5 دلیل کلیدی که چرا یک استارتاپ به یک مشاور بازاریابی مالی نیاز دارد

۳۱ بازديد

وجوه، با علم به اینکه شرکت در مدیریت مالی به خوبی پیشنهاد شده است، اطمینان بیشتری دارند که شرکت موفق خواهد شد. کیت که فارغ التحصیل اقتصاد هاروارد است، یک مشاور مالی باتجربه است که به خریداران کمک کرده تا کسب و کار خود را توسعه دهند و با موفقیت بیش از 4.5 میلیارد دلار افزایش دهند. کیت همچنین به عنوان مدیر ارشد پولی برای یک شرکت شرکت های مراقبت های بهداشتی خدمت کرده است.

یکی دیگر از سیاست‌های پوشش بیمه قابل توجهی که بسیاری از شرکت‌ها می‌خواهند، بیمه غرامت کارگران است. اگر کسب و کار کوچک شما ممکن است کارگر داشته باشد، این یک شانس عالی است که ایالت شما از شما بخواهد که پوشش غرامت کارگران را داشته باشید. عدم جمع آوری مجوزها و مجوزهای لازم می تواند منجر به جریمه های سنگین شود و حتی باعث تعطیلی شرکت شما شود. استفاده از حساب های بانکی اختصاصی سازمانی و امتیاز اعتباری برای ایمنی دارایی های خصوصی بسیار مهم است. شما می توانید یک LLC را خودتان تایپ کنید و فقط حداقل قیمت های LLC دولتی را بپردازید یا یکی از بهترین خدمات LLC را برای پرداخت کوچک و بیشتر اجاره کنید. "تحویل کلی کار Startupwize می تواند بسیار رضایت بخش باشد و تخصص و تجربه آنها را در جلسات کاری نشان دهد."

این رایج ترین پوششی است که کسب و کارهای کوچک به آن نیاز دارند، بنابراین مکانی عالی برای شروع کسب و کار شما است. ثبت صورت‌حساب‌ها و منابع درآمدی متعدد برای درک عملکرد مالی کسب‌وکار شما بسیار مهم است. حفظ حساب های دقیق و دقیق علاوه بر این، ارسال مالیات سالانه شما را بسیار ساده می کند. همه استعدادهای ما متخصصان باتجربه ای هستند که به سرعت بالا می روند، به راحتی به عنوان اعضای اصلی گروه مشارکت می کنند و با شما برای کاهش زمان حضور در هواپیما همکاری می کنند. اسکات تخصص مالی زیادی داشت که از آنها برای پرسیدن بهترین سوالات و کمک به ما کمک می کرد تا کارها را سریعتر از آنچه که بدون او انجام می دادیم انجام دهیم.

با استفاده از راهنماهای ساخت وب سایت ما، این روش باید ساده و بدون درد باشد و نباید بیش از 2 تا 3 ساعت طول بکشد تا تکمیل شود. بعد یا تجارت شرکت شما برای آنلاین کردن تجارت شما مهم نیست. پس از تعریف برند خود و ایجاد لوگو، مرحله زیر ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما است. مدل شما همان چیزی است که سازمان شما برای آن ایستاده است، علاوه بر اینکه چگونه شرکت شما توسط عموم درک می شود.

ما مایلیم اطلاعاتی باشیم که به شما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای تسریع توسعه خود کشف کنید. یک استارتاپ با یک استراتژی پولی عالی می تواند به رهبر رویایی در تجارت شما تبدیل شود. آیا می‌خواهید درباره راه‌اندازی یک کسب‌وکار از خود کارآفرینان آموزش بیشتری دریافت کنید؟

با یکی از متخصصان کسب و کار ما صحبت کنید

StartupWize یک شرکت مشاوره و مشاوره استارتاپی با خدمات کامل است که به استارت آپ ها در برنامه ریزی و اجرای روش های سطح بالا برای دستیابی سریع به اهدافشان کمک می کند. ما به استارت‌آپ‌ها اجازه می‌دهیم از طریق استراتژی ماهر و بسته‌های اجرایی ما به اهداف پیشرفت و جذب سرمایه خود برسند. جوزف مشاور جمع آوری کمک های مالی برای کارآفرینان، اپراتورها و محل کار خانواده است. او یک بانکدار خصوصی، سرمایه‌دار، بازرگان، و تحلیلگر تحقیقاتی با تجربه است. جوزف در حال حاضر یکی از بنیانگذاران و همراه مدیریت در Autori Partners است، جایی که او در مورد طیف وسیعی از گزینه های سرمایه گذاری در بازارهای شخصی مشاوره می دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره مالی از این سایت بازدید نمایید.

به این ترتیب کسب‌وکارها اعتبار تجاری ایجاد می‌کنند تا بتوانند برای کارت‌های بانکی و انواع مختلف امتیاز اعتبار واجد شرایط شوند. حساب های خالص 30 برای تعیین و ایجاد اعتبار سازمانی به همان خوبی که انتقال پول شرکت را بهبود می بخشد، استفاده می شود. با یک حساب خالص 30، کسب و کارها کالاها را می خرند و کل موجودی را در یک دوره 30 روزه بازپرداخت می کنند.

مدل کارمزد برای آماده شدن ما برای مقیاس بندی بسیار مهم است، او به طور یکپارچه با گروه مالی ما ادغام شد و به طور موثر خروجی هایی را که دوست داشتیم دریافت کرد. ما ممکن است به شما کمک کنیم استارتاپ خود را از یک مفهوم به یک شرکت قوی با چشم انداز پیشرفت تبدیل کنید. به پادکست Startup Savants خوش آمدید، جایی که با بنیانگذاران واقعی استارتاپ در هر مرحله از سفر کارآفرینی، از راه اندازی تا مقیاس، مصاحبه می کنیم. Phone.com بهترین انتخاب ما برای شماره تلفن های شرکت های کوچک است زیرا همه گزینه هایی را که برای مشاغل کوچک ارائه می دهد و قیمت گذاری واقعی است.

نکاتی درباره نحوه راه اندازی یک شرکت مشاوره مالی

به‌علاوه، مطالعه نکاتی درباره نحوه ایجاد اعتبار تجاری می‌تواند به شما کمک کند کارت‌های بانکی و منابع مالی مختلف به نام کسب‌وکارتان، نرخ‌های بهره بهتر، خطوط امتیاز اعتباری بیشتر و موارد دیگر دریافت کنید. ایجاد یک نهاد تجاری مجاز مشابه یک LLC یا شرکت از شما محافظت می کند که در صورت شکایت شرکت مشاوره مالی شما، شخصاً مسئول شناخته شوید. اگر از طریق کارمزد به شما پرداخت می شود، هزینه آن بین 75/0 تا 2 درصد از دارایی های جمعی که فقط مدیریت می کنید ارزان است. با هر بار شارژ و کمیسیون، معمولاً برای مبالغ بیشتر در تراکنش ها، درصد کاهش هزینه را دارید. سایر مشاوران با هزینه‌های خاصی که برای خریداران هزینه می‌کنند، پرداخت می‌شوند، و چند مشاور فقط به مشاور تبدیل می‌شوند. اگر از خانه کار می کنید، هزینه های مداوم شما برای این موقعیت تقریباً وجود ندارد.

ما یک ارزیابی از استارتاپ شما انجام می دهیم

وقتی این کار را راحت کردید، مکان‌های آنلاین راه خوبی برای به نمایش گذاشتن شخصیت شما هستند که ممکن است به شما کمک کند از همه چیز متمایز شوید. درست مانند مجوزها و مجوزها، شرکت شما به بیمه نیاز دارد تا ایمن و قانونی فعالیت کند. بیمه کسب و کار از رفاه مالی شرکت شما در مواقع زیان پوشیده محافظت می کند. قبل از اجاره، تأیید کنید که صاحبخانه شما یک CO معتبر دارد یا می تواند دریافت کند که مربوط به یک آژانس مشاوره پولی است. مالیات های ایالتی خاصی وجود دارد که ممکن است برای شرکت شما اعمال شود. در راهنمای مالیات بر فروش ناخالص ایالتی ما درباره مالیات بر فروش ناخالص ایالتی و مالیات حق رای بیشتر بیاموزید.

فریلنسینگ به او این امکان را می‌دهد که مستقیماً با رهبری برای دستیابی به نتایج کارآمد و سازنده کار کند. به همین دلیل است که صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر به طور فزاینده ای محتاط شده اند و دریافت این نوع سرمایه گذاری دشوارتر شده است. اداره آمار کار این منطقه را تا 30 درصد بین سال‌های 2014 تا 2024 توسعه می‌دهد، که تا حدی با افزایش امید به زندگی و افزایش نیاز به برنامه‌ریزی پولی کمک می‌کند. چه بهتر و چه بد، بسیاری از توانایی های مورد نیاز شما از تحصیلات رسمی شما حاصل می شود. تبدیل شدن به یک مشاور پولی معمولاً به معنای دریافت گواهینامه خاص مانند CFP است. گرفتن یک چیز مانند CFP مستلزم یک دیپلم چهار ساله است که توسط مربیگری گواهینامه اضافی و تکمیل موفقیت آمیز آزمون هیئت مدیره پذیرفته شده است.

قبل از آن، Anuar با Second City Capital، یک شرکت سهامی غیر دولتی کار می کرد. اولین قدم در خدمات مشاوره پولی ما به استارتاپ ها، شناخت مدل کسب و کار به منظور پیاده سازی روش های مدیریتی لازم است. استارت‌آپ‌ها می‌توانند پتانسیل بسیار زیادی برای ترمیم سطح درد داشته باشند، ورزش را به طور اساسی دوباره کار کنند یا بازار را کاملاً مختل کنند. اما حتی بهترین استارت‌آپ‌ها در هند نیازمند مدیریت و مراقبت از اجرای صحیح برنامه‌های خود هستند که فقط یک مشاور پولی می‌تواند ارائه دهد. مشاوران مالی با تبدیل شدن به ارکان استارت آپ ها، جایگاهی محوری در موفقیت استارتاپ ها ایفا می کنند. خدمات مشاوره پولی ما برای استارت‌آپ‌ها نیز می‌تواند همان چیزی باشد که می‌خواهید سرمایه‌گذاری خطرپذیر را افزایش دهید.

یک مدیر امور مالی Toptal برای درک اهداف، نیازهای فنی و پویایی کارکنان با شما همکاری خواهد کرد. به شرکت ها اجازه می دهد تا به سرعت گروه هایی را که دارای تخصص مناسب برای ابتکارات خاص هستند جمع آوری کنند. ابزارهای سازنده وب سایت درست مانند GoDaddy Website Builder ساخت یک وب سایت اساسی را بسیار ساده کرده است.

اولین کار او ابزاری را برای ما به وجود آورد تا بتوانیم مانکن و وضعیت مالی خود را پیش بینی کنیم و ارزش هر پنی و بیشتر را دارد. در Kraken Financial ما واقعاً به شرکت شما اهمیت می دهیم و آرزوی توسعه آن را داریم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد