اثرات متضاد وضعیت کثیف کودهای معدنی در کشاورزی گرمسیری

۲۲ بازديد

ون بارنولد (کل. 7، سویه های 13-16) سنگ آذرین را که از معادن سنگ، ترجیحاً سنگ بازالتی سرپانتین منشأ می گیرد، توصیه می کند. ون بارنولد تعلیم می دهد که سنگ استخراج شده باید با روش های خرد کردن مکانیکی مشابه آسیاب گلوله ای یا میله ای به اندازه پودر کاهش یابد (کلیه 7 سویه 10-12). در مقابل، برای فرآیندهای شرح داده شده در اینجا، پودر سنگ از منابع فراوان زباله معدنی که پس از استخراج فلزات گرانبها به عنوان باطله در مجاورت معادن باقی می‌ماند، تهیه می‌شود. همانطور که در مورد آن صحبت شد، زباله های معدن در حال حاضر خرد شده و کوچکتر شده اند. تخمین زده می شود که تنها در کالیفرنیا یک میلیارد تن زباله معدن به اضافه سه میلیارد تن در نوادا یافت می شود.

دنباله کلید چین

اینها می توانند هر دو ترکیبات معدنی یا آلی باشند، با انواع غیر آلی بیشتر به محصولات محلول در آب و غیر محلول تقسیم می شوند. کود دهی کمتر. از آنجایی که شما یک خاک غنی از مواد معدنی ایجاد می کنید، ارگانیسم های ساکن که نام خاک شما را خانه می گذارند و خود چمن شما گرسنه نخواهند ماند. بسیاری از کودهای طبیعی دانه ای در مورد "آهسته رهش" فکر می شوند زیرا در طی چند هفته تجزیه می شوند و به تدریج خاک شما را تغذیه می کنند. کودهای شیمیایی باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، زیرا توسط خود گیاه جذب می شوند و در خاک ذخیره نمی شوند. لیو، H.T. چن، تی بی. ژن، T.D. گائو، دی. لی، ام. تحلیل مقایسه ای مصرف انرژی، قیمت وارد شده و مزیت زیست محیطی تولید کود طبیعی و کود شیمیایی - به عنوان مثال از کمپوست لجن برای تامین کود طبیعی استفاده کنید.

P یک موقعیت کلیدی در ترویج رشد ریشه و افزایش عملکرد قابل برداشت (به عنوان مثال، دانه ها، غلات، میوه ها و غیره) دارد. کودهای مستقیم افرادی هستند که فقط یک ماده مغذی اصلی گیاهی مانند N یا P یا K را فراهم می کنند یا شامل آن می شوند. به عنوان مثال، نیترات آمونیوم و اوره کودهای مستقیم هستند زیرا فقط N را شامل می شوند. کوددهی احتمالاً وسیله اصلی جبران است. برای تلفات مواد مغذی در این وب‌سایت‌ها که جنگل‌کاری مزرعه‌ای اعمال می‌شود، باعث صادرات مواد مغذی وب به ضرر توسعه گیاه می‌شود.

کود شیمیایی در مقابل کود آلی

نتایج مشابهی در گوجه فرنگی گزارش شده است (Brunetti et al. .، 2019) و گل کلم (Yang et al., 2020a). بر اساس این یافته ها، ما حدس می زنیم که استفاده از کود شیمیایی کاهش دهنده مخلوط با کود زیست آلی می تواند عملکرد و کیفیت بالای کاهو را با بهبود خواص شیمیایی خاک و جوامع میکروبی ارتقا دهد. لجن فاضلاب ماده ای است که از فضولات انسانی تشکیل شده است، زیرا پس از مخلوط کردن فضولات با آب و حذف فاضلاب در کارخانه فاضلاب تولید می شود. کود سبز، تا جایی که ممکن است، غذای مکمل اصلی شامل مواد طبیعی به خاک است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه خرید کود بیگ باد از این سایت بازدید نمایید.

مواد شیمیایی پس از جنگ جهانی دوم به کودهای طبیعی اضافه شدند. پس از جنگ، با پیشرفت تخصص، رشد انفجاری در کودهای مصنوعی در نتیجه افزایش بهره وری مشاهده شد. اما اخیراً آگاهی عمومی نسبت به سازگاری با محیط زیست در استفاده از کودهای طبیعی وجود داشته است و انبوهی از آنها دوباره از این روش ها استفاده می کنند. این آزمایش در تیانژو، گانسو، چین (37 درجه 09 دقیقه شمالی، 102 درجه و 99 دقیقه شرقی)، در ماه مه 2019 و 2020 انجام شد.

کشاورزی ارگانیک حاصلخیزی خاک و تنوع زیستی را افزایش می دهد. در حالی که تصمیم در نهایت با شماست، در مورد کودهای آلی در مقابل غیر آلی باید موارد زیادی را به دقت در نظر بگیرید. کودها با توجه به اشکال پوشش گیاهی، عمل مشخص شده (مثلاً کاشت، پس از رویش) و زمان سال انتخاب می شوند. بنابراین در عمل مهم است که کوددهی متناسب با نیازهای خاص پوشش گیاهی در یک زمان مشخص باشد و برای انجام این کار، پارامترهای بعدی باید به اندازه کافی شناسایی شوند.

بستر مرغ، که از کود خروس مخلوط با خاک اره تشکیل شده است، یک کود طبیعی بود که ثابت شده است نسبت به کودهای سنتز شده، خاک برای برداشت بهتر است. نوع متداول کود حیوانی شامل کود دامی یا دوغاب مزرعه است. کود مزرعه همچنین مواد گیاهی را در خود جای می دهد که به عنوان بستر برای حیوانات استفاده شده و صورت و ادرار را جذب می کند. کود کشاورزی به شکل مایع که عموماً به عنوان دوغاب شناخته می شود توسط سیستم های دامپروری فشرده تر در محل استفاده از بتن یا نمک به جای بستر کاه تولید می شود. کود حیوانی کاملاً متفاوت دارای کیفیت‌های متفاوتی بود و در صورت استفاده به عنوان کود به میزان کاربرد کاملاً متفاوتی نیاز دارد.

وقتی به این نقطه رسید، برداشت و بقای محصولات به خطر می‌افتد، تا حدی به جای بهبود بهره‌وری. راه پیش رو برای کشاورزی محلی است و یکی از ابزارهای انجام این کار در بیشتر عناصر جهان، بالا آمدن در داخل گلخانه های واقع در یا نزدیک به تأسیسات ساکنان محلی است که محصول مصرف می شود. این نویسنده نادرست می نویسد که کودهای آلی "کودهای آهسته رهش نهایی هستند، کود دهی بیش از حد به پوشش گیاهی بسیار مشکل ساز است." نیترات سدیم به عنوان یک کود آلی دارای گواهینامه OMRI فروخته می شود. این محصول فقط پرتاب کند نیست و ph خاک را به نسبت مقدار مصرف شده افزایش می دهد. همانطور که PH از خنثی بالاتر می رود، محصولات شما می میرند.

اثرات کود

Mowbot از یک ماشین چمن زنی روباتیک استفاده می کند که در حیاط شما زندگی می کند و می ماند. Robot Wranglers فقط از ماشین‌ها و ابزارهایی که با باتری کار می‌کردند استفاده می‌کردند و شبح دود مضر و آلودگی از بین می‌رود. کودها که عموماً به عنوان کودهای صنعتی شناخته می شوند، ترکیبات شیمیایی هستند که از اجرای واکنش های شیمیایی برای جداسازی تعدادی از اجزا به دست می آیند.

به‌علاوه، منابع و نرخ‌های نرم‌افزاری مواد مغذی در دسترس بودن مواد مغذی در خاک را تعیین می‌کنند. متعاقباً، استفاده از منابع مختلف مواد مغذی ممکن است باعث تغییرات حیاتی در گونه‌های میکروبی غالب شود (هارتمن و همکاران، 2015؛ سان و همکاران، 2015). تحقیقات قبلی تغییراتی را در جوامع میکروبی خاک پس از لقاح گزارش کرده است. بر اساس 27 سال آزمایش، لین و همکاران. گزارش داد که کودهای طبیعی تأثیر قدرتمندی بر ساختار گروه میکروبی خاک داشتند و منجر به افزایش فراوانی باسیلال ها، گائیلال ها و پزیزال ها شد. صرف نظر از استفاده یا عدم استفاده از کودهای شیمیایی، کود طبیعی تأثیر خوش بینانه ای بر انواع باکتریایی و قارچی دارد (Kamaa et al., 2011).

پسماندهای معدن و باطله‌ها ممکن است با ترکیبات شیمیایی غیر سمی برای حذف انتخابی برخی از اجزای نامطلوب مربوط به جیوه استفاده شوند. کودهای جامد و مایع علاوه بر این با هضم ضایعات معدن و دوره باطله همراه با زباله های زیستی به علاوه میکروارگانیسم های انتخاب شده در شرایط بی هوازی به دست می آیند. هضم بی هوازی همچنین سوخت متان را برای استفاده به عنوان سوخت برای تولید برق یا برای دوره گرمایش تولید می کند.

از این رو، کودهای مرکب متشکل از میکروب‌های مناسب، مواد آلی و پودرهای معدنی نپخته، همراه با مقادیر کم CF، پتانسیل تحقق اهداف پایداری را در زیر شرایط محیطی غالب فراهم می‌کنند. کودهای آلی کاملاً متفاوت از کودهای شیمیایی بوده اند، زیرا این مواد محصول جانبی سبزیجات، حیوانات یا مواد معدنی هستند. مواد در حال تجزیه از این منابع به طور طبیعی تجزیه می شوند و مواد مغذی و مواد معدنی را برای خاک تامین می کنند. هنگام فکر کردن به نگهداری چمن، ضروری بود که مطمئن شوید که چمن یا باغ تمام ویتامین های مورد نیاز برای پیشرفت را دریافت می کند. اگرچه مواد مغذی در خاک معمولی موجود بوده است، کودها می توانند تضمین کنند که گیاه دارای مواد مغذی ثابت و مناسبی است، مراقبت صحیح از چمن شامل تامین سلامت چمن و حیاط خلوت است. یکی از مزایای کودهای آلی این بود که مواد مغذی به کندی نسبت به کودهای شیمیایی در ارتباط هستند.

سبزیجات، حیوانات و مواد باقیمانده سهمی در بهبود محتوای ماده طبیعی خاک در خاک داشتند. از BOMF ها فقط می توان به عنوان کودهای آهسته رهش استفاده کرد و ارائه ویتامین های معدنی کافی برای گسترش محصولات در یک بازه زمانی کوتاه دشوار است. بنابراین استفاده از BOMFs همراه با مقدار قابل قبولی کود شیمیایی ضروری است. از آنجایی که BOMF ها مقدار معینی از مواد معدنی را تشکیل می دهند، انواع مواد معدنی باید عمدتاً بازالت، سنگ های آتشفشانی و سنگ های رسی، غنی از قطعات معدنی باشند و باید بر اساس اصل راحتی برای یافتن راهی برای کاهش قیمت تولید استفاده شوند. p>

اگرچه بسیاری از کودهای شیمیایی از مواد معدنی طبیعی به دست می‌آیند، این ترکیبات به طور مصنوعی به هم متصل می‌شوند تا نسبت مواد مغذی خاصی را برآورده کنند. این ترکیبات مصنوعی و معدنی شامل نیترات آمونیوم، فسفات آمونیوم و سولفات آمونیوم است. کشاورزان در سرتاسر جهان از تکنیک های کشاورزی فشرده برای افزایش بهره وری در هکتار استفاده می کنند.

یک تحقیق دیگر نشان داد که اگرچه تراکم بی مهرگان خاک بزرگتر در مزارع با و بدون عملکرد کود کشاورزی تفاوتی نداشت، استفاده از پرندگان در کسانی که کاربردهای متوسط ​​دریافت کرده بودند بیشتر بود. Pfiffner L. اهمیت کشاورزی ارگانیک برای دامنه بی مهرگان - افزایش ارگانیسم های مفید با حاشیه منطقه در ترکیب با کشاورزی طبیعی. مجموعه مقالات رابطه بین حفاظت از طبیعت، تنوع زیستی و کشاورزی ارگانیک، ویگنولا، ایتالیا 1999، پنجاه و دو. موسساتی که عمدتاً در استخراج معادن، آسیاب کردن، یا تهیه مواد خام معدنی شیمیایی یا کود فعالیت می کنند، که در جای دیگری طبقه بندی نشده اند. موسساتی که عمدتاً به تولید نمک از طریق تبخیر آب دریا یا آب نمک می پردازند، در Manufacturing, Industry 2899 طبقه بندی می شوند.

گونه های علف هرز به صورت جداگانه یا جمعی کاشته شده اند یا به طور طبیعی در کرت های مدیریتی رشد می کنند. سه قطعه تکراری 9 متر مربعی برای هر مخلوطی از درمان ها وجود داشت. استفاده از مواد شیمیایی در مدیریت کشاورزی، مشابه کودهای مصنوعی، می‌تواند تأثیر مخربی بر تنوع زیستی زمین‌های کشاورزی داشته باشد.

کودهای ارگانیک زیستی می توانند جایگزین 23 تا 52 درصد کودهای نیتروژن بدون عملکرد شوند (رز و همکاران، 2014). بنابراین، نتایج ما نقش بالقوه کودهای زیست آلی را در کاهش بار کود شیمیایی در خاک نشان می‌دهد. نتایج مشابه علاوه بر این در کلم، خیار (ژائو و همکاران، 2018)، گوجه فرنگی (Ye et al., 2020b)، فلفل (Wu et al., 2015) و محصولات مختلف و استفاده از مواد زیستی ارگانیک گزارش شده است. علاوه بر این ثابت شده است که کودها باعث افزایش عملکرد محصول می شوند. کوددهی یک تکنیک مدیریتی جهانی است که برای افزایش کیفیت خاک بالا استفاده می شود و استفاده از کودهای شیمیایی یک عامل تعیین کننده حیاتی در تولید کشاورزی بالا است (Yang et al., 2019a). در دهه اخیر، گسترش بازده محصولات گلوبا عمدتاً به سرمایه گذاری های سنگین در کودهای شیمیایی اعتماد کرده است (Geng et al., 2019)، و کشاورزان زمین های کشاورزی خود را با نرخ کوددهی بیش از حد مدیریت می کنند تا تولید خاک را حفظ کنند. تا به امروز، مقادیر زیادی کودهای شیمیایی در زمین‌های کشاورزی برای به دست آوردن محصول بیشتر استفاده شده است (Gruzdeva et al., 2007).

ماده طبیعی می‌تواند شامل ضایعات غذایی، تولید ضایعات، برگ‌ها و ساقه‌های غیرخوراکی گیاهان و ضایعات سبز مختلف، کود حیوانی و موارد مشابه باشد. هاضم بی هوازی ممکن است برای تحریک واکنش، ترجیحاً در محدوده دمایی از 20 درجه سانتیگراد گرم شود. دمای ترکیب دوغاب هم زده به طور ایده آل در 15 درجه سانتیگراد متغیر است. و به طور ایده آل نزدیک به دمای محیط حفظ می شود. در پایان پاسخ شستشو، مایع شیرابه ممکن است از باقیمانده جامد جدا شود و مایع شیرابه را می توان برای استخراج فلزات یا ترکیبات با استراتژی های شیمیایی، بیوشیمیایی یا الکتروشیمیایی استفاده کرد. مثال 5 برای تعیین نقش پنتا هیدرات سولفات مس به عنوان یک محرک کاتالیزور لیچینگ جیوه از زباله های معدن ویرجینیا سیتی، شستشو در دو مرحله انجام شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد