روش‌های کشاورزی سنتی

۳۷ بازديد

نتایج، هنگامی که با پاسخ عملکرد به نرم افزار کود در آزمایشات موضوع مرتبط باشد، می تواند بهترین برآورد کمبود را ارائه دهد. توسعه بیشتر استراتژی‌های سنجش از دور، شبیه به تصاویر مادون قرمز، در زیر بررسی قرار دارند و ممکن است در نهایت به مفیدترین رویکرد برای چنین تخمین‌هایی تبدیل شوند. کود کود به طور تقریبی 0.5-0.25-0.5 درجه بندی می شود که در واریته های کند اثر حداقل دو سوم نیتروژن وجود دارد. با توجه به اینکه این مواد مغذی عمدتاً از نوع غیر معدنی هستند که توسط گیاهان نمی‌توانند جذب شوند، میکروب‌های خاک برای قطع کردن مواد طبیعی و تبدیل ویتامین‌ها به حالت «معدنی‌شده» زیست‌موجود مورد نیاز هستند. در مقایسه، کودهای مصنوعی در حال حاضر از نوع معدنی هستند و می توانند بلافاصله توسط پوشش گیاهی جذب شوند.

لطفاً در صورت داشتن هر گونه سؤال، کتابچه راهنمای مد مناسب یا منابع مختلف را بررسی کنید. Britannica توضیح می‌دهد در این ویدیوها، Britannica طیف گسترده‌ای از مسائل و راه‌حل‌های پرسش‌های منظم را توضیح می‌دهد.

کودهای مایع مخلوط حاوی نیتروژن، فسفر و پتاسیم ممکن است در کف خاک یا به عنوان محلول پاشی توسط سمپاش‌های موضوعی که در آن محصولات با رشد نزدیک رشد می‌کنند استفاده شود. مناطق بزرگ ممکن است به سرعت با استفاده از هواپیما پوشش داده شوند، که ممکن است کود مایع و خشک را توزیع کند. حاصلخیزی خاک استاندارد یک خاک است که به آن اجازه می دهد ترکیبات را در مقادیر کافی و پایداری مناسب برای تبلیغ رشد پوشش گیاهی در زمانی که عوامل دیگر مفید هستند ارائه دهد.

بسیاری از روش‌های کشاورزی سنتی هنوز به این کودهای پایدار وابسته هستند و استفاده از آنها برای بهره‌وری مزارع ارگانیک تایید شده مهم است، زیرا کودهای مصنوعی مجاز نیستند. اپراتورها می‌توانند هزینه‌های هر واحد تولید را کاهش دهند و حاشیه بازدهی را نسبت به هزینه کل با افزایش هزینه‌های نرم‌افزار کود روی پول نقد اصلی و محصولات خوراک افزایش دهند. سپس آنها در موقعیتی قرار می گیرند که در حفاظت از خاک و بهبودهای مختلف سرمایه گذاری کنند که هنگام تغییر سطح زمین از محصولات مازاد به استفاده های مختلف مورد نیاز است. کود، ماده طبیعی یا مصنوعی حاوی اجزای شیمیایی که باعث بهبود رشد و بهره وری پوشش گیاهی می شود. کودها حاصلخیزی طبیعی خاک را افزایش می دهند یا جایگزین قطعات شیمیایی که توسط محصولات قبلی از خاک گرفته شده است. کودها ممکن است به شکل جامد، مایع یا گاز به خاک اضافه شوند، انتخاب به عناصر زیادی بستگی دارد.

چنین آزمایش‌های منطقه‌ای عملی نخواهند بود، زیرا در نتیجه هزینه زیادی در زمان و هزینه خواهند داشت. آزمایشگاه های آزمایش خاک در اکثر مناطق موجود است. آنها بررسی های شیمیایی خاک را برای تخمین تامین مواد مغذی انجام می دهند. کیت‌های آزمایش خاک تجاری نتایجی را ارائه می‌دهند که ممکن است بسیار نادرست باشند، با تکیه بر استراتژی‌ها و تفسیر. در واقع، اساساً دقیق‌ترین سیستم شامل ارزیابی آزمایشگاهی محتوای مواد مغذی اجزای گیاه، مانند برگ است.

در خاک‌هایی که به‌درستی خاک‌ورزی شده‌اند، بازده حاصل از کود مصنوعی معمولاً باید بیشتر از مقدار مساوی کود باشد. هوموس را فراهم می کند که با افزایش قابلیت جذب و ذخیره آب، با افزایش هوادهی و با حمایت از فعالیت ارگانیسم های کاهش دهنده، ویژگی بدنی خاک را بهبود می بخشد. کود وارد شده به خاک سطحی به جلوگیری از فرسایش ناشی از باران شدید و کاهش تبخیر آب از کف کمک می کند. در اثر ضربه، ارزش کود دامی به عنوان یک ماده مالچ‌پاشی می‌تواند بیشتر از ارزش آن به عنوان منبع ویتامین‌های گیاهی مهم باشد.

کمپوست عمدتاً توده ای از مواد طبیعی پوسیده است که از بقایای گیاهان زائد ایجاد می شود. نتیجه یک ماده شکننده است که وقتی به خاک اضافه می‌شود، برای نیتروژن با محصول رقابت نمی‌کند. کمپوست ها معمولاً حاوی حدود 2 p.c نیتروژن، صفر تا 1 p.c فسفر و حدود 2 p.c پتاسیم هستند.

در نظر گرفته می‌شود که کود به معنای زباله‌های اصطبل و انبارها، از جمله هر مدفوع و کاه یا سایر مواد بستر است. مقدار زیادی کود توسط دام تولید می شود. چنین کودهایی به دلیل مواد مغذی گیاهی، هوموس و مواد آلی موجود در آن در حفظ و تقویت خاک ارزش دارند. تجزیه و تحلیل های شیمیایی کلی نشان می دهد که عرضه کل مواد مغذی در خاک اغلب در مقایسه با نیازهای پوشش گیاهی بیش از حد است. با این وجود، بسیاری از این پتانسیل در انواعی که به سرعت برای ایجاد پیشرفت رضایت بخش به محصولات کشاورزی راه اندازی نمی شوند، محدود است.

در مناطق نسبتا مرطوب استفاده از کود سبز می تواند عملکرد و کیفیت خاک را افزایش دهد. یک محصول کود سبز برای نتایج مفید آن کشت و شخم زده می شود، اگرچه در طول رشد آن می توان چرا کرد. این محصولات کود سبز معمولاً یکساله هستند، هم علف‌ها یا حبوبات، که ریشه‌های آن‌ها حاوی باکتری‌های گره‌ای هستند که قادر به تثبیت نیتروژن جو هستند. از آنجایی که مقدار نیتروژن آن بیش از حد است و به راحتی در خاک به آمونیاک تبدیل می شود، اوره یکی از غلیظ ترین کودهای نیتروژن دار محسوب می شود. این یک ترکیب ارزان قیمت است که در کودهای مخلوط و همچنین به تنهایی در خاک استفاده می شود یا روی شاخ و برگ اسپری می شود.

کود سبز

با گذشت یک سطح مطمئن، ورودی های مساوی از مواد شیمیایی تولید بسیار کمتر و افزایش عملکرد کمتری دارد. هدف کشاورز استفاده از کود به گونه ای است که احتمالاً سودآورترین نرخ نرم افزاری به کار گرفته شود. نرم‌افزار کود ایده‌آل همچنین کاربرد زیاد و بی‌موقع را به حداقل می‌رساند، که نه تنها برای کشاورز زیان‌آور است، بلکه برای آبراه‌های مجاور نیز مضر است. استفاده از کودهای مایع و آمونیاک در حال رشد است، به ویژه آمونیاک بی آب، که به عنوان یک مایع تحت تنش مورد بررسی قرار می گیرد، اما در صورت رها شدن به تنش اتمسفر، تغییراتی در بنزین ایجاد می شود. با این حال، آمونیاک بدون آب بسیار خورنده، قابل اشتعال و در صورت عدم استفاده صحیح بسیار مضر است. بنابراین، ابزار نرم افزار تخصصی است. به طور معمول، اپلیکاتور تیغه‌ای اسکنه‌ای شکل است که لوله‌ای در قسمت پشتی آن نصب شده است تا آمونیاک را بین سیزده تا ۱۵ سانتی‌متر زیر خاک هدایت کند.

به همین دلیل، کشاورز به اندازه‌گیری میزان موجودی مواد مغذی در مقایسه با کل مواد مغذی فکر می‌کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کشاورزی آنلاین بازدید کنید
هنگامی که ذخایر خارج از یک ماده مغذی کاهش می یابد، عدم وجود آن تبدیل به یک محدود کننده توسعه گیاه را در نظر بگیرید. با این وجود، مقدار بیش از حد برخی از مواد مغذی باعث کاهش عملکرد می شود. هنگامی که به عنوان مایع از مناطق دام انباشته می شود، می توان آن را در مخازن ذخیره کرد و به دستگاه توزیع یا مستقیماً در سیستم آبیاری بارانی پمپ کرد. دستگاه پخش کود جامد که می تواند برای کمپوست استفاده شود، مواد را به مزرعه منتقل می کند، آن را خرد می کند و به طور یکنواخت روی زمین پخش می کند. این دوره ممکن است در موارد مفید از جمله زمستان انجام شود، اما به ندرت زمانی که محصول در حال رشد است.


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین قیمت کود جنرال کلیک کنید
بیماری گیاهی می تواند ظاهری شبیه کمبود مواد معدنی ایجاد کند، همانطور که موجودات مختلف می توانند ظاهری شبیه به کمبود مواد معدنی داشته باشند. خشکسالی یا کشت نادرست یا کود نرم افزاری ممکن است علائم کمبود را ایجاد کند. کاربرد کود نمای هوایی از تراکتوری که یک دستگاه کود را بکسل می کند.

به طور کلی، کشاورز سعی می کند با حداقل هزینه از نظر پول و نیروی کار، عملکرد رضایت بخشی به دست آورد. پس از تجزیه و تحلیل مزرعه، نتایج ممکن است با آزمایش در گلخانه یا با انجام بررسی نوار در منطقه تایید شود. در بررسی نواری، عناصر کودی که مشکوک به کمبود هستند، به تنهایی یا با هم اضافه می‌شوند و رشد گیاه مشاهده می‌شود. آمونیوم نیترات ساختار ترکیب شیمیایی نیترات آمونیوم که از آن کود تولید می شود. کود، ترکیبی از فضولات حیوانات و کاه، انباشته شده در مزرعه ای در فرانسه.

اقتصاد کودها

بعد از استفاده، شخم زدن، دیسک کردن، یا خراش دادن، آن را با خاک مخلوط می کند. چنین خاک ورزی اغلب مورد نیاز است، زیرا نتیجه کلسیم به آرامی در بیشتر خاک ها به سمت پایین مهاجرت می کند. آهک معمولاً توسط وسایل نقلیه ای که به طور خاص مجهز و متعلق به اپراتورهای سفارشی است استفاده می شود. مارن و گچ اشکال ظریف ناخالص سنگ آهک هستند و معمولاً مانند پوسته صدف به عنوان مواد آهکی استفاده می شوند. با این وجود، سولفات کلسیم و کلرید کلسیم برای آهک کردن مناسب نیستند، زیرا با وجود اینکه کلسیم آنها به آسانی محلول است، از پس باقی مانده ای که مضر است خارج می شوند.

استفاده از کود جامد دانه‌بندی شده یا گلوله‌ای با طراحی بهبودیافته تجهیزات کمک شده است. چنین دستگاه هایی با تکیه بر طراحی می توانند کود را در زمان کاشت رسوب دهند، محصول در حال رشد را بپوشانند یا پارچه را پخش کنند. توزیع کنندگان کود جامد دارای یک قیف عریض با سوراخ هایی در قسمت پشتی هستند. توزیع با ابزارهای متعددی انجام می شود، شبیه به غلتک ها، همزن ها یا زنجیره های بی نهایتی که از پشت قیف عبور می کنند. پخش‌کننده‌های پخش دارای یک قیف وان شکل هستند که از آن پارچه روی دیسک‌های گردان می‌افتد که آن را در یک نوار پهن پخش می‌کنند. ملحقات کود را می توان برای بسیاری از کارخانجات و کولتیواتورهای تراکتوری و برای مته های غلات و برخی از انواع گاوآهن ها یافت. آنها کود را با دانه در هنگام کاشت می گذارند، بدون اینکه به دانه آسیبی وارد شود، با این حال ماده مغذی به راحتی در طول رشد اولیه در دسترس است.

سازمان غذا و داروی آهک‌سازی را محدود می‌کند. برای مثال، آهک سوخته و آهک هیدراته معمولاً برای مزارع طبیعی مجاز در ایالات متحده مجاز نیستند. لجن فاضلاب، مواد قوی باقی مانده از تصفیه فاضلاب، در کشاورزی طبیعی مجاز مجاز نیست، اگرچه در محیط های مختلف و غیر ارگانیک استفاده می شود. پس از فرآوری مناسب، به عنوان کود و به عنوان اصلاح کننده خاک برای استفاده در چمن ها، پارک ها و برنامه های گلف فروخته می شود. استفاده از بیوسولیدهای انسانی در کشاورزی بحث برانگیز است، زیرا مسائلی وجود دارد که حتی فاضلاب های دستکاری شده می توانند حاوی باکتری های مضر، ویروس ها، بقایای دارویی و فلزات سنگین باشند. تعیین نیازهای غذایی یک محصول یک جنبه مهم از تخصص کود است. ظاهر یک محصول در حال رشد می تواند نشان دهنده نیاز به کود باشد، اگرچه در برخی گیاهان نیاز به ویتامین های بیشتر یا کاملا متفاوت ممکن است به سادگی قابل مشاهده نباشد.

اپلیکاتور در حال پاشیدن کود نیتروژن مایع روی مزرعه ذرت اواخر بهار است. باقلا و مطمئناً سایر محصولات به عنوان کود سبز کاشته می شوند تا نیتروژن دوباره به خاک اضافه شود. کود کمپوست شده که پنج بار در 15 روز تبدیل شده و به دمای بین 55 تا 77.2 درجه سانتیگراد (131 تا 171 درجه فارنهایت) رسیده است، محدودیتی در موارد مصرف ندارد. از آنجایی که کود باید به شدت مدیریت شود تا بتوان اساساً بیشترین سود را از آن به دست آورد، برخی از کشاورزان نیز تمایلی به صرف تلاش و زمان لازم ندارند. کود باید با دقت ذخیره شود تا کمبود ویتامین ها، به ویژه نیتروژن، به حداقل برسد.

Withformaldehydeit کودهای متیلن اوره را ارائه می‌کند که نیتروژن را به آرامی، پیوسته و یکنواخت راه‌اندازی می‌کند و عرضه یک سال کامل در یک زمان انجام می‌شود. از آنجایی که کشاورز می‌خواهد بفهمد هنگام خرید کود روی چه مقدار درآمد باید حساب کرد، آزمایش‌ها به عنوان تخمین افزایش تولید محصول که ممکن است ناشی از افزودن مواد مغذی باشد، تفسیر می‌شوند. قیمت ویتامین ها باید در برابر ارزش محصول و حتی رویه های مختلف متعادل شود، مانند سرمایه گذاری پول در یک چیز دیگر با بازده بالقوه بالاتر. قانون کاهش بازده به درستی در تخصص کود نمونه است.

نیتروژن کمپوست به آرامی خارج می شود و هرگز از منابع معدنی به آن نزدیک نمی شود. این آزادسازی آهسته نیتروژن، آبشویی را کاهش می دهد و در دسترس بودن را در کل فصل افزایش افزایش می دهد. کمپوست ها عمدتاً کودهایی با مواد مغذی کم هستند، که توضیح می دهد که چرا مقادیر زیادی از آنها استفاده می شود. حداکثر مزایای کمپوست در ساختار خاک و عملکرد محصول معمولاً پس از چندین سال استفاده رخ می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد