کتاب‌های صوتی تقلب نمی‌کنند

۷۲ بازديد


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کتابراه بازدید نمایید
این مکث کوتاه ممکن است فضایی را برای مغز شما ایجاد کند تا اطلاعاتی را که جذب می‌کنید ذخیره یا مزه کند. من هیچ منبعی در دست ندارم، اما خوانده‌ام که گوش دادن به کتاب‌های صوتی همان تجربه ذهنی خواندن کتاب را به شما می‌دهد، با این فرض که می‌توانید در سطح کالج بخوانید. کتاب‌های صوتی را مفید یافتم، اما مشکلاتی وجود دارد. شما می توانید Audible را انجام دهید، اما پس از آن باید برنامه آنها را بخوانید یا اعتبار را از دست بدهید.

کتاب روی نوار

این یک راه عالی برای ایجاد دوزبانگی با خود و با کودکان است! خواندن این مقاله و دیدن اینکه دیگران در اشتیاق من با من شریک هستند عالی است. امروز اولین کتاب صوتی ام را خواندم، اما به اندازه زمانی که از نظر فیزیکی آنها را خواندم، احساس موفقیت نکردم. همچنین یک جعبه کتاب بلند دارم که پر از تمام کتاب‌هایی است که خوانده‌ام و دیدن، یادآوری و احتمالاً دوباره خواندن آنها لذت بخش است.

و اگر گوش دادن به کتاب های صوتی روش ترجیحی شما برای داستان سرایی است، ممکن است اصلا تقلب نکنید. در واقع، به نظر می رسد که با دانلود کتاب در تلفن خود چیزی از دست نمی دهید - شما فقط یک خواننده باهوش هستید، خوب، شنونده. ویلینگهام توضیح می‌دهد که اگر هدف نهایی از خواندن رمزگشایی بود، و گوش دادن به کتاب‌های صوتی به نحوی این کار را برای شما انجام می‌داد، پس می‌توان آن‌ها را تقلب در نظر گرفت.

آنها باید بدانند که به شما اهمیت می دهید و شما به آنها گوش می دهید. آیا سعی کرده اید به کتاب های صوتی گوش دهید؟ آیا تمرکز کردن برای شما راحت تر است؟ اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، می‌توانید با استفاده از این لینک یک کتاب رایگان درباره Audible دانلود کنید. اگر زمان برای نشستن و خواندن کتاب فیزیکی ندارید، آیا گوش دادن به نسخه صوتی تقلب محسوب می شود؟ برای برخی از آدم‌های هاردکور کتاب، این می‌تواند باشد. اما شواهد جدید نشان می دهد که برای مغز ما، خواندن و شنیدن یک داستان ممکن است چندان متفاوت نباشد. من معتقدم گوش دادن متمرکز و دقیق به یک کتاب صوتی را می توان با خواندن کتاب یکی دانست، زیرا همه ما متفاوت هستیم و همه ما این یا آن اطلاعات را متفاوت درک می کنیم. برای برخی، خواندن کتاب های کاغذی ممکن است کمتر از گوش دادن به کتاب های صوتی موثر باشد، زیرا آنها بهتر می توانند اطلاعات را در قالب صوتی درک کنند.

فکر می کنم واقعاً جایی برای کتاب های صوتی در زندگی کودک و خانواده من وجود دارد. کتاب‌های صوتی به‌طور سنتی در مدارس توسط معلمان زبان‌آموزان زبان دوم، دانش‌آموزان ناتوان در یادگیری، و خوانندگان یا غیرخوانندگان در حال مبارزه استفاده می‌شود. در بسیاری از موارد، کتاب‌های صوتی در ارائه راهی برای دسترسی این دانش‌آموزان به ادبیات و لذت بردن از کتاب‌ها موفق بوده‌اند. وارلی می‌نویسد: «معلوم نیست که آیا کتاب‌های صوتی به دنیای معتبر کتاب تعلق دارند یا به دنیای مشکوک‌تر سرگرمی، معلمان دبستان و دبیرستان اغلب به آنها چشم‌پوشی کرده‌اند و بسیاری از آنها راه امن اجتناب را انتخاب کرده‌اند. فکر می کنم پاسخ به این سوال باید از تعریف خود شخص از خواندن باشد. اگر خواندن به معنای درک محتوای داستان یا موضوع باشد، کتاب های صوتی مطمئناً موفق هستند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب های صوتی رایگان کلیک کنید
بزرگترین اشکال این است که نمی توانید به گذشته نگاه کنید و برخی از پاراگراف ها را دوباره بخوانید. به عنوان معلم دانش آموزان ESL، مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن کتاب های صوتی با دانش آموزانم هستم. از زمانی که با کتاب‌های صوتی آشنا شدم، کتاب‌های کلاسیک را در فهرست خود قرار داده‌ام که هرگز نمی‌خواستم بنشینم و بخوانم یا زبان قدیمی از آنها منصرف شود. من الان بچه ندارم، اما وقتی دارم، بی صبرانه منتظرم تا بارها و بارها با آنها کتاب صوتی گوش کنم!. یکی دیگر از کاربردهای کتاب های صوتی، امکان گوش دادن به کتاب به زبان های جدید است. من در حال حاضر با گوش دادن به سریال های Divergent و Fault in Our Sky دارم اسپانیایی را تمرین می کنم و قصد دارم به بسیاری از کتاب های مورد علاقه ام به زبان اسپانیایی گوش دهم.

از دیگری، متوجه شدم که افراد موفق از لیست کارهایی که باید انجام دهند استفاده نمی کنند. در عوض، آنها زمان را مانند پول در نظر می گیرند و مراحل رسیدن به اهداف خود را برنامه ریزی می کنند. من آن را امتحان کردم و 15 ساعت اضافی در هفته "پیدا کردم". محققان پیشرفت را با مقایسه تعداد کلمات صحیحی که دانش‌آموزان می‌توانستند در دقیقه قبل و بعد از هشت هفته درمان بخوانند، اندازه‌گیری کردند. در حالی که دانش‌آموزانی که فقط کتاب‌های چاپی به آنها داده می‌شد، می‌توانستند در هر دقیقه چهار کلمه بیشتر از قبل بخوانند، دانش‌آموزانی که علاوه بر کتاب‌های چاپی، کتاب‌های صوتی نیز دریافت کردند، ۱۷ کلمه در دقیقه افزایش یافتند.

با صدای Prh ارتباط برقرار کنید

در نتیجه، کودکانی مانند فرزند شما ممکن است واقعاً احساس ناامیدی کنند. همانطور که رشد رشد صنعت کتاب های صوتی ادامه دارد - برای دومین سال متوالی افزایش بیش از 20٪ در دلار و عناوین منتشر شده وجود دارد - تصور می کنم بحث "تقلب" ادامه خواهد یافت. در حالی که بچه‌های امروزی تجربه‌ای را که من از گوش دادن به کتاب‌ها در دستگاه پخش ضبط اسباب‌بازی و واکمن داشتم، نخواهند داشت، اما با سهولت صوتی قابل دانلود و توانایی گوش دادن در چندین پلتفرم، دسترسی بهتری خواهند داشت. اگر در حال مطالعه هستید، خیلی آسان است که به عقب برگردید و نقطه ای را که در آن منطقه بندی کرده اید پیدا کنید.

دوم، خواندن می تواند مهارت خواندن و درک شما را به ویژه با دانش آموزان در حین گوش دادن افزایش دهد، مهارت های شنوایی، توجه و شناختی شما افزایش می یابد. برای یک مطالعه در سال 2016، روگووسکی مفروضات خود را مورد آزمایش قرار داد. یک گروه در مطالعه‌اش به بخش‌هایی از Unbroken، کتاب غیرداستانی درباره جنگ جهانی دوم اثر لورا هیلنبراند گوش دادند، در حالی که گروه دوم همان بخش‌ها را در یک کتاب‌خوان الکترونیکی خواندند.

اما اگر قدردانی از زبان و داستان مهم است، اینطور نیست.» با این حال، حتی با وجود تمام مزایای کتاب های صوتی، آنها برای همه دانش آموزان نیستند. برای برخی، سرعت ممکن است خیلی سریع یا خیلی کند باشد. برای دیگران، صدای راوی در مقایسه با انعطاف‌پذیری کتاب می‌تواند آزاردهنده باشد یا استفاده از پخش‌کننده‌های کاست یا سی‌دی دست و پا گیر باشد. اما اکثر دانش‌آموزان گوش دادن به ادبیات خوب و باکیفیت را تجربه‌ای دگرگون‌کننده می‌دانند. وارلی می‌گوید: "اگر یک چیز در مورد نحوه توصیف مردم از گوش دادن به کتاب‌های صوتی به من توجه کرده است، آن شدت جذب آنها و چنگال احساسی تجربه است. یک شنونده می‌گوید: "آنها مستقیماً به روح شما می‌روند."

حتی فعالیت‌هایی که کم و بیش می‌توانید با خلبان خودکار انجام دهید (مثل رانندگی یا شستن ظرف‌ها) به اندازه کافی توجه شما را به خود جلب می‌کند تا مانع یادگیری شود. او می‌گوید: «من همیشه در حین رانندگی به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهم، اما سعی نمی‌کنم به چیزهای مهم کارم گوش دهم. من همیشه در پایان روز برای دیدن غروب خورشید به سمت دریاچه ای می روم، در پیاده روی گاهی اوقات به کتاب های صوتی گوش می دهم زیرا در خواندن و پیاده روی زیاد مهارت ندارم.

من آن را خیلی دوست داشتم که آن را با چند کتاب Kindle و امانت کتابخانه دیجیتال امتحان کردم. چند بار اول با فرزندتان معاشرت کنید و با هم به کتاب های صوتی گوش دهید. کتاب را در دست داشته باشید و به کلمات اشاره کنید و از طریق دستگاه صوتی شما شنیده می شود.

در حال حاضر در حالت صعودی، من دوست دارم وقتی در حال تمیز کردن و رانندگی هستم به داستان گوش کنم و اگر ذهنم منحرف شد می‌توانم دوباره گوش کنم. این یک راه سریعتر برای عبور از کتابها برای مدرسه نیز است. استدلال‌های قبلی علیه این قالب به این تصور غلط مربوط می‌شد که کتاب‌های صوتی برای افرادی است که دوست ندارند بخوانند، یا اینکه اجازه دادن به بچه‌ها برای پردازش داستان‌ها از طریق گوش دادن به نوعی برای آنها آسیب‌رسانی است. به نظر می رسد که درک مطلب هنگام گوش دادن نسبت به خواندن آسان تر باشد، اما این همیشه درست نیست. به عنوان مثال، در یک مطالعه مقایسه شد که دانش‌آموزان در مورد یک موضوع علمی از یک پادکست 22 دقیقه‌ای با یک مقاله چاپی خوب یاد گرفتند. اگرچه دانش‌آموزان برای هر قالب زمان معادلی را صرف کردند، اما در یک مسابقه کتبی دو روز بعد، خوانندگان 81 درصد و شنوندگان 59 درصد امتیاز گرفتند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد