خدمات تعمیرات صوتی

۷۳ بازديد

ما بیش از 28 سال تجربه داریم که به این معنی است که برای عرضه اکثر محصولات الکترونیکی در اطراف بوده ایم و این محصولات را بهترین می شناسیم. ما سیستم های جدید را مطابق با بالاترین استانداردهای الکتریکی طراحی و نصب می کنیم و همچنین از تعمیر و نگهداری مداوم تاسیسات صوتی و تصویری شما مراقبت می کنیم. چه بخواهید تنظیمات صوتی و تصویری خود را تغییر دهید، آسیبی را برطرف کنید یا سیستم صوتی و تصویری خود را بهبود بخشید، برقکارهای حرفه ای و دوستانه ما در ملبورن در دسترس هستند. ما به ارائه تعمیر و نگهداری و پشتیبانی قابل اعتماد، حرفه ای و مؤثر AV، از جمله بررسی سلامت حلقه شنوایی AV و القایی، نگهداری پیشگیرانه و ممیزی سیستم افتخار می کنیم.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تعمیر لوازم خانگی کلیک کنید
بخش خدمات و تعمیرات داخلی ما خدمات عیب یابی و تعمیر عالی تجهیزات صوتی، روشنایی و تصویری حرفه ای را ارائه می دهد. ما تجهیزات گارانتی شده و بدون گارانتی را سرویس می دهیم و گزینه های سفارشی سازی را متناسب با نیازهای فردی شما داریم. سینماهای خانگی و سیستم‌های صوتی به طور مداوم به تکرار تجربه تماشای فیلم در سینما یا شنیدن زنده یک موسیقیدان نزدیک‌تر می‌شوند. این کارگران بیشتر وقت خود را در خانه های مشتریان می گذرانند، بنابراین مهارت های خدمات مشتری، علاوه بر تخصص فنی برای انجام تنظیمات و تعمیرات دقیق، اهمیت ویژه ای دارد.

یک مرکز صوتی/تصویری با خدمات کامل است که اکثر برندهای برتر لوازم الکترونیکی مصرفی را برای خانه شما تعمیر می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کالا تعمیر بازدید نمایید
ما در تعمیر تجهیزات صوتی و تصویری، از جمله صفحات قدیمی و مدرن، تخصص داریم. تجهیزات تست با کیفیت ما تکنسین مجرب ما را قادر می‌سازد تا تجهیزات صوتی و تصویری شما را عیب‌یابی، تعمیر و کالیبره کند و آن‌ها را برای لذت بردن شما به مشخصات بازگرداند.

Mustard Presentations همچنین خدمات تعمیر مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. ما تخصص و مهارت لازم را برای پشتیبانی از همه برندهای پروژکتور، صفحه نمایش دیجیتال، تاسیسات صوتی، سیستم های کنترل یکپارچه و تجهیزات ویدئو کنفرانس داریم. تعمیرات و لوازم یدکی گلکسی خدمات تعمیر با کیفیت بالا، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای راه اندازی مجدد تجهیزات صوتی و استودیو حرفه ای شما در کمترین زمان ارائه می دهد. H R Audio Video Inc. یک مرکز خدمات مجاز برای بیش از 50 شرکت مختلف الکترونیک مصرف کننده و تجاری است. ما به دلیل خدمات برتر و آگاه به مشتریان به خوبی شناخته شده‌ایم و از نظر بهترین خدمات تعمیر، در رتبه دوم قرار داریم. تکنسین‌های ما در HR Audio Video Inc. مهارت‌ها و تجربه‌هایی را دارند که تجهیزات الکترونیکی شما را دوباره مانند نو عمل کنند.

سرویس

اغلب اوقات، این قطعات از تجهیزات صوتی یا بصری برای مشتری ارزشی احساسی دارند و آنها نمی خواهند از آن خاطرات جدا شوند. جف جکسون، تکنسین ارشد الکترونیک، کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد تا این تجهیزات قدیمی را بردارد و آن‌ها را مانند جدید عمل کند. در اینجا چند مورد از تعمیرات اخیر آورده شده است که با داستان آنها دیده ایم. پیشرفته صوتی تصویری یک فروشگاه شما برای تعمیر تجهیزات الکترونیکی شما است. ما در تعمیرات تخصص داریم و مجاز به خدمات رسانی به اکثر برندهای اصلی هستیم.

سرویس

از کمک از راه دور گرفته تا پشتیبانی در محل، مهندسین خدمات تعمیر و نگهداری بسیار ماهر و با تجربه ما اطمینان حاصل می کنند که سخت افزار صوتی تصویری شما همچنان به "بریدن خردل" ادامه می دهد.

ما خدمات تعمیر دوربین، ویدئو، تلویزیون و صدا را برای دستگاه هایی از تلویزیون گرفته تا دوربین های فیلمبرداری انجام می دهیم. همانطور که بسیاری از شما ممکن است بدانید، The Sound Room اخیراً St. Louis CompuTronics، یک شرکت حرفه ای و مصرف کننده تعمیر تجهیزات صوتی/تصویری را خریداری کرده است. ما می خواستیم به مشتریان خود گزینه ای برای تعمیر محصولات خود با گسترش صنعت خدمات ارائه دهیم. ما قبلاً تعمیرات شگفت انگیزی برای مشتریان خود داشته ایم و می خواهیم چند داستان تعمیر را به اشتراک بگذاریم.

سرویس

ساعات کاری و هفته های کاری می تواند بر اساس تقاضای مشتری متفاوت باشد. نصاب ها و تعمیرکاران سرگرمی های خانگی معمولاً به گواهی نامه ثانویه مربوط به الکترونیک یا سیم کشی نیاز دارند. خدمات انواع استریو، صدای فراگیر و تجهیزات تصویری برای سیستم های سینمای خانگی و سیستم های صوتی دو کاناله اختصاصی. کسب و کار و کارکنان ما متعهد هستند که تمام تلاش خود را برای تعمیر تمام تجهیزاتی که برای ما آورده اند انجام دهند. ما در تلاش هستیم تا هر گونه تعمیر را در مدت زمان معقول و همیشه با هزینه معقول برای شما انجام دهیم. مشتریان ما شایسته خدمات باکیفیت هستند و کارکنان ما متعهد هستند که چیزی کمتر از آن ارائه نکنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد