موثرترین نوع تبلیغات اینستاگرام

۴۳ بازديد

در نهایت، این انتخاب را خواهید داشت که بهینه سازی بودجه کمپین را روشن کنید. این امکان به الگوریتم فیس بوک اجازه می دهد تا نکاتی را در مورد نحوه خرج کردن امور مالی خود در واحدهای تبلیغاتی تعیین کند. AdEpresso راهنمای کاملی در مورد اینکه آیا باید از بهینه سازی بودجه کمپین استفاده کنید، دارد. ابتدا، باید هدف کمپین خود را از رکورد زیر تعیین کنید.

برای اینکه احتمالاً بیشترین بهره را از تبلیغات عمیق اینستاگرام با تمرکز بر استعدادهای خلاقانه و گزارش دهی ببرید، باید از مدیر تبلیغات فیس بوک برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید. تبلیغات IGTV در حال حاضر برای مشتریان دارای حساب‌های سازنده اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در دسترس است و کشورهای دیگر به زودی منتشر می‌شوند. سازندگان می‌توانند از تأیید آگهی‌های فیلم‌های IGTV خود استفاده کنند و 55 درصد از درآمد تبلیغاتی حاصل از هر نمایش را به دست آورند. تبلیغات مجموعه ترکیبی از تبلیغات چرخ فلک و تبلیغات خرید است. تبلیغات مجموعه، کالاها را بلافاصله از کاتالوگ محصولات شما به نمایش می گذارد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات در اینترنت از این سایت بازدید نمایید.

بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که ظاهر و شبیه استوری های معمولی به نظر می رسند و به عنوان تبلیغات متمایز نمی شوند. هنگام طراحی تبلیغات استوری، شرکت‌ها می‌توانند از همه ویژگی‌های طبیعی استوری اینستاگرام مانند فیلترها، محتوای متنی، GIF و استیکرهای تعاملی استفاده کنند. تبلیغات اینستاگرام پست هایی هستند که کسب و کارها برای ارائه به مشتریان اینستاگرام هزینه پرداخت می کنند. تعدادی ابزار کاملاً متفاوت در فیس بوک وجود دارد که می توانید از آنها برای تنظیم تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اما به دلایل ساده، ما با Ads Manager همراه خواهیم بود که ترجیح داده می شود و باید به راحتی نیازهای شما را برآورده کند.

برندینگ و پیام رسانی را از قبل حفظ کنید

با وجود صد و سی میلیون کاربر که هر ماه روی پست‌های خرید ضربه می‌زنند، جای تعجب نیست که اینستاگرام در 1-2 سال گذشته به شدت ویژگی‌های تجارت الکترونیک خود را بهبود بخشیده است. با جدیدترین گزینه‌های خرید اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند بدون خروج از برنامه، کالا را مشاهده و خریداری کنند. انتخاب پیشنهاد تعیین می کند که تبلیغ شما چقدر به طور موثر ارائه می شود. اگر سرنخی به دست نیاورده اید، گزینه Automatic را انتخاب کنید و آن را به الگوریتم فیس بوک منتقل کنید تا بیشترین کلیک را با کمترین ارزش داشته باشید. اگر تازه شروع به کشف راه‌هایی برای تبلیغ در اینستاگرام کرده‌اید، انتخاب مخاطب مناسب می‌تواند دشوار باشد.

آگهی‌های مجموعه مانند تبلیغات ویدیویی عمل می‌کنند و به صورت ویدیو در فید کاربر نشان داده می‌شوند. با این حال، آنها با استفاده از دنباله ای از تصاویر ساخته شده اند که مانند یک نمایش اسلاید ویدیو پخش می شوند. مانند تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام به شرکت ها این امکان را می دهد که به کاربران نگاهی عمیق به مدل، محصولات و ارائه دهندگان خود داشته باشند. هنگام پیش‌نمایش مکان‌ها، مدیر تبلیغات الزامات فنی هر یک را نشان می‌دهد. برای تضمین اینکه دارایی قابل مشاهده شما برای هر قالبی بهینه شده است، اطلاعات ما را در مورد اندازه تصویر رسانه های اجتماعی ببینید. این احتمال وجود دارد که فالوورهای طبیعی شما شباهت های زیادی به مخاطبانی داشته باشند که همراه با تبلیغات اینستاگرام خود روی آنها تمرکز می کنید.

بنابراین، به فید طبیعی خود نگاه کنید تا ببینید چه نوع محتوایی به خوبی اجرا شده است، و این ممکن است به شما نشان دهد که چه قالب های پولی ممکن است با مخاطبان شما طنین انداز شود. پس از روشن کردن هدف خود، احتمالاً می توانید برخی از قالب های بالقوه را بر اساس اهداف پشتیبانی شده و انتخاب های فراخوان برای هر نوع تبلیغ انتخاب کنید. به عنوان مثال، تبلیغات Stories، IGTV و Reels برای افزایش بازدیدهای ویدیویی بالاتر هستند، در حالی که تبلیغات خرید و مجموعه ممکن است برای خریدهای تجارت الکترونیک بهترین باشند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات آنلاین از این سایت بازدید نمایید.

بالاخره به هیجان‌انگیزترین بخش کمپین می‌رسیم! تبلیغات برای کلیک ها بهینه سازی نشده اند، اما قرار است تا آنجا که ممکن است به مردم تحویل داده شوند. اگر تا به حال آگهی یکسانی را در فید خود چندین بار در طول روز دیده‌اید، این همان آگهی است.

یک کسب و کار راه اندازی کنید و زندگی مورد نیاز خود را طراحی کنید - همه در یک مکان. توصیه حرفه ای رسانه های اجتماعی را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. منبع مفید رایگان شامل بینش های کلیدی مخاطب، انواع تبلیغات واقعا مفید و نکاتی برای موفقیت است. در قسمت Placements می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما کجا به نظر می رسد. در اینجا یک تفکیک سریع از اهداف هر یک از این اهداف برای تحقق بخشیدن است. سپس، به راحتی می‌توانید روی تبلیغی که می‌خواهید در آگهی ورق بزنید، روی تبلیغ کلیک کنید.

می‌توانید دوباره وارد آگهی شوید و آگهی را تغییر دهید - اگر عملکرد ضعیفی دارد، تصویر را تغییر دهید، یک کپی کاملاً جدید یا یک فراخوان منحصر به فرد برای حرکت ایجاد کنید. این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا برای کمپین‌های خود اقدام‌های کشنده ایجاد کنید. تبلیغات شما باید به کسانی تحویل داده شود که احتمال بیشتری روی پیوند تبلیغ شما وجود دارد و وب سایت شما را بارگذاری می کنند. از طرف دیگر، می‌توانید یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا آگهی را به گروه خاصی از افراد نشان دهد. یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را به یک گروه منتخب از افراد نشان دهید. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم سعی می کنند یاد بگیرند که در اینستاگرام تبلیغات کنند.

فیس بوک شماره یک سایت رسانه اجتماعی برای ایجاد تبدیل است، که ایجاد تبلیغات فیس بوک کارآمد را بخشی جدایی ناپذیر از تکنیک رسانه های اجتماعی شما می کند. این 11 نکته را دنبال کنید تا کمپین بازاریابی بعدی فیس بوک خود را به موفقیت تبدیل کنید. اگر می‌خواهید بر تبدیل‌های تبلیغاتی خود نظارت داشته باشید، لازم است فیس‌بوک پیکسل را در بخش Tracking انتخاب کنید. پس از پیوند به وب‌سایت یا برنامه‌تان، پیکسل فیس‌بوک شما به شما امکان می‌دهد پس از کلیک بر روی آگهی‌تان، اطلاعاتی درباره نحوه تعامل بینندگانتان با کسب‌وکار کوچکتان ببینید.

چند ثانیه اول تبلیغ شما تصمیم می گیرد که آیا بیننده از پیمایش و تماشای کل مطلب دست بکشد یا خیر. به همین دلیل مهم است که تبلیغ خود را با پیام کلیدی شروع کنید و برند خود را در 3 ثانیه اول به نمایش بگذارید. در این مرحله احتمالا می توانید هم یک مخاطب جدید ایجاد کنید و هم از یک مخاطب ذخیره شده استفاده کنید. اگرچه به کمی کار اضافی نیاز دارد، راهنمای 5 مرحله ای ما از طریق روش به شما اطلاعات می دهد.

همانطور که اسکرین شات نشان می دهد، می توانید چهار راه جایگزین برای تعریف یک مخاطب سفارشی داشته باشید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که مستقیماً به عصر راهنما بپرید، به خاطر داشته باشید که روش تنظیم چنین تبلیغاتی کمی طولانی تر و پیچیده تر است. ویژوال‌ها. همانطور که قبلاً ذکر شد، تصاویر با کیفیت بالا عامل اصلی موفقیت تبلیغ شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات در زمینه آگهی اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

مخاطبان ذخیره شده در صورتی مفید هستند که داده‌های بینندگان سفارشی خود را داشته باشید (یعنی بازدیدکنندگان قبلی وب‌سایت) یا مخاطبان قبلی از کمپین‌های قبلی که به خوبی انجام شده‌اند. اگر نه، شما توانایی ایجاد بینندگان جدید را بر اساس جمعیت شناسی، پیگیری ها و هدف گیری رفتاری خواهید داشت. تبلیغات کاوش اینستاگرام در شبکه کاوش یا کانال‌های موضوعی به نظر نمی‌رسند، اما پس از کلیک کردن روی عکس یا ویدیوی کاوش توسط شخصی ثابت می‌شوند. از آنجایی که محتوای موجود در برگه‌های کاوش کاربران دائماً در حال تغییر است، تبلیغات کاوش به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در کنار محتوای محتوای مرتبط با فرهنگی و پرطرفدار ثابت شوند. تبلیغات کلکسیونی به بهترین وجه برای تولیدکنندگان تجارت الکترونیک مناسب است، زیرا به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً از تبلیغات کالا را خریداری کنند. وقتی مشتری روی تبلیغ کلیک می‌کند، به یک فروشگاه تجربه فوری اینستاگرام هدایت می‌شود، جایی که درباره محصول اطلاعات بیشتری کسب کرده و اقدام به خرید می‌کند.

چگونه موثرترین نوع تبلیغات اینستاگرام را انتخاب کنیم

با این حال، اینستاگرام توصیه می‌کند برای بهترین نتایج، محتوای متنی روکش‌شده را تا حد امکان محدود کنید. شما می توانید با صرف چند دلار در روز شروع کنید و از آنجا بر اساس موفقیت خود را افزایش دهید. هنگامی که آگهی شما آماده شد و فعال شد، به یاد داشته باشید که تمام معیارها را کنترل کنید و عملکرد آن را نظارت کنید.

27% از کاربران می گویند که کالاها و مارک های جدید را از طریق تبلیغات اجتماعی پولی پیدا می کنند، و تبلیغات اینستاگرام می تواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20٪ از ساکنان بالای 13 سال جهان برسد. برای درک انتخاب های قابل دستیابی به شما وقت بگذارید. و کمپین های خود را بسازید. به زودی، خواهید دید که چگونه بازاریابی اینستاگرام می تواند چشم اندازهای متمرکزی را ارائه دهد که فروش شما را افزایش می دهد. در مرحله بعد، با انتخاب یکی از دو گزینه، برنامه زمانی را مشخص کنید.

تبلیغات تصویری به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا از تصاویر واحد برای تبلیغ برند، خدمات و محصولات خود استفاده کنند. انتخاب گسترده به این معنی است که می توانید بهترین نوع تبلیغات را انتخاب کنید که با هدف سازمانی خاص شما مطابقت دارد. هر قالب آگهی دارای انتخاب شخصی خود از گزینه های فراخوان است که در زیر فهرست شده است. مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام در سراسر برنامه ظاهر می شود، از جمله در فیدهای کاربران، استوری ها، کاوش و موارد دیگر. آنها شبیه به پست های معمولی به نظر می رسند، اما همیشه دارای یک برچسب "حامی مالی" هستند تا نشان دهند که آنها یک تبلیغ هستند. همچنین معمولاً ویژگی‌های بیشتری نسبت به یک پست معمولی دارند، شبیه به لینک‌ها، دکمه‌های CTA و کاتالوگ محصولات.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد