مزایای تبلیغات در وب

۳۵ بازديد

قابلیت تقسیم‌بندی دقیق آنلاین، انتخاب‌ها و کانال‌های بیشتری ایجاد کرده است که از طریق آنها به بازار هدف خود خواهید رسید. GoPro محصولات خود را از طریق یکی از کانال های شیک - اینستاگرام - تبلیغ می کند. آنها از فیلم ها و عکس های تولید شده توسط کاربر برای اشاره به کیفیت دوربین های خود استفاده می کنند. 40 درصد از آمریکایی ها به دلیل ماهیت ناخواسته تبلیغات نمایشی، از تبلیغات بنری، کاغذ دیواری، پاپ آپ، فلش و تبلیغات ویدیویی با برنامه نرم افزاری مسدودکننده تبلیغات دوری می کنند.

بسیاری از وب‌سایت‌ها منطقه تبلیغاتی خود را با مبادلات تبلیغاتی مشابه شبکه نمایش Google کارگزاری می‌کنند، یا باید فضای آگهی را به همان روشی که آگهی در روزنامه می‌خرید، خریداری کنید. تبلیغات توییتر به افزایش‌های پولی اشاره دارد که برندها در توییتر می‌توانند از آن برای افزایش دسترسی توییت‌های خود، تبلیغ یک هشتگ انتخابی یا به دست آوردن فالوورهای بیشتر استفاده کنند. تبلیغات PPC، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک AKA، تبلیغاتی هستند که ارزش تبلیغات بر اساس تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند تعیین می شود. اکنون تبلیغات آنلاین نیمی از بودجه عمومی تبلیغات سالانه را نشان می دهد، بنابراین اهمیت آن را نباید از دست داد.

با ترکیب صحیح چندین نوع تبلیغ دیجیتال، احتمالاً می‌توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر است و آماده ارائه خدمات است. هر چه تعداد مهمانان بیشتری به آن مکان برسید، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت که می تواند منجر به فروش ناخالص بالا شود. هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آنها به وب سایت شماست. پیشنهادات نمایش داده شده در تبلیغات دیجیتال باید حس کنجکاوی را برانگیزد و به افراد هدف عالی برای کلیک کردن در وب سایت شما بدهد. تبلیغ ویدیوهای TikTok به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که با مخاطبان جوان تر آگاهی ایجاد کنند. بیشتر پست‌هایی که در TikTok می‌بینید برای خنده‌کردن هستند.

پست تبلیغ شده بیشتر از یک ارسال روزانه به طرفداران و دوستان فالوور بیشتری می رسد. ترکیب دستیابی به جستجوی پولی و جزئیات اجتماعی پولی ساده ترین راه برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، دستیابی به مشتریان جدید و توسعه کسب و کارتان است. کمپین های تبلیغاتی آنلاین را می توان به سادگی به دلیل ابزارهایی که امروزه وجود دارد اندازه گیری کرد. برخلاف تبلیغات سنتی، معیارهای مکان تقریبی هستند یا به نسبت کمی از جمعیت محدود می‌شوند، آمار تبلیغات اینترنتی در واقع دقیق است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه آگهی اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

بخشی از این فرآیند علاوه بر این شامل اختصاص بخشی از بودجه شما به هر قالبی است. بهترین حالت انجام یک ارزیابی، ادغام راه های تبلیغاتی مختلف برای بهبود دسترسی و افزایش نتایج است. SendPulse امکان ارسال پیامک در 800 شبکه در بیش از 200 کشور را فراهم می کند. بسته به صنعت، میانگین CPC فیس بوک 1.86 دلار و CPM 11.20 دلار است. در اینستاگرام، میانگین هزینه هر کلیک بین 0.50 تا 1.00 دلار است. در صنایع تهاجمی تر مانند پوشاک یا قانون، ارزش تبلیغات می تواند به ازای هر کلیک 3 دلار باشد.

بازاریابی اینترنتی: اجتماعی پولی

اکثر تبلیغات پست الکترونیکی دارای یک تصویر بزرگ با حداقل متن هستند. کاربران زمان زیادی را برای خواندن تبلیغات ایمیل تلف نمی کنند، بنابراین ضروری است که پیام خود را تا حد امکان واضح و مختصر بیان کنید. تبلیغات ایمیلی همچنین بر یک خط موضوع قانع کننده تکیه می کنند تا اطمینان حاصل شود که مصرف کننده ایمیل را باز می کند. تبلیغات هدفمند مجدد نسبت به تبلیغات بنری معمولی، با نرخ کلیک و تبدیل بیشتر، عملکرد بسیار بهتری دارند. اگر قبلاً از Google AdWords استفاده می‌کنید، اکنون یک آموزش گام به گام در مورد ایجاد آگهی بازاریابی مجدد Google Ads شما داریم. تبلیغات Tumblr در چند کدک کاملاً متفاوت در دسترس هستند - Tumblr Radar و Spotlight این امکان را برای "حامیان مالی"، با نام مستعار تبلیغ‌کنندگان، در مناطقی که Tumblr مطالب و حساب‌های منحصربه‌فرد محتوایی را برجسته می‌کند، نشان می‌دهد. با 54 میلیون مشتری که 70 میلیون پست در روز ارسال می کنند که از نیم میلیارد بازدید از صفحه وب در هر روز بهبود می یابد، جامعه Tumblr یک جامعه پر انرژی و پر انرژی است.

تبلیغات Quora: آیا برای کسب و کار شما مناسب هستند؟

این بدان معناست که شما مجبور نیستید از هدر دادن بودجه خود برای افرادی نگران باشید که در مورد شرکت شما هیجان زده نیستند یا تبلیغات شما را نادیده می گیرند. بهترین تبلیغات ردیت بینندگان خود را در نظر می گیرند - ردیت عمدتاً توسط بینندگان جوان تر و آگاه به فناوری، عمدتاً مرد، بازدید می شود. در مجموع، محله Reddit می‌تواند نسبت به تبلیغات آشکار بسیار محتاط باشد، بنابراین ارسال یک آگهی Reddit اغلب کمی شبیه شرکت در آتش است. اگر به درستی انجام شود، تبلیغات Reddit می تواند توجه زیادی را برای قیمت پایین به همراه داشته باشد. آنچه واقعاً تبلیغات Reddit را منحصر به فرد می کند، بازخورد و رای دادن است - مشتریان می توانند به تبلیغ شما رأی مثبت یا منفی بدهند، و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که به سادگی در مورد اینکه آیا مشتریان یک تبلیغ را دوست دارند یا دوست ندارند، یاد بگیرند. این می تواند برای تبلیغ کنندگان مفید باشد زیرا نتیجه آن به کاربران امکان می دهد بازخورد مستقیمی را ارائه دهند که مستقیماً به تبلیغ کننده می رسد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی و مجازی از این سایت بازدید نمایید.

در مقایسه با بودجه مورد نیاز برای تبلیغات آفلاین تاثیرگذار، ممکن است قیمت تبلیغات اینترنتی بسیار پایین باشد. همه تبلیغاتی را که در تلفن همراه تولید می‌کنید پیش‌نمایش کنید تا مطمئن شوید که کار می‌کنند زیرا 58 درصد از بازدیدهای سایت از تلفن‌های هوشمند ثبت شده است. بنابراین، تبلیغات بخشی از تبلیغات است، در حالی که بازاریابی منحصراً تبلیغ نیست.

مگر اینکه آگهی‌ها بسیار مرتبط با مصرف‌کننده باشند، تا حد زیادی نادیده گرفته می‌شوند یا بدتر از آن، از طریق مسدودکننده‌های آگهی کاملاً نامرئی می‌شوند. هدف‌گیری مجدد را فعال می‌کند. تبلیغات اینترنتی روشی برای گفتن است: «هی، به نظر می‌رسد چند روز در گذشته این توستر را بررسی کرده‌اید. اگر بسیاری از مشتریان بالقوه بدون خرید چیزی به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شما مراجعه می‌کنند، مدل خود را با تبلیغات بنری که در وب‌سایت‌هایی که مرور می‌کنند نمایش داده می‌شوند به آنها یادآوری کنید. با تکامل علوم کاربردی وب در دهه 1990، تبلیغات اینترنتی به صورت مجازی برابر با روش های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه، بیلبوردها و غیره ظاهر شد. .

پلتفرم‌های جدید، انواع تبلیغات و قابلیت‌های هدف‌گیری به طور منظم ظاهر می‌شوند. تبلیغات جغرافیایی یکی از بهترین استراتژی‌های تبلیغات آنلاین برای شرکت‌هایی است که به دنبال هدف قرار دادن مخالفان، استعدادهای برتر، سرنخ‌های با ارزش بالا و خریداران محلی هستند. با استفاده از Geofencing، کسب و کار شما یک حصار مجازی در اطراف یک منطقه خاص، مانند محوطه دانشگاه، مکان رقیب، یا قلب همایش ایجاد می کند.

Promoted Trends هشتگ سفارشی شما را در نوار Trends دریافت می‌کند و توجه و اطلاع بیشتری را از Twitterverse دریافت می‌کند. اگر به دنبال تبلیغ در توییتر هستید، نگاهی به این نمونه های تبلیغاتی توییتر بیندازید. برای مطالعه بیشتر در مورد تمرکز فیس بوک بر روی گزینه ها، این درس دانشگاه PPC توسط لری کیم، بنیانگذار WordStream و CTO را بخوانید. وقتی به تبلیغات آنلاین فکر می‌کنید، احتمال اینکه در مورد تبلیغ جستجوی پولی فکر کنید بسیار خوب است.

چند راه دیگر وجود دارد که باید از فیس بوک مسنجر به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود استفاده کنید. در سراسر جهان، هر ماه 20 میلیارد پیام بین افراد و شرکت ها در فیس بوک مسنجر رد و بدل می شود. تبلیغات در آغاز مکالمات در مسنجر فیس بوک نقش مهمی را ایفا می کند. هر انجمن تبلیغاتی صرفاً شما را وادار می کند که کمترین مقداری را که می توانید برای برنده شدن در مناقصه بپردازید.

بهترین روشهای تبلیغات آنلاین برای استفاده در سال 2022

خلاقیت خود را با رنگ‌های براق و سرفصل‌های بزرگ تقویت کنید، اما از استفاده از تمام حروف‌ها خودداری کنید. اندازه آگهی و قرار گرفتن آن در صفحه وب، قیمت گذاری را همراه با دوره نمایش و مقدار معمول تعطیلات سازان تشکیل می دهد. شما اساساً نباید Google Ads را انتخاب کنید - می توانید از شرکت های دیگری مانند Microsoft Advertising، Quora، AdRoll و غیره استفاده کنید یا فوراً با صاحبان وب سایت تماس بگیرید. تبلیغات زیر بر اساس موقعیت جغرافیایی هدف قرار می گیرند و ممکن است برای مردم محلی جالب باشند. اگر ظروف آشپزخانه تولید می‌کنید، احتمالاً می‌توانید محتوای گران‌قیمتی مانند هک، روش‌های هیجان‌انگیز استفاده از محصولات خود یا برخی دستور العمل‌ها برای تشویق به اشتراک‌گذاری و ایجاد یک تصویر برند جذاب ارسال کنید.

به این معنی است که شما همیشه در سایت‌هایی به نظر می‌رسید که واقعاً می‌خواهید در آنها باشید، نه وب‌سایت‌هایی که توسط یک پلتفرم شخص ثالث انتخاب شده‌اند. بازاریابی محتوا یکی دیگر از روش های عالی برای دریافت مدل و پیام در مقابل بهترین افراد است. تبلیغات پولی می‌تواند به افزایش بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی محتوای محتوا کمک کند - یعنی بدون تبلیغات، قیمت‌های تولید اغلب می‌تواند از بازده احتمالی آن بیشتر باشد. یکی از ویژگی های تبلیغات دیجیتال انعطاف پذیری آن است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات در وب از این سایت بازدید نمایید.

تبلیغات جستجوی Google تبلیغات آنلاینی هستند که در کنار صفحه نتیجه موتور جستجو هنگامی که کاربران یک عبارت کلیدواژه را در Google جستجو می کنند به نظر می رسند. این تبلیغات PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک هستند که طی آن تبلیغ‌کنندگان به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات پول پرداخت می‌کنند. تبلیغات جستجوی PPC گوگل از طریق پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادز مدیریت می‌شوند که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد بر روی عبارات کلیدی پیشنهاد بدهند، محتوای متنی تبلیغات را تولید کنند، بودجه تعیین کنند و موارد اضافی. برای آموزش بیشتر در مورد نحوه عملکرد تبلیغات جستجوی Google، نگاهی به دانشگاه PPC بیندازید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد