مشاوره طلاق چیست و آیا برای شما مناسب است؟

۲۳ بازديد

زمان مناسب یا نادرستی برای مشاوره طلاق وجود ندارد. ممکن است در اولین مراحل تصمیم گیری برای طلاق باشید و از مشاوره قبل از طلاق سود ببرید. یا، ممکن است از هم جدا شوید یا به طور قانونی طلاق بگیرید، اما همچنان در حال مبارزه با خشم و تلخی هستید تا از انتشار مشاوره طلاق سود ببرید.

یا شما خواهان طلاق بدون تقصیر هستید، اما هیچ همکاری نمی کنید. یا بچه هایی درگیر هستند و شما نگران هستید که طلاق چگونه ممکن است آنها را تحت تأثیر قرار دهد. اطمینان حاصل کنید که مشاوره ازدواج هدر دادن پول و زمان شما نیست. اما همچنین مطمئن شوید که اسلحه را به پا نمی‌کنید و طلاق بی‌معنای دریافت نمی‌کنید. اجازه دهید به شما کمک کنیم تا خود را دوباره کشف کنید، در سفر خود شرکت کنید و به شما آموزش دهیم که در زندگی جدید خود شکوفا شوید. ما به شما کمک می‌کنیم تا مدل مرزهای جدید بین خود و شریک سابقتان را از مسائل مالی گرفته تا سرپرستی مشترک فرزندانتان را طی کنید.

مرتبط ترین متغیرهای دوره زندگی در رابطه با طلاق، سن ازدواج و وجود فرزندان است. کسانی که در سنین پایین ازدواج می کنند به دو دلیل بیشتر مستعد طلاق هستند. آنها به احتمال زیاد به اندازه همتایان قدیمی خود از نظر روانی بالغ نیستند، به این معنی که به احتمال زیاد با گذشت زمان تغییر می کنند و رشد می کنند. دلیل دیگر این است که شادی زناشویی در درازمدت کاهش می‌یابد، بنابراین زوج‌های جوان فرصت بیشتری برای کسب مهارت در این زمینه دارند. کسانی که بیشترین استفاده را از درمان می‌کنند، معمولاً زمانی قضاوت‌ها و انتخاب‌های بالاتری در مورد پویایی خانواده و تسویه حساب‌های مالی انجام می‌دهند که در مورد احساس خود و آنچه که از نظر عاطفی برای آن‌ها بهترین است، روشن باشند. یک درمانگر ممکن است به شفاف سازی انتظارات واقع بینانه در رابطه با مسائل و انتقالات دشوار کمک کند.

ثبت نام در درمان پس از طلاق می تواند به تنظیم و ایجاد قوانین و حدود ارتباط کمک کند. درک و کنار آمدن با این که زن و شوهر تمام شده اند، با این حال ساختار خانواده هنوز وجود دارد و مادر و پدر باید به پدر یا مادر این ساختار را ادامه دهند، حیاتی است. درمان می‌تواند نقاط قوت ایجاد و اجرای استراتژی‌های فرزندپروری مشترک و مهارت‌های ارتباطی خوش‌بینانه بین این افراد را برجسته کند. زوج به طور جمعی تصمیم می گیرند که آیا می خواهند در رابطه فعلی باقی بمانند یا به جدایی و طلاق ادامه دهند.

داده‌های موجود در این صفحه وب قرار نیست جایگزینی برای پیش‌آگهی، درمان یا توصیه‌های حرفه‌ای آگاهانه باشد. شما نباید بدون مشورت با یک متخصص بهداشت روانی واجد شرایط، هیچ حرکتی انجام دهید یا از انجام هر اقدامی اجتناب کنید. گذر از طلاق والدینشان می تواند جوانان را با توجه بعدی به ازدواج دور کند و طلاق عوارضی را متوجه این افراد می کند. مفهوم بیرون رفتن به تنهایی می تواند بسیار ترسناک باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه انتخاب بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

به هر کسی که در خواست مشاوره حقوقی است - شما در بهترین حالت خواهید بود. اهداف معقولی برای مشاوره ایجاد کنید که هر یک از شما و همسر سابقتان می توانید به آنها دست پیدا کنید. هدف نهایی مشاوره طلاق، نهایی کردن طلاق با عبارات موافق برای هر رویداد است، با این حال، این امر به احتمال زیاد در مدت زمان تعیین شده توسط دادگاه قابل دستیابی نیست.

هنگامی که نشانه‌های یک رابطه زناشویی بد است، ممکن است شرکا شروع به شکار مشاوره خانواده کنند. شرایطی وجود دارد که فارغ از تفاوت ها و سوء تفاهم ها، زوج ها با این وجود از یکدیگر لذت می برند. ازدواج و طلاق دو مرحله بسته و در عین حال متمایز در زندگی زوج‌ها هستند و گذر از سطوح طلاق، جدایی یا طلاق یا روش‌هایی که طلاق را تنظیم می‌کنند، زندگی شما را دردسرساز می‌کند. هنگامی که زوج‌ها با جدیت به ازدواج و طلاق فکر می‌کنند و متوجه می‌شوند که تمایلی به جدایی یا طلاق ندارند، آن‌گاه به دنبال کمک در ازدواج خود خواهند بود.

شما انتخاب می‌کنید که با وجود نشانه‌های واضحی که به آن نیاز دارید، برای مشاوره عصبی نروید. شما واقعاً میل به خیانت را احساس می کنید در حالی که نمی خواهید با همکار خود آمیزش داشته باشید. اسرار و تکنیک هایی وجود دارد که شما شروع به حفظ آن از همکار خود کرده اید. ضرب المثل قدیمی "صدقه از خانه شروع می شود" در مورد طلاق نیز صدق می کند. اگر در شرایط مالی متزلزل هستید یا معمولاً بسیار احساساتی هستید، عدم اطمینان به شدت ضربه می زند. شما از طریق این سطوح با سرعت فردی و در زمان خود حرکت خواهید کرد.

این برای زوج هایی است که تصمیم به طلاق می گیرند یا نه. اگر شما یا همسرتان به طلاق فکر می کنید اما معمولاً مطمئن نیستید که این یکی از بهترین راه هاست، در موقعیت دشواری قرار دارید. مشاوره تشخیص فرصتی است برای کاهش سرعت، نفس کشیدن و بررسی گزینه های خود در مورد ازدواج.

مسائل حقوقی و پولی

زمان آن است که احساسات خود را بشناسید، غم از دست دادنتان را بخورید، و به چالش‌های پس از طلاق رسیدگی کنید. شما و شریک سابقتان شایسته این هستید که پس از طلاق به درستی شفا پیدا کنید. وقتی یک رابطه پر سر و صدا به پایان می رسد، این اساساً به این معنی نیست که هر دو با هم به طور خودکار بهبود می یابند. بررسی مشاوره خصوصی یک قدم مهم پس از طلاق است. والدینی مشترک با یک خودشیفته در کریسمس داشتن رابطه با یک شریک آزارگر عاطفی یا یک خودشیفته می تواند احساس آسیب را از بین ببرد. روش دیگر برای اطمینان از اینکه آنها تحت آموزش های تخصصی قرار گرفته اند این است که بررسی کنند آیا آنها به یک سازمان حرفه ای مربوطه تعلق دارند که نماینده مشاوران زوج است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه روانشناس خوب از این سایت بازدید نمایید.

اگر ممکن است والدین باشید، می‌توانیم مشاوره والدینی مشترک را نیز توصیه کنیم تا بتوانید این چالش جدید را با مهربانی و درک انجام دهید. معمولاً در پایان عروسی، همراهان در صفحات کاملاً متفاوتی قرار می گیرند. یکی از زوجین ممکن است بخواهد ازدواج خود را حفظ کند و به مشاوره زوجین اعتقاد داشته باشد، در حالی که شریک مقابل ممکن است یک پای خود را از در بیرون داشته باشد و نیازی به رفتن به درمان نداشته باشد. مطالعات نشان داده است که حتی در بین زوج‌هایی که قبلاً درخواست طلاق داده‌اند، بیش از یک سوم زوج‌هایی هستند که در دستور کار قرار دارند. مشاوره تشخیص درست برای این سناریو ایجاد شده است، در صورتی که یکی از همکاران در مسیر طلاق متمایل است و دیگری به شدت امیدوار به حفظ ازدواج است.

مشاوره امروز، انحصاری آنلاین

برای کشف یک درمانگر طلاق خوب، باید به دنبال فردی باشید که در طلاق تخصص داشته باشد. چه به صورت آنلاین و چه در فضای محلی خود مشاوره دریافت کنید، می توانید مطمئن باشید که همه درمانگران طلاق در موضوعات مرتبط با طلاق و جدایی مهارت دارند. به یاد داشته باشید، با این وجود، هر تامین کننده کاملاً متفاوت است و بهترین درمانگر طلاق برای شخص دیگری بهترین درمانگر طلاق برای شما نخواهد بود. ممکن است یک چیز خاص وجود داشته باشد که شما مراقب آن هستید. برای مثال، احتمالاً باید فردی را پیدا کنید که در کار با جامعه LGBTQIA مهارت داشته باشد.

آنها امیدوارند که مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از طلاق بتواند ازدواج آنها را نجات دهد. اما به زودی مشخص می شود که یکی از بسیاری از همراهان واقعاً می خواهد و نیازی به کار روی اتصال ندارد. وقتی این اتفاق می‌افتد، کمک می‌کند که یک درمانگر رابطه‌ای در کنار جنبه‌ای که شما در مورد عدم قطعیت و چالش‌های طلاق کار می‌کند، کار کند. ممکن است به شما کمک کنیم تا مکالمات دردسرساز با همراه خود داشته باشید.

بیانگر این است که درمانگر انتخاب کرده است که فهرستی داشته باشد که شامل مناطق کاربردی اضافی یا جزئیات بیشتر در مورد خودش باشد. به تقویت پیوند خود با هر مادر یا پدر به صورت جداگانه و بدون احساس گناه ادامه دهید. در این مرحله می توانید با یک مشاور خانواده کار کنید. از آنجایی که درمان به سمت تغییرات سازنده تنظیم شده است، اولین جلسه درمانی می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص اگر ... شما در یک طوفان عاطفی زندگی می کنید و همه افراد نه تنها در مورد آنچه باید انجام دهید، بلکه در مورد آنچه که انجام می دهند، نظر دارند. ممکن است در سناریوی شما انجام شود.

من نمی توانم آنها را به اندازه کافی توصیه کنم، فقط می خواهم آنها را زودتر دیده باشم. آنها در برقراری ارتباط سریع هستند، و آنها صادق هستند که من بسیار تشخیص می دهم. آنها وعده های وانمودی به شما نمی دهند، آنها معمولاً بیشترین تلاش خود را برای نبرد برای آنچه شما نیاز دارید انجام می دهند که به طرز شگفت انگیزی انجام می دهند! می توانید بگویید که آنها به کاری که انجام می دهند علاقه مند هستند و به خریداران خود اهمیت می دهند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه روانشناس تلفنی از این سایت بازدید نمایید.

وقتی مادر و پدر نسبت به یکدیگر پرخاشگر هستند، ممکن است کودک واقعاً احساس ترس بیشتری کند. جوانی که از بحث پدر و مادر درباره حضانت می شنود، ممکن است واقعاً احساس ناخواسته کند. خانواده درمانی به همه اعضای خانواده اجازه می دهد تا احساسات خود را در مورد طلاق به اشتراک بگذارند. این ممکن است به همه کمک کند تا احساسات خود را پردازش کنند و تنظیمات را تغییر دهند.

یک مشاور خانواده ممکن است به شما کمک کند تا روشی را برای انتشار اخبار طلاق و کنترل استرس‌های عاطفی نهایی طلاق پیشنهاد دهید. علاوه بر این، مشاور فرزند شما می‌تواند کمک مستمری برای او باشد، زیرا او با چالش‌ها و انتقال‌های جدید زندگی‌اش کار می‌کند. از طریق کمک یک مشاور، می توانید مطمئن شوید که کودک شما محیطی پایدار، امن و دوست داشتنی دارد که در آن رشد کند. امروزه بسیاری از زوج‌ها مشاوره طلاق را انتخاب می‌کنند، زیرا باید با یکدیگر همکاری کنند و از سرزنش و برخوردهای توهین‌آمیز خودداری کنند در حالی که در حال جدایی هستند. هدف از مشاوره طلاق، داشتن یک طلاق دوستانه است، به خصوص اگر فرزندانی در این مورد وجود داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد