فروش کتابخانه‌های محلی

۳۷ بازديد

ممکن است پیشنهادات دیگری در حال پردازش باشد، بنابراین عرضه شما ممکن است کمی طول بکشد. به منظور تهاجمی ماندن و افزایش فروش، هزینه های کلاس ها و عناوینی را که در بازار ثبت می کنید نظارت کنید. اگرچه راه‌های زیادی برای جستجوی کتاب‌هایی برای فروش وجود دارد، تنها راه شروع معمولاً فروش کتاب‌هایی است که قبلاً تهیه کرده‌اید. برخی از مشتریان احساس در دست داشتن یک مدل کتاب الکترونیکی جدید را در آغوش خود دوست دارند.

The Lingo به شما آموزش داده شود:

معمولاً می‌توانید کتاب‌های جدید را از طریق عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان یا ناشران کشف کنید. با این حال، اگر می‌خواهید کتاب‌های جدید بفروشید، به یاد داشته باشید که ممکن است نیاز به خرید عمده به مقدار زیاد داشته باشید. هنگام تحویل چندین کتاب الکترونیکی، به بسته بندی هر یک به صورت جداگانه یا استفاده از ظروف بسته بندی راهنمای واحد برای دفاع فکر کنید. برای تعدادی از کتاب‌ها، می‌توانید اقلام مقوای تخت را بین هر کتاب الکترونیکی قرار دهید.

شما می‌توانید کتاب‌های جدید، کتاب‌های دست دوم، کتاب‌های کلکسیونی، کتاب‌های کمیک و موارد دیگر را در انواع ژانرهای مختلف بفروشید. اگر کتاب‌های شما ISBN ندارند، ممکن است کتاب‌ها را بر اساس عنوان بفروشید و به شما کمک می‌کند کتاب‌های قدیمی‌تان را به پول تبدیل کنید. برای تعیین اینکه کدام گزینه برای شما بهترین است، برنامه های فروش را مقایسه کنید. انجام تحقیقات خود برای یافتن کتاب‌های پرتقاضا می‌تواند جبران کند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات به سایت صابری مراجعه کنید
رکورد The Best Sellers in Books ممکن است به شما کمک کند عناوین فعلی را که بیشتر بر اساس فروش ناخالص هستند، پیدا کنید. در زمان بازگشت خود یا هر زمان پس از آن برگردید تا 66 درصد از ارزش خرده فروشی کتاب هایی را که تصمیم به خرید آن می کنیم، اعتبار فروشگاه خود را دریافت کنید. امتیاز اعتبار فروشگاه به هیچ وجه منقضی نمی شود و برای همیشه در فروشگاه معتبر است. کتابفروشی به سرعت کتاب‌های شما را ارزیابی می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد تا زمانی که پیشنهاد شما برای تحویل گرفتن خوانده شود.

همه کتاب‌های استفاده‌شده روی ستون فقرات با برچسب "USED" مشخص شده‌اند و قیمت راهنمای استفاده شده مجدداً توسط بارکد درج شده است. قیمت کتاب‌های دست دوم ما معمولاً 50 تا 60 درصد قیمت جلد اصلی است. ما همچنین از همه مشتریانی که کتاب‌فروشی می‌کنند درخواست می‌کنیم که هنگام ارتباط با کارکنان مورد استفاده ما، حتی اگر واکسینه شده‌اند، ماسک بزنند.

کتابهای کلکسیونی یا غیر معمول را به صورت آنلاین بفروشید

تصمیم بگیرید که می خواهید به عنوان فروشنده شخصی یا فروشنده حرفه ای ثبت نام کنید. اگر شما یا هرکسی از اعضای خانواده‌تان در ۱۴ روز گذشته در معرض کووید بوده‌اید، برای ایمنی کارکنان ما، کتاب‌های خود را در کتاب‌فروشی سانتا کروز تبلیغ نکنید. ابزار قیمت‌گذاری خودکار شما را قادر می‌سازد تا به طور معمول قیمت‌ها را در سهام موجود خود بر اساس قوانین قیمت‌گذاری و ترجیحات خود تغییر دهید. اگر کتاب‌ها کاملاً نو هستند، موارد ضروری برای کالاهای FBA را که به‌عنوان نو فروخته می‌شوند، ببینید. نحوه برخورد شما با حمل و نقل بستگی به این دارد که کدام روش موفقیت را انتخاب کنید.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دسته دوم فروشی به این سایت مراجعه کنید
SKU is a uniqu مقداری که به یک شرکت کمک می کند تا ردیابی سهام را حفظ کند. در حالی که قیمت‌گذاری چیزی است که به شما آموزش داده می‌شود و در طول زمان می‌توانید آن را تنظیم کنید، روش ساده‌ای برای مدیریت آن از طریق داشبورد مرکزی فروشنده وجود دارد. با یک ماس روی بینی و دهان خود به قرار خود برسید. اگر کتاب‌های شما مدتی در انبار نشسته‌اند و گرد و خاکی هستند، لطفاً قبل از آوردن آن‌ها به ما، آن‌ها را پاک کنید. پیشنهادات باید در امتیاز اعتباری خرده فروش فقط از این سطح در تاریخ .

ارائه شود

بسته‌بندی مناسب ممکن است حاوی مخلوطی از کیسه‌ها، کاغذ کرافت یا روکش حباب‌دار باشد. بسیار مهم است که در مورد کیفیت هر کتاب الکترونیکی 100% صادق باشید.

ببینید که بینندگان شما در چه مکان هایی حضور دارند و از طریق پلتفرم های رسانه اجتماعی که از آنها استفاده می کنند، خبر را دریافت کنید. در صورت تعیین قیمت، از در نظر گرفتن قیمت بسته بندی و تحویل غافل نشوید. تمام نکات حمل و نقل را دنبال کنید و کتاب ها را به طور ایمن بسته بندی کنید، بنابراین سفارش ها در شرایط باشکوه به مشتریان دست پیدا می کنند. آیا برای تبلیغ آنلاین کتاب الکترونیکی خود و دستیابی به مخاطبان در سراسر جهان آماده هستید؟

طرح فروش حرفه ای به شما امکان ورود به ابزارهای تبلیغاتی برتر را با هزینه اشتراک ماهانه می دهد. طرح ارتقای حرفه‌ای به شما امکان دسترسی به ابزارهای سهام را برای افزودن داده‌های سوابق دسته‌ای محتوا و مدیریت سفارشات خود از طریق فیدها و گزارش‌ها می‌دهد. این ابزارها به ویژه برای شرکت های متوسط ​​و غول پیکر مفید هستند. شما محدود به فروش کتاب های خود از یک وب سایت نیستید. با این حال، اگر تبلیغ را از طریق کانال های فروش متعدد انتخاب می کنید، مراقب باشید که در بالای موجودی خود باقی بمانید و فروش را بر این اساس مدیریت کنید. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزار بسیار مؤثری برای افزایش تبلیغات کسب‌وکار کوچک شما و هدف‌گیری استراتژیک مشتریانی باشند که می‌خواهند انواع کتاب‌هایی را که شما تبلیغ می‌کنید خریداری کنند.

حتی می‌توانید بازارهای آنلاین، فروش کتابخانه‌های محلی، و حتی کتاب‌ها را در فروش حیاط محله‌تان کشف کنید. از آنجایی که ما مشغول خرید کتاب‌های دست دوم از محله هستیم، انتخاب فوق‌العاده‌ای از کتاب‌های دست دوم برای فروش داریم! موجودی کتاب الکترونیکی استفاده شده ما در تمام فروشگاه، بخش‌های مربوطه، در کنار هر نسخه جدید تعبیه شده است.

با KDP، مدیریت حقوق خود را حفظ می‌کنید، هزینه‌های خود را تنظیم می‌کنید، هر زمان که بخواهید تنظیمات را انجام می‌دهید، و حق امتیازی را از فروش دریافت می‌کنید. جستجوی کتاب‌های دست دوم معمولاً ساده‌تر، جمع‌آوری آن‌ها ارزان‌تر است، و در صورت کشف پیشنهادهای خوب داخلی یا آنلاین، احتمالاً می‌توانند سود بیشتری داشته باشند. می‌توانید کتاب‌های مستعمل را در قفسه خود تبلیغ کنید، اما می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه‌های کتاب الکترونیکی دست دوم محلی، مغازه‌های دستفروشی، یا فروش‌های املاک نیز پیدا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد