خریداری تلویزیون های کارکرده و دست دوم

۴۰ بازديد

مطمئن شوید که واحد تولیدی تلویزیون را بازنشانی کرده اید تا هیچ یک از دانش خصوصی شما روی آن باقی نماند و در مورد نحوه ارسال آن فکر کنید. تلویزیون‌ها چیزهای ظریفی هستند و اگر میدان اصلی را نداشته باشید، بسته‌بندی ایمن سخت خواهد بود. دیدن چنین توضیحات مفصلی در مورد هر موضوعی خوب است، بنابراین مشتریان نباید پس از دریافت تلویزیون خیلی مات و مبهوت شوند. باکس همچنین می‌گوید که تمام تلویزیون‌های بازسازی‌شده به‌طور گسترده آزمایش شده‌اند و رویه‌های کنترل کیفیت را انجام می‌دهند. می‌توانید ببینید که انتخاب تلویزیون‌های «تجدید شده» که بررسی کردیم در مقایسه با خرید جدید چقدر ارزان‌تر بوده است. تعداد انگشت شماری از تلویزیون‌های بازسازی‌شده را انتخاب کرده‌ایم که در مارس ۲۰۲۲ در خرده‌فروش‌های فناوری محبوب به فروش می‌رسند.

تلویزیون دست دوم در سمساری گارانتی خرده‌فروشی ندارد، اما با این وجود می‌تواند مطابق با شرایط تولیدکننده باشد. این بیشتر یک سال است، اما می تواند بیشتر به سازنده تکیه کند. ماهیت Gumtree به این معنی است که فروش ناخالص به صورت حضوری است، بنابراین این شما هستید که قبل از پرداخت و تحویل آن به خانه، استاندارد تلویزیون را ارزیابی کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه سمساری از این سایت بازدید نمایید.

چه چیزی نباید در این جمعه سیاه پول خود را هدر دهید

دلایل شما برای تهیه تلویزیون مستعمل از سمساری هرچه باشد، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. هنگامی که یک تلویزیون مدل جدید خریداری می کنید، گارانتی شما به همه این موارد رسیدگی می کند، اما در یک مانکن مستعمل، ممکن است لازم باشد بیشتر احتیاط کنید. برای اینکه کار خود را آسان تر کنید، سوالات زیر را بپرسید تا همه ابهامات خود را زودتر از خرید تلویزیون دست دوم برطرف کنید. مقدار مانکن را بررسی کنید تا ببینید چند ساله است. برخی از واحدهای قدیمی می‌توانند راهنمای نرم‌افزاری محدود و نسخه‌های قدیمی برنامه‌هایی داشته باشند که اکنون کار نمی‌کنند. مانند Appliances Direct، خرده‌فروش فناوری آنلاین باکس کیفیت تلویزیون‌های بازسازی‌شده را در مقیاس درجه‌بندی می‌کند. ما علاوه بر این، توضیحات بیشتری در مورد تلویزیون‌های محل قابل اجرا مشاهده کردیم، مانند یک ال‌جی OLED که دارای یک تراشه کوچک روی نمایشگر و مقداری تاب برداشتن بود.

فروش تلویزیون قدیمی

فوراً پاسخ داد، با رفتار بسیار خوب تلفنی، شخص بسیار متاثر با من ... و من بلافاصله پول را دریافت کردم که به حساب جاری من منتقل شد. در اوج یک روز کاری پرمشغله، وقتی روی مبل ورودی تلویزیون «جدید و قدیمی» خود می نشینید، می خواهید از تماشای تلویزیون لذت ببرید. اجازه ندهید فیلم تار، دریافت سیگنال مخدوش یا صداهای شکسته تجربه شما را خراب کند. به دنبال فاکتورهای ذکر شده در بالا باشید و تلویزیون را فقط به همان سرعتی که از خرید خوب آن خوشحالید بخرید.

هنگامی که از eBay خرید می‌کنید، فروشنده انتخاب می‌کند که تحویل ارائه کند یا نه یا گزینه انتخاب را به صورت جداگانه انتخاب کند. صرف‌نظر از انتخاب‌های تحویل/مجموعه قابل دریافت، قبل از زدن دکمه خرید، تمام عکس‌ها را به‌دقت برای هر گونه آسیب بررسی کنید و جزئیات کامل تلویزیون را مرور کنید. این مدل‌ها شامل یک سال گارانتی و یک درجه می‌شوند که به شما می‌گوید تلویزیون در چه وضعیت بدنی قرار دارد. به عنوان مثال، A1 به این معنی است که ممکن است دارای خراش‌ها یا فرورفتگی‌های سطحی باشد، اما شامل تمام تجهیزات است و توسط یک دستگاه کنترل شده است. مهندس.

به‌علاوه در مواقع اوج، که احتمالاً تا دو ساعت بهبود می‌یابد، در مدت یک ساعت مقداری در مورد خود دریافت خواهید کرد. ما می دانیم که شما قیمت تلویزیون ناخواسته خود را دوست خواهید داشت، بنابراین تنها چیزی که باقی می ماند این است که تصمیم بگیرید چگونه هزینه خود را می خواهید - پول نقد یا سوئیچ. تماشای یک مسابقه بسکتبال بدون اینکه در موقعیتی باشید که به تشویق شدید تماشاگران گوش دهید، یا تماشای فیلمی بدون توانایی شنیدن دیالوگ، لذت بخش نخواهد بود. مطمئن شوید که بلندگوها در وضعیت خوبی هستند و کیفیت صدا خیلی بد نیست. در صورتی که تلویزیون قدیمی خود را در Gumtree یا eBay تبلیغ کنید، بازده زیادی را در تلویزیون قدیمی خود پیش بینی نکنید، و مطمئن شوید که آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کرده اید تا هرگونه اطلاعات خصوصی را پاک کنید. قبل از خرید یک تلویزیون دست دوم از سمساری، اطلاعات گارانتی را که معمولاً به صورت آنلاین قابل دریافت است، بررسی کنید تا ببینید در صورت وقوع غیرقابل تصور، واجد شرایط بازیابی یا جایگزین هستید.

ما حتی آن را از درب منزل شما جمع آوری می کنیم و بسته بندی خسته کننده را به یک عامل قبلی تبدیل می کنیم. با ما، ممکن است یک خریدار آماده داشته باشید که منتظر است پول نقد به شما پرداخت کند، با ارزشی بیشتر از آنچه در جای دیگر دریافت می کنید. به‌علاوه، ما حتی می‌خواهیم به صورت رایگان از شما خرید کنیم. شما به سادگی زمان جمع‌آوری تلویزیون خود را به ما بگویید، و ما یک پیک را به محل شما می‌فرستیم و مقدار نظارت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به محض اینکه تلویزیون به انبار ما می رسد، معمولاً تا 30 دقیقه طول می کشد تا کالا را بررسی کنیم تا مطمئن شویم با توضیحات ارائه شده مطابقت دارد. با پیشرفت‌های بسیار در دانش فنی، خریدار معمولی برای جایگزینی ناامید می‌شود زیرا گزینه‌های زیادی برای انتخاب در اختیار دارد. از مدل اشعه کاتدی گرفته تا پلاسما، ال سی دی و ال ای دی، تلویزیون پیشرفت چشمگیری داشته است.

Gumtree و eBay مکان‌های اصلی هستند که می‌توانید تلویزیون‌های دست دوم را در سمساری یا بازار پیدا کنید. مراقب باشید تلویزیون های دست دوم در سمساری را با مدهای بازسازی شده اشتباه نگیرید، به ویژه در eBay. فروشگاه های مربوط به پاناسونیک معمولاً یک ویترین اختصاصی در داخل eBay دارند، در حالی که تلویزیون های دست دوم خریداری شده توسط یک فروشنده غیرعمومی به عنوان نیمی از فهرست گسترده نتایج جستجو از فروشندگان مختلف نشان داده می شوند. در این اطلاعات به بررسی میزان پولی که می‌خواهید برای خرید یک تلویزیون دست دوم یا بازسازی‌شده صرفه‌جویی کنید، بهترین مکان برای خرید، نحوه بررسی ضمانت‌نامه‌ها نسبت به مدل‌های جدید و بهترین راه برای بازیافت تلویزیون قدیمی‌تان خواهیم پرداخت.< /p>

هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا یک کالای دست دوم خریداری شده در سمساری و کمتر از 12 ماه از عمر آن می گذرد، در زیر عبارات گارانتی سازنده واجد شرایط تعمیر نباشد. با این حال، ممکن است تعداد زیادی استثناء و مفاد در ضمانت نامه ها وجود داشته باشد. شما می‌توانید مکانی را که از آن خریداری شده است ثابت کنید و برخی از تولیدکنندگان تنها در صورتی می‌توانند گارانتی را رعایت کنند که تلویزیون از یک فروشنده مجاز خریداری شده باشد. اگر تلویزیون دست دوم را از شخصی می‌خرید، حقوق شما محدود می‌شود. آنها اجازه ندارند کالاها را نادرست معرفی کنند (مثلاً با گفتن یک چیز جدید در حالی که نیست)، با این حال آنها همچنین موظف به فاش کردن هیچ عیب نیستند. و حتی اگر آنها از قانون ارائه نادرست نادیده گرفته شوند، دریافت بازپرداخت در مواقع اختلاف ممکن است سخت باشد - تا زمانی که از سایتی مطابق با eBay که طرح تصمیم گیری خاص خود را دارد خرید نکرده باشید.

این سوزاندن زباله های E علاوه بر این، مواد شیمیایی سمی را در محیط آزاد می کند. با این حال، eBay طرح ایمنی خریدار شخصی خود را دارد. اگر کالا به هر دلیلی برای هدف مناسب نیست و در فهرست eBay مشخص نشده است، می توانید از طریق ادعای eBay واجد شرایط بازپرداخت باشید. تلویزیون های نو و بازسازی شده در پریز eBay پاناسونیک وجود دارد و همه دارای یک سال گارانتی هستند. در وب سایت theBox دریابید که آیا مدل بازسازی شده ای وجود دارد که شما را وسوسه کند. جدیدترین تلویزیون های بازسازی شده و با نمایشگر قبلی را که از Appliances Direc t موجود است، ببینید. بسیاری از تلویزیون‌های ارائه شده دیگر جدید قابل تهیه نیستند، بنابراین بررسی هزینه‌ها دشوار است، اما چند مکان وجود داشت که می‌توانستیم.

ما هنگام ارائه یک قیمت به وضعیت، مدل، مدل و مشخصات تلویزیون شما فکر می کنیم. وقتی نوع آنلاین ما را پر کردید - قول می‌دهیم که آسان است، ارزشی را به شما می‌دهیم که ارزش تلویزیون شما را دارد. این رقم اغلب نسبت به آنچه رقبای ما ارائه می دهند سودمندتر است و ما پایبند همه قیمت های خود هستیم. مطمئناً، قیمت‌ها از طریق سقف افزایش یافته است، اما دلیلی برای کاهش وجود ندارد.

نمایشگر قبلی به این معنی است که تلویزیون یک مدل نمایشی بود که در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شد، که اکنون برای فروش موجود است. از آنجایی که از نظر فنی استفاده شده است، با تخفیف قابل دریافت است. ما کاملاً یک سرویس مبتنی بر بریتانیا هستیم - علاوه بر این، ما از قیمت‌هایی که به آنها پاسخ می‌دهیم انتخاب می‌کنیم، که بستگی به شرایط و مشخصات کالای شما دارد. در حالت ایده‌آل، به کسی نیاز دارید که آن را تحویل بگیرد، اما اگر آن را ارسال کنید، صفحه نمایشگر را در یک پتوی ظریف بپیچید تا مطمئن شوید که هر وقت آن را در یک مزرعه قرار می‌دهید و برچسب‌های شکننده زیادی روی آن می‌گذارید، خراشیده نشود.

شما واجد شرایط هیچ گونه ضمانت خرده‌فروشی نخواهید بود و حتی اگر تلویزیون نسبتاً جدید باشد و در طول دوره ضمانت تولیدکننده همچنان باقی بماند، ممکن است برای تلویزیون دست دوم استثنا وجود داشته باشد. برخی از مدهای گران‌قیمتی که در خروجی eBay پاناسونیک کشف کردیم، کاهش زیادی داشتند و بدون شک قبل از خرید تلویزیون پاناسونیک، قیمت‌ها را در اینجا بررسی می‌کنیم. برخی را دیدیم که یک سال گارانتی داشتند، در حالی که برخی دیگر فقط سه ماه داشتند. بیشتر لیست ها همچنین به یک خط مشی Dead on Arrival اشاره می کنند که معمولاً 14 روز است. اگر محصول در این زمان دچار ایراد شد، Box می گوید که آن را بازیابی یا جایگزین می کند.

تلویزیون به حالت پیش‌فرض واحد تولیدی خود بازیابی و تعمیر شد، سپس تلویزیون با قیمت پایین‌تری روشن می‌شود. اگر پول را انتخاب کنید، ما آن را فوراً از طریق عرضه ثبت شده ارسال می کنیم به این معنی که آن را در روز بعد دریافت خواهید کرد. اگر انتقال بانکی یا پی پال را دوست دارید، پول نقد باید در حساب شما باشد و بلافاصله در دسترس باشد. بر اساس همه این نگرانی‌ها، گزینه‌های خود را باریک بیندازید و سپس تصمیم بگیرید که کدام تلویزیون بهترین نیازهای شما را برآورده می‌کند.

قیمت یک تلویزیون دست دوم در سمساری به مجموعه ای از عناصر مانند فاصله زمانی بین تاریخ خرید و تبلیغ آن، وجود یا عدم وجود ویژگی های خاص، مدل و مدل تلویزیون و غیره بستگی دارد. به عنوان مثال، تلویزیونی که 12 ماه استفاده شده و برای فروش گذاشته شده است ممکن است در مقایسه با تلویزیونی که بیش از 5 سال استفاده شده و برای فروش گذاشته شده، گران باشد. یک تلویزیون پلاسما ممکن است در مقایسه با LED ارزان تر باشد و غیره و غیره. انتخاب های خود را بر روی ایده ترجیحات خود محدود کنید، و سپس بررسی کنید که آیا قیمت آن است و ارزش پول شما رعایت می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد