتر، پنجره ای با دید آسان و دسته ای مقاوم در برابر خوردگی دارد. تمام کابینت ها به صورت استاندارد دارای لولای تمام قد از جنس استیل ضد زنگ، پرچ ها و چفت ها برای آرامش بیشتر هستند. کابینت های Ensto Cubo N لیست UL از فایبرگلاس ساخته شده اند و بسیار بادوام هستند.

اندازه گیری و کنترل - Ensto Cubo N امکان نصب سریع و آسان، به عنوان مثال، کنتورهای برق از راه دور را می دهد. این کابینت می تواند تا 20 ژول ضربه را تحمل کند، زیرا دارای درجه ضربه بالا، IK10 است. دریانوردی - کابینت ها در برابر خوردگی مقاوم هستند و آب را جذب نمی کنند.

محفظه های آلومینیومی و فایبرگلاس ما را در کانال یوتیوب ما مشاهده کنید

این خود خاموش می شود و در برابر احتراق عمل نمی کند. برای آشنایی بیشتر با کابینت های پلی استر Ensto Cubo N، لطفاً اطلاعات دقیق محصول را در کارت های محصول ما بیابید. برای دریافت پیشنهاد، لطفاً با پرسنل فروش ما تماس بگیرید یا یک ایمیل به آدرس ارسال کنید. اقدامی که به تازگی انجام دادید راه حل امنیتی را راه اندازی کرد.

RLH از فرصت های طراحی محفظه سفارشی استقبال می کند و تیم طراحی ما مشتاق است تا چالش های جدیدی را انجام دهد. از پیش ساخته شده - قطعات فایبر گلاس در قالب های خود با رنگ صاف، نیمه براق یا براق با ژل پوشش داده می شوند که نیاز به رنگ آمیزی را از بین می برد. در محیط های بسیار خورنده، ژل کت ها بسیار بادوام تر از اکثر رنگ ها هستند. هر گونه هزینه نمونه می تواند به عنوان بخشی از پرداخت برای سفارش بزرگ بعدی به شما بازگردانده شود.

با شبکه عظیم تامین کنندگان ما، Alibaba.com یکی از بزرگترین بازارهای خرید عمده فروشی B2B در اینترنت mạng است و آماده است تا تمام نیازهای کابینت آشپزخانه فایبرگلاس عمده فروشی شما را برآورده کند. ما کابینت های انباری و کابینت های نگهداری آشپزخانه را در سبک ها، شکل ها و اندازه های مختلف داریم. تمام کابینت های فایبرگلاس ما مطابق با مشخصات مشتری ساخته می شوند. ما از فایبر گلاس ساختاری و لولاهای فولادی ضد زنگ برای نگهداری محفظه های không tính phí استفاده می کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد