مطالعات همبستگی در طول دوره مشاوره

۳۲ بازديد

وب سایت ما قرار نیست جایگزینی برای توصیه های پزشکی حرفه ای، پیش آگهی یا درمان باشد. هیچ فهرست مجموعه ای از نظر علائم و نشانه های مسائل مربوط به سلامت روانی وجود ندارد. برنامه روانشناسی را پیدا کنید که بیشتر با برنامه ها و امور مالی حرفه ای شما مطابقت دارد. الزامات صدور مجوز بر اساس ایالت متفاوت است، با این حال اکثر آنها نیاز به دکترا دارند. برخی دیگر انتظار دارند که مدرک دیپلم و دو سال تحت نظارت داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری از ایالت ها به یک امتحان فقه و نمره قبولی در آزمون ASPPB برای تمرین حرفه ای در روانشناسی نیاز دارند.

روانشناسان مشاوره اغلب با افرادی کار می کنند که علائم شدید کمتری را تجربه می کنند. چشم انداز درمان نیز می تواند بین روانشناسی بالینی و مشاوره متفاوت باشد. انسان در افکارش مسائل اساسی دارد که ممکن است در موفقیت، شادی و رضایت او در زندگی دخالت کند. وقتی دانش‌آموزان را در نظر می‌گیریم، ذهن آنها ممکن است در موفقیت آموزشی‌شان نقش اساسی داشته باشد. مانند مشکلات خانگی، دلتنگی، هویت، تنهایی، از دست دادن انگیزه، درد، مشکلات مربوط به وعده های غذایی یا تصویر بدن. وقتی دانش آموز نتواند با شرایط کنار بیاید، سلامت روانی خود را از دست می دهد.

افرادی که دارای "نقاط سلامت روانی گسترده" هستند به احتمال زیاد دارای علائم روان رنجوری هستند. اینها نسخه های خشن احساسات «عادی» مانند استرس، غم و اضطراب هستند. همه ما هرازگاهی واقعاً احساس ناراحتی یا نگرانی می کنیم، اما اگر این احساسات شروع به تأثیرگذاری بر زندگی روزمره کند، ممکن است نشانه ای از سلامت روانی باشد. اگر نکات بهداشت روانی نادیده گرفته شود، می تواند منجر به مشکلات بیشتر شود.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

سایر شرکت‌های مشاوره، روان‌درمانی، ارزیابی و جلسات به افراد، زوج‌ها/خانواده‌ها، تیم‌ها و سازمان‌ها به‌صورت بی‌طرفانه به کار گرفته می‌شوند. روانشناسی مشاوره شامل بررسی و پیگیری آموزش مشاور و نظارت مشاور است. به عنوان محقق، روانشناسان مشاور ممکن است بررسی کنند که چه چیزی آموزش و نظارت را کارآمد می کند. به عنوان پزشکان، روانشناسان مشاور ممکن است پزشکان مختلفی را نظارت و آموزش دهند. آموزش مشاور معمولاً در دوره‌های رسمی و بسته‌های مربیگری اتفاق می‌افتد.

پیام ها به جامعه دانشگاه

روانشناسان مشاوره در محیط‌های متعددی کار می‌کنند، از جمله پیگیری‌های غیر دولتی، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی، دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها، و شرکت‌های بزرگ. این اطلاعات چگونگی تبدیل شدن به یک روانشناس مشاوره را بررسی می کند، مشاغل روانشناسی مشاوره را توصیف می کند، و اطلاعاتی در مورد محدوده حقوق و دستمزد روانشناسی مشاوره ارائه می دهد. انواع مختلفی از نظریه های جایگزین و توسعه حرفه ای وجود دارد. این انواع شامل نظریه های صفت و موضوع، نظریه های شناختی اجتماعی و نظریه های رشدی است. دو نمونه از تئوری های صفت و موضوع، که تطابق فرد-محیط نیز نامیده می شود، مفهوم هالند و نظریه تعدیل کار هستند. از نظر نوع دلبستگی، خریداران با انواع اجتناب کشف شده‌اند که ریسک‌های بالاتر و مزایای کمتری را برای مشاوره درک می‌کنند و نسبت به مشتریانی که به‌طور ایمن مرتبط هستند، کمتر به دنبال کمک حرفه‌ای هستند.

پرسش یا درخواست برای قرار ملاقات

در حالی که ما فکر می‌کنیم که مشاوره دادن آسان است، روان‌شناسی مشاوره بسیار از ارائه نظر می‌گذرد. این نیاز به درک گسترده ای از ایده های روانشناختی، نحوه به کارگیری آنها و چگونگی توانمندسازی بیمار برای استفاده از آنها دارد. در طول دوره کارآموزی، هر کدام به طور مستقل با بیماران تحقیق و کار خواهید کرد. این تجربه ارزشمندی را ارائه می دهد که برای تبدیل شدن به یک روانشناس مشاوره بسیار مهم است.

مشاوران معمولاً از پذیرش اقلام، لطف یا تجارت برای درمان منع می شوند. در حالی که ایده یک هدیه برای دیگران بی ضرر به نظر می رسد، می تواند جریمه های طولانی مدتی برای یک مشاور داشته باشد. در برخی جوامع، با توجه به وضعیت مالی آن گروه، ممکن است قابل اجتناب باشد. در برخی شرایط، اگر ارائه چیزی شبیه به یک «کوکی» یا نوعی حرکت نشانه کوچک مانند نقاشی از یک کودک نوپا باشد، ممکن است دریافت ژست قابل قبول باشد. به عنوان مشاور، باید قضاوتی انجام شود، اما به طور کلی، اجتناب از موارد، لطف و تجارت ممکن است حفظ شود. شرکت‌های بیمه یا برنامه‌های دولتی نیز از اطلاعات مطمئنی در مورد تشخیص و درمان شما مطلع می‌شوند تا مشخص شود که آیا مراقبت شما تحت پوشش است یا خیر.

این برنامه علاوه بر این، یک دوره تابستانی تجربی در دانشگاه را ارائه می دهد. پس از اتمام، دانش آموزان کالج گواهینامه مشاور مدرسه در ایالت نیویورک را دریافت می کنند و همچنین برای مشاغل معنی دار در سراسر کشور موقعیت دارند. خدمات مشاوره و روانشناختی CSUSB از مأموریت دانشگاه در موفقیت آموزشی و عدالت اجتماعی از طریق ارتقاء رفاه روانی دانشجویان کالج CSUSB، محله دانشگاه و منطقه محاصره شده حمایت می کند. این امر از طریق مشاوره سلامت روان، حمایت، و اطلاع رسانی و مشاوره در یک محیط محافظت شده، حمایتی و فرهنگی به دست می آید. در حالی که تحصیلات دانشگاهی امکانات و جایگزین های زیادی را فراهم می کند، برای دانشجویان نیز مرحله ای واقعاً سخت از زندگی است که همیشه تغییرات عمده و استرس را به همراه دارد.

هدف مشاوره کمک به افراد برای غلبه بر بسیاری از جریاناتشان است

روش‌های کمی شامل کارآزمایی‌های پزشکی به‌صورت تصادفی مدیریت شده، مطالعات همبستگی در طول دوره مشاوره، یا مطالعات آزمایشگاهی در مورد فرآیند مشاوره خاص و متغیرهای نتیجه نهایی است. استراتژی‌های تحقیق کیفی می‌تواند شامل انجام، رونویسی و کدگذاری مصاحبه باشد. رونویسی و/یا کدگذاری دوره های درمانی؛ یا تجزیه و تحلیل دقیق جلسات مشاوره یا نمونه های مشاوره. در حال حاضر در سال 2022، متوسط ​​حقوق برای روانشناسان مشاوره در ایالات متحده 86938 دلار بود. مقدار مربیگری مورد نیاز برای روانشناسان عمدتاً بر اساس کشوری که در آن آموزش می بینند متفاوت است. به طور معمول، یک روانشناس یک مدرک لیسانس را به پایان می رساند و پس از آن 5 تا 6 سال معاینه و/یا مربیگری بیشتر می شود که منجر به اخذ مدرک دکترا می شود.

مثل دیدن، بوییدن، شنیدن یا احساس کردن مسائلی که هیچ کس دیگری نمی تواند. افرادی که روان پریشی را تجربه می کنند، می توانند دیدگاه های غیر واقعی در مورد خود، افراد مختلف و دنیای اطراف خود ایجاد کنند. ریز تهاجم نژادی به مشتریان آفریقایی آمریکایی در روابط مشاوره بین نژادی اقدامات نتیجه نهایی مشاوره احتمالاً نگاهی به یک نمای کلی از علائم، نشانه‌های اختلالات خاص، یا نتایج سازنده، مشابه بهزیستی ذهنی یا کیفیت زندگی می‌اندازد. پرسشنامه نتیجه-45 یک اندازه گیری خود گزارشی 45 سؤالی برای پریشانی روانی است. نمونه ای از معیارهای خاص اختلال، پرسشنامه افسردگی بک است.

در حالی که علاوه بر این، مهارت‌های خود را با رویارویی با موقعیت‌های جدید و کاملاً متفاوت افزایش می‌دهند. این همه گیری در ابتدا باعث اخراج شغلی بزرگی شد که برنامه های شغلی بسیاری از افراد را به هم ریخت. در ابتدای سال 2020، اشتغال حدود 22.4 میلیون نفر را از دست داد که رکودی حدود 15٪ است. یکی دیگر از عوامل مهم در ارتباط با همه‌گیری این است که بسیاری از مدارس برای مدتی تعطیل می‌شوند و تأثیر منفی بر دانش‌آموزان می‌گذارد. یکی از این سناریوها این است که دانشجویانی که در جستجوی برنامه‌های خاصی برای شروع کارشناسی ارشد خود هستند، ممکن است با بسته شدن آموزش قادر به انجام آن نباشند، که ممکن است بر مسیر شغلی آینده آنها تأثیر منفی بگذارد.

مشاوران به دلیل صمیمیت منابع درمانی، استانداردهای بالاتری نسبت به بسیاری از متخصصان دارند. معمولاً مشاوران نه تنها از برادری با خریداران خود اجتناب می کنند. آنها باید از روابط دوقلو اجتناب کنند و به هیچ وجه وارد روابط جنسی نشوند. در حالی که باید از روابط صریح/مضر پرهیز کرد، مشاور باید آنچه را که در حال حاضر اتفاق می‌افتد و واکنش فرد آسیب‌دیده را درک کند. در حالی که باید از روابط صریح/مضر جلوگیری کرد، مشاور باید آنچه را که در حال حاضر اتفاق می‌افتد و نحوه واکنش فرد آسیب‌دیده به جلسات مشاوره را درک کند. همچنین مشاوران از مشاوره دادن به اعضای خانواده و دوستان خود برای اطمینان از بی طرف بودن آنها منع شده اند.

دانشجویانی که در برنامه‌های آموزشی، ترویجی یا دانشگاه آزاد ثبت نام کرده‌اند معمولاً واجد شرایط شرکت‌ها نیستند. در حال حاضر همه دانشجویانی که به سلامت دانشجو پرداخت کرده اند ثبت نام کرده اند

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد