ویتامین‌های گیاهی ضروری

۴۲ بازديد

اپلیکاتور در حال پاشیدن کود نیتروژن مایع روی مزرعه ذرت اواخر بهار است. باقلا و مطمئناً سایر محصولات به عنوان کود سبز برای افزودن نیتروژن bac به خاک کاشته می شوند. کود کمپوست شده که طی 15 روز 5 نوبت تبدیل شده و به دمای 5 تا 7 رسیده است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین کود کشاورزی کلیک کنید
2 درجه سانتیگراد (131 و 171 درجه فارنهایت) هیچ محدودیتی برای نمونه های جنگ نرم افزاری ندارد. از آنجایی که کود باید با دقت مدیریت شود تا بتوان از آن سود حاصل کرد، برخی از کشاورزان ممکن است تمایلی به صرف زمان و تلاش لازم نداشته باشند. کود باید به دقت ذخیره شود تا کمبود مواد مغذی، به ویژه نیتروژن کاهش یابد.

Withformaldehydeit کودهای متیلن اوره را ارائه می دهد که نیتروژن را به آرامی، به طور مداوم و یکنواخت راه اندازی می کند و در یک زمان از عرضه یک سال کامل استفاده می شود. از آنجایی که کشاورز می‌خواهد بداند هنگام خرید کود چه مقدار درآمد انتظار می‌رود، آزمایش‌ها به عنوان تخمین افزایش تولید محصول که ممکن است ناشی از افزودن مواد مغذی باشد، تفسیر می‌شوند. قیمت ویتامین‌ها باید نسبت به ارزش محصول یا حتی در برابر روش‌های جایگزین متعادل باشد، که مربوط به سرمایه‌گذاری پول در یک چیز دیگر با بازده بالقوه بالاتر است. قانون کاهش بازده به درستی در فناوری کود نمونه است.

در خاک‌هایی که به‌درستی خاک‌ورزی شده‌اند، بازده حاصل از کود مصنوعی معمولاً باید بیشتر از مقدار مساوی کود باشد. هوموس را فراهم می کند که ویژگی فیزیکی خاک را با افزایش قابلیت جذب و ذخیره آب، با افزایش هوادهی و حمایت از فعالیت ارگانیسم های پایین تر، بهبود می بخشد. کود ادغام شده در خاک سطحی به جلوگیری از فرسایش ناشی از باران شدید و کاهش تبخیر آب از کف کمک می کند. در اثر ضربه، ارزش کود دامی به عنوان یک ماده مالچ‌پاشی می‌تواند بیشتر از ارزش آن به عنوان منبع ویتامین‌های گیاهی مهم باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سناپالیز بازدید نمائید
کودهای مایع مخلوط حاوی نیتروژن، فسفر و پتاسیم نیز می توانند روی سطح خاک یا به عنوان محلول پاشی بوسیله سمپاش های فیل در محل پرورش گیاهان نزدیک به رشد استفاده شود. مناطق وسیعی را ممکن است با استفاده از هواپیما که هر کود مایع و خشک را توزیع می کند، سریع پوشش دهد. حاصلخیزی خاک، کیفیت خاکی است که به آن اجازه می دهد ترکیبات را در مقادیر کافی و تعادل صحیح برای تبلیغ توسعه محصول زمانی که عوامل دیگر مفید هستند، ارائه دهد.

یک آزمایش در مزرعه را می‌توان با افزودن ویتامین‌ها به محصول با نرخ‌های متعدد انجام داد. واکنش متعاقب عملکرد در رابطه با مقادیر ویتامین های عرضه شده نشان دهنده قدرت تامین خاک بارور نشده در مورد بوشل یا تن محصول خواهد بود. اگر افزایش عملکرد غول‌پیکر باشد، این نتیجه نشان می‌دهد که خاک از یک ماده مغذی بسیار کمی برخوردار است.

ویتامین‌های گیاهی ضروری

همچنین، ممکن است به کود بیشتری مانند اکسید فسفر نیاز باشد تا راهی برای بدست آوردن ارزش کامل نیتروژن و پتاس موجود در کود بیابد. محصولات کود سبز اغلب در پاییز کاشته می شوند و در بهار زودتر از کاشت محصول فصل تابستان زیر کشت می روند. استفاده از کود و کمپوست به عنوان کود احتمالاً به قدمت کشاورزی است.

به همین دلیل، کشاورز به اندازه گیری مواد مغذی قابل دستیابی در مقایسه با کل عرضه مواد مغذی فکر می کند. هنگامی که ذخیره قابل حصول یک ماده مغذی مشخص به کاهش می‌یابد، فقدان آن به یک عامل محدودکننده در نظر گرفتن رشد گیاه تبدیل می‌شود. با این وجود، مقادیر زیاد برخی از ویتامین ها ممکن است باعث کاهش عملکرد شود. هنگامی که به عنوان مایع از مناطق دام انباشته می شود، ممکن است در مخازن ذخیره شود و سپس به دستگاه توزیع یا مستقیماً به سیستم آبیاری بارانی پمپ شود. دستگاه پخش کود جامد، که می تواند برای کمپوست استفاده شود، پارچه را به بخش منتقل می کند، آن را خرد می کند و به طور یکنواخت روی زمین پخش می کند. این فرآیند را می توان در موارد مناسب، از جمله زمستان، انجام داد، اما به ندرت زمانی که محصول در حال افزایش است.

اگرچه پوشش گیاهی حاوی سدیم، ید و کبالت است، اما ظاهراً اینها مهم نیستند. فراورده های سوپر فسفات و سوپر فسفات تریپل محلول به ترتیب با استفاده از فسفات کلسیم با اسید سولفوریک و فسفریک به دست می آیند. کودهای پتاسیم، به ویژه کلرید پتاسیم و سولفات پتاسیم، از ذخایر پتاس استخراج می شوند. از ترکیبات پتاسیمی که به صورت تجاری تولید می شود، نزدیک به نود و پنج عدد از آنها در کشاورزی به عنوان کود استفاده می شود.

اقتصاد کودها

سنگ آهک زمینی به طور گسترده برای این عملکرد استفاده می شود. عامل پر جنب و جوش آن، کربنات کلسیم، با خاک واکنش می دهد و اسیدیته آن را کاهش می دهد. سنگ‌های آهکی معمولی، به‌ویژه دولومیت، حاوی کربنات منیزیم نیز هستند، بنابراین منیزیم گیاه را نیز تامین می‌کنند. در میان منابع مواد آلی و مواد مغذی گیاهی، کود کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بعد از استفاده، شخم زدن، دیسک کردن، یا سخت کردن آن را با خاک ترکیب می‌کند. چنین خاک ورزی اغلب ضروری است، زیرا کلسیم به آرامی در بیشتر خاک ها به سمت پایین مهاجرت می کند. آهک معمولاً توسط کامیون هایی استفاده می شود که مخصوصاً ساخته شده اند و متعلق به اپراتورهای سفارشی هستند. مارن و گچ انواع ظریف و ناخالص سنگ آهک هستند و عموماً به عنوان مواد آهکی و مانند پوسته صدف استفاده می شوند. با این حال، سولفات کلسیم و کلرید کلسیم برای آهک کردن مناسب نیستند، زیرا اگرچه کلسیم آنها فوراً محلول است، اما پسماندهایی مضر از خود به جای می گذارند.

بیماری‌های گیاهی می‌توانند ظاهری شبیه کمبود مواد معدنی ایجاد کنند، همانطور که ارگانیسم‌های متعدد می‌توانند ظاهر شوند. خشکسالی یا کشت نامناسب یا نرم افزار کوددهی ممکن است علائم کمبود ایجاد کند. کاربرد کود نمای هوایی از تراکتوری که یک دستگاه کود را بکسل می کند.

کمپوست عمدتاً توده ای از مواد طبیعی پوسیده است که از بقایای گیاهان زائد ایجاد می شود. نتیجه یک ماده شکننده است که وقتی به خاک اضافه می‌شود، برای نیتروژن با محصول رقابت نمی‌کند. کمپوست ها معمولاً شامل حدود 2 درصد نیتروژن، صفر تا 1 درصد فسفر و حدود 2 p.c پتاسیم هستند.

در مواردی که حاصلخیزی خاک خوب نیست، می‌توان مواد طبیعی یا تولیدی را نیز برای تأمین مواد مغذی مورد نیاز گیاه اضافه کرد. این کودها به عنوان کود شناخته می شوند، اگرچه این دوره زمانی معمولاً به جز آهک یا گچ برای منابع عمدتا معدنی اعمال می شود. در کشاورزی معقول، استفاده از بقایای گیاهی کمپوست شده باید در تضاد با بقایای گیاهی معاصر باشد. در مناطقی که کودهای تجاری گران هستند، نیروی کار معقول است، و ابزارآلات آسان است، با این حال، کمپوست نیاز را برآورده می کند و یک کاربرد منطقی است. آهک گذاری برای کاهش اسیدیته خاک به طور گسترده در مناطق مرطوب انجام می شود، مکان هایی که بارندگی کلسیم و منیزیم را از خاک شسته می شود، در نتیجه وضعیت اسیدی ایجاد می شود. کلسیم و منیزیم از مواد مغذی اصلی گیاه هستند که توسط مواد آهکی تامین می شوند.

آهک سازی

قرار دادن کود بر اساس اشکال محصولات متفاوت است. برخی از محصولات زراعی نیاز به چسباندن بالای بذر دارند، در حالی که برخی دیگر زمانی که نوار کود زیر بذر قرار دارد، موفقیت بیشتری دارند. آهک با مخلوط کردن یکنواخت آن با لایه کف خاک استفاده می شود. ممکن است در هر زمانی از سال در زمین های شخم زده برای محصولات بهاره یا غلات زمستانه یا در مراتع ابدی استفاده شود.

کلروزیک گیاه ذرت جوان با کلروز در مقابل یک گیاه ذرت جوان سالم است. ویراستاران ما آنچه را که ارسال کرده‌اید ارزیابی می‌کنند و تعیین می‌کنند که آیا مقاله را اصلاح کنید یا خیر. در حالی که تمام تلاش‌ها برای پیروی از دستورالعمل‌های نوع نقل‌قول انجام شده است، ممکن است تناقضاتی وجود داشته باشد.

سازمان غذا و دارو برخی دلالان آهک را محدود می کند. به عنوان مثال، آهک سوخته و آهک هیدراته برای مزارع طبیعی دارای مجوز در ایالات متحده مجاز نیستند. لجن فاضلاب، مواد قوی باقی مانده از تصفیه فاضلاب، در کشاورزی طبیعی تایید شده مجاز نیست، اگرچه در سایر محیط های غیر ارگانیک استفاده می شود. پس از فرآوری مناسب، به عنوان کود و اصلاح خاک برای استفاده در چمن‌زارها، پارک‌ها و برنامه‌های گلف خریداری می‌شود. استفاده از بیوسولیدهای انسانی در کشاورزی بحث‌برانگیز است، زیرا ملاحظاتی وجود دارد که حتی فاضلاب‌های تصفیه‌شده می‌توانند حاوی باکتری‌های خطرناک، ویروس‌ها، بقایای دارویی و فلزات سنگین باشند. تعیین نیازهای غذایی یک محصول یکی از جنبه های مهم دانش کود است. ظاهر یک محصول در حال رشد ممکن است نشان دهنده نیاز به کود باشد، اگرچه در برخی از پوشش های گیاهی نیاز به مواد مغذی بیشتر یا کاملاً متفاوت به احتمال زیاد به راحتی قابل مشاهده نیست.

اگر چنین مشکلی وجود داشته باشد، باید ماهیت آن تشخیص داده شود، مدرک کمبود آن مشخص شود، و مقدار و نوع کود مورد نظر برای یک محصول مشخص باید کشف شود. هیچ جایگزینی برای بررسی دقیق گیاهان و شرایط خاک در منطقه وجود ندارد که با آزمایش کود آسان، آزمایش سریع بافت‌های گیاهی و تجزیه و تحلیل خاک و گیاهان انجام شود. در مجموع، پوشش گیاهی کمتر از شانزده قسمت نمی‌خواهد که مهمترین آنها کربن، هیدروژن، اکسیژن، نیتروژن، فسفر، گوگرد، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است. گیاهان کربن را از محیط و هیدروژن و اکسیژن را از آب دریافت می کنند. مواد مغذی مختلفی از خاک گرفته می شود.

نتایج، هنگامی که با پاسخ عملکرد به کاربرد کود در آزمایش‌های مورد آزمایش مرتبط باشد، می‌تواند مؤثرترین برآورد کمبود را ارائه دهد. بهبود بیشتر تکنیک‌های سنجش از راه دور، مربوط به عکاسی مادون قرمز، در زیر بررسی می‌شوند و در نهایت باید ارزشمندترین تکنیک برای چنین تخمین‌هایی باشند. کود کود به صورت تقریبی صفر 5/0-0/25-0/5 درجه بندی می شود که در واریته های کند اثر حداقل دو سوم نیتروژن وجود دارد. با توجه به اینکه این ویتامین‌ها عمدتاً از نوع غیر معدنی هستند که نمی‌توانند توسط محصولات جذب شوند، میکروب‌های خاک برای تجزیه مواد آلی و پردازش مجدد مواد مغذی به حالت «معدنی‌شده» زیست‌موجود مورد نیاز هستند. در مقایسه، کودهای مصنوعی در حال حاضر از نوع معدنی هستند و می توانند بلافاصله توسط گیاهان جذب شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد