بهره‌وری مزارع ارگانیک

۴۳ بازديد

بسیاری از روش‌های کشاورزی مرسوم هنوز به این کودهای پایدار وابسته هستند، و استفاده از آنها برای بهره‌وری مزارع ارگانیک دارای مجوز، که در طی آن کودهای مصنوعی معمولاً مجاز نیستند، مهم است. اپراتورها می توانند هزینه های هر واحد تولید را کاهش دهند و حاشیه بازده را در کل قیمت با افزایش نرخ سودمندی کود روی پول اصلی و محصولات خوراک افزایش دهند. سپس آنها در موقعیتی هستند که پول خود را برای حفاظت از خاک و بهبودهای متفاوتی که هنگام تغییر سطح زمین از محصولات مازاد به استفاده های مختلف مورد نیاز است، خرج کنند. کود، ماده خالص یا مصنوعی حاوی عناصر شیمیایی که رشد و بهره وری محصولات را بهبود می بخشد. کودها حاصلخیزی خالص خاک را بهبود می بخشند یا قطعات شیمیایی گرفته شده از خاک توسط محصولات قبلی را مبادله می کنند. کودها ممکن است به شکل های پایدار، مایع یا گازی به خاک اضافه شوند که این انتخاب بستگی به اجزای بسیاری دارد.

نیتروژن کمپوست به آرامی در دسترس قرار می گیرد و به هیچ وجه به آنچه از منابع معدنی موجود است نزدیک نمی شود. این آزادسازی آهسته نیتروژن، آبشویی را کاهش می دهد و دسترسی را در کل فصل رشد افزایش می دهد. کمپوست ها عمدتاً کودهایی با مواد مغذی کم هستند، که توضیح می دهد که چرا مقادیر عظیمی از آن استفاده می شود. حداکثر فواید کمپوست بر ساختار خاک و عملکرد محصول معمولاً پس از چند سال استفاده رخ می دهد.

اپلیکاتور در حال پاشیدن کود نیتروژن مایع روی مزرعه ذرت اواخر بهار است. باقلا و برخی محصولات دیگر به عنوان کود سبز کاشته می شوند تا دوباره نیتروژن به خاک اضافه شود. کود کمپوست شده که 5 بار در 15 روز تبدیل شده و به دمای بین 55 تا 77.2 درجه سانتی گراد (131 تا 171 درجه فارنهایت) رسیده است، محدودیتی در زمان مصرف ندارد. از آنجایی که کود باید به دقت مدیریت شود تا احتمالاً بیشترین سود حاصل از آن حاصل شود، برخی از کشاورزان ممکن است تمایلی به صرف زمان و تلاش اجباری نداشته باشند. کود باید به دقت ذخیره شود تا کمبود ویتامین ها، به طور قابل توجهی نیتروژن، کاهش یابد.

استراتژی های نرم افزار

Withformaldehydeit کودهای متیلن اوره را ارائه می‌کند که نیتروژن را به آرامی، مکرر و یکنواخت راه‌اندازی می‌کند و یک سال کامل در یک زمان استفاده می‌شود. از آنجایی که کشاورز می‌خواهد بداند هنگام خرید کود چقدر سود را پیش‌بینی می‌کند، امتحانات به عنوان تخمینی از تولید محصولات کشاورزی بالا تعبیر می‌شوند که ممکن است نتیجه افزودن مواد مغذی باشد. قیمت مواد مغذی باید در برابر ارزش محصول و حتی در تقابل با روش‌های مختلف متعادل شود، که مربوط به سرمایه‌گذاری پول در یک چیز دیگر با بازده بالقوه بیشتر است. قانون کاهش بازده به درستی در دانش کود نمونه است.

کودهای مایع مخلوط حاوی نیتروژن، فسفر و پتاسیم نیز می‌توانند روی سطح خاک یا به عنوان محلول پاشی توسط سمپاش‌ها در محل پرورش محصولات نزدیک به رشد استفاده شوند. مناطق بزرگ را می توان با استفاده از هواپیما که می تواند هر کود مایع و خشک را توزیع کند، به سرعت پوشش داده شود. حاصلخیزی خاک کیفیت خاکی است که به آن اجازه می دهد ترکیبات را در مقادیر کافی و تعادل مناسب برای تبلیغ رشد پوشش گیاهی در زمانی که عوامل مختلف مساعد هستند تامین کند.

کود دامی به معنای زباله های اصطبل و انبارها، از جمله فضولات و کاه و سایر مواد بستر است. مقدار زیادی کود توسط دام تولید می شود. چنین کودهایی به دلیل وجود مواد مغذی گیاهی، هوموس و مواد آلی موجود در آن، در حفظ و تقویت خاک ارزش دارند. تجزیه و تحلیل های شیمیایی کلی نشان می دهد که تامین کل ویتامین ها در خاک معمولاً در مقایسه با نیازهای پوشش گیاهی بیش از حد است. با این حال، بخش عمده ای از این عرضه بالقوه به شکلی کاملاً مشخص است که برای کشت سریع به اندازه کافی برای رشد رضایت بخش عرضه نمی شود.

بیماری های گیاهی می تواند ظاهری شبیه کمبود مواد معدنی ایجاد کند، همانطور که موجودات مختلف می توانند ظاهر شوند. خشکسالی یا کشت نامناسب یا استفاده از کودهای شیمیایی می تواند علائم کمبود را ایجاد کند. کاربرد کود نمای هوایی از تراکتوری که یک دستگاه کود را بکسل می کند.

کمپوست عمدتاً توده ای از مواد طبیعی پوسیده است که از بقایای گیاهان زائد تولید می شود. در نتیجه موادی شکننده است که وقتی به خاک اضافه می‌شود، برای نیتروژن با محصول رقابت نمی‌کند. کمپوست ها معمولاً شامل حدود 2 درصد نیتروژن، صفر تا 1 درصد فسفر و حدود 2 درصد پتاسیم هستند.

در مناطق با رطوبت متوسط، استفاده از کود سبز می تواند عملکرد و کیفیت خاک را بهبود بخشد. یک محصول کود سبز برای اثرات مفید آن در زیر کشت و شخم زده می شود، اگرچه در طول توسعه آن می توان چرا کرد. این محصولات کود سبز معمولاً یکساله هستند، چه علف‌ها یا حبوبات، که ریشه‌های آن‌ها حاوی باکتری‌های گره‌ای هستند که قادر به تثبیت نیتروژن اتمسفر هستند. از آنجایی که مقدار نیتروژن آن بیش از حد است و فوراً در خاک به آمونیاک تبدیل می شود، بدون شک اوره یکی از غلیظ ترین کودهای نیتروژن دار است. این یک ترکیب ارزان قیمت است که در کودهای مخلوط و همچنین به تنهایی روی خاک استفاده می شود یا روی شاخ و برگ اسپری می شود.

چنین آزمایش‌های فیلدی عملی نخواهند بود، زیرا نتیجه آن از نظر هزینه و زمان بسیار زیاد است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شایانکار بازدید نمائید
آزمایشگاه های خاک سنجی را می توان در اکثر مناطق یافت. آنها آزمایش شیمیایی خاک را برای تخمین میزان مواد مغذی انجام می دهند. کیت‌های آزمایش خاک تجاری با تکیه بر استراتژی‌ها و تفسیر نتایجی می‌دهند که می‌تواند بسیار نادرست باشد. در واقع، اساساً صحیح ترین سیستم شامل ارزیابی آزمایشگاهی مواد مغذی قسمت گیاه، مانند برگ دهم است.

سازمان غذا و دارو، عامل آهک‌سازی را محدود می‌کند. به عنوان مثال، آهک سوخته و آهک هیدراته معمولاً برای مزارع ارگانی معتبر در ایالات متحده مجاز نیستند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین خرید کود بایوبیز کلیک کنید
لجن فاضلاب، ماده استرون باقی مانده از درمان فاضلاب، در کشاورزی ارگانی گواهی شده مجاز نیست، اگرچه در تنظیمات غیر ارگانیک استفاده می شود. پس از پردازش مناسب، آن را به عنوان کود و به عنوان یک اصلاح کننده خاک برای استفاده در چمن ها، پارک ها و زمین گلف تبدیل می شود. استفاده از جامدات زیستی انسانی در کشاورزی بحث‌برانگیز است، زیرا در نظر گرفته شده است که حتی فاضلاب‌های تصفیه‌شده حاوی باکتری‌های خطرناک، ویروس‌ها، بقایای دارویی و فلزات سنگین هستند. تعیین نیازهای غذایی یک محصول یک جنبه حیاتی از تخصص کود است. ظاهر یک محصول در حال افزایش نشان دهنده نیاز به کود است، اگرچه در برخی از محصولات نیاز به مقدار بیشتر یا مواد مغذی کاملاً متفاوت به سادگی قابل مشاهده نخواهد بود.

کود

به طور کلی، کشاورز تلاش می کند تا با حداقل هزینه از نظر پول و نیروی کار، عملکرد رضایت بخشی به دست آورد. پس از تجزیه و تحلیل موضوع، نتایج را می‌توان با آزمایش‌هایی در گلخانه یا با انجام بررسی‌های نواری در داخل موضوع تأیید کرد. در آزمایشات نواری، اجزای کود مشکوک به کمبود، به تنهایی یا ترکیبی اضافه می‌شوند و پیشرفت گیاه متعاقب آن مشاهده می‌شود. آمونیوم نیترات ساختار ترکیب شیمیایی نیترات آمونیوم که از آن کود تولید می شود. کود کود، مخلوطی از فضولات حیوانات و کاه، انباشته شده در منطقه ای در فرانسه.

آهک سازی

بعد از نرم‌افزار، شخم زدن، دیسک کردن، یا خراش دادن آن را با خاک ترکیب می‌کند. چنین خاک‌ورزی معمولاً مورد نیاز است، زیرا در نتیجه کلسیم به آرامی در بیشتر خاک‌ها به سمت پایین مهاجرت می‌کند. آهک معمولاً توسط وسایل نقلیه ای استفاده می شود که مخصوصاً ساخته شده اند و متعلق به اپراتورهای سفارشی هستند. مارن و گچ انواع ملایم و ناخالص سنگ آهک هستند و معمولاً به عنوان مواد آهکی، مانند پوسته صدف استفاده می شوند. با این حال، سولفات کلسیم و کلرید کلسیم برای آهک کردن مناسب نیستند، زیرا اگرچه کلسیم آنها به آسانی محلول است، اما از پس مانده ای خطرناک خارج می شوند.

نتایج، هنگامی که با پاسخ عملکرد به کاربرد کود در آزمایش‌های منطقه مرتبط باشد، می‌تواند مؤثرترین برآورد کمبود را ارائه دهد. توسعه بیشتر روش‌های سنجش از دور، شبیه به عکاسی مادون قرمز، در دست تحقیق است و ممکن است در نهایت به ارزشمندترین تکنیک برای چنین تخمین‌هایی تبدیل شود. کود کود به صورت تقریبی صفر. 5-0.25-0.5 درجه بندی می شود که حداقل دو سوم نیتروژن در انواع آهسته اثر دارد. با توجه به اینکه این مواد مغذی عمدتاً از نوع غیر معدنی هستند که توسط گیاهان قابل جذب نیستند، میکروب‌های خاک می‌خواهند مواد طبیعی را قطع کرده و مواد مغذی را مستقیماً به حالت «معدنی‌شده» زیست‌در دسترس تبدیل کنند. در مقایسه، کودهای مصنوعی در حال حاضر در نوع معدنی هستند و می‌توانند مستقیماً توسط پوشش گیاهی جذب شوند.

به همین دلیل، کشاورز علاقه مند به اندازه گیری مواد مغذی موجود در مقایسه با کل مواد مغذی ارائه شده است. هنگامی که منابع موجود از یک ماده مغذی کاهش یافته است، فقدان آن به یک محدودیت در نظر گرفتن پیشرفت گیاه تبدیل می شود. با این حال، مقادیر بیش از حد برخی از مواد مغذی ممکن است باعث کاهش عملکرد شود. هنگامی که به عنوان مایع از مناطق دام جمع آوری می شود، ممکن است تا زمان نیاز در مخازن ذخیره شود و سپس به دستگاه توزیع یا سیستم آبیاری بارانی پمپ شود. پخش کننده کود جامد، که علاوه بر آن می تواند برای کمپوست استفاده شود، پارچه را به بخش منتقل می کند، آن را خرد می کند و به طور یکنواخت روی زمین پخش می کند. این دوره را می توان در موارد مناسب از جمله زمستان انجام داد، اما به ندرت زمانی که محصول در حال رشد است.

در خاک‌هایی که به‌درستی خاک‌ورزی شده‌اند، بازده حاصل از کود مصنوعی اغلب باید بیشتر از مقدار معادل کود باشد. هوموس را تامین می‌کند که با افزایش ظرفیت جذب آب و خرده‌فروشی، با افزایش هوادهی و با حمایت از اعمال کاهش ارگانیسم‌ها، ویژگی بدنی خاک را بهبود می‌بخشد. کود موجود در خاک سطحی به جلوگیری از فرسایش ناشی از باران شدید و کاهش تبخیر آب از سطح کمک می کند. در اثر ضربه، ارزش کود به عنوان یک ماده مالچ‌پاشی ممکن است بیشتر از ارزش آن به عنوان منبع مواد مغذی مهم گیاه باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد