آیا خرید دومی مطمئن است

۲۷ بازديد

آشپزخانه ای پر از گذشته و روح تاریخی که اکنون آماده است تا زمینه ای برای لذت بردن از زندگی برای یک خانواده جدید فراهم کند. اندازه گیری های دقیق را در اتاقی که آشپزخانه باید نصب شود انجام دهید. بسیار مهم است که آشپزخانه برای استفاده روزمره بهینه باشد. آیا نصب یا مسائل مختلفی وجود دارد که باید جابجا شود؟ به عنوان مثال، الزامات کد ساختمان در مورد فواصل برای کارهای محافظت شده در آشپزخانه ها باید رعایت شود. ما به طور دقیق‌تری از مکانی که وسایل، یراق آلات و اثاثیه‌مان از آنجا می‌آیند آگاه هستیم، و بیشتر و بیشتر خودمان را برای هر تصمیمی که می‌گیریم بررسی می‌کنیم، به‌ویژه مواردی که ممکن است بیش از حد سهام باشند، که مربوط به یک آشپزخانه کاملاً جدید است.

شکایات یا اعتراضات طرفین در مورد آشپزخانه و معامله طرفین تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به Multiform ارسال شود. خریدار و فروشنده باید در مورد جزئیات اضافی تراکنش به توافق برسند، آن را اجرا کنند و خودشان با هرگونه تضاد برخورد کنند. Multiform با استفاده از قابلیت های ارائه شده در وب سایت برای اطمینان از تماس بین خریدار و فروشنده، صرفاً یک تسهیل کننده است. با این حال، این موسسه خیریه هشدار می دهد که اگر برای لوازم خانگی دست دوم خرید می کنید. کلمه "استفاده شده" هر چیزی را که مستقیماً از اتاق انبار خارج نشده باشد را پوشش می دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه لوازم دست دوم از این سایت بازدید نمایید.

این تجهیزات خانگی بزرگتر تقریباً یک چهارم کل کالاهای دست دوم فروش در بریتانیا را تشکیل می دهند، در حالی که تجهیزات آشپزخانه کوچک یک پنجم را تشکیل می دهند. قبل از خرید تجهیزات دست دوم، شماره مدل را از فروشنده بخواهید. از این و نام سازنده برای جستجوی اعلامیه های فراخوان محصول استفاده کنید. به عنوان یک فروشنده، باید مطمئن شوید که حقوق مربوط به تصاویر آشپزخانه ای که ارسال می کنید را شخصی کرده اید و ما پیشنهاد می کنیم فیلمی بگیرید که افراد را به تصویر نمی کشد.

حرفه ای ها و معایب خرید تجهیزات خانه مستعمل و مکان جستجوی آنها

اما پیدا کردن یک تطابق متفاوت است و ماشین ظرفشویی در کارت های بازی وجود نخواهد داشت. اگر می خواهید ماشه را فشار دهید، فقط مطمئن شوید که با کمی ناهماهنگی در آشپزخانه خود مشکلی ندارید. شما همیشه می توانید هر چیز کوچکی از جنس استنلس استیل داشته باشید، اما ممکن است خط یا مدل مشابهی نداشته باشید. چرا دادن هدایای دست دوم کریسمس اشکالی ندارد به جای فروشگاه «تا زمانی که نگذارید، ما می گوییم کم کنید و دست دوم بخرید!

اگر می‌خواهیم متعهد شویم، باید اطمینان داشته باشیم که چیزی که می‌خریم به‌طور پایدار منبع و تولید می‌شود، طراحی شده تا نهایی شود و با استعداد و توجه ساخته شده است. صنایع دستی سنتی و طراحی دانمارکی را در مجموعه امضای معتبر ما در بهترین حالت خود تجربه کنید. AntiqueAppliances.com لوازم کلاسیک بازسازی شده را ارائه می دهد، و آنها به هر نقطه از ایالات متحده ارسال می شوند. ما به طور مستقل این محصولات را انتخاب می کنیم—اگر از یکی از پیوندهای ما خرید کنید، می توانیم کمیسیون دریافت کنیم. اگر دستگاه بیش از 10 سال عمر داشته باشد، احتمالاً به اندازه مدل های جدیدتر از نظر انرژی کارآمد نیست و می تواند هزینه های پرداخت برق را افزایش دهد.

Good Housekeeping در برنامه‌های بازاریابی وب وابسته مختلف شرکت می‌کند، که نشان می‌دهد ممکن است کمیسیون‌های پرداختی برای محصولات انتخاب شده توسط سرمقاله که از طریق پیوندهای ما به سایت‌های خرده‌فروش خریداری می‌شوند، دریافت کنیم. به یاد داشته باشید که با فروشنده به توافق برسید که چگونه و چه زمانی آشپزخانه جداسازی و حمل و نقل شود. مطمئن شوید که کار آماده سازی خود را به خوبی انجام می دهید تا اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه ای را خریداری می کنید که با فضای شما و خواسته های شما مطابقت داشته باشد. همیشه یک پیشنهاد خوب برای دیدن آشپزخانه دست دوم زودتر از خرید است. Multiform از سال 1982 دست سازهای کلاسیک آشپزخانه را می سازد. بنابراین ما معمولاً در موقعیتی هستیم که در صورت نیاز به تکمیل آشپزخانه دست دوم Multiform با کابینت های اضافی، دستگیره های جدید و غیره، به شما کمک کنیم.

جهت کسب اطلاعات در زمینه کهنه فروشی از این سایت بازدید نمایید.

EBay یکی دیگر از راه های سریع و آسان است که مردم لوازم خانگی ناخواسته خود را با قیمت بسیار ارزان تر تبلیغ می کنند. در اینجا باید از طریق پی پال خرید کنید، سپس اگر مشکلی پیش آمد، می توانید از طریق پلتفرم بروید تا بازپرداخت خود را اعلام کنید. آشپزخانه‌ها معمولاً توسط Multiform فروخته نمی‌شوند و Multiform هیچ گونه مسئولیتی را در قبال فروشنده یا خریدار به همراه مسئولیت صحت داده‌های فروشنده، کیفیت آشپزخانه استفاده‌شده و غیره بر عهده نمی‌گیرد.

یکی از زیباترین و مجلل ترین مجموعه ما را تاکنون کاوش کنید. اوج لوازم لوکس، صنایع دستی ماهر و میراث طراحی نوردیک ما. با ثبت نام، با شرایط خدمات و پوشش خصوصی ما موافقت می کنید. ممکن است برای شما تعجب آور باشد که برخی از مشاوران واقعاً eBay و Craigslist را موثرترین مکان برای جستجوی تجهیزات خانه مستعمل می دانند.

اگر در غرب میانه هستید، می‌توانید Goedeker's مستقر در سنت لوئیس را امتحان کنید، که طیف گسترده‌ای از کالاهای Scratch and Dent را در وب‌سایت خود و در خرده‌فروش خود ارائه می‌کند (و آنها ارسال می‌کنند!). به روز رسانی آشپزخانه با وسایل جدید می تواند یک تغییر چهره هیجان انگیز باشد. اما به‌روزرسانی صفحه‌گسترده مالی‌تان با اعداد لازم واقعاً می‌تواند کمی بیشتر شبیه ضربه‌ای به روده باشد.

بررسی کنید که آیا ممکن است تعمیر شود

بر اساس WRAP UK، انگلستان سالانه حدود 2.4 میلیون تن زباله بسته بندی تولید می کند. بنابراین باز هم می توانید از رفتن مواد پلاستیکی و خطرناک مختلف به محل دفن زباله و تأثیر مخرب جلوگیری کنید. اگر یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق، خشک کن یا برخی دیگر از لوازم خانگی شما دست از کار کشیده اند و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید خودتان آنها را تعمیر کنید، نو نخرید، در عوض دست دوم را در نظر بگیرید.

وب‌سایت‌های آن‌ها را بررسی کنید تا نزدیک‌ترین خرده‌فروش به شما را بیابید یا نگاهی به فروشگاه eBay BHF بیاندازید. شما می توانید وسایل ارزان قیمتی را برای خود تهیه کنید و به یک هدف ارزشمند نیز کمک کنید. بریتانیا به تنهایی هر سال بیش از 1 میلیون تن زباله الکترونیکی را دور می اندازد!

در حالی که فرورفتگی یا خراش عجیب و غریب مشکلی ندارد، مطمئن شوید که آسیب مهم دیگری قابل مشاهده نیست. به دنبال نشانگرهایی برای سؤالات ایمنی الکتریکی مربوط به هر سیم برق، سرب، کابل یا سوئیچ فرسوده یا آسیب دیده باشید. اگر آنها این موارد را داشته باشند، ممکن است یک خطر ایمنی جدی باشد و بهتر است از آن دوری کنید. خرید فیس‌بوک به روشی فوق‌العاده برای مردم تبدیل شده است تا ابزارهای ناخواسته خود را تبلیغ کنند یا به آنها هدیه دهند. از مبل‌ها گرفته تا تزیینات کریسمس، پلتفرم آنلاین به افراد امکان می‌دهد اقلام خود را تبلیغ کنند و ترتیب جمع‌آوری و تحویل را ترتیب دهند و به طور موثری مرد مرکزی را از بین ببرند.

جهان نسبت به گذشته بسیار پایدار است. شماره مانکن دستگاه را بخواهید تا بتوانید قبل از خرید، افراد خود را بررسی کنید. در حال حاضر، ما غرق "موارد"ی هستیم که ارزش عاطفی کمی در زندگی ما دارند.

این یک تسلیت است وقتی که چکی به اندازه رهن برای محصول می‌گیرید. درست از آنجایی که شما کالای جدید خریداری نمی کنید، اساساً به این معنی نیست که دستگاه دارای ضمانت نامه نخواهد بود. اگر تجهیزات دست دوم به یک مکان معمولی مرمت شده باشد، خرده فروش ممکن است به درستی ضمانت شخصی خود را ارائه دهد. و برای تجهیزات خانه جدیدتر که صرفاً قبل از بازسازی در نمایشگاه استفاده می شود، گارانتی سازنده باید پر انرژی باشد. خرده‌فروش آنلاین تجهیزات AO هم گارانتی سازنده یا ضمانت 12 ماهه شخصی خود را در مورد تمام لوازم تعمیر شده که از طریق فروشگاه eBay می‌فروشد ارائه می‌کند. اگر در کنار خرید آنلاین خود کمی اطمینان بیشتر را ترجیح می دهید، باید لوازم خانگی خود را oneBay بخرید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مغازه سمساری از این سایت بازدید نمایید.

همچنین می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، که به روشن شدن دلیل رونق بازار اقلام دست دوم در بریتانیا کمک می کند. و، به نظر می رسد، رسانه های اجتماعی جایی است که ما به احتمال زیاد به دنبال تخفیف دست دوم هستیم. موسسه خیریه امنیت الکتریکی Electrical Safety First می گوید که تقریباً دو سوم بریتانیایی ها که محصولات الکتریکی دارند اکنون نیازی به تبلیغ آنها در بازار در وب سایت های رسانه های اجتماعی ندارند. اطلاعات آن نشان می دهد که ما به احتمال زیاد به خرید یا فروش کالاهای سفید دست دوم نسبت به انواع دیگر محصولات تمایل داریم.

مارتین توصیه می‌کند: «پیوستن به خرده‌فروشان معتبر و فروشندگان سازمانی ساده‌ترین راه برای محافظت از خود است. قبل از خرید حتماً از خرده فروش بپرسید که آیا تجهیزات دست دوم یک بررسی امنیتی الکتریکی را انجام داده اند یا خیر. اگر به دنبال Craigslist هستید و فکر می کنید که الماسی را به طور نادرست کشف کرده اید، نباید به تنهایی این کار را انجام دهید.

برای قضاوت در مورد یک دستگاه با هزینه اندکی به یک متخصص از یک شرکت خدمات تجهیزات پرداخت می کنید. پرداخت بیش از 50 دلار برای کسی که به شما اطلاع دهد که یک ماشین ظرفشویی خیلی خوب در واقع یک ماشین ظرفشویی بی ارزش است، در دراز مدت ارزشش را دارد و یک متخصص برای مواردی که ممکن است ندانید بررسی کنید ظاهر می شود. همچنین ممکن است بتوانید از طریق وب‌سایت Register My Appliance، دستگاه قدیمی‌تری را که دست دوم خریداری کرده‌اید، در سازنده آن ثبت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد