تکنیک بازاریابی رسانه های اجتماعی

۳۹ بازديد

شامل تجزیه و تحلیل بازار، شناسایی شخصیت خریدار و تجزیه و تحلیل است. برای تجزیه و تحلیل کارایی تبلیغات خود، به یک پلتفرم شخص ثالث مانند Google Analytics و کمی تخصص برای تفسیر صحیح نتایج نیاز دارید. شرکت‌های متوسط ​​و تولیدکنندگان بزرگ، تحلیل‌گرانی دارند تا تبلیغات را متمرکزتر و کارآمدتر کنند. کلمه کلیدی مدل کلمه یا عبارتی است که از نام مدل یا تغییرات نام یک برند تشکیل شده است. برای مثال، برخی از کلمات کلیدی برند HubSpot شامل HubSpot، HubSpot Free CRM و HubSpot Marketing Hub است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی و آنلاین از این سایت بازدید نمایید.

Google Ads و Bing Ads انتخاب آگهی‌های متنی یا آگهی‌های بازرگانی قابل مشاهده اضافی را به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهند. تبلیغات مبتنی بر متن گاهی اوقات به سادگی به عنوان تبلیغات PPC شناخته می شوند، در حالی که بنرها و کدک های تبلیغاتی مشابه معمولاً به عنوان تبلیغات نمایشی شناخته می شوند. علاوه بر این، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مربوط به فیس‌بوک، فرمت‌های تبلیغاتی بسیار بصری را ارائه می‌دهند که برخی از کپی‌های تبلیغاتی را در بر می‌گیرد، که می‌توان آن را ترکیبی از هر یک در نظر گرفت. ده‌ها فرمت تبلیغاتی در دسترس تبلیغ‌کنندگان امروزی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد قالب و شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنید که بیشتر با خواسته‌های کمپین شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، یک شرکت تجهیزات سفر ممکن است از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات برای مشتریانی که مشتاق سفر هستند، استفاده کند و لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را تشویق کند.

برای از بین بردن این اشتباهات، هم به یک متخصص اصلی و هم به تجربه زیادی نیاز دارید. این روش، اگرچه انتشار شما از نظر فنی تبلیغاتی است، اما در تخصص جستجوی مخاطبان آنها اختلال ایجاد نمی کند. آنها از مطالعه پست شما لذت خواهند برد و واقعاً احساس نمی کنند که شما یا نویسنده برای آنها تبلیغ می کنید. این کار شما را در معرض بینندگان عظیم و فعال قرار می دهد و دنبال کنندگان جدیدی را به مدل شما جذب می کند. برای ایجاد این تبلیغ ویدیویی برای تمرین صبحگاهی با BuzzFeed همکاری کرد. این موضوعی است که ارتباط ضعیفی با بیمه دارد، که Geico آن را می فروشد، و از تخصص BuzzFeed برای ایجاد این ویدئو استفاده کرد که در محل زندگی با بقیه محتواهای موجود در مکان مناسب باشد. [newline]موتورهای جستجو هنگام انتخاب انواع تبلیغات برای نمایش، به نیت شما نیز فکر می کنند.

این آگهی را احتمالاً می‌توان در برابر بازار هدف زوج‌های متاهل 35 تا 50 ساله آزمایش کرد. تغییرات معمولاً ظریف هستند، اما وقتی تبلیغ‌کنندگان تجزیه و تحلیل‌ها را مشاهده می‌کنند، می‌توانند ببینند که کجا دلار تبلیغات خود را به حداکثر می‌رسانند. در نتیجه، ایمیل یک کانال مخصوصاً مقرون به صرفه است (به همین دلیل است که احتمالاً بهترین راه برای تبلیغ آنلاین است).

بینندگان خود را بشناسید

چه برای صحبت با دوستان، حفظ ارتباط با مردم در سراسر جهان، یا برای اهداف سازمانی و شبکه ای، مصرف کنندگان به دلایل مختلف در رسانه های اجتماعی حضور دارند - و کارآفرینان آن را می دانند. به دلیل تنوع بسیار زیاد مشتریان پرانرژی در این پلتفرم‌ها، هزینه‌های تبلیغاتی سرمایه‌گذاری شده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی همیشه بیش از حد است. پیش‌بینی می‌شود که تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان امسال بیش از ۸.۵ میلیارد دلار باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه آگهی اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

روش انتخاب موثرترین استراتژی های تبلیغات آنلاین برای کسب و کار کوچک شما

Snapchat چند نوع تبلیغات را همراه با تبلیغات داستانی، کاشی های حمایت شده در Snapchat Discover و لنزهای واقعیت افزوده ارائه می دهد. تا کنون، جذاب ترین انواع تبلیغاتی که در حال حاضر وجود دارند، تبلیغات در برگه کاوش و تبلیغات پست خرید هستند. افرادی که از Instagram Explore استفاده می کنند، در حال کاوش در مسیرهای خود و کشف سازندگان محتوای جدید هستند. تبلیغات در کاوش اینستاگرام فرصتی خارق‌العاده برای قرار دادن نام تجاری خود در ورودی بینندگان جدید است.

تبلیغات نمایشی می‌توانند هنگام هدف‌گیری مجدد بینندگانی که از قبل با نام تجاری شما آشنا هستند، مفیدتر باشند. صرف نظر از مکانی که تبلیغ می کنید، خبر خوب این است که تبلیغات در همه این پلتفرم ها تقریباً کار می کنند و یکسان به نظر می رسند. بنابراین دانستن نکاتی در مورد نحوه تبلیغ در یکی، تبلیغات در دیگران را آسان تر می کند. وقتی نوبت به نمایش آگهی شما می‌رسد، نمی‌خواهید به سادگی گروه خاصی از عبارات کلیدی را انتخاب کنید و فقط زمانی که این کلمات کلیدی در موتور جستجو وارد می‌شوند، آگهی نشان داده شود. تبلیغات در موتورهای جستجو مانند google و yahoo از شما در برابر رقابتی که ممکن است با عبارات مارک تجاری شما تبلیغ می کند، محافظت می کند.

از زمانی که Google مالکیت YouTube را به دست آورد، تبلیغ در YouTube تقریباً به همان سادگی و قابل تنظیم است که تبلیغ در AdWords. بازاریابی جزر و مدی پس از تلاش برای رشد تبلیغات و ساخت مدل خود به ما پیوست. آنها با داشتن اطلاعات عمیق از بازار املاک در موقعیتی قرار گرفته‌اند که به سرعت ارزش افزوده دارند و کار خارق‌العاده‌ای برای قرار دادن پایه‌های مدل و استراتژی‌های تبلیغاتی ما انجام داده‌اند. مقاله «تبلیغ آنلاین» در ویکی‌پدیا انواع و کانال‌های آن را پوشش می‌دهد، نحوه اندازه‌گیری عملکرد آن را توضیح می‌دهد و مزایای آن را برجسته می‌کند.

هنگامی که یک تکنیک بازاریابی رسانه های اجتماعی واضح ایجاد کردید، می توانید به فکر تبلیغ در پلتفرم های رسانه های اجتماعی باشید. اکثر سایت های رسانه های اجتماعی اکنون به سادگی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهند تا از دستاوردهای خود استفاده کرده و کالاهای خود را از داخل پلت فرم تبلیغ کنند. آنها همچنین شامل ابزارهای تحلیلی خوبی برای ارزیابی موفقیت تامین مالی می شوند. این ممکن است شامل یک توییت یا ارسال تبلیغاتی، تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر و حتی یک کمپین کامل باشد که در چندین کانال اجتماعی منتشر می شود. غول‌های فناوری مانند گوگل و فیس‌بوک، داده‌های زیادی را درباره میلیاردها مشتری جمع‌آوری می‌کنند و ابزار مناسب و هدفمندی را برای ارتباط مشتریان با فروشندگان ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، تبلیغات اینترنتی را می‌توان برای هر پلتفرم ارتباطی، خواه ایمیل، پیامک، رسانه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها یا اعلان‌های فشاری تنظیم کرد.

این تضمین می‌کند که هر یک از تبلیغ‌کنندگان به‌جای تبلیغاتی که بیشترین بودجه تبلیغاتی را دارند، احتمال نمایش آگهی‌هایشان به کاربران را دارند. محتوای ویدیویی برای مشتریان بسیار سرگرم کننده است، که استفاده از فیلم ها به عنوان یک تکنیک تبلیغاتی را به مفهومی باورنکردنی تبدیل می کند. ایده دیگر این است که با YouTuberهایی همراه شوید که محصول/خدمت شما را معرفی می کنند و در مورد آن صحبت می کنند. همچنین می‌توانید محتوای ویدیویی منحصربه‌فردی را در اختیارتان قرار دهید تا به شما کمک کند جایگاه بهتر و ارگانیک‌تری در بهینه‌سازی وب داشته باشید. با اشتراک گذاری این ویدیوها، احتمالاً می توانید بازدیدکنندگان اینترنتی مستقیم بیشتری به دست آورید و احتمال ویروسی شدن خود را افزایش دهید.

کاربران روی پلتفرم عمدتاً از افراد حرفه‌ای تشکیل شده‌اند که لینکدین را به مکانی عالی برای تبلیغات B2B (کسب و کار به تجارت) تبدیل می‌کند. LinkedIn پلتفرمی مناسب برای افراد حرفه‌ای است که به تبلیغ‌کنندگان B2B تعداد زیادی مخاطب را برای دستیابی به آنها فراهم می‌کند. بیایید هشت شبکه محبوب رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، پینترست، یوتیوب، اسنپ چت و تیک تاک را بررسی کنیم. اکنون که همه ما درباره نحوه تبلیغات آنلاین اطلاعات بیشتری داریم، بیایید به انواع مختلف تبلیغات اینترنتی بپردازیم.

اگر فکر می‌کنید که خرید یک خریدار کاملاً جدید بیش از 7 بار گران‌تر از خرید فعلی است، می‌توانید مطمئن شوید که بازاریابی ایمیلی ایده خوبی است. زمان کمی برای رساندن پیام شما به بینندگان وجود دارد، بنابراین روشن کنید که به چه چیزی نیاز دارید. بسته به شرکت و هدف تبلیغاتی، از یک CTA کوتاه و بدون ابهام مانند «اکنون رزرو کنید»، «بیشتر بدانید»، «کد تبلیغاتی را بگیرید» و غیره استفاده کنید. تبلیغات اینترنتی برای جلب توجه مردم است، بنابراین تبلیغات خود را گویا و مرتبط کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات هدفمند از این سایت بازدید نمایید.

بیش از چهار میلیارد مشتری وب در سرتاسر جهان وجود دارد. مردم با استفاده از موتورهای جستجو مانند google و yahoo، دنبال کردن برندهای مورد علاقه خود در رسانه های اجتماعی و اشتراک در کمپین های خود از طریق ایمیل و اعلان های فشار، محصولات را جستجو می کنند. جایگزین های تبلیغاتی بسیار مهم هستند، اما استفاده مناسب از آنها به این سادگی نیست. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق‌تر به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی داشته باشیم.

در این مثال، ممکن است شما مشتاق باشید 10 دلار بپردازید، اما در واقع، برای برنده شدن در مناقصه، فقط باید 5.01 دلار بپردازید. برنده شدن در این "فروش عمومی"، همراه با کیفیت بالای تبلیغات شما، نحوه نمایش تبلیغات شما را در شبکه های تبلیغاتی کاملاً متفاوت تعیین می کند. روزنامه‌های هرست در برنامه‌های بازاریابی شبکه‌ای وابسته مختلف شرکت می‌کنند، به این معنی که ممکن است از طریق پیوندهای ما به وب‌سایت‌های خرده‌فروش، کمیسیون‌های پرداختی برای کالاهایی که از طریق سرمقاله انتخاب شده‌اند، دریافت کنیم. اگر تازه وارد PPC هستید، Google Adsis بهترین مکان برای شروع است، در نتیجه به شما امکان می دهد تبلیغات را در نتایج جستجوی Google قرار دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد