چه چیزی در سراسر دادگاه انتظار می رود

۲۴ بازديد

حتی برای یافتن کلماتی که آن را برای شریک زندگی خود توضیح دهید... که او نیز ممکن است کاملاً هول شده باشد. یا آنقدر آزرده شده اید که نمی توانید بدون استدلال بگویید "نمک را جابجا کن". فقط برای کاهش سرعت شما و به شما امکان خوانایی در مورد آنچه می خواهید انجام دهید و چرا.

بعضی از افراد سیستم‌های کمکی دارند که فوق‌العاده هستند، اما بسیاری از افراد اینگونه نیستند. با یک مشاور طلاق، شریکی دارید که راهی برای به اشتراک گذاشتن و تخلیه احساسات با او پیدا خواهید کرد تا نتوانید تمام مشکلات خود را به تنهایی به عهده بگیرید. مشتریانی مانند این معمولاً متوجه می‌شوند که در نتیجه طلاق، از جهاتی، «مرگ» یک رابطه است، باید زندگی خود را بازسازی کنند. مایر سعی می‌کند به خریداران کمک کند تا به این موضوع رضایت دهند که طلاق یک ضرر بزرگ است - که اغلب با احساسات خیانت و آسیب همراه است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاور روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

طلاق یک رویداد ویرانگر است که هیچ کس نیازی به تجربه آن ندارد. در واقع، بر اساس مقیاس رتبه‌بندی سازگاری مجدد اجتماعی که در سال 1967 توسط روان‌پزشکان توماس هلمز و ریچارد راه ایجاد شد، طلاق دومین موقعیت پرتنش زندگی بزرگسالان است. اما خریداران می توانند زندگی خود را بازسازی کنند و آینده امیدوار کننده ای داشته باشند. پس از بحث در مورد هر یک از گام‌های اشتباه، اوساتینسکی از خریداران می‌خواهد تا وضعیت را دوباره به نمایش بگذارند. با این حال، این بار، آنها باید راه‌هایی برای ارتباط دست‌کم با یکدیگر بیابند که غیر تهدیدکننده، منصفانه و ظریف باشد.

اگر شریک زندگی در مورد تصمیم خود برای طلاق مردد است، مشاوره فرصتی برای بازگشایی تعدادی از مشکلات به روشی ساختاریافته و آگاهانه است. این ممکن است فرصتی برای هر دو شریک باشد تا در رابطه با رابطه از یکدیگر سؤال بپرسند و هر گونه الگوی صریحی را که منجر به مشکلات شده است، تشخیص دهند. این چشم انداز دورتر این فرصت را برای هر همراه فراهم می کند تا بیشتر درک کند که چرا اتصال درست نشد. درک روشی برای ادامه دادن، روشی گرانبها است که افراد را قادر می سازد تا در زندگی خود پیشرفت کنند، نه اینکه نقاط مشابه را در روابط جدید قرار دهید.

وقتی شما و همراهتان به این نتیجه رسیدید که جدایی راه مناسبی است، وقت آن است که با کودک یا نوجوانان خود صحبت های قدرتمندی داشته باشید. یافتن بهترین درمانگر برای ادامه درمان مهم است، چه درمان فردی، زوجی یا خانوادگی باشد. تحقیق در مورد یک درمانگر طلاق یا MFT متخصص در طلاق در نزدیکی شما قدم اول در سفر درمانی شماست.

در این مواقع، یک زوج ممکن است برای در نظر گرفتن انتخاب‌های خود به کمک نیاز داشته باشند، خواه جدایی یا طلاق، حفظ مسائل به همان شکلی که هستند، یا متعهد به ماندن در کنار هم و تلاش برای ازدواجشان. گاهی اوقات، زمانی که هیچ چیز دیگری برای آن وجود ندارد، ازدواج ها و روابط به طلاق یا جدایی ختم می شود و زوج ها باید راه خود را بروند. اگر بچه دارید، ضروری است که جدایی شما تا حد امکان به آرامی پیش برود تا کمترین تأثیری که احتمالاً می توانید بر روی آنها داشته باشید.

مشاوران طلاق می توانند از طریق بحث، آموزش مهارت های مقابله، بهبود مراقبت از خود، راهنمایی در بهبود برنامه زندگی جدید و بیشتر به افراد کمک کنند. مشاوره قبل از طلاق، مشاوره طلاق است که توسط زوج هایی که در حال آماده شدن برای طلاق هستند به دنبال آن هستند، در حالی که مشاوره پس از طلاق به مشاوره طلاق برای زوج های سابق که قبلاً طلاق گرفته اند، اشاره دارد. پس از طلاق، شما و همسر سابقتان ممکن است هنوز ملاحظاتی داشته باشید که باید به آنها رسیدگی کنید. در هر شکلی از مشاوره طلاق، مشاور شما هیچ انتخابی برای شما نخواهد داشت، بلکه شما را راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند و فردی که با او جستجو می‌کنید به نتایج فردی شما برسد. مشاوره قبل از طلاق و مشاوره پس از طلاق فضاهای محافظت شده ای هستند که می توانید با یک جریان حرفه ای در نقاط مختلف کار کنید.

جستجوی کمک از یک مشاور عروسی، مشاور زوج، درمانگر ازدواج و خانواده، یا سایر افراد ماهر دیگر، شرم آور نیست. ممکن است برای امضای این اوراق طلاق عجله داشته باشید، اما سعی کنید ابتدا با یک مشاور طلاق احساسات خود را برطرف کنید. مشاوره طلاق ممکن است به شما کمک کند تا این روند را با ذهنی روشن و منطقی طی کنید و برای زندگی جدیدی که پیش رو دارید آماده شوید. اگر تصمیم دارید با مشاوره طلاق مانور دهید، گام بعدی یافتن تامین کننده ای است که مناسب است. ابتدا سعی کنید از همکاران یا اعضای خانواده مورد اعتماد بپرسید که آیا پیشنهادی برای درمانگرهای ازدواج و خانواده یا مشاورانی دارند که بر روی فرد درمانی خاص متمرکز شده اند.

پیامدهای طلاق یا جدایی

وکیل شما می‌تواند دارایی‌هایی داشته باشد که احتمالاً می‌توانید آنها را وارد کنید. به احتمال زیاد آنها در طول سال ها روابط کاری نزدیک با مشاوران طلاق ایجاد کرده اند و باید چندین مورد را بدانند. اگر چنین است، می‌توانید با دقت بیشتری با نوع مشاوری که نیاز دارید مطابقت دهید. به طور کلی، هدف از مشاوره طلاق، یافتن بینش های سازنده برای به حداقل رساندن استرس و اضطراب برای همه رویدادها، همراه با جوانان، اعضای خانواده، همکاران و دیگران است. مشاوره طلاق ممکن است در طیف‌های مختلفی کمک کند و به افراد کمک کند تا احساسات دشوار، مسائل حقوقی و چالش‌های مالی را که اکثر مردم در حین و پس از طلاق با آن‌ها مواجه می‌شوند، برطرف کند.

مشاور ازدواج یا مشاوره طلاق برای زوج هایی که به طلاق فکر می کنند بسیار مهم است، به خصوص آنهایی که دارای فرزندان هستند. ابزار طلاق می تواند واقعاً دردسرساز و سخت باشد. لازم نیست همه ازدواج‌های مشکل دار به طلاق یا جدایی ابدی ختم شوند. مشاوره ازدواج می‌تواند به از سرگیری پیوند محبتی که پس از ازدواج وجود داشت کمک کند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی آنلاین از این سایت بازدید نمایید.

اگر در مورد مشاوره طلاق هیجان زده هستید، راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. اگر با سبک زندگی و برنامه شما مطابقت داشته باشد، راهی برای ملاقات آنلاین با یک درمانگر پیدا خواهید کرد. درمان آنلاین ممکن است یک انتخاب عالی برای زوج‌های پرمشغله‌ای باشد که در مناطق دورافتاده می‌مانند یا برای رفت و آمد کشتی می‌گیرند، اما با این وجود باید برای رسیدگی به مسائل رابطه خود وقت بگذارند. مایر، یکی از اعضای انجمن مشاوره آمریکا و انجمن بین المللی مشاوران ازدواج و خانواده، بر آموزش طلاق و بهبودی تمرکز دارد. او دیده است که مشتریانش اغلب نشانه‌هایی از غم و اندوه نشان می‌دهند که مربوط به احساس بی انگیزگی و آزار خوابیدن است. یک مشاور یا درمانگر طلاق مجوز یا آموزش دیده برای ارائه توصیه های حقوقی حرفه ای ندارد، اما می تواند به شما کمک کند تا با استرس در طول نیمی از فرآیند طلاق کنار بیایید.

بسیاری از زوج‌هایی که قصد طلاق را دارند نمی‌دانند چگونه می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا طلاق را دنبال کنند یا نه یا تلاش کنند ازدواجشان به نتیجه برسد. یک ابزار مفید در ارائه خدمات به زوجین در تصمیم گیری، مشاوره تشخیص است. مشاوره تشخیص ابزاری برای زوجین است تا قبل از انتخاب نهایی در مورد طلاق، به گزینه های خود نگاه کنند. باید این افکار را در نظر داشت که جستجوی کمک ماهرانه قطعاً نشانه نقطه ضعف نیست. انگ در جستجوی کمک روانشناختی باعث شده است که مردم نتوانند کمکی را که می خواهند در زمانی که بیشترین نیاز را دارند، دریافت کنند.

اختلافات نژادی در مراقبت از سلامت روان

هزینه مشاوره ازدواج به موارد مختلف بستگی دارد، همانطور که در مورد همه نوع درمان صادق است. اگر به مشاوره ازدواج و درمان خانگی مراجعه می کنید، ممکن است برای ازدواج و درمان خانگی خود از 50 دلار در هر جلسه تا حدود 200 دلار در هر جلسه بدون پوشش بیمه پرداخت کنید. با پوشش بیمه ای، مشاوره ازدواج می تواند مقرون به صرفه تر باشد و هزینه مشارکت شما می تواند تقریباً 20 دلار برای مراجعه به یک درمانگر ازدواج و خانواده برای مشاوره ازدواج یا انواع مختلف درمان باشد. برای بسیاری از انواع مختلف درمان، مراجعه به یک درمانگر آنلاین، خواه یک درمانگر ازدواج و خانواده یا نوع دیگری از درمانگر باشد، ممکن است به شما در کاهش هزینه کمک کند. مراجعه به یک درمانگر اینترنتی به طور کلی ارزان تر از مراجعه به یک درمانگر خاص بدون بیمه است. شما می توانید برای بسیاری از انواع درمان، از جمله مشاوره رابطه و مشاوره با افراد خاص، به یک درمانگر آنلاین مراجعه کنید.

فرزندان طلاق همچنین ممکن است بخواهند در حین حرکت شما از طریق سطوح طلاق به یک مشاور ماهر دارای مجوز مراجعه کنند. همانطور که در مراحل طلاق پیشرفت می کنید، احساس گناه طلاق می کنید. احساس گناه طلاق گسترده است، اما بسیاری از افراد جوان طلاق هستند، و بهتر است رابطه ای را که برای شما خوب نیست ترک کنید تا اینکه در سناریویی پایین تر از ایده آل بمانید.

واکنش‌های احساسی افراد ممکن است متفاوت باشد، اما همه مایل به پردازش هستند. توانایی پردازش این احساسات و تأثیر طلاق به طور جمعی می تواند به روند درمان کمک کند، به ویژه برای کودکان. میانجی گری می تواند جایگزینی برای بحث طلاق در دادگاه باشد. مراجعه به دادگاه ممکن است فرآیندی طاقت فرسا و پرهزینه باشد. اما برخی از زوج ها احتمالاً به تنهایی میانجیگری را در دادگاه انتخاب می کنند.

با ارسال مشخصات خود، موافقت خود را با پردازش اطلاعات شخصی شما تایید می‌کنید. وقتی رابطه راشل به پایان رسید، ده سال با شوهرش بود و 5 سال ازدواج کرد که رابطه آنها به هم خورد. جدایی بسیار دردناک و دردسرساز همراه با خشونت شوهرش بود. وقتی افراد دوست داشتنی شما با تغییر مواجه می شوند، ممکن است تنظیم آن دشوار باشد. مشاوره خانواده به همه این امکان را می دهد که در مورد آنچه که از طریق آن می خواهند صحبت کنند. ایده هایی برای مذاکره در مورد محل اقامت کودکان و ایجاد ترتیبات تماس.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاور روانشناسی در تهران از این سایت بازدید نمایید.

این وب سایت آنلاین فقط برای اطلاعات عمومی طراحی شده است. اطلاعات معرفی شده در این سایت نباید به عنوان توصیه قانونی رسمی یا ایجاد رابطه وکیل/موکل تلقی شود. آقای هورنبرگر در آخرین جلسه برای من بسیار مفید بود. او سخاوتمندانه وقت خود را به من داد، با حوصله گوش داد، مشاوره روشنی ارائه کرد و گفت که من واقعاً نمی‌خواهم شرکت‌های حقوقی بیشتری در یک موضوع خاص داشته باشم، که در واقع از آن قدردانی کردم. در اینجا پشتیبانی و هدایتی را خواهید یافت که به شما کمک می کند این انتقال دردسرساز را برای خود و عزیزانتان ساده تر کنید. این طرز تفکر نادرست است و می‌تواند شما و همکارانتان را در کشمکش در مورد اینکه چه کسی «درست» بوده و چه کسی اساساً بیشترین آسیب را وارد کرده است، نگه دارد.

هم افراد و هم زوج ها می توانند از درمان مقاربتی بهره مند شوند. احتمالاً می‌توانید در طول دوران بهبودی طلاق یا از طریق دوره جدایی یا طلاق به عنوان نیمی از فرآیند طلاق، به صورت انفرادی به یک آمیزش درمانگر مراجعه کنید. سکس درمانی آنطور که به نظر می رسد ترسناک یا تهاجمی نیست و به بسیاری از افراد کمک می کند، بنابراین اگر تصور کنید که ممکن است به سادگی از سکس درمانی یا هر شکل دیگری از درمان سود ببرید، از موفقیت در آن نترسید. بیرون شما سزاوار آن هستید که نه تنها یک تناسب عالی، بلکه موثرترین تناسب را پیدا کنید، چه به دنبال یک درمانگر یا مشاور اینترنتی، یا یک مشاور یا درمانگر برای کار رو در رو باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد