بهترین وسایل دکوری خانه برای خرید دست دوم

۲۱ بازديد

این‌ها اساساً نشان‌دهنده مواردی هستند که Tini.com ارائه می‌دهد، از لامپ‌های فرسوده، فانوس‌های نیمه‌قرن، نیمکت‌های مد روز، گلدوزی‌های قدیمی و لباس‌ها، شما نام آن‌ها را که او به دست آورده است و موارد دیگر را نشان می‌دهد. هاجوپولوس که یک خریدار اختصاصی است، همیشه چیزهای جدیدی دارد و با داشتن یک گالری مبتنی بر وب، از رقبا در حوزه مورد علاقه خود بالاتر می رود. در اینجا TINI به شما امکان می دهد قبل از ثبت سفارش، مرور کنید.

از یکی از دوستانم خواستم که یک قطعه باورنکردنی را پیدا کند و سپس آن را تعمیر کند. از Craigslist که مکانی شگفت‌انگیز برای هر چیزی است که استفاده می‌شود غافل هستیم. اگر هرگز از آن استفاده نکرده اید، اینجا جایی است که مردم ابزارهای استفاده شده خود را فهرست می کنند و شما می توانید آنها را خریداری کنید. شما با فروشنده تماس می گیرید و زمانی را برای ملاقات با آنها ترتیب می دهید.

تبلیغات ما را جستجو کنید

اساساً ما توانسته‌ایم خانه‌ای کوچک را با مازادی که قبلاً در اختیار داشتیم مطابقت دهیم. میز، کتانی، فنجان، بشقاب بازی، حوله، تخته خرد کردن و غیره. به دلیل محدودیت زمانی، چند صندلی کمپ جدید خریدیم. آنها یک لجن واقعی بوده اند، با این حال به عنوان هدیه کریسمس برای دیگران دو برابر شده اند. یک چیز بسیار ارزشمندتر در مورد انتخاب یک قطعه دست دوم منحصر به فرد وجود دارد. از یک قطعه identikit عمومی با 600 عدد بیشتر موجود در فروشگاه مبلمان.

لباس‌های کودک معمولاً در سایت‌های فروش مجدد فراوان هستند - و نوزادان آنقدر زود رشد می‌کنند که احتمالاً اشیاء به سختی پوشیده شده‌اند. این 14 راز و تکنیک را دنبال کنید تا به جواهرات مخفی در فروشگاه های دستفروشی دست یابید. این بوتیک اثاثیه خانه پایدار در قطعات و عتیقه‌های قدیمی و منحصر به فرد، به زیبایی اقلام جدید، تخصص دارد. آنها علاوه بر این خدمات بازیابی و بازسازی را ارائه می دهند که در آن گروه متخصصان آنها جان تازه ای به قطعات فعلی می بخشند. یک صفحه اینستاگرام که منبع مبلمان کلاسیک به سبک فرانسوی است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه سمساری از این سایت بازدید نمایید.

من از "Home

با این حال، برخی از افراد هنوز دنیای خالص خرید و تبلیغ را کمی گیج‌کننده کشف می‌کنند. من اکثر اثاثیه فعلی ام را نو خریداری کرده ام اما باید بگویم که از وسایلی که ممکن است اشیاء دست دوم باشند بسیار راضی هستم. من از تشک، سقف ملایم و یک صندلی اداری استفاده کرده ام و همه آنها تقریباً نو بوده اند به علاوه ظاهر آنها را دوست دارم.

اگر تازه وارد دنیای خرید و فروش آنلاین هستید، این راهنما برای شما مناسب است. اگر بتوانم افراد بیشتری را متقاعد کنم که خرید دست دوم را شروع کنند و ابزارهای ناخواسته را به جای دفن زباله تبلیغ کنم، همه چیز برنده است. جاهایی وجود دارد که شما باید مبلمان دست دوم لیندسی را بخرید، حتی در پرث!

یک مکان خوب برای شروع این است که در صورت امکان به ارزش خانه های عروسک های دست دوم قابل مقایسه نگاهی بیندازید. این اقلام می توانند به سرعت ارزش خود را افزایش دهند، بنابراین ارزش آنها در نظر گرفته می شود. از آنجایی که خانه‌های عروسک‌های دست دوم گاهی متمایز هستند، ارزیابی صحیح ممکن است دشوار باشد. من به محض اینکه دو صندلی اداری قدیمی فریتز هانسن را به قیمت هر کدام 25 پوند برداشتم، در حالی که چراغ ایستاده در اتاق نشیمن من فقط 15 پوند بود.

اگر نه، فروش مجدد مجموعه ای از صندلی های کلاسیک خوب در Craigslist یا Facebook Marketplace بسیار ساده است. در واقع، من صندلی‌ها را از دو واحد غذاخوری که خریدم و نیازی نداشتم، خریدم و در هر دو شرایط به راحتی صندلی‌ها را تبلیغ کردم. به احتمال زیاد ابزارهای ورزشی مانند تردمیل، بیضوی و دمبل هنوز در شرایط خوبی هستند.

تقریباً 90٪ از چیزهایی که ما شخصی می کنیم دست دوم است و من آن را به روش دیگری نمی خواهم. من از گروه‌های موجود در FB برای خرید و فروش چیزها استفاده کرده‌ام، اما بنا به دلایلی، به ندرت به Gumtree نگاه کرده‌ام و هرگز چیزی در آن نخریده‌ام یا ارائه نکرده‌ام. به دلیل این انتشار بسیار آموزنده، اکنون تغییر کرده است. من در حال حاضر مواردی را لیست کرده ام و مشکلاتی را برای خرید با قیمت بسیار ارزان پیدا کرده ام. خیلی ممنون، بار دیگر برای به اشتراک گذاشتن تجربه و دانش خود با ما لیندسی. به همین دلیل است که Gumtree برای من مناسب است - من نمی‌خواهم به هر مغازه‌ای در ایالتی که مبلمان را حمل می‌کند، بروم و به یک چیز خوشم می‌آید!

من عهد کردم که اگر با این وجود در بازگشت آنجا بود، تصمیم خواهم گرفت، با این وجود از بین رفت. من این انتخاب را دارم که خزانه شرکت های بزرگ را ردیف کنم یا به شرکت های کوچکتر کمک کنم و پول را در سیستم اقتصادی جامعه محلی خود نگه دارم. Shpock که مخفف کلمه "خرید در جیب شما" است، یکی دیگر از برنامه‌های بازار آنلاین مبتنی بر مکان است. می‌توانید از Paypal برای تکمیل تراکنش‌های آنی در داخل برنامه استفاده کنید. من در واقع همه اشیای دکور خانه را که در این مقاله به اشتراک گذاشتید که دوست دارید و دست دوم خریداری می کنید، دوست دارم.

اگر مبلمان ساده‌ای است، تبلیغ آن در Facebook Marketplace یا Craigslist بسیار منطقی است، زیرا نباید آن را دور بریزید. در واقع، شب دیگر به دوستی کمک کردم تا یک اتاق خواب دست دوم عالی برای دخترش تهیه کند. این یک معامله عالی بود، با این حال او یک کامیون داشت و باید برای تهیه آن وقت بگذارد.

فروش چیزهای نامطلوب شما تنها راه حل نیست. آن را به خانواده، دوستان، همسایگان یا یک موسسه خیریه بومی شایسته بدهید. دریافته‌ام که خیریه‌های کوچک‌تر از کمک‌های مالی قدردانی می‌کنند، در حالی که بزرگ‌ترها چیزی را که تصور نمی‌کنند تبلیغ می‌کنند، قبول نمی‌کنند. بسیاری از افراد زودتر از خرید شروع به تبلیغ در Gumtree می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد