یک سایت را ایجاد و نامگذاری کنید

۳۰ بازديد

در این مرحله، می‌خواهید همه صفحات خود را مرتب کنید، با این فرض که تنظیمات چند صفحه‌ای را انجام می‌دهید. صفحه وب خانه خود را تنظیم کنید. اکنون بخش صفحات وردپرس را برگردانید و بقیه صفحات خود را ایجاد کنید. این فرآیند باید نسبتاً آسان باشد. تنها موردی که ممکن است پیچیده تر باشد صفحه وب تماس شما است. صفحه شما با موضوع پیش فرض فعلی وردپرس چگونه به نظر می رسد. با این حال، وردپرس بخشی از وبلاگ را به شما ارائه می دهد زیرا صفحه اصلی به طور پیش فرض تا حدودی از این صفحه است. پس از دریافت عکس و متن، به جلو بروید و روی Publish کلیک کنید. برای انجام این کار، مکان نما خود را در سطحی از محتوای خود قرار دهید که می خواهید عکس به نظر برسد.

مرحله 1: دریافت نام دامنه و میزبانی اینترنتی

شما همچنین باید نرم افزار وردپرس خود را تهیه کنید، نام دامنه را در یک سایت شخص ثالث خریداری کنید و سرور خود را مدیریت کنید. این تخصص بسیار بیشتر از WordPress.com است. هنگامی که یک وب سایت با Squarespace ایجاد می کنید، میزبانی نامحدود رایگان، ایمنی برتر و دارایی های قابل اعتمادی دریافت می کنید که می توانند به موفقیت شما کمک کنند. می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق ایمیل، چت اقامتی، یا با پیوستن به یک وبینار اقامتی، روی کمک شخصی حساب کنید. خود فرآیند ایجاد یک پست وبلاگ عملاً مانند ایجاد یک صفحه وب کاملاً جدید عمل می کند. پنل ویرایش تقریباً یکسان به نظر می‌رسد و انتخاب‌ها تا حد زیادی شبیه به زیبایی هستند.

روش آنها برای طراحی وب سایت به نوعی کاملاً متفاوت است. به جای دریافت مجموعه‌ای از بخش‌ها (مانند عنوان، متن، تصاویر، نمادها و غیره) که شما به سادگی آن‌ها را مستقیماً در یک طرح ترکیب می‌کنید، بخش‌هایی از پیش ساخته شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید. این باعث می‌شود که انعطاف‌پذیری کمتری داشته باشد، با این حال احتمال به هم ریختن طراحی خود بسیار کمتر است – یک استراتژی خوب برای مبتدیان که زمان زیادی برای آزمایش طراحی و طرح‌بندی ندارند. جدیدترین سبک در ساخت وب سایت دستیاران هوشمند هستند.

در مورد رتبه بندی موتورهای جستجو، هیچ لطفی به خود نمی کنید. به همین دلیل ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب اینکه کدام سازنده وب سایت رایگان برای شما بهترین است، تمام تحلیل های خود را انجام دهید. در کنار ویرایشگر اصلی Wix، ممکن است به ADI نیز تلاش کنید. ADI یکی دیگر از ایجادکنندگان شبکه است که از مجموعه ای از سوالات در مورد پروژه شما برای ایجاد وب سایت شما به طور معمول استفاده می کند. قطعاً یک روش جذاب برای مبتدیان و همچنین استفاده از آن کاملاً رایگان است.

در این صفحه وب، احتمالاً می‌توانید ویژگی‌هایی مانند عکس‌ها و قالب‌بندی را اضافه کنید. در این مثال، ما از جدیدترین تم پیش‌فرض وردپرس یعنی Twenty Twenty-One برای ایجاد یک سایت استفاده می‌کنیم. به‌طور پیش‌فرض، از یک صفحه ثابت استفاده می‌کند، زیرا صفحه اصلی را می‌توانید در زیر تنظیمات صفحه اصلی پیکربندی کنید. از منوی کشویی برای انتخاب صفحه وب که می خواهید به عنوان صفحه اصلی وب سایت شما استفاده شود، استفاده کنید. در تصمیم گیری برای افزودن کدام صفحات، به این فکر کنید که چه اطلاعاتی می تواند برای بازدیدکنندگان شما مفیدتر باشد.

به‌طور کلی، نباید زمان زیادی را برای این کار صرف کنید و در عوض مسیری آسان را طی کنید. همانطور که اشاره کردم، تم های وردپرس بسته های طراحی خارج از جعبه هستند که ظاهر وب سایت شما را مشخص می کنند. می توانید آنها را به سرعت تنظیم کنید و در صورت نیاز دیر یا زود آنها را تغییر دهید. شعار انتخابی است - اگر برای سایت ندارید، می توانید آن را پاک کنید. با این حال، همیشه بخشی از دوره طراحی آنلاین است، بنابراین خوب است که با یک دوره مناسب همراه باشید.

هاست های مختلف ممکن است از نصب کننده های کاملاً متفاوت با یک کلیک استفاده کنند، اما اساساً همه آنها یکسان هستند و استفاده از همه آنها بسیار آسان است. برخی از هاست های شبکه برای امنیت مهم هزینه بیشتری برای شما دارند، بنابراین می خواهید سعی کنید یکی از گزینه های ضروری مانند ایمنی بدافزار، فایروال ها و پشتیبان گیری رایانه ای را پیدا کنید. بهترین هاست های شبکه برای وردپرس به طور خاص سرورهایی را برای بهبود کارایی بهینه سازی کرده اند، بنابراین صفحات وب شما سریعتر بارگذاری می شوند. اگر بخواهید می‌توانید یک فونت منحصر به فرد برای سبک‌های پاراگراف داشته باشید. ایده خوبی است که طرحی را با کمترین قیمت انتخاب کنید که همه گزینه‌هایی را که در حال حاضر می‌خواهید به شما ارائه می‌دهد، زیرا دیر یا زود راهی برای بهبود همیشه به طرحی با قیمت بالاتر پیدا خواهید کرد.

قالب‌های آن‌ها نسبتاً امروزی به نظر می‌رسند و عملکردهای زیادی را ارائه می‌دهند. همچنین، بیشتر آنها پولی هستند که 19 تا 39 دلار (به عنوان یک بار پرداخت) به شما باز می گردند. علاوه بر این، مایه تاسف است که نتوانستیم هیچ ویژگی وبلاگ نویسی را کشف کنیم. طرح های قالب زیادی در سازنده وب سایت Zoho وجود دارد. نکته منفی این است که تنها بخش کوچکی از آنها پاسخگو هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ما میزان کمک و پشتیبانی هر سازنده را با در نظر گرفتن همه چیز، از امکانات داده گرفته تا گپ ماندن، اندازه‌گیری می‌کنیم. این در هنگام راه اندازی وب سایت شخصی شما بسیار مهم است. این برنامه ها به شما این امکان را می دهند که خودتان وب سایت خود را بسازید. شما می توانید از بین قالب های از پیش ساخته شده وب سایت انتخاب کنید و محتوای شخصی خود را اضافه کنید. هنگام ایجاد حضور آنلاین خود، حفظ ثبات برند بسیار مهم است.

در بدترین حالت ممکن است افزونه‌ای را غیرفعال کنید که دیگر نیازی به استفاده از آن ندارید. برای افزودن یک تم جدید، به «ظاهر» و سپس «موضوعات» بروید. روی گزینه «افزودن جدید» به گزینه مناسب کلیک کنید، و برای مرور یک تم مدل جدید به فهرست قالب وردپرس هدایت خواهید شد.

این ابزار از هوش مصنوعی برای ایجاد بسیاری از مفاهیم نماد بر اساس ترجیحات خصوصی خود استفاده می کند. وقتی طرحی را که دوست دارید مشاهده می کنید، احتمالاً می توانید همه چیز را از فونت گرفته تا طرح رنگ سفارشی کنید. حتی می‌توانید یک نسخه رایگان با وضوح کم از لوگوی خود تهیه کنید، بنابراین می‌توانید روشی را که احتمالاً در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی شما دیده می‌شود، قبل از خرید نهایی‌تان ببینید.

Webnode علاوه بر این، طرحی کم‌هزینه با قیمت 3.90 دلار در هر سی روز ارائه می‌کند که اساساً به شما امکان می‌دهد از نام وب‌سایتی که قبلاً دارید استفاده کنید و با کمک حق بیمه آنها تماس بگیرید. خوب است که آنها به سختی محدودیتی در برنامه رایگان در مورد گزینه ها و قالب ها دارند. در سیستم‌های رایانه‌های رومیزی، آگهی‌های نسبتاً دیده‌شده‌ای را در بالای وب‌سایت شما قرار می‌دهند که چسبنده است (یعنی حتی اگر شروع به پیمایش صفحه کنید، باقی می‌ماند). خوشبختانه، در تلفن های همراه، بسیار کمتر دیده می شود و به همین ترتیب نمی چسبد. اما اگر نگاهی دقیق‌تر به متخصصان و معایب سازنده‌های وب داشته باشید، قیمت آن است. ما تصمیم گرفتیم در این تحقیق مقداری کار را برای شما ذخیره کنیم و آن را برای شما انجام دهیم.

مرحله سوم: با رابط کاربری Wordpress آشنا شوید

می توانید یک وب سایت برای کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید یا یک خرده فروش اینترنتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود بسازید. این طرح‌بندی‌های آماده به شما این امکان را می‌دهند که به سادگی تجسم کنید که وب‌سایت شما با محتوای محتوای فردی شما چه چیزی به نظر می‌رسد. سازندگان وب‌سایت الگوهای مختلفی را عرضه می‌کنند که معمولاً بر اساس کلاس‌هایی مانند فروشگاه‌های تجاری، هنری، آنلاین و غیره دسته‌بندی می‌شوند.

من پیشنهاد می‌کنم Freecodecamp، Codecademy، و Team Treehouse به صورت گام به گام به صورت رایگان به آموزش بهبود شبکه بپردازند. با این حال، تنها زمانی مفید است که بخواهید یک توسعه دهنده اینترنت یا یک طراح وب شوید. بهینه سازی برای موتورهای جستجو جنبه مهم تبلیغات دیجیتال و ایجاد یک وب سایت تجاری تاثیرگذار است. سئو تعیین می کند که وقتی کاربران عبارات کلیدی مرتبط با تجارت کوچک شما را جستجو می کنند، وب سایت شما چقدر در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند. اکثر سازندگان وب سایت برنامه های چند لایه را با طیف وسیعی از گزینه ها برای تبلیغات، تبلیغات، تجارت الکترونیک، کمک و غیره ارائه می دهند. همانطور که در مرحله آخر گفتیم، الگوها یک چارچوب ارائه می دهند.

برای میزبان های مختلف، ممکن است لازم باشد نام کاربری و رمز عبور وردپرس خود را وارد کنید تا وارد شوید. گواهینامه SSL وب سایت شما را ایمن می کند و تضمین می کند که وب سایت شما نماد قفل کوچک را در نوار دسته مرورگرهای وب داشته باشد. هنگامی که وب سایت شما فعال شد، راهی برای بررسی اینکه گواهی SSL در وب سایت شما به درستی با SSL Checker Tool کار می کند پیدا خواهید کرد. WP Engine – از آنجایی که فقط میزبانی اینترنتی وردپرس را ارائه می دهد، WP Engine توسط مشاوران وردپرس اجرا می شود.

نوشتن محتوای وب سایت

تا زمانی که انتشار را فشار دهید، انتشار شما صرفاً یک پیش‌نویس است و دیده نمی‌شود. اگر بعداً برای انجام ویرایش‌ها برمی‌گردید، باید روی به‌روزرسانی کلیک کنید تا تغییرات خود را به صورت زنده انجام دهید. نحوه دقیق دسترسی شما به وردپرس بسته به میزبان نت شما ممکن است متفاوت باشد، با این حال معمولاً بخشی را در داشبورد میزبانی اینترنتی خود برای مدیریت وب سایت وردپرس خود خواهید یافت. از نظر فنی، این ابزارها دقیقاً با یک کلیک نیستند، اما با چند کلیک، همه اسکریپت‌ها و پایگاه‌های داده را تنظیم می‌کنند تا وردپرس را در وب‌سایت شما کار کند.

این یک افسانه رایج است که نمی‌توانید در بین سازندگان وب‌سایت رتبه‌بندی خوبی داشته باشید – به طور مثبت می‌توانید! نحوه ایجاد یک سایت اینترنتی که در گوگل رتبه بندی می کند به محتوای خوب و کمی تحقیق در زمینه سئو نیاز دارد. ساختن وب‌سایت‌هایی که مردم بتوانند آن را پیدا کنند، کلید یک تکنیک تبلیغاتی عالی در وب‌سایت است، و هرگز انجام آن سخت نیست. شما می توانید یک سایت نت رایگان بسازید، اما مواردی وجود دارد. حساب‌های رایگان در سازندگان وب‌سایت، بسیاری از ویژگی‌های ضروری را حفظ می‌کنند.

اگر می‌خواهید محتوای زیادی در وبلاگ خود ایجاد کنید، به یک گواهی SSL فکر کنید تا خوانندگان شما هنگام مرور از طریق آن احساس محافظت کنند. در واقع بستگی به این دارد که چند محصول را قصد تبلیغ دارید. اکثر سازندگان وب سایت دارای کتابخانه های قالب هستند که حتی زودتر از ثبت نام می توانید آنها را مرور کنید. الگوها در کلاس ها مرتب شده اند، همانطور که احتمالاً می توانید در تصویر صفحه از گالری قالب Wix مشاهده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد